Proszę podać nazwy przynajmniej trzech stacji węzłowych, z których prowadzą tory w przynajmniej CZTERECH kierunkach (takich jak np Lubsko i jej proszę nie wymieniać jako jednej z trzech odpowiedzi), do których nie da się dojechać obecnie pociągiem pasażerskim.
Wiem wiem, tylko ze gdy pisałem ta wiadomość nie sądziłem że już zatwierdzona była, Jedynie tylko mógłbym się sprzeczać z tym Międzychodem. Dobra czekamy na kolejną zagadkę.
_________________ Ja też nie jechałem pociągiem z Warszawy do Łodzi przez Skierniewice, zawsze jechałem przez Radom.
To nadgraniczne miasto w całej historii kolei na naszych ziemiach do dziś nie ma kolejowego połączenia z miastem po drugiej stronie granicy, choć kolej w obu tych miastach funkcjonuje już od końca XIX i początku XX w. A plany połączenia obu miast były już w 1880 roku!! (a zawsze były to miasta po dwóch stronach granicy - tej czy innej). Na przestrzeni lat miasta te połączono tylko raz linią kolejową, która istniała nie dłużej niż 2 lata i nie było na niej planowego ruchu pociągów.
Można zatem powiedzieć, że to najkrócej funkcjonujące graniczne połączenie kolejowe w naszym kraju.
Nie wiem, czy będę sam, ale chyba nie do końca rozumiem pytanie.
Czy chodzi o to gdzie szyny są wykorzystywane do innych celów niż ogólnie pojęty transport kolejowy?
Jeśli tak to nie wiem - może chodzi o to, że po szynach jeżdżą np. dźwigi, żurawie budowlane na budowach? Suwnice itd... Tak?
Suwnice i dźwigi jeżdżą po szynach, ale nie o taki transport chodzi.
Napiszę dokładniej: Jeden lub dwa tory i lokomotywy, wspomagają transport ale nie lądowy.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum