szomiz, EZTy jeżdżą tylko na Chełm i Dęblin /Łuków., bo tam są druty. Szlaki na Kraśnik/Rozwadów, Parczew/Łuków/Lubartów oraz Rejowiec - Zamość/Bełżec są bez prądu, więc na tych trasach bardziej jest uzasadnione jeżdżenie SA.
Swego czasu w rozkładzie 2006/2007 i 2007/2008 SA103 jeździł jako pociąg Lublin - Łuków przez Dęblin.
Po pierwsze nie zakazu puszczania SA linia zelektryfikowaną. Po drugie jest to chyba nawet tańsze. Po trzecie może to być pomysł na zwiększenie pracy przewozowej w stopniu większym niż wynikający ze zwiększenia kwoty na przewozy regionalne. Bo ona w sposób zasadniczy nie wzrośnie.
Co do InterRegio: dopóki pewien Instytut nie zrozumie dość oczywistych kwestii - można o temacie zapomnieć.
Arclight, owszem jakiś czas jeździł. Ale PR zrezygnowało z tej imprezy. I to dość szybko.
szomiz, owszem nie ma zakazu. I całkiem możliwe, że część tych połączeń faktycznie będzie wykonywana SA zamiast EZT. Nie jestem aż tak zorientowany w kwestiach opłat dla PLKi, i trudno mi stwierdzić czy twoja opcja będzie tańsza.
A i nie jestem pewien, ale wymieniony przez ciebie instytut chyba się zwinął, bo coś o nim ostatnio cicho. W UM twierdzą, że sami układają rozkład do spółki z marketingiem w PR. Nie wiem może ten sławetny instytut ma jakiś wpływ na to.
Zmroziło mnie trochę jak usłyszałem od jednego z członków zarządu województwa, że jeżeli trzeba by dopłacać do Zamościa kilka milionów rocznie, to może lepiej kupić dwa komfortowe autobusy. Ale jeszcze miesiąc temu inny członek zarządu twierdził, że Intercity powinno w Zamościu zostać. No ale sytuacja była dynamiczna. W miarę upływu czasu marszałki coraz sensowniej i z większą znajomością tematu się wypowiadają.
Instytut się nie zwinął. I jak dla mnie dopóki nie narobi tutaj głupot zwijać się nie musi. Co trzy koncepcje rozkładów i sposobów wykorzystania dopłat do przewozów regionalnych to nie jedna.
Urząd Marszałkowski rozpisał przetarg na szynobusy!
Źródło
Niestety, chyba przetarg się przeciągnie. Powód? NEWAG wniósł protest: źródło: Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego.
Lektura w sam raz na długie jesienne wieczory. Przyznam się, że miejscami miałem problemy ze zrozumieniem.
Newag się wpycha w każdy przetarg ze swoją srebną strzałą 19/20 WE i jak nie jest zwycięzcą to od razu idzie protest - tak to narazie wygląda, bo z tego co wiadomo Newag nie ma żadnego SZTa jeszcze w ofercie
_________________ Niekończąca się Podróż...Ostatnie etapy
Zna ktoś kogoś ważnego w Pesie? Chyba mam pomysł jak ostudzić zapał Newagu do durnych protestów. Ewentualnie jak zna ktoś ważnego w Newagu niech mu podpowie żeby policzyli ile tak na prawdę kosztuje ich protestowanie za wszelką cęnę, bo coś mi się zdaje, że dość, żeby mieć na wkład własny do projektu w ramach PO IG skuktującego maniem własnego, dopuszczonego SZT.
Przyznam się szczerze, że nie rozumiem działań NEWAGu. Jeżeli ktoś chce kupic SZT to znaczy, że niczego innego nie chce. Więc skoro nie chce EZT a ja w ofercie nie mam czegoś takiego jak SZT i nigdy nie miałem, do tego nie spełniam warunków, to nie startuję i nie mam do nikogo pretensji.
To mi przypomina działania jednego pana "a". Nie ważne o czym jest temat na forum, on i tak wyskoczy, ze busy są najlepsze. Analogicznie: Nie ważne, ze UMWL czy inny chce szynobusy ważne że ja mogę to oprotestować, bo nie chcą EZT.
Nie wiem, może ja jestem niezbyt wykształcony, ale nie potrafię zrozumieć tych panów.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum