miłośnik, sympatyk ma rację - odnośnie trasy z BB do Wrocławia: IC wycofało się ze swoim pospiesznym z tej trasy i gdyby nie pojawiło się IR, to nie byłoby nic.
Poza tym proponuję nie regulować odgórnie, tylko pasażerom zostawić wybór czy wolą jechać TLK (niektóre składy wciąż wyglądają skandalicznie, więc odnośnie standardu przesadzasz) czy też połączeniem IR (jakkolwiek by skład nie wyglądał)
Dostałem maila od PR-ów,że w obecnym RJ nie będzie pociągów pociągów viaRegio ,które od kilku lat odwoziły pielgrzymów z Częstochowy.Oznacza to że zostanie im jedyny słuszny przewoźnik PKP IC ,ale mając doświadczenie z pieszych pielgrzymek ,a także z problemami związanym z kolejowymi powrotami z Częstochowy wiem ,że coraz więcej grup będzie zamawiać autobusy. Chyba że, w co trochę wątpię , wakacyjna oferta pociągów TLK i IC , będzie na tyle zachęcająca iż jednak kolejarzom uda się część z nich zatrzymać przed ucieczką do busów.
Ostatnio zmieniony przez Rafaello1973 dnia 22-04-2015, 12:27, w całości zmieniany 1 raz
jedyne w miare porządne IR to te warszawsko-łódzkie. Zmodernizowane kibelki ładnie wyciszone, nawet z wtyczkami do prądu i zadbanymi WCTami z zamkniętym obiegiem.
Oglądam sobie rozkład jazdy wakacyjnych pociągów TLK i nie mogę wyjść z podziwu jak IC na siłę upycha nocne relacje przez Ostrów Wlkp, który wydaje się być tegoroczną "stolicą" pociągów TLK w okresie wakacyjnym.
Z Wrocławia do Poznania przez Ostrów Wlkp przewidziane są trzy nocne pociągi które pojadą w odstępie ok 10 minut (Pirat odj. 23:36, Uznam odj. 23:44, Rozewie odj. 23:56). IC znów pisze niechlubną kartę w historii sezonowych połączeń trasowanych przez Zieloną Górę, albowiem od dawien dawna zawsze choć jeden wakacyjny skład (rel. Śląsk - morze) gościł w zielonogórskich peronach - ten rok przerywa kilkudziesięcioletnią "tradycję". Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło - w szybkim tempie powstaje ekspresówka S3
Ludzie wolą pojechać tylko nieco droższym a wygodnym składem niż wstrętnym starym i niewygodnym wagonem piętrowym
To porównaj sobie Kolego wagony w pociągach IC z trasy Wrocław - Gdynia ze zdeklasowanymi wagonami 112A w IR, jak dla mnie komfortem wygrywa bezspornie 112A.
Ja jadąc na trasie Poznań - Warszawa także wybieram IR jeśli tylko mogę, bo w cenie 2 klasy IR mam to co w TLK w 1 klasie. Natomiast jak idzie o ogrzewanie to zawodzi zarówno w TLK jak i IR na podobnym poziomie.
widziałem kiedyś IR z Poznania w Wawie na dwóch kiblach nie wiem co było w środku ale od kiedy zobaczyłem "Bolko" na pojedyńczym niskim plastiku wiecej do IR nie wsiąde.
Jakoś pasażerów w IR Warta na kiblu nie brakuje. @khamul zapewne wolałby prywatny odrzutowiec . Przy planach rozkładowych PKP IC IR do Poznania mają szansę, nawet na kiblach, na spore wzięcie .
Mnie marka IC rozczarowala. Jechalem w pt 24.04 Kossakiem do Krakowa, wag nr 15, pokazywalo sie 25-26 stopni, dobrze, ze okna da sie zaslonic, bo otworzyc niestety sie nie da. Goraco, ze ciezko wytrzymac, nawet konduktor ocieral pot z czola jak skonczyl sprawdzac bilety w tym wagonie. Te modernizacje to jakies jedno wielkie nieporozumienie. A lato dopiero przed nami.
_________________ Tu stacja Katowice (...), proszę zachować ostrożność przy wjeździe pociągu w peron.
A tak jeszcze apropo zniesienia ograniczenia od WGA do Błotnicy Strzeleckiej, to teraz standardowo między Opolem Głównym a Strzelcami jeździ się 6-7 minut przed planem, natomiast między Strzelcami a Gliwicami ok. 2-3 minuty. Więc po zniesieniu pozostałych czasówek można spokojnie 10-12 minut na tym odcinku urwać.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum