Dla moich potrzeb rozkład jest nawet sporo lepszy od poprzedniego. Na szczęście nie sprawdziły się czarne wizje wycięcia wszystkich połączeń ekonomicznych konkurujących z EIP, wróciło fajne połączenie TLK W-wa - Gdańsk w obie strony na dość dobrą godzinę, czasy przejazdu się nieco skróciły. Niestety dojazd do Katowic na rano nadal nie istnieje, dobrze że chociaż powroty po południu wróciły ale oby nie do pierwszej korekty. Fajnie że Zagórz wraca, ale czas jazdy trochę słaby w porównaniu z drogami. No i mogłoby to być też połączenie dzienne, co za problem wydłużyć coś z W-wy/Lublina.
dddbb -Usunięty- Gość
Wysłany: 14-11-2014, 16:55
Czyli do kogo ma być skierowana ta oferta przesiadkowa? Sami piszą, że dwa pociągi skomunikowane z pociągami DO Krnova, a dwa Z Jesenika. Czyli pomysł dobry, wykonanie żałosne.
"Pociągi wchodzące w skład kategorii: Express InterCity oraz na wybrane składy Twoich Linii Kolejowych (TLK) oraz InterCity (IC) będą objęte taryfą relacyjną, co oznacza, że cena biletu nie będzie zależeć od odległości, a od terminu zakupu czy konkurencji na danej trasie. We wszystkich będą obowiązywać atrakcyjne rabaty w przedsprzedaży oraz ulgi ustawowe."
Czy ktoś orientuje się jak będzie z przesiadkami? Czy jeśli będę chciał jechać np. 2 pociągami EIC to czy będzie trzeba kupić 2 osobne bilety w cenach relacyjnych czy też będzie można jeden na całą trasę wg normalnego cennika kilometrycznego?
Z tego co wiem mają być 2 TLKi Terespol-Bydgoszcz-Terespol ("Kujawiak" i "Podlasie"), "Podlasie" zapewne na ED74, "Kujawiak" na wagonach Nie wiem, czy też "Strzelecki" nie pojedzie na ED74.
Tego to nawet najstarsi górale nie wiedzą A mówiąc poważnie, na fp PKP IC wiele osób zadaje w tej sprawie pytania, ale odpowiedzi nie udzielili. Więc albo nie mają pojęcia jak to będzie albo będzie trzeba kupić dwa osobne bilety Wg mnie obie odpowiedzi są bardzo prawdopodobne.
Rano patrzyłem na rozkład Katowice - CMK - Warszawa, było 5 EIC Premium, teraz zauważyłem tylko 2 EICP.
Wychodzi, że zamiast 3 EICP pojadą zwykłe EIC. Ten rozkład ciągle jest niepewny.
z Katowic:
6.44 było EICP, jest EIC do Gdyni
8.45 bez zmian zostaje EICP do Warszawy
11.44 było EICP, jest EIC do Warszawy
14.44 było EICP, jest EIC do Gdyni
19.44 bez zmian EICP do Warszawy
Zamiast 2 składów Premium Katowice - Gdynia, zmienili na dwa EIC, oraz jeden EICP do Warszawy(11.44 z Katowic), tez zmiana na zwykły EIC.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum