figo_fago, a takie miasta jak Warka, Radom, Kielce, Sędziszów bez pociągów dalekobieżnych? Weź, troszkę pomyśl. Nie, tak nie będzie. TLK "Pobrzeże" będzie bez zmian w relacji Kraków - Kołobrzeg.
tomaszw22, Bachus w relacji ZG- Gdynia na nowych wagonach bez łącznika z Wrocławia
jubikej, że co ??? za dużo słońca ?? wszystkie pociągi dzienne z Wrocławia do Gdyni przez Leszno i Bydgoszcz, jak miały inaczej jeździć ?? przez Częstochowę ??
figo_fago, a ja słyszałem, że jeden TLK ma się nazywać Zimny Lech
A short sighted concern has made DSB and DB to stop the night train from the timetable change in December 2014. This must not be allowed without widespread protests. Are you using the night train, or you are supporting environmentally friendly trains as transport - even across national borders - please write in and tell your friends about this petition. It is meaningful to protest.
Proszę, razem walczmy o kolej dla pasażerów a nie kolejarzy
Pisałem do DB w sprawie połączeń CNL z/do Kopenhagi, odpisali mi, że główną przyczyną likwidacji był fakt, że z pociągu korzystali FIP-owcy!!! którzy musieli robić tylko i wyłącznie dopłatę bez konieczności nabywania biletu.
Ten temat powinien nazywać się " Konkrety 2014/15" a nie "Przecieki". Wtedy może udałoby się wyeliminować marzycieli a odzywaliby się użytkownicy z konkt\retnymi informacjami. Jak czytam te "sprawdzone info" to buzia się cieszy!Jest masa sprzecznych informacji, ktoś coś podsłyszy i sieje zament. A niestety prawie każdy post wyżej to bzdury i ściemy!
Pozdrawiam
_________________ Fundacja Ratowania Zabytków www.zabytki.org
robertrush, nie, ja mogę Ci potwierdzić od mojego kumpla,który jest konduktorem. Ale też mówił, że do października pewnie sporo się zmieni, obecnie to tylko "plotki", ale większość z nich się sprawdza.
Ubiegło roczny temat też zwał się "Rozkład jazdy 2013/14 - przecieki" i jakoś problemów nie było aż takiego stękania jak w tym temacie. O marzeniach pociągów jest do tego inny temat. Zobaczy sie, jak pojawi się zarys na pociągi PKP IC i PRów.
figo_fago, a takie miasta jak Warka, Radom, Kielce, Sędziszów bez pociągów dalekobieżnych? Weź, troszkę pomyśl. Nie, tak nie będzie.
Po pierwsze przez Warkę już obecnie żadna TLK-a nie jeździ, a po drugie przez pozostałe miasta i tak pojadą pociągi do Lublina. TLK-i do Warszawy przy tych szlakowych nie mają sensu, pewnie pozostanie jedynie Ustronie.
figo_fago, a takie miasta jak Warka, Radom, Kielce, Sędziszów bez pociągów dalekobieżnych? Weź, troszkę pomyśl. Nie, tak nie będzie.
Po pierwsze przez Warkę już obecnie żadna TLK-a nie jeździ, a po drugie przez pozostałe miasta i tak pojadą pociągi do Lublina. TLK-i do Warszawy przy tych szlakowych nie mają sensu, pewnie pozostanie jedynie Ustronie.
No tak a jak by jeździło Twoje IR z Krakowa do Warszawy przez Sędziszów, Kielce, Skarżysko Kam, Radom to byś walczył do końca, aby zostało, a TLK to mogą sobie wywalić. Jesteś w błędzie, bo mam znajomą z Kielc i dużo osób korzysta z połączeń do Warszawy z przesiadką na Bydgoszcz, Poznań, Gdynię itd.
No tak a jak by jeździło Twoje IR z Krakowa do Warszawy przez Sędziszów, Kielce, Skarżysko Kam, Radom to byś walczył do końca, aby zostało
IR w takiej relacji, niekokurencyjnej w stosunku do PB, nie miałoby racji bytu. Obecnie oferta na linii kieleckiej jest słaba, a i tak pociągi do stolicy jeżdżą pustawe. Niezbędna jest szybka modernizacja tej linii, szczególnie w kontekście planów budowy kolejnych odcinków S7. Po jej zakończeniu oczywiście takie połączenia mają sens.
_________________ TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Virakocha -Usunięty- Gość
Wysłany: 21-07-2014, 12:02
Cytat:
IR w takiej relacji, niekokurencyjnej w stosunku do PB, nie miałoby racji bytu. Obecnie oferta na linii kieleckiej jest słaba, a i tak pociągi do stolicy jeżdżą pustawe
I tu wychodzi dwulicowość Shevy17. Najpierw stwierdza, że oferta jest słaba a potem, że pociągi są pustawe. A jak mają nie być skoro wszystko jest pchane via CMK Ludzi się powinno przekonywać ilością połączeń - czas jazdy ma mniejsze znaczenie ale i tak jest lepszy po remoncie odcinka Radom - Kielce i dobrych szlakowych, w granicach 90-110 km/h. Do tego bilet relacyjny ze stacjami pośrednimi na D29-8. IR na D29-8 - jasne, że tak - łącznik do Bolka przełączany w Dęblinie do Warty. Już mamy pierwsze połączenie z Warszawą plus wydłużenie Oleńki do Warszawy przez Częstochowę, Koniecpol lub Częstochowę, Radomsko.
Czas jazdy zdecydowanie lepszy niż kiedyś no i koszta mniejsze niż jazda segmentu śmieciowego po drogiej linii HS
Sheva nie pierdól głupot, bo normalnie śmiech na sali. Jechałeś kiedyś pociągiem z Warszawy/do Kielc lub do Warszawy? Naprawdę pieprzysz takie głupoty, że głowa mała.
Sheva cały czas gada głupoty, tak samo jak wtedy gdy mówiła, że Lubliniec to miasto dotknięte bezrobociem, podczas gdy Lubliniec ma jedną z najniższych stóp bezrobocia w woj. śląskim oraz dużą strefe ekonomiczną.
Odnoszę wrażenie Virakocha że żyjesz w latach 80-tym. Od tego czasu wszystko się zmieniło.
Z Warszawy do Kielc, Częstochowy transport drogowy triumfuje. W 2008r. kiedy jeździły w takcie pociągi Warszawa- Kielce- Kraków w stolicy Woj. Świętokrzyskiego do pociągów wsiadało mało ludzi. Czemu… ? Odp. Jest bardzo prosta. Transport drogowy już wtedy był szybszy i tańszy. Pociągi IR Warszawa- Kielce nie zarobią na siebie nigdy. Po wywaleniu z CMK TLK/IR zdecydowana większość ludzi przesiądzie się do samochodów PB, tym bardziej że jest budowana S-7. Również pociągi TLK Warszawa- Kraków trasą p. Kielce nie mają i w najbliższej przyszłości nie mają racji bytu, podobnie jak TLK Solina i San na po południe od Lublina.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum