Pozytyw też widzę na linii Poznań - Olsztyn. 5 bezpośrednich całorocznych połączeń (3 IR + 2 TLK). Jakby tak zostało, to będzie miodzio IR Niegocin jak w tym roku weekendowo z Poznania do Ełku.
No i bardzo ładna poprawa oferty na Poznań-Zielona Góra, wreszcie potencjał trasy i łącznicy będzie lepiej wykorzystany, a autobus czasowo nie ma szans z koleją na tej trasie
_________________ Tramwaj musi wrócić do Gliwic. Frankiewicz już odszedł!
Z tego co widzę w tym wstępnym rozkładzie to TLK Gorzowiak ma przejechać relację Warszawa Centralna - Gorzów Wielkopolski w rekordowym czasie około 5h 35 min, wliczając w to zmianę kierunku jazdy w Poznaniu i zmianę lokomotywy w Krzyżu. Z tego na Warszawa-Poznań zaledwie 2h 50 min, czyżby był wytrasowany na EP09?
_________________ 01.12.2008 - początek końca przewozów dalekobieżnych w Polsce - przejęcie pospiesznych przez IC.
Pozytyw też widzę na linii Poznań - Olsztyn. 5 bezpośrednich całorocznych połączeń (3 IR + 2 TLK). Jakby tak zostało, to będzie miodzio IR Niegocin jak w tym roku weekendowo z Poznania do Ełku.
Gdzie jest podane, ze Niegocin pojedzie w przyszłym roku?
borsuk1977 trochę racji ma. Do początku lat 90-tych faktycznie były dwa nocne pociągi z Warszawy w kierunku Jeleniej Góry. Pośpieszny "Karkonosze" do Jeleniej Góry (z wagonami do Kudowy Zdrój) przez Łódź - Ostrów i osobowy do Szklarskiej Poręby przez Częstochowę - Lubliniec - Opole. Jednak w połowie lat 90-tych pociąg przez Łódź został zlikwidowany, a nazwa "Karkonosze" została przypisana do pociągu jadącego przez Opole.
Było dokładnie odwrotnie. Pociągu przez Opole dawno już nie było, gdy Karkonosze jeszcze kursowały przez Łódź. Dopiero w połowie pierwszej dekady XXI wieku zaczęły jeździć przez Opole.
Czy ktoś wie, które godziny tam obowiązują? Bo po wyszukiwaniu podana jest godzina wcześniej niż ta widoczna po najechaniu na szczegóły i rozwinięciu listy z wszystkimi przystankami.
roman_bukowno -Usunięty- Gość
Wysłany: 03-11-2014, 09:33
Doman, było już o tym pisane wcześniej. Wszystko jest przesunięte o godzinę do przodu
sheva17, zgadza się. Tym samym PKP Intercity strzela sobie w potylicę. W PolskimBusie otwierają szampana!
Ponoć w tych EIC mają być tańsze bilety relacyjne. No ale cóż z tego? Jeśli pasażer na rozkładzie jazdy zobaczy kategorię EIC to od razu pójdzie do konkurencji, bez wnikania w taryfowe detale PKP Intercity.
Dotąd podejrzewałam, że na Żelaznej pracują debile. Teraz już nie podejrzewam. Ja jestem tego pewna.
O ile wiem, to ma być kategoria EIC ale w taryfie TLK. Chodzi o odróżnienie tych składów jadących na nowych wagonach po E-30 od innych TLK jadących jeszcze na normalnych 111A i 112A. Także może aż tak źle nie będzie a przetrasowanie części składów po "protezie koniecpolskiej" powinno przynajmniej w pewnym stopniu wpłynąć na wzrost liczby podróżnych kursujących między Krakowem a Wrocławiem bowiem czas jazd będzie już konkurencyjny z przewoźnikami autobusowymi.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum