PKP Intercity zdecydowało o uruchomieniu nowego pociągu w relacji rel. Lublin – Kielce – Katowice – Wrocław:. Pociąg o handlowej nazwie TLK Bolko zacznie kursować od 26. czerwca - poinformowała spółka
Jak wynika z informacji przesłanej przez PKP Intercity, TLK Bolko Wrocław – Lublin będzie kursować w poniedziałki i soboty natomiast w relacji Lublin – Wrocław tylko w piątki i niedziele.
Prowadzony dotychczas przez spółkę Przewozy Regionalne pociąg Interregio Bolko przestanie kursować od 14 czerwca, wraz z wprowadzeniem nowego rozkładu.
W niedzielę, 14 czerwca wchodzi w życie wakacyjny rozkład jazdy, w którym pojawią się dodatkowe pociągi do miejscowości turystycznych. – Czerwcowa korekta połączeń PKP IC uwzględnia także zmiany związane z intensywnymi pracami modernizacyjnymi prowadzonymi przez zarządcę infrastruktury – poinformowała Zuzanna Szopowska, rzeczniczka prasowa spółki.
Straszny tłok panuje w pociągach na trasie Szczecin-Poznań,wczoraj jechałem na odcinku Szczecin-Choszczno i mimo 2 złączonych impulsów już miejsca siedzącego nie znalazłem a przyszedłem 20 minut przed odjazdem,czyli co ludzie rzucili się na pociągi?
TLK Bolko od 26 czerwca relacji Wrocław -Lublin na odcinku Wrocław -Katowice wagony do Lublina są prowadzone przez pociąg IC Ślązak kursujący relacji Wrocław-Katowice przez Strzelce opolskie czyli ogólnie teraz będzie Bolko jeździć z Katowic do Lublina tylko mam wagony z pociągu Ślązak z Wrocławia do Lublina bo Bolko relacji Lublin - Wrocław jedzie na całej trasie jako TLK do tego przez Kędzierzyn - Koźle tak jak wcześniej jak jeszcze był IR
I bardzo dobrze, że pociągi jadące z GOP-u kursować będą przez Strzelce Opolskie. Jest o 10 km krócej i po prostu zdecydowanie szybciej w relacji Katowice/Gliwice - Opole/Wrocław. Moim zdaniem wszystkie dzienne pociągi powinny kursować właśnie przez SO. Kędzierzyn Koźle natomiast powinien ratować się pociągami dalekobieżnymi jadącymi od strony Rybnika/Bielska Białej/Zakopanego; osobną kwestią jest, że takowe powinny po prostu istnieć w sensownej ilości. No i docelowo dla pasażerów najbardziej komfortowy układ byłby, gdyby REGIO/OS z Kędzierzyna Koźla kursowały do Katowic, a nie jak dotychczas do Gliwic, aczkolwiek to byłoby możliwe chyba tylko wtedy, kiedy Koleje Śląskie przejęłyby obsługę linii KK-Gliwice. Na razie się na to nie zanosi.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum