Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 47, 48, 49 ... 99, 100, 101  Następny
Zagadki kolejowe
Autor Wiadomość

mba Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 03 Sty 2009
Skąd: Świętoszów

PostWysłany: 04-02-2015, 12:54    Odpowiedz z cytatem

15 km/h
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

LoloPendolo
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 04-02-2015, 13:01   

mba, zadajesz
Powrót do góry

mba Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 03 Sty 2009
Skąd: Świętoszów

PostWysłany: 04-02-2015, 15:17    Odpowiedz z cytatem

jaki najcięższy pociąg może przejechać całą linią 370?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Tomek_poz Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 02 Paź 2009

PostWysłany: 04-02-2015, 15:53    Odpowiedz z cytatem

lokomotywa 120 ton, wagony po 80 ton...
długość maksymalna chyba 500 m...
liczba wagonów bedzie 34...
120 ton + 34*80 ton = 2840 ton
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

mba Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 03 Sty 2009
Skąd: Świętoszów

PostWysłany: 04-02-2015, 15:59    Odpowiedz z cytatem

dopuszczalna długość jest 600 metrów, a dopuszczalny tonaż pociągu brutto jest mniejszy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Droznik Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 16 Gru 2008
Skąd: Koszałkowo

PostWysłany: 04-02-2015, 18:30    Odpowiedz z cytatem

Jeśli wierzyć w to co piszą to:
Prędkość dla towarów wynosi 60 i 50km/h
Nacisk liniowy 71kN/m co daje nam 7,2 t/m
Nacisk osiowy 196 jN/m co daje 20 t/m
Dopuszczalna długość 600m tak podaleś
Razem daje nam to 833 t brutto ale w to nie wierze.

Obstawiałbym gdzieś do 1200t

_________________
Ja też nie jechałem pociągiem z Warszawy do Łodzi przez Skierniewice, zawsze jechałem przez Radom.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

mba Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 03 Sty 2009
Skąd: Świętoszów

PostWysłany: 04-02-2015, 20:24    Odpowiedz z cytatem

Dozwolony nacisk na oś -196 kN, więc ograniczenie musi być jakieś inne.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Droznik Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 16 Gru 2008
Skąd: Koszałkowo

PostWysłany: 05-02-2015, 09:18    Odpowiedz z cytatem

1800.
Patrz na to że skład może mieć 600m długości a to będą puste platformy, co daje nam bardzo małe brutto. Z drugiej strony mogą być ładowne kamienie i wtedy 10 wagonów przekracza nam dopuszczalne brutto.

_________________
Ja też nie jechałem pociągiem z Warszawy do Łodzi przez Skierniewice, zawsze jechałem przez Radom.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Malenstwo Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 21 Sty 2015

PostWysłany: 05-02-2015, 12:18    Odpowiedz z cytatem

zagadki typowe dla kolejarzy:-/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

mba Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 03 Sty 2009
Skąd: Świętoszów

PostWysłany: 05-02-2015, 14:40    Odpowiedz z cytatem

No to żeby nie przedłużać, to maksymalne brutto 2500 ton.
Wie ktoś dlaczego?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Droznik Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 16 Gru 2008
Skąd: Koszałkowo

PostWysłany: 05-02-2015, 15:42    Odpowiedz z cytatem

Jeśli dobrze pamiętałem to
2500 masa brutto
100 t - zestaw prowadzący

Zostaje 2400
2400/20t (nacisk osiowy przy 196kN) x 4 (liczba osi w wagonie) = 30 pudeł ładownych.

_________________
Ja też nie jechałem pociągiem z Warszawy do Łodzi przez Skierniewice, zawsze jechałem przez Radom.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

mba Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 03 Sty 2009
Skąd: Świętoszów

PostWysłany: 05-02-2015, 15:55    Odpowiedz z cytatem

To jeszcze powiedz dlaczego tylko tyle i będzie rozwiązanie w komplecie
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Droznik Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 16 Gru 2008
Skąd: Koszałkowo

PostWysłany: 05-02-2015, 18:58    Odpowiedz z cytatem

Nie pamiętam dokładnie, ale wydaje mi się że chodzi o wytrzymałość całej linii czyli tory, podkłady, przepusty itp

_________________
Ja też nie jechałem pociągiem z Warszawy do Łodzi przez Skierniewice, zawsze jechałem przez Radom.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

mba Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 03 Sty 2009
Skąd: Świętoszów

PostWysłany: 05-02-2015, 19:28    Odpowiedz z cytatem

Niestety nie
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Taurus Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 30 Lis 2010

PostWysłany: 05-02-2015, 20:34    Odpowiedz z cytatem

Może ze względu na ograniczenia obciążeń na moście rzeki Bóbr ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 48 z 101 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 47, 48, 49 ... 99, 100, 101  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl