lewy1994 wywalenie EIC Varsovia ale przywrócenie EIC Praha, do tego jak zakomunikowano będzie EIC w relacji Gliwice - warszawa - Gliwice ( na wagonach nie pendolino ), więc nie wszystkie krajowe EIC ze slaska wylatują.
maciej30, niemalże padłem ze śmiechu od Twojego wpisu
Po pierwsze: kto jeszcze w dzisiejszych czasach w dobie tanich, a nawet darmowych rozmów i smsów, a także skype i innych komunikatorów video korzysta z GG? Chyba tylko gimbusy i małolaty, z pewnością według Ciebie to jest grupa docelowa dla pociągów kategorii EIC? No nie mogę!
Do tego nawet jeśli znajdziesz jakieś "dinozaury" w wieku 30 - 50 lat, używające tego trupa nazywanego GG, to uważasz że są to potencjalni biznesmeni korzystający np. z takiego "Górnika"? Człowieku, dorośnij.
o jakich ty biznesmanach z Gliwic mówisz, nie bądź smieszny. Ktokolwiek mógł już dawno się wyprowadził z GOPu. Gliwice jak i reszta śląskich miast to brudne zasyfione dno, wygląda ciągle jak za PRLu. Wszędzie na ulicach syf ,brud i sól tamtej ziemi, czyli ludzie z mordą kryminalistów i pijusów, oto cały obraz GOPu. Świetny żart z tymi biznesmanami z Gliwic.
Czy tych ludzi nie stać na EIC czy Pendolino . Stać , tylko pytanie czy standard i godziny będą atrakcyjne. To się okaże.
To prawda , że w wielu miejscach w GOP jest "nieładnie". Osobiście nie pałam do Katowic czy Gliwic miłością , ale pojawiają się enklawy gdzie jest coraz ładniej . I muszę przyznać , że właśnie ze względu na koszta wynajmu biur i mieszkań GOP staje się coraz bardziej atrakcyjny dla Inwestorów .
Dlatego PKP Intercity wkrótce może mieć więcej potencjalnych pasażerów w GOP, ale musi się o nich postarać.
EIC "Klimczok" to żadna nowość, parę lat temu w takiej relacji jeździł.
TLK "Warmia" daje sobie uciąć rękę, że pojedzie przez Częstochowę, w Częstochowie będą doczepiane i odczepiane wagonów z/do Krakowa.
[ Dodano: 04-09-2014, 15:42 ]
Mieszkam w Katowicach od kilku lat i jestem zadowolony, miasto rozwija się, jest dużo imprez kulturalnych, sportowych itp. Gliwice również fajne miasto. Do gorszych zaliczam pozostałe Dąbrowa, Zabrze, Mysłowice, Chorzów jedne z gorszych miast na Śląsku to normalne.
_________________ fb: podróże koleją. Zdjęcia, ciekawostki z podróży
Jak pojedzie EIC z Gliwic do stolicy to zobaczymy co z IR. Co do grupy wagonów z Krakowa w TLK Warmia łączonej w Częstochowie nie byłbym taki pewny, bo gdzieś czytałem o TLK Mazury z Krakowa do Olsztyna via CMK.
Wydaje mi się, że Rynek Kolejowy już pisał o TLK "Kormoranie" ma być w relacji: Olsztyn - Wrocław tak jak dawniej.
Z tego co wiem, mają wylecieć wszystkie IR kursujące przez CMK.
_________________ fb: podróże koleją. Zdjęcia, ciekawostki z podróży
Ze względu na zamknięcie linii Warszawa-Białystok wydaje mi się,że z rozkładu wyleci słynny "włóczęga",czyli TLK Pojezierze relacji Gdynia-Katowice przez Białystok,Warszawę,bo raczej nie będą tego ciągać objazdem przez Czeremchę.
BryTomWi, taką informację otrzymałem od znajomego, że to również był to powód zawieszenie kursowania składu, ale bardziej dotyczył stanu lokomotyw niż taboru.
Ważna informacją:
dopiero w połowie października wszystkie przecieki odnośnie rozkładu jazdy pociągów w Polsce i w zagranicy(dotyczy to przede wszystkim połączeń międzynarodowych) zostaną potwierdzone
Odp od DB na pytanie dotyczące EN Jan Kiepury oraz CNL do Kopenhagi:
"derzeit stehen die Fahrpläne für Fahrten nach dem 12. Dezember noch nicht fest. (...) Im Oktober wissen wir sicherlich mehr dazu. "
Do tego czasu wszystko może się zdarzyć Gdyż zapewne do ostatniej chwili będą trwały ustalenia.
Ogólnie w PKP IC jest niezły burdel, także wszelkie przecieki pojawiające się na stronie biorę z przymrużeniem oka jak mają problem z właściwa godziną odjazdu to nie mam pytań
Dzień dobry,
Uprzejmie informuję, że prawidłowa godzina odjazdu pociągu 7101 ze stacji Zielona Góra od 01.09.14, to – 5.23.
Przepraszamy za utrudnienia.
Dzisiejszy e-mail z PKP IC.
[ Dodano: 04-09-2014, 20:55 ] kowal331, pojedzie objazdem, rok wyborczy
[ Dodano: 04-09-2014, 21:01 ] leewy1994,
Cytat:
Likwidacja wszystkich połączeń z Warszawy do Białegostoku (chyba, że IC kombinuje coś z objazdami),
Zamiast pociągów pojadą autobusy, część składów przez Siedlce i Czeremchę
Cytat:
Jednak ciekawi mnie, czy PRy kombinują coś z przywróceniem IR "Piast"/"Chemik" z Dolnego Śląska do Stolicy przez Katowice, CMK bo naprawdę nie rozumiem dlaczego go wywalili, skoro w nieważne jaki dzień, zawsze miał bardzo dobrą frekwencję, no chyba że PRy nie dogadały się z PLK, wtedy to zrozumiałe.
Nie będzie IR na CMK, wynika to z faktu, że nie mają odpowiedniego taboru, od grudnia zmiana lokalizacji wielu wagonów itp. Jednym słowem cyrku, ale mniejsza z tym. A kiblem nie pojedziesz minimum 120 km/h Bardzo żałuje tej decyzji, ale ... niestety PR same do tego się przyczyniły, a szkoda byłaby to konkurencja dla pendolino, ta samo jak w Niemczech na trasie Monachium-Norymberga, gdzie pociągi osobowe jeżdżą 200 km/h, zaś ICE 250-300 km/h. A tak to pasażer zostaje bez wyboru, soory Polski Bus, ale to inna para kaloszy
TLK Kormoran Olsztyn-Poznań-Olsztyn? To co, Jeziorak lub Sielawa wylatują z rozkładu?! Bo PIC poinformował mnie, że planuje 2 pociągi z Olsztyna w kierunku Poznania.
Dokładnie. Wydaję mi się, że do tych ogryzków, które pójdą w grudniu pod ścianę będzie też "Słowiniec", kursujący tylko 3 razy w tygodniu. No chyba, że IC coś kombinuje z wydłużeniem jego trasy. Bardziej ciekawi mnie sprawa pociągów nocnych na Górnym Śląsku, "Przemyślanin" zostaje w starej relacji, "Bryza" skrócona do Katowic, natomiast co do TLK "Karkonosze" czytałem, że od grudnia ma jeździć przez Katowice, ale mam nadzieję, że nie będzie takiego cyrku jak w ubiegłym roku, kiedy jego postój w Katowicach trwał 90 minut bo to śmiech na sali i wręcz "zapraszanie" złodziejów do nocnego pociągu, ciekawi mnie sprawa jego trasy - przez CMK czy Wiedenkę i czy pojedzie do Warszawy czy do Lublina.
TLK Karkonosze powinien jeździć tak jak teraz przez Łódź i Ostrów lub Częstochowe - Lubliniec - Opole. Najkrótsze trasy i najlepsze dla tego pociagu a nie zawijanie oberków przez Katowice. Z tego co wiem ma jeździć przez CMKę
A właśnie ,że powinien jechać przez Katowice .
Dla nocnych pociągów najkrótsze trasy nie muszą być wcale najlepsze .
Zakładając wyjazd z Wrocławia jak teraz około północy , przyjazd do Warszawy byłby na 4:00 lub kilkanaście minut później . Po co tak wcześnie ??
A jadąc przez Katowice zapewni jedyne nocne połączenie Katowic i okolic z Warszawą i czas przyjazdu do stolicy na godzinę 6:00 rano będzie bardziej optymalny .
_________________ 2016 - 15995 km, 2017 - 12197 km, 2018 - 9460 km, 2019 - 8278 km, 2020 - 9476 km,
dddbb -Usunięty- Gość
Wysłany: 05-09-2014, 10:46
TLK Karkonosze przecież miały być rzekomo jedynym połączeniem Gliwic z Warszawą, o czym w tym czy w innym temacie było dyskutowane. Tak więc oczywistością jest przejazd przez Katowice.
ale skoro ma być wytrasowany EIC w relacji Gliwice - Warszawa - Gliwice to Karkonosze powinny pozostać na obecnej trasie lub zostać skierowane przez Częstochowe - Lubliniec.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum