Tym bardziej idiotyczny, że Bolko przez Dęblin nie jeździ, musiałby nadkładać drogi i zmieniać kierunek jazdy. No i IR Warta zawsze jeździ na wagonach, a Bolko ostatnio ciągle na EN 57.
IR to nie jest zamiennik TLK, tylko pociąg komercyjny tak jak EIC. Może zwolennicy i przeciwnicy InterRegio wreszcie zapamiętają to proste zestawienie?
Poza tym temat o trasowaniu pociągów znajduje się tutaj http://infokolej.pl/viewtopic.php?t=14042
Więc może dajcie sobie spokój z off topem w tym temacie, OK? Wszyscy będą zadowoleni
_________________ (...) I am traveler of both time and space, to be where I have been (...)
Virakocha -Usunięty- Gość
Wysłany: 21-07-2014, 21:15
Cytat:
Z Warszawy do Kielc, Częstochowy transport drogowy triumfuje.
Mhm, w szczególności w Raszynie, gdzie spotyka się S8 i S7 i ludziska stoją od lat w korkach.
Do tego @celtin88 manipulujesz faktami. Nigdy nie mówiłem o pociągu Warszawa - Kielce ale o pociągach Warszawa - Kielce - Kraków lub Warszawa - Kielce - Olkusz - Katowice - Wrocław.
W przypadku Warty i Bolka jest to jak najbardziej możliwe czyli przestawienie Warty na MPJ z MPE czyli 2 x ED72 z PR Poznań vs PR Wrocław 2 x EN71. Poza tym omijanie Dęblina z Vmax 40 km/h (a tyle się jeździ na rozjazdach) to czysty nonsens, podczas gdy postój w Dęblinie wygeneruje potok z samego Dęblina, jak i okolic - zwłaszcza kierunku łukowskiego
Mhm, w szczególności w Raszynie, gdzie spotyka się S8 i S7 i ludziska stoją od lat w korkach.
Bzdura. Od czasu otwarcia A2 takie opowiastki można między bajki włożyć. Obecne korki nijak się mają do tego co było kiedyś.
Cytat:
Tym bardziej idiotyczny, że Bolko przez Dęblin nie jeździ, musiałby nadkładać drogi i zmieniać kierunek jazdy. No i IR Warta zawsze jeździ na wagonach, a Bolko ostatnio ciągle na EN 57.
Do Dęblina mamy ruch regionalny, nadkładanie km przez IR Bolko byłoby nonsensowne.
Cytat:
Z Warszawy do Kielc, Częstochowy transport drogowy triumfuje. W 2008r. kiedy jeździły w takcie pociągi Warszawa- Kielce- Kraków w stolicy Woj. Świętokrzyskiego do pociągów wsiadało mało ludzi. Czemu… ?
Niestety niektórzy zwyczajnie już dawno odpłynęli nie mając pojęcia o obecnych potokach. Wskazywanie linii przez Kielce obecnie jako alternatywy dla CMK kompromituje wygłaszających takie tezy.
Cytat:
Sheva cały czas gada głupoty, tak samo jak wtedy gdy mówiła, że Lubliniec to miasto dotknięte bezrobociem, podczas gdy Lubliniec ma jedną z najniższych stóp bezrobocia w woj. śląskim oraz dużą strefe ekonomiczną.
Nie wiem co bierzesz, ale skoro mylisz rodzaj męski i żeński odstaw to .
Cytat:
Sheva nie pierdól głupot, bo normalnie śmiech na sali. Jechałeś kiedyś pociągiem z Warszawy/do Kielc lub do Warszawy? Naprawdę pieprzysz takie głupoty, że głowa mała.
Niestety jechałem. W Kindze hula wiatr.
Cytat:
I tu wychodzi dwulicowość Shevy17. Najpierw stwierdza, że oferta jest słaba a potem, że pociągi są pustawe. A jak mają nie być skoro wszystko jest pchane via CMK
I na CMK są pełne, a przez Kielce puste. Pociągi przez Kielce to prezent dla PB i prosta droga do zawieszenia tych składów.
Cytat:
Ludzi się powinno przekonywać ilością połączeń - czas jazdy ma mniejsze znaczenie ale i tak jest lepszy po remoncie odcinka Radom - Kielce i dobrych szlakowych, w granicach 90-110 km/h.
Czas ma mniejsze znaczenie? Przez takich cymbałów pociągi nad morze jeżdżą po 21 godzin, a kolej stała się pośmiewiskiem. Przestań się kompromitować, bo to już żenada.
Chamstwo nie zastąpi braku argumentów. Pociąg nie jedzie pusty w piątek w jednym kierunku, w niedzielę w powrotnym i już mamy popularne połączenie. Fakty są brutalne i mówią same za siebie, z nimi dyskutować się nie da. Choćbyś nie wiem jak tu czarował z pustego pociągu nie uczynisz popularnego składu.
Piątki i niedziele to są szczyty przewozowe wtedy to każdy pociąg jedzie załadowany i ma świetną frekwencję.
_________________ w pociągu:
2010-2012=14439km
2013-49706km
Virakocha -Usunięty- Gość
Wysłany: 22-07-2014, 10:25
Cytat:
Bzdura. Od czasu otwarcia A2 takie opowiastki można między bajki włożyć. Obecne korki nijak się mają do tego co było kiedyś.
I co masz na tej A2? Nieukończone stacje benzynowe, MOPy co 40 km, S2 nieukończona, urywa się w okolicach lotniska, koniec końców i tak musisz się wpakować na Armii Ludowej.
Cytat:
Do Dęblina mamy ruch regionalny, nadkładanie km przez IR Bolko byłoby nonsensowne.
A czym jest Bolko skoro jedzie na zwykłym kiblu? Pospiesznym? Wolne żarty, zwykłym przyspieszonym regionalnym, który pomija o dziwo Dęblin a ominięcie samego Dęblina mu nie pomaga gdyż sam wjazd do Dęblina zajmie tyle samo czasu co hamowanie do 40 km/h na rozjazdach obwodnicy, przejazd nią, rozpędzenie się do 60 km/h przez most (szybciej nie da rady bo są wyboczenia). I oczywiście efekt tunelu, bo zamiast zabrać potencjalnych pasażerów to turla się po obwodnicy, no bo jeszcze by dębliniaki do Radomia pojechali
Cytat:
I na CMK są pełne, a przez Kielce puste. Pociągi przez Kielce to prezent dla PB i prosta droga do zawieszenia tych składów.
I kto tu się kompromituje. Zerknij wpierw do programu kalkulacja a potem w szlakowe. To, że PLK ustawia masakrycznie wysokie rezerwy to inna rzecz
Cytat:
W dupie Ci hula wiatr. Nawet na prognozie frekwencji czasem Kinga w piątki, niedzielę ma czerwone pole.
Zgadza się @Nebbud. W czterech literach się poprzewracało od jazdy za pół darmo CMK. @Sheva17 tak się zapętlił w swoich kłamstwach i manipulacjach, że już sam się pogubił. Kończ waść, wstydu oszczędź, bo jak na razie to ty kłamiesz, manipulujesz faktami pod swoją tezę. Coraz więcej ludzi wytyka ci manipulacje faktami, kłamstwa no i oczywiście to, że jesteś zwolennikiem niezdrowych podjazdów segmentu ekonomicznego tam, gdzie nie ma prawa on się znajdować. Znajdź mi zatem mądralo choć jedną linię TGV (taką powyżej 200 km/h bo Sued-Este jest przestarzała), gdzie poruszają się zwykłe pospieszne
I co masz na tej A2? Nieukończone stacje benzynowe, MOPy co 40 km, S2 nieukończona, urywa się w okolicach lotniska, koniec końców i tak musisz się wpakować na Armii Ludowej.
A2 z pewnością pozwala na skrócenie czasu przejazu, wielu kierowców korzysta z tej opcji. Jak nie masz dziurawego baku paliwa na dojechanie do stacji powinno Ci wystarczyć .
Cytat:
A czym jest Bolko skoro jedzie na zwykłym kiblu? Pospiesznym?
To pociąg IR. Na EZT kursuje ostatnio, ponieważ wagony są na przeglądach.
Cytat:
Wolne żarty, zwykłym przyspieszonym regionalnym, który pomija o dziwo Dęblin a ominięcie samego Dęblina mu nie pomaga gdyż sam wjazd do Dęblina zajmie tyle samo czasu co hamowanie do 40 km/h na rozjazdach obwodnicy, przejazd nią, rozpędzenie się do 60 km/h przez most (szybciej nie da rady bo są wyboczenia)
Do Dęblina jest dość TLK, są też pociągi REGIO. Na zmianę czoła PLK-a wymaga 10 minut, więc idź się schowaj z Twoimi bzdurnymi koncepcjami.
Cytat:
I kto tu się kompromituje. Zerknij wpierw do programu kalkulacja a potem w szlakowe. To, że PLK ustawia masakrycznie wysokie rezerwy to inna rzecz
Czas przejazdu przez Kielce jest wyjątkowo niekonkurecyjny. Fakty są brutalne dla Ciebie i niezwykle bolesne. Głupota i nieuctwo niestety z Ciebie wychodzi.
Cytat:
Sheva17 tak się zapętlił w swoich kłamstwach i manipulacjach, że już sam się pogubił.
Kinga jeździ pusta, rzeczywistość jest brutalna. Niestety pasażerowie chcą segmentu economy na CMK-a i od IR go dostaną, a koledze polecam zimne piwko, na ochłodzenie emocji. Głupota niestety w wykonaniu adwersarza jest porażająca, ale tak to jest, gdy życiowi frustraci, bez sukcesów zawodowych, wiedzę czerpiący z sennych marzeń oderwanych od rynkowej rzeczywistości, będą nas tutaj pouczać.
Cytat:
Panie i Panowie - poziom tej dyskusji sięga dna.
Niestety, tak to jest, gdy adwersarz posługuje się kłamstwem i manipulacją broniąc swych dennych koncepcji. Chciałbym zobaczyć co z mojego adwersarza by zostało, gdyby musiał przespacerować się po piątkowym IR Matejko domagając się jego likwlidacji. Takie manto zapamiętałby do końca życia, niektórym jak sądzę taki klaps wychowawczy na otrzeźwienie by się przydał.
Znajdź mi zatem mądralo choć jedną linię TGV (taką powyżej 200 km/h bo Sued-Este jest przestarzała), gdzie poruszają się zwykłe pospieszne Śmiech
Może nie TGV ale Berlin - Hannover (V=250km/h) możesz spokojnie przejechać RB i RE. Fakt, że wychodzi znacznie dłużej.
Generalnie przesadzasz z tym blokowaniem szlaku. Rozkład można tak ułożyć, żeby wolniejszy skład przepuszczał szybszy na stacjach technicznych, których trochę na CMK jest. Aż takiego tłoku tam zresztą nie ma. Czy jedzie przez CMK więcej EIC/EC niż 2 na godzinę w każdym kierunku (2 w kierunku Warszawy i po 1 w kierunku Krakowa i Katowic)?
Odnośnie cen połączeń - znów przykład z Niemiec: Berlin Hbf - Hamm(Westf). Cena biletu normalnego na RB i RE to 64,90 EUR. Cena ICE w promocji to 69,00 EUR (bez problemu kupisz bilet za tą cenę 1 dzień przed podróżą). Proszę, skończcie więc z tymi argumentami, że CMK ma być dla "elit", a "biedota" ma jechać 3 razy dłużej.
Kolej potrzebuje rozwiązań kompleksowych: możliwości szybkiego przemieszczania się na duże odległości (za przystępną cenę) oraz dobrej siatki połączeń lokalnych skomunikowanych z dalekobieżnymi. Przecież to truizm.
Nie powinniśmy pytać, czy pociągi mają jeździć przez CMK czy przez Kielce (z Krakówa) lub Koluszki (z Katowic). Potrzebne są na wszystkich z wymienionych tras.
Może nie TGV ale Berlin - Hannover (V=250km/h) możesz spokojnie przejechać RB i RE. Fakt, że wychodzi znacznie dłużej.
Dokładnie, człowiek zdrowo myślący taką argumentację zrozumie i przyjmie nasz adwersarz nigdy. Wie nawet sam, że nie ma racji, ale błędne i chore założenia o kolei dla bogaczy na CMK przysłaniają mu rzeczywistość. Wszystko to droga do samozagłady kolei w Polsce, która jest celem naszego adwersarza. Obecna sytaucja nijak się ma do monopolu z lat 90-tych, PKP IC ma wielu rywali, transport samochodowy też się mocno rozwinął i tylko IR na CMK może z nim konkurować. Aby to jednak zrozumieć trzeba mieć trochę oleju w głowie, dla niektórych to nieosiągalne. Swoją drogą PR-y w kolejnym rozkładzie na CMK-a mogą liczyć na spore zyski .
Przestań się Virkocha ośmieszać pociągi Warszawa- Kraków nie mają sensu obecnie i w najbliższej przyszłości. Pomysł pociągu relacji Warszawa – Dęblin- Kielce- Olkusz- Katowice- Wrocław jest idiotyczny. Nikt nie pojedzie powolnym, drogim pociągiem.
PB miesięcznie przewozi ok. pół miliona ludzi. Najwyższy czas abyś to sobie uświadomił.
Dęblin jest zaledwie kilkunasto tysięcznym miasteczkiem. Postój IR w Dęblinie nie wygenerowałby wielkich ilości pasażerów a wydłużyłby jazdę o kilkanaście minut. Chyba że chcesz aby ludzie przesiedli się do busów, autobusów.
CMK nie jest żadną KDP. Na zachodzie jest normalnością że na linii z jeżdżą w takcie pociągi kwalifikowane z szybkością 200km/h a pomiędzy nimi pociągi regionalne i towarowe.
Virakocha -Usunięty- Gość
Wysłany: 22-07-2014, 16:30
@celtin.88, sheva17 i zdaje się i Ty Elmo van Khelmo
Ile razy mam wam powtarzać, iż prawa ekonomii są nieubłagane. Gdy chcesz jechać szybko, płacisz drożej gdy chcesz zaoszczędzić musisz jechać wolniej. Dokładnie jest tak na drogach. Trzymając się casusu A2 i DK92 na odcinku Warszawa - Poznań postaram się to objaśnić.
Jeśli nasz Jan Kowalski chce z rodzinką przemieścić się możliwie jak najszybciej ze swojego mieszkania na Woli do Poznania i dalej dajmy na to na Pojezierze Sierakowskie no to na węźle Konotopa odbije na A2 i do kosztów paliwa (plus dodatkowe kanistry bo brakuje stacji benzynowych, gdyż Olimpijka jest jedynie "przejezdna" )
musi doliczyć opłatę od Strykowa do Tulc na Autostradzie Wolności. Jest szybciej nasz Kowalski ale płaci drożej.
Jeśli natomiast chce mieć ileś tam dziesiąt/set złotych w kieszeni korzysta z najeżonej fotoradarami (choć już w większości to puszki) DK92 jadąc z pominięciem Sochaczewa, Łowicza, Kutna, Koła, Konina, Wrześni,Poznania, Pniew. Czas jazdy jest gorszy ale za to się nie płaci nie licząc akcyzy w paliwach
Jeśli mam porównać wam segmentację przewozową i rynek to znów odwołam się do Almy.
@sheva17, @celtin88, @Elmo nie oczekujecie kupując w Almie, która z zasady jest drogim sklepem oferującym produkty wysokiej jakości niskiej ceny rodem z Tesco. Oczekujecie wysokiej jakości mającej pokrycie w cenie, pokrywającej TKW. Tak samo EIC na CMK jest jak produkt w Almie - musi być drogi aby miał odpowiednią jakość oraz pokrył TKW - koszty dostępowe do specjalistycznej linii HS. A psucie rynku cenami z Tesco ma duży wpływ na konsumenta ale tylko krótkookresowo, gdy jest największy boom na "kiepski" produkt. Kojarzycie lata 2009/2010? Wtedy był największy boom na tanie pociągi. Dziś nasycenie rynku jest tak duże, że IR i TLK nie mają racji bytu bo psują rynek. Konieczne są jednak oferty typu dynamicznego jak cena rewelacyjna i/lub relacyjna by klienta do siebie przyciągnąć.
Zrywając z psuciem rynku należy zacząć od CMK już od grudnia 2014, gdyż wtedy zostanie wprowadzona prędkość 200 km/h i większość pociągów będzie zwyczajnie w świecie blokowała szlak, a już najbardziej te, które "bujają się" 120 km/h - czyli IR wpadając w stawkę 120% za blokowanie szlaku. W następnej kolejności są TLK tłukące się 130/140 km/h
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum