Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 55, 56, 57 ... 99, 100, 101  Następny
Zagadki kolejowe
Autor Wiadomość

khamul Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 09 Sty 2010

PostWysłany: 09-03-2015, 13:15    Odpowiedz z cytatem

Chodzi o prawdziwe KDP, czyli nie o Polskę.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

LoloPendolo
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 09-03-2015, 13:45   

EU07-469, handlowa, to średnia prędkość Smile

Tokio - Hakata? Handlowa 240 km/h?

[ Dodano: 09-03-2015, 13:45 ]
1175 km
Powrót do góry

Taurus Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 30 Lis 2010

PostWysłany: 09-03-2015, 13:55    Odpowiedz z cytatem

Linia: Transrapid. Shanghai Maglev Train.
Długość 30,5 km.
Prędkość handlowa 251 km/h.

Chociaż nie wiem czy we Francji LN6 nie robi lepszego wyniku.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

khamul Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 09 Sty 2010

PostWysłany: 09-03-2015, 15:03    Odpowiedz z cytatem

Nie. Francuzi jeżdzą szybciej. Transrapid ma wyższe Vmax, ale krótką trasę i zanim się rozpędzi już hamuje Smile.
Ale nie o Francuskie chodzi.
Podpowiem że aktualny najwyzszy wynik jest na odcinku na kórym jeżdzono i szybciej (średnio), ale operator zrezygnował z pociągów bez postojów. Dla ułatwienia uznam obie odpowiedzi.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Tomek_poz Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 02 Paź 2009

PostWysłany: 09-03-2015, 17:47    Odpowiedz z cytatem

Pekin - Szanghaj
1318 km
4 godz. 48 min
274,6 km/h
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

khamul Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 09 Sty 2010

PostWysłany: 09-03-2015, 18:38    Odpowiedz z cytatem

Blisko, ale nie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Taurus Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 30 Lis 2010

PostWysłany: 09-03-2015, 19:02    Odpowiedz z cytatem

No to może China CRH2. Ponoć średnia to 350 km/h. Kanton - Wuhan. 1069km
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

khamul Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 09 Sty 2010

PostWysłany: 12-03-2015, 07:19    Odpowiedz z cytatem

Nie srednia tylko maks Wink
Taurus, zadaj bo jestes najblozej a inni niezbyt chcą się bawić
chodziło o Wuhan-Guangzhou, odcinek Shijiazhuang- Zhengzhou ze srednią 283
kilka lat temu jezdziły pociągi Wuan-Guangzhou bez postojów, one miały ok 311 średnią.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Taurus Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 30 Lis 2010

PostWysłany: 12-03-2015, 07:36    Odpowiedz z cytatem

Źródło które znalazłem mówi o Vmax 380 km/h Wink Ale jakoś informacje z tych rejonów są mocno dyskusyjne.

No dobra to teraz może tak:

Na której linii kolejowej w Polsce zbudowano po raz pierwszy sieć trakcyjną przystosowaną do ówczesnych dużych prędkości czyli do 160km/h.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Tomek_poz Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 02 Paź 2009

PostWysłany: 12-03-2015, 08:41    Odpowiedz z cytatem

CMK Grodzisk Maz. - Zawiercie, 1988 rok.
Samą sieć zbudowano oczywiście wcześniej, do roku 1984.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Taurus Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 30 Lis 2010

PostWysłany: 12-03-2015, 08:46    Odpowiedz z cytatem

To by było za proste Smile
Sieć trakcyjną (nie tory) konstrukcyjnie do Vmax 160 km/h zbudowano dużo wcześniej .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Droznik Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 16 Gru 2008
Skąd: Koszałkowo

PostWysłany: 12-03-2015, 15:55    Odpowiedz z cytatem

Warszawa - Poznań 1976 rok.

_________________
Ja też nie jechałem pociągiem z Warszawy do Łodzi przez Skierniewice, zawsze jechałem przez Radom.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Taurus Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 30 Lis 2010

PostWysłany: 12-03-2015, 17:40    Odpowiedz z cytatem

Też nie.
Sprostuję że tylko konstrukcja sieci trakcyjnej była przystosowana na 160km/h. Tor nigdy.

[ Dodano: 13-03-2015, 07:25 ]
No to podpowiedź nr 1 w formie ciekawostki.
Przed dokonaniem elektryfikacji tej linii, PKP składało propozycję do Ministerstwa Komunikacji aby dokonać jej na napięcie AC 25kV/50Hz. Oczywiście wniosek odrzucono.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Tomek_poz Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 02 Paź 2009

PostWysłany: 13-03-2015, 09:20    Odpowiedz z cytatem

W 1959 roku rozważano 25kV/50Hz na linii Wrocław - Miłkowice.
Ale tor jest obecnie przystosowany do 160 km/h.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Taurus Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 30 Lis 2010

PostWysłany: 13-03-2015, 09:25    Odpowiedz z cytatem

Też, ale nie była to pierwsza elektryfikacja z parametrami konstrukcyjnymi sieci trakcyjnej do 160km/h.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 56 z 101 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 55, 56, 57 ... 99, 100, 101  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl