Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Uprawnienia SEP
Autor Wiadomość

nowy1990 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 14 Wrz 2014
Skąd: Radom

PostWysłany: 28-09-2014, 16:30   Uprawnienia SEP Odpowiedz z cytatem

Witam

chciałem spytać na jakiej zasadzie spółki wysyłają swoich pracowników na kursy, jestem inżynierem srk zatrudniło mnie PLK jako elektromontera ds. automatyki nie mam uprawnień sepowskich dlatego od razu po podpisaniu umowy spytałem naczelniczki co z tym mam zrobić no bo jak wiadomo pracuje się z urządzeniami pod napięciem to, naczelniczka odpowiedziała że mam je zrobić sobie jeśli chce na własną ręke, przecież to bez sensu zarabiam marne grosze i myśle nad przejściem gdzie indziej ale wkurza mnie ten fakt że bez tych uprawnień nic nie mogę zrobić dotknąć a chciałbym się czegoś nauczyć ale też nie będe wykładął żadnej kasy bo taki zakład powinien wysłać od razu pracowników na takie szkolenie, czy ktoś sie z czymś takim może spotkał? albo wie co zrobić z tym fantem?
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pirat Płeć:Mężczyzna
Webmaster


Dołączył: 14 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 28-09-2014, 16:46    Odpowiedz z cytatem

nowy1990, nie jestem z wykształcenia elektrykiem tylko informatykiem, ale mam uprawnienia SEP kat. E1. Nie wiem jak w Radomiu, we Wrocławiu uprawnienia SEP można zrobić tutaj:

http://www.sep.wroc.pl/kursy

Koszty kursu i egzaminu nie są wysokie (kurs nie jest obowiązkowy), a jest to inwestycja w siebie, więc nie licz na pracodawcę tylko na siebie.

Egzamin nie był trudny, w zasadzie wszystkie tematy egzaminacyjne były omawiane na kursie. Duży nacisk był na BHP w energetyce.

Uprawnienia SEP są ważne przez 5 lat. Ich przedłużenie to kolejny egzamin.

_________________
Tylko człowiek wolny się buntuje,
niewolnicy są posłuszni.