Tomek_Poz trafiony.
Podobno swego czasu te jednostki miały najmniej kilometrów wyjeżdżonych spośród EN57 do numerów 19xx. Cała ich trasa to raptem 6 km
_________________ Ja też nie jechałem pociągiem z Warszawy do Łodzi przez Skierniewice, zawsze jechałem przez Radom.
Droznik, nie zauważyłeś, że to był pociąg nocny? Z Trzebini wyjeżdżał o 12:19, a do Katowic przyjeżdżał o 12:04, ale następnego dnia! Więc trasę z Krakowa do Katowic pokonywał w 24 godziny i 29 minut
No dobra, żeby nie przedłużać, zwycięzcą zagadki mianuję Taurusa.
Czas jazdy pamiętał bardzo dobrze, ale chodziło o rok 1935. Chociaż w "necie" można znaleźć informacje, że rekordowy rok to 1934 albo 1936.
Tu zamieszczono przedwojenne rozkłady.
Rozkład lato 1935, expresy motorowe nr 403 (Katowice 8:14 Kraków 9:08) i 405 (Katowice 14:24 Kraków 15:18).
No ale moment - z drugiej strony to tez coś nie tak, żeby Katowice Kraków robić w 24 godziny. Konno to się szybciej objedzie. Coś nie tak z tym skanem IMHO
Aż trudno uwierzyć że rekord na jednej z najważniejszych linii kolejowych łączących stolice dwóch ważnych województw, nie został pobity od...78 lat.
Proszę podać 3 przykłady, kiedy powinno się używać więcej niż jeden odbierak prądu na pojedynczej lokomotywie (członie). Pytanie jest trochę otwarte gdyż różni przewoźnicy mogą mieć różne przepisy. Uznam odpowiedzi które mają uzasadnienie praktyczne i/lub określone przepisami.
roman_bukowno -Usunięty- Gość
Wysłany: 06-11-2014, 10:51
blakop, poprostu błąd w druku
Taurus, 1. Przy oszronionej sieci, 2. Przy postoju pociągu dłuższym niż 5 minut, 3. Przy podjeździe lokomotywą do składu wagonu, przy podpinaniu.
[ Dodano: 06-11-2014, 13:05 ]
1. Przy OBLODZONEJ sieci. Poprawka
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum