Wielkopolanin, ja słyszałem o nim, ale uznałem to za zwykłą plotkę.
Jednakże ten pociąg TLK miał być niby relacji:
Bydgoszcz - Inowrocław - Gniezno - Września - Jarocin - Ostrów - Kępno - Kluczbork - Katowice, czyli z pominięciem Poznania.
W Gnieźnie pociąg miał być skomunikowany z jakąś osobówką do Poznania, a we Wrześni z Poznania.
Ilość połączeń kolejowych w nowym rozkładzie jazdy 2014/15 pozostanie na zbliżonym poziomie względem obecnie obowiązującego. Różnice mogą dotyczyć pojedynczych połączeń na poszczególnych liniach. Nie ulegnie zmianie liczba pociągów na trasie Tarnów – Nowy Sącz, będzie ona wynosić 20. Zwiększeniu ulegnie liczba pociągów kursujących z Krakowa do Zakopanego, z 13 do 17. Jedno połączenie więcej będzie kursowało pomiędzy Krakowem a Tarnowem. Nie zmieni się również liczba pociągów na trasie Kraków – Katowice (14, w tym 2 relacji Kraków – Częstochowa). W relacji Kraków – Wadowice będą uruchamiane dwa połączenia.
W związku z przejęciem przez Przewozy Regionalne oddział w Małopolskie od Kolei Śląskich obsługi odcinka Wadowice – Bielsko Biała, małopolskie PR uruchomią 9 bezpośrednich pociągów w relacji z Krakowa Gł. do Bielska Białej. Ponadto odcinek Kraków Gł. – Wieliczka Rynek-Kopalnia zostanie przejęty przez Koleje Małopolskie. Urząd Marszałkowi na razie milczy w temacie uzyskania przez Koleje Małopolskie odpowiednich dokumentów umożliwiających realizację połączeń kolejowych.
Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego oraz Przewozy Regionalne oddział w Małopolsce nie planują bezpośrednich połączeń Kraków – Żywiec oraz Kraków – Gorlice – Jasło. Wiadomo również, że ze względu na start połączeń EIC Premium, znaczącemu ograniczeniu może ulec oferta z Krakowa na północ województwa, tj. w kierunku Miechowa.
Z racji przygotowywanego remontu stacji Gliwice raczej przez Bytom ale na 100% nie jestem pewien.
Jednak linia bytomska będzie rozkopana, szykuje sie tam następna seria remontów, natomiast linia gliwicka do grudnia będzie cała zrobiona, od Chorzowa Batorego do Paczyny, poza tym odcinek Paczyna-Lubliniec jest na 100km/h (momentami 120) więc chyba większe są szanse na jazde przez Gliwice.
Dziemki za info bo dużo ludzi korzysta z tego połączenie dwie strony tą są ludze z trzebin , chrzanowa , libiąza , Chełmka i oświemcima ja tez z tego połączenia korzystam
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum