Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 99, 100, 101 ... 146, 147, 148  Następny
Rozkład jazdy 2014/15
Autor Wiadomość

sankom Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 03 Maj 2013

PostWysłany: 02-11-2014, 13:04    Odpowiedz z cytatem

Pozytyw też widzę na linii Poznań - Olsztyn. 5 bezpośrednich całorocznych połączeń (3 IR + 2 TLK). Jakby tak zostało, to będzie miodzio Very Happy IR Niegocin jak w tym roku weekendowo z Poznania do Ełku.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kruczek Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 16 Wrz 2009

PostWysłany: 02-11-2014, 13:16    Odpowiedz z cytatem

No i bardzo ładna poprawa oferty na Poznań-Zielona Góra, wreszcie potencjał trasy i łącznicy będzie lepiej wykorzystany, a autobus czasowo nie ma szans z koleją na tej trasie Smile

_________________
Tramwaj musi wrócić do Gliwic. Frankiewicz już odszedł!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Bartuś Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Paź 2008
Skąd: Dobiegniew

PostWysłany: 02-11-2014, 13:22    Odpowiedz z cytatem

soprano napisał/a:
Nowy RJ 2014/2015:
zarys RJ dla stacji Lublin (dalekobieżne + Zamość/Chełm)

Pozdrawiam.
Łukasz


Sztygar pojedzie nie do Wrocławia tylko dalej, do Zielonej Góry (jako grupa wagonów "ukryta" pod numerem 67101).
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Kuba MK Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 27 Gru 2010
Skąd: Poznań

PostWysłany: 02-11-2014, 14:48    Odpowiedz z cytatem

Z tego co widzę w tym wstępnym rozkładzie to TLK Gorzowiak ma przejechać relację Warszawa Centralna - Gorzów Wielkopolski w rekordowym czasie około 5h 35 min, wliczając w to zmianę kierunku jazdy w Poznaniu i zmianę lokomotywy w Krzyżu. Z tego na Warszawa-Poznań zaledwie 2h 50 min, czyżby był wytrasowany na EP09?

_________________
01.12.2008 - początek końca przewozów dalekobieżnych w Polsce - przejęcie pospiesznych przez IC.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Kolejorz91 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 09 Lip 2013
Skąd: Warmia i Mazury

PostWysłany: 02-11-2014, 18:55    Odpowiedz z cytatem

sankom napisał/a:
Pozytyw też widzę na linii Poznań - Olsztyn. 5 bezpośrednich całorocznych połączeń (3 IR + 2 TLK). Jakby tak zostało, to będzie miodzio Very Happy IR Niegocin jak w tym roku weekendowo z Poznania do Ełku.

Gdzie jest podane, ze Niegocin pojedzie w przyszłym roku?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

bystrzak2000 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Lut 2010
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 02-11-2014, 19:02    Odpowiedz z cytatem

Rozkładowiec napisał/a:
borsuk1977 trochę racji ma. Do początku lat 90-tych faktycznie były dwa nocne pociągi z Warszawy w kierunku Jeleniej Góry. Pośpieszny "Karkonosze" do Jeleniej Góry (z wagonami do Kudowy Zdrój) przez Łódź - Ostrów i osobowy do Szklarskiej Poręby przez Częstochowę - Lubliniec - Opole. Jednak w połowie lat 90-tych pociąg przez Łódź został zlikwidowany, a nazwa "Karkonosze" została przypisana do pociągu jadącego przez Opole. Wink

Było dokładnie odwrotnie. Pociągu przez Opole dawno już nie było, gdy Karkonosze jeszcze kursowały przez Łódź. Dopiero w połowie pierwszej dekady XXI wieku zaczęły jeździć przez Opole.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

soprano Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 25 Paź 2007
Skąd: Zamość / Wrocław

PostWysłany: 02-11-2014, 21:54    Odpowiedz z cytatem

Bartuś napisał/a:
Sztygar pojedzie nie do Wrocławia tylko dalej, do Zielonej Góry (jako grupa wagonów "ukryta" pod numerem 67101).

SZTYGAR już poprawiony
zarys RJ dla stacji Lublin (dalekobieżne + Zamość/Chełm)
Pozdrawiam.
Łukasz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

BryTomWi Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 10 Gru 2012
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 03-11-2014, 01:15    Odpowiedz z cytatem

kruczek napisał/a:
Jeszcze ulitowali się nad Kędzierzynem-Koźlem (mniej na Gliwicami i Zabrzem) i zostawili Zefira w relacji do Krakowa i bardzo dobrze.

No ale Zefir przecież pojedzie przez Strzelce.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Radek Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Ostróda / Kraków

PostWysłany: 03-11-2014, 09:02    Odpowiedz z cytatem

Szykuje sie skandal w Krakowie - oblegane pociagi do Business Park(ing)u beda zaczynaly na Glownym, z powrotem miedzy 14 a 17 kursy tylko co godzine.

_________________
Tu stacja Katowice (...), proszę zachować ostrożność przy wjeździe pociągu w peron.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Doman Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 06 Lis 2009

PostWysłany: 03-11-2014, 09:29    Odpowiedz z cytatem

Czy ktoś wie, które godziny tam obowiązują? Bo po wyszukiwaniu podana jest godzina wcześniej niż ta widoczna po najechaniu na szczegóły i rozwinięciu listy z wszystkimi przystankami.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

roman_bukowno
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 03-11-2014, 09:33   

Doman, było już o tym pisane wcześniej. Wszystko jest przesunięte o godzinę do przodu Smile
Powrót do góry

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 03-11-2014, 09:35    Odpowiedz z cytatem

Czy składy z Krakowa via Lubliniec do Wrocławia będą miały kat. EIC? Tak przynajmniej można sądzić po rozkładzie na stronie PKP PLK.

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Victoria Płeć:Kobieta
Asystentka Admina
Asystentka Admina


Dołączyła: 17 Lis 2005
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 03-11-2014, 11:01    Odpowiedz z cytatem

sheva17, zgadza się. Tym samym PKP Intercity strzela sobie w potylicę. W PolskimBusie otwierają szampana!

Ponoć w tych EIC mają być tańsze bilety relacyjne. No ale cóż z tego? Jeśli pasażer na rozkładzie jazdy zobaczy kategorię EIC to od razu pójdzie do konkurencji, bez wnikania w taryfowe detale PKP Intercity.

Dotąd podejrzewałam, że na Żelaznej pracują debile. Teraz już nie podejrzewam. Ja jestem tego pewna.

_________________
SKŁADKA NA SERWER
Postaw mi kawę na buycoffee.to


Ostatnio zmieniony przez Victoria dnia 03-11-2014, 11:06, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora

pawelu Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 09 Lip 2008
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 03-11-2014, 11:05    Odpowiedz z cytatem

O ile wiem, to ma być kategoria EIC ale w taryfie TLK. Chodzi o odróżnienie tych składów jadących na nowych wagonach po E-30 od innych TLK jadących jeszcze na normalnych 111A i 112A. Także może aż tak źle nie będzie a przetrasowanie części składów po "protezie koniecpolskiej" powinno przynajmniej w pewnym stopniu wpłynąć na wzrost liczby podróżnych kursujących między Krakowem a Wrocławiem bowiem czas jazd będzie już konkurencyjny z przewoźnikami autobusowymi.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

calsberg Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 08 Lis 2010

PostWysłany: 03-11-2014, 11:16    Odpowiedz z cytatem

Ty za to Victoria jesteś wszechwiedząca i wiesz co zrobi podróżny jeszcze przed wejściem nowego rozkładu Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 100 z 148 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 99, 100, 101 ... 146, 147, 148  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl