Wrocław - Kraków
EIC 6304 Wyspiański do Krakowa Płaszowa
EIC 6302 Dolnoślązak do Przemyśla Gł.
EIC 83100 Barbakan ze Szczecina Gł. do Krakowa Płaszowa
EIC 83102 Kossak ze Szczecina Gł. do Krakowa Płaszowa
Co jest z tym Wyspiańskim, Dolnoślązakiem i Kossakiem, które dzisiaj jeżdzą jako TLK?
Max998, PKP IC obiecywało że te pociągi które w rozkładzie są oznaczone jako EIC miały być przyspieszonymi TLK-ami. Jak widać na obietnicach się skończyło. Jeśli będą ceny z kategorii EIC to mamy kolejne muchowozy na trasie Wrocław - Kraków via proteza koniecpolska. Zachłanność cenowa PIC-u jak widać nie zna granic ani rzeczywistości finansowej naszych rodaków. Zarząd tej firmy już dawno "odleciał".
Beatrycze, dziś wracałem z Krakowa PB do Opola. Fakt - szczyt przedświąteczny, kurs przed 13. Linia która funkcjonuje od października i muszę przyznać - ostatnich pasażerów kolejowych z Opola właściciel PB raczej przejął. 90% pasażerów z Krakowa wysiadło w Opolu. Za kurs tam i powrót (zaznaczam że kupiłem bilet wcześniej) zapłaciłem 18 PLN. W PKP IC za taką cenę nigdy do Krakowa nie dojadę, bo tam rządzi Business intelligence Co do nowego rozkładu - pozostałe TLK-i w większości pojadą przez Strzelce Opolskie i faktycznie - Kędzierzyn dostał po plecach. Czas by wyremontować i linię z Opola do Kędzierzyna.
[ Dodano: 31-10-2014, 21:54 ] Bartuś, jak myślisz jak zareaguje pasażer który zobaczy w rozkładzie ikonkę z oznaczeniem EIC?
Może stwierdzi, ze warto zostawić samochód w garażu? Na pewno jakieś odróżnienie nowych składów od badziewia się przyda. Ma/Miała być nowa kategoria IC.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum