Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 43, 44, 45 ... 146, 147, 148  Następny
Rozkład jazdy 2014/15
Autor Wiadomość

Nebbud Płeć:Mężczyzna
Zbanowany


Dołączył: 24 Sty 2013

PostWysłany: 20-07-2014, 13:33    Odpowiedz z cytatem

figo_fago, a takie miasta jak Warka, Radom, Kielce, Sędziszów bez pociągów dalekobieżnych? Weź, troszkę pomyśl. Nie, tak nie będzie. TLK "Pobrzeże" będzie bez zmian w relacji Kraków - Kołobrzeg.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Darthlol Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 09 Lip 2013

PostWysłany: 20-07-2014, 13:37    Odpowiedz z cytatem

tomaszw22, Bachus w relacji ZG- Gdynia na nowych wagonach bez łącznika z Wrocławia
jubikej, że co ??? za dużo słońca ?? wszystkie pociągi dzienne z Wrocławia do Gdyni przez Leszno i Bydgoszcz, jak miały inaczej jeździć ?? przez Częstochowę ?? Happy
figo_fago, a ja słyszałem, że jeden TLK ma się nazywać Zimny Lech Happy

btw http://www.petitions24.com/save_the_night_train_from_denmark_to_europe, proszę o wypełnianie petycji w celu utrzymania bezpośredniego połączenia nocnego CNL z Kopenhagą, pomóżmy naszym kolegą z innych państw !!!!!!!!

Cytat:
A short sighted concern has made DSB and DB to stop the night train from the timetable change in December 2014. This must not be allowed without widespread protests. Are you using the night train, or you are supporting environmentally friendly trains as transport - even across national borders - please write in and tell your friends about this petition. It is meaningful to protest.


Proszę, razem walczmy o kolej dla pasażerów a nie kolejarzy Very Happy

Pisałem do DB w sprawie połączeń CNL z/do Kopenhagi, odpisali mi, że główną przyczyną likwidacji był fakt, że z pociągu korzystali FIP-owcy!!! którzy musieli robić tylko i wyłącznie dopłatę bez konieczności nabywania biletu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

robertrush Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Sie 2011
Skąd: Gorzów/Złocieniec

PostWysłany: 20-07-2014, 13:52    Odpowiedz z cytatem

Ten temat powinien nazywać się " Konkrety 2014/15" a nie "Przecieki". Wtedy może udałoby się wyeliminować marzycieli a odzywaliby się użytkownicy z konkt\retnymi informacjami. Jak czytam te "sprawdzone info" to buzia się cieszy!Jest masa sprzecznych informacji, ktoś coś podsłyszy i sieje zament. A niestety prawie każdy post wyżej to bzdury i ściemy!
Pozdrawiam

_________________
Fundacja Ratowania Zabytków www.zabytki.org
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Nebbud Płeć:Mężczyzna
Zbanowany


Dołączył: 24 Sty 2013

PostWysłany: 20-07-2014, 14:10    Odpowiedz z cytatem

robertrush, nie, ja mogę Ci potwierdzić od mojego kumpla,który jest konduktorem. Ale też mówił, że do października pewnie sporo się zmieni, obecnie to tylko "plotki", ale większość z nich się sprawdza.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Kolejorz91 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 09 Lip 2013
Skąd: Warmia i Mazury

PostWysłany: 20-07-2014, 15:26    Odpowiedz z cytatem

Ubiegło roczny temat też zwał się "Rozkład jazdy 2013/14 - przecieki" i jakoś problemów nie było aż takiego stękania jak w tym temacie. Wink O marzeniach pociągów jest do tego inny temat. Wink Zobaczy sie, jak pojawi się zarys na pociągi PKP IC i PRów. Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

EU07-469 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 29 Lip 2010
Skąd: Polanów

PostWysłany: 20-07-2014, 15:50    Odpowiedz z cytatem

Darthol, otóż opcje jak najbardziej są - przez Krotoszyn i Wrześnię albo przez Piłę i Koszalin (ta druga jednak mało prawdopodobna)

_________________
Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 20-07-2014, 22:46    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
figo_fago, a takie miasta jak Warka, Radom, Kielce, Sędziszów bez pociągów dalekobieżnych? Weź, troszkę pomyśl. Nie, tak nie będzie.


Po pierwsze przez Warkę już obecnie żadna TLK-a nie jeździ, a po drugie przez pozostałe miasta i tak pojadą pociągi do Lublina. TLK-i do Warszawy przy tych szlakowych nie mają sensu, pewnie pozostanie jedynie Ustronie.

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

hanys Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 08 Cze 2013
Skąd: Katowice

PostWysłany: 21-07-2014, 09:53    Odpowiedz z cytatem

tomaszw22 napisał/a:
Gdzieś czytałem... ze Bachus w relacji do/z Zielonej Góry -bez łączenia z Wrocławiem. Ale na 100 % nie potiwerdze.


calsberg napisał/a:
Tak

Czy ktoś wie co z Bachusem?


Tak Bachus tylko w rel. Gdynia - Zielona Góra
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Nebbud Płeć:Mężczyzna
Zbanowany


Dołączył: 24 Sty 2013

PostWysłany: 21-07-2014, 10:52    Odpowiedz z cytatem

sheva17 napisał/a:
Cytat:
figo_fago, a takie miasta jak Warka, Radom, Kielce, Sędziszów bez pociągów dalekobieżnych? Weź, troszkę pomyśl. Nie, tak nie będzie.


Po pierwsze przez Warkę już obecnie żadna TLK-a nie jeździ, a po drugie przez pozostałe miasta i tak pojadą pociągi do Lublina. TLK-i do Warszawy przy tych szlakowych nie mają sensu, pewnie pozostanie jedynie Ustronie.


No tak a jak by jeździło Twoje IR z Krakowa do Warszawy przez Sędziszów, Kielce, Skarżysko Kam, Radom to byś walczył do końca, aby zostało, a TLK to mogą sobie wywalić. Jesteś w błędzie, bo mam znajomą z Kielc i dużo osób korzysta z połączeń do Warszawy z przesiadką na Bydgoszcz, Poznań, Gdynię itd.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 21-07-2014, 11:09    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
No tak a jak by jeździło Twoje IR z Krakowa do Warszawy przez Sędziszów, Kielce, Skarżysko Kam, Radom to byś walczył do końca, aby zostało


IR w takiej relacji, niekokurencyjnej w stosunku do PB, nie miałoby racji bytu. Obecnie oferta na linii kieleckiej jest słaba, a i tak pociągi do stolicy jeżdżą pustawe. Niezbędna jest szybka modernizacja tej linii, szczególnie w kontekście planów budowy kolejnych odcinków S7. Po jej zakończeniu oczywiście takie połączenia mają sens.

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Virakocha
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 21-07-2014, 12:02   

Cytat:
IR w takiej relacji, niekokurencyjnej w stosunku do PB, nie miałoby racji bytu. Obecnie oferta na linii kieleckiej jest słaba, a i tak pociągi do stolicy jeżdżą pustawe

I tu wychodzi dwulicowość Shevy17. Najpierw stwierdza, że oferta jest słaba a potem, że pociągi są pustawe. A jak mają nie być skoro wszystko jest pchane via CMK Śmiech Question Ludzi się powinno przekonywać ilością połączeń - czas jazdy ma mniejsze znaczenie ale i tak jest lepszy po remoncie odcinka Radom - Kielce i dobrych szlakowych, w granicach 90-110 km/h. Do tego bilet relacyjny ze stacjami pośrednimi na D29-8. IR na D29-8 - jasne, że tak - łącznik do Bolka przełączany w Dęblinie do Warty. Już mamy pierwsze połączenie z Warszawą plus wydłużenie Oleńki do Warszawy przez Częstochowę, Koniecpol lub Częstochowę, Radomsko.
Czas jazdy zdecydowanie lepszy niż kiedyś no i koszta mniejsze niż jazda segmentu śmieciowego po drogiej linii HS Śmiech
Powrót do góry

hanys Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 08 Cze 2013
Skąd: Katowice

PostWysłany: 21-07-2014, 12:16    Odpowiedz z cytatem

Oleńka od grudnia pojedzie przez Lubliniec, Opole Ale z Częstochowy a nie z Warszawy? No chyba że o czymś nie wiem?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Nebbud Płeć:Mężczyzna
Zbanowany


Dołączył: 24 Sty 2013

PostWysłany: 21-07-2014, 12:18    Odpowiedz z cytatem

Sheva nie pierdól głupot, bo normalnie śmiech na sali. Jechałeś kiedyś pociągiem z Warszawy/do Kielc lub do Warszawy? Naprawdę pieprzysz takie głupoty, że głowa mała.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

hanys Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 08 Cze 2013
Skąd: Katowice

PostWysłany: 21-07-2014, 13:19    Odpowiedz z cytatem

Sheva cały czas gada głupoty, tak samo jak wtedy gdy mówiła, że Lubliniec to miasto dotknięte bezrobociem, podczas gdy Lubliniec ma jedną z najniższych stóp bezrobocia w woj. śląskim oraz dużą strefe ekonomiczną.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

celtin.88 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 19 Lip 2011
Skąd: Łódź

PostWysłany: 21-07-2014, 15:32    Odpowiedz z cytatem

Odnoszę wrażenie Virakocha że żyjesz w latach 80-tym. Od tego czasu wszystko się zmieniło.

Z Warszawy do Kielc, Częstochowy transport drogowy triumfuje. W 2008r. kiedy jeździły w takcie pociągi Warszawa- Kielce- Kraków w stolicy Woj. Świętokrzyskiego do pociągów wsiadało mało ludzi. Czemu… ? Odp. Jest bardzo prosta. Transport drogowy już wtedy był szybszy i tańszy. Pociągi IR Warszawa- Kielce nie zarobią na siebie nigdy. Po wywaleniu z CMK TLK/IR zdecydowana większość ludzi przesiądzie się do samochodów PB, tym bardziej że jest budowana S-7. Również pociągi TLK Warszawa- Kraków trasą p. Kielce nie mają i w najbliższej przyszłości nie mają racji bytu, podobnie jak TLK Solina i San na po południe od Lublina.

Pomysł łączenia IR w Dęblinie jest idiotyczny.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 44 z 148 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 43, 44, 45 ... 146, 147, 148  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl