Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 200, 201, 202  Następny
Linia Kłodzko - Kudowa Zdrój
Autor Wiadomość

ET05 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Sie 2007
Skąd: Skarżysko Kamienna

PostWysłany: 18-12-2010, 16:29    Odpowiedz z cytatem

Można odbudować bez większych wyburzeń.

_________________
pozdrawiam
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

dinxles Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 17 Maj 2010

PostWysłany: 18-12-2010, 20:42    Odpowiedz z cytatem

Tam jest jakas fabryka... Do Slonego spokojnie linie mozna odbudowac (niewielkim kosztem), ale Słone-Nachód tam chyba byl most... To duzo by pochlonela odbudowa tego odcinka...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

marosław Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 24 Sie 2009
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 20-12-2010, 09:36    Odpowiedz z cytatem

Ja też mam takie marzenie, aby z Kudowy na Czechy pojechać pociągiem. A jeszcze większe marzenie np. Wrocław- Nahod przez Kudowę. A teraz tak na serio. Kiedy będzie jakiś remont linii i powrót pociągów? Ktoś się orientuje?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

EU07-469 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 29 Lip 2010
Skąd: Polanów

PostWysłany: 20-12-2010, 10:26    Odpowiedz z cytatem

Znajac zycie to chrom wie, czy w ogole beda chcieli ruszyc te linie. A byloby calkiem fajnie, gdyby chociaz do Polanicy dalo sie pojechac przynajmniej 50 km/h, a od Polanicy przynajmniej do Kulina Klodzkiego 40... Za Kulinem watpie, zeby dalo sie szybciej niz 30, bo linia strasznie kreci.

[ Dodano: 20-12-2010, 10:42 ]
A z poboznych zyczen to fajnie by bylo przywrocic mijanki w Klodzku Zagorze, Szczytnej i Lewinie Klodzkim (z Kulinem bylby problem, bo tam przy peronie 1 biegl tor 3- "mijanka odwrotna") wykorzystujac technologie rozjazdow sprezynowych. Pociag z okreslonego kierunku wjezdzalby na okreslony tor wymuszony ustawieniem iglicy pierwszego rozjazdu. Po rozpruciu drugiego rozjazdu iglica wraca do polozenia pierwotnego za pomoca sprezyny. Potrzebne by byly tylko semafory samoczynne- zadnej nastawni.

[ Dodano: 20-12-2010, 10:48 ]
Taka opcja znacznie zwiekszylaby przepustowosc linii, ponadto pociagi opoznione nie musialyby stac godzine w Dusznikach. Niemniej ta technologia wymagalaby monitorowania sytuacji z najblizszej stacji, zeby nie doszlo do sytuacji, ze np. pociagi ruszaja jednoczesnie z Polanicy do Kudowy i ze Szczytnej do Klodzka i wpadaja na kurs kolizyjny, bo samoczynny w Szczytnej nie zdazyl zareagowac, a ramienny w Polanicy zostal juz ustawiony na odjazd.

_________________
Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

morpheo
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 20-12-2010, 15:46   

EU07-469 napisał/a:
A z poboznych zyczen to fajnie by bylo przywrocic mijanki w Klodzku Zagorze, Szczytnej i Lewinie Klodzkim (z Kulinem bylby problem, bo tam przy peronie 1 biegl tor 3- "mijanka odwrotna") wykorzystujac technologie rozjazdow sprezynowych


Sądzę, że Twoje pobożne życzenia przewyższają poziom technologiczny ZLK Wałbrzych o lata świetlne! Oni zatrzymali się na etapie kamienia łupanego (na tłuczeń), a z "wałbrzyskiego systemu sygnalizacyjnego" kpi cała kolejarska Polska.
Powrót do góry

senior Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 26 Cze 2006

PostWysłany: 20-12-2010, 16:07    Odpowiedz z cytatem

Wg planu do Polanicy-Zdroju V=50, od Polanicy-Zdroju V=45.
(teoretycznie przy obecnej geometrii zmieniając krzywe przejściowe i przechyłki dałoby się uzyskać 55-75 km/h do Polanicy-Zdroju, Dalej 50-65 km/h.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

EU07-469 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 29 Lip 2010
Skąd: Polanów

PostWysłany: 20-12-2010, 16:26    Odpowiedz z cytatem

morpheo, więc dlatego stwierdziłem, że to pobożne życzenia. IZ Wałbrzych nawet sobie nie radzi z odgarnięciem śniegu z odcinka Wałbrzych - Jelenia Góra (wspominałem o tym w kilku wątkach, przede wszystkim tym o opóźnieniach w regionie), a co dopiero mówić o wprowadzeniu rozjazdów sprężynowych...

_________________
Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

dinxles Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 17 Maj 2010

PostWysłany: 20-12-2010, 19:45    Odpowiedz z cytatem

Chwile w 2000 roku po otwarciu na odcinku Duszniki-Lewin pociag jechal 60 km/h
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

EU07-469 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 29 Lip 2010
Skąd: Polanów

PostWysłany: 20-12-2010, 20:07    Odpowiedz z cytatem

Ale czy na pewno na serpentynach za Kulinem nie bylo ograniczen? Tam pociag przeciez jedzie bardzo dlugo po prowadnicach, luki sa ciasniejsze niz na Szklarskiej.

_________________
Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

dinxles Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 17 Maj 2010

PostWysłany: 21-12-2010, 07:35    Odpowiedz z cytatem

Sam mierzylem predkosc, nie bylo ograniczenia na Kulinem, pociag tuz do samego wiazdu na most w Leiwnie Klodzkim jechal 60 km/h, a przed mostem zdaje sie zwalnial do 15-20 km/h
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Railwayman Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 05 Kwi 2009
Skąd: Lower Silesia

PostWysłany: 21-12-2010, 11:27    Odpowiedz z cytatem

No ciekawe ile jechał w drugą stronę do Kulina. Jak wyciągnął pod górę chociaż 30km/h to byłoby dobrze.

_________________
DOPR
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

senior Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 26 Cze 2006

PostWysłany: 21-12-2010, 15:53    Odpowiedz z cytatem

dinxles napisał/a:
Sam mierzylem predkosc,


A można się dowiedzieć jak?

Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

dinxles Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 17 Maj 2010

PostWysłany: 21-12-2010, 15:59    Odpowiedz z cytatem

normalnie zegarkiem, i za pomoca widocznych slupkow, ktore co kilometr byly
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

amadeoen57. Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Lut 2010

PostWysłany: 21-12-2010, 21:02    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
za pomoca widocznych slupkow, ktore co kilometr byly

Słupki są co 100m naprzemiennie w liniach jednotorowych.

[ Dodano: 21-12-2010, 21:13 ]
Czyli jak liczyłeś z jednej strony okna to słupki były co 200m.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

krkonoš Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 05 Wrz 2010

PostWysłany: 22-12-2010, 01:58    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Czyli jak liczyłeś z jednej strony okna to słupki były co 200m.


No i wszystko jasne, skąd taka zawrotna prędkość, liczona według słupków, które ponoć "co kilometr były".

Teraz trzeba podzielić uzyskaną wartość przez 5 i uzyskamy faktyczną prędkość pociągu Śmiech .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 12 z 202 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 200, 201, 202  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl