Fajnie, że Rawa i Karlik przedłużone do Bielska B. Popołudniowy Klimczok plus Karlik to lepsza oferta na powroty z Bielska i beskidzkich miejscowości.
Karlik wyjedzie z Bielska - 16.51.
Rawa też na plus, Bielsko zyska tańszy pociąg nad morze, dogodne godziny wyjazdu z Bielska - 13.16.
TLK Wiking od 27.06, codziennie do Świnoujścia, wyjazd z Katowic - 6.54, Świnoujście p.16.05.
IC Latarnik, Katowice 8.51 - Kołobrzeg 18.00, w 6 do Kołobrzegu, w 7 powrót do Katowic.
Rozkład pokazuje od 12.06, ograniczenie terminów EIC Górnik do Warszawy do 1-5, czyli bez sobót.
Powrotnie Warszawa - Gliwice jak obecnie terminy 1-5,7.
Na dzień dzisiejszy szykuje się wakacyjny powrót IC w Kotlinę Kłodzką.
Od 27 czerwca do konca sierpnia planuje się dwa składy TLK do/z Kudowy Zdrój.
1. TLK Śnieżka - Warszawa Wschodnia- Kudowa Zdrój- przyjazd do stacji docelowej ok. 16.00
2. TLK Rozewie - Hel/Gdynia- Kudowa Zdrój - przyjazd do stacji docelowej ok. 8.30.
Powroty zaplanowano na 13.00 TLK Śnieżka, i 20.25 czy cus koło tego TLK Rozewie
dOBRE I TO - Oby pojechały . Według rozkłądu na odcinku Kłodzko -Wrocław/Wrocław-Kłodzko na EU07 dalej spalinówa ...
Jakby TLK wróciły do Kudowy będę na pewno jednym z pierwszych pasażerów, którzy tam pojadą
Czy to znaczy, że znowu na odcinku Kraków-Zakopane będzie ZKA za składy PKP IC? A co z regionalnymi????
Znowu dojadą tylko do Kalwarii czy trochę dalej???
Tak dokładnie. ZKA za regionalne na odcinku KZL-Zakopane, za IR Giewont w czerwcowy weekend ZKA na Zakopane-Sucha Besk. A PKP IC wymysliło inaczej - pojadą dwa autobusy - jeden w relacji Kraków-Zakopane przez Rabkę Zdr. i Nowy targ z czasem przejazdu 2h z kawałkiem, a drugi autous relacji Kraków-Maków Podhalański i mają obsłużone wszystkie stacje na trasie TLK/EIC. Również PR wprowadzają oprócz autobusu Zakopane-KZL bezpośrednie autobusy Kraków-Zakopane jadące ok. 2h. W sumie to sensowne te rozwiązania, by zapewnić klientom sensowny czas przejazdu - ZKA pojedzie szybciej niż pociąg... stety niestety dla tej linii... Wszystko jest już w rozkładzie na stronie PLK.
_________________ Tramwaj musi wrócić do Gliwic. Frankiewicz już odszedł!
I zgodnie z zapowiedziami od 26.IV Suwałki dostaną drugi TLK z Warszawy. Na razie oczywiście z przesiadką w Małkinii z IC BUS do TLK.
Natomiast wynika, że nie będzie postoju EIC "Górnik" w Opocznie Płd.
EIC "Neptun" i EIC "Norwid" jako EIP.
I zgodnie z zapowiedziami od 26.IV Suwałki dostaną drugi TLK z Warszawy. Na razie oczywiście z przesiadką w Małkinii z IC BUS do TLK.
Nie drugi.
W 1-6 jeździ Konopnicka w rel. Suwałki-Małkinia(Warszawa Cent) 6:37-10:02(11:57)
W 7 Hańcza w rel. Suwałki-Małkinia(Warszawa Cent) 15:50-19:12(21:07)
1-5 i 7 Konopnicka w rel. (Warszawa Cent)Małkinia-Suwałki 17:06-20:21
6 Hańcza w rel. (Warszawa Cent)Małkinia-Suwałki 8:20-11:42
_________________ w pociągu:
2010-2012=14439km
2013-49706km
Ok. To moje niedopatrzenie. Ale w sumie mądrze pomyślane. Suwałki o wiele bardziej potrzebują popołudniu wyjechać z Warszawy i rano do niej wrócić niż tak jak było dotychczas. To, że "Hańcza" miała być zlikwidowana od grudnia 2014 roku wynikało tylko z dramatycznie niskiej frekwencji. Miejmy nadzieję, że "Konopnicka" się o wiele lepiej przyjmie. Jeszcze koniecznie by się coś przydało przez Olsztyn-Ełk-Olecko jak jeszcze 8 lat temu kursował pośpieszny 'Hutnik".
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum