Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
[IC] ED74 stoją w krzakach
Autor Wiadomość

andrej Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 15 Lis 2009

PostWysłany: 03-08-2015, 22:21    Odpowiedz z cytatem

Odać PR -OM to one wyłożyły kasę , a IC zajechały je kompletnie Śmiech
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

ET05 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Sie 2007
Skąd: Skarżysko Kamienna

PostWysłany: 04-08-2015, 00:08    Odpowiedz z cytatem

IR-y są zlikwidowane, chyba, że znów na Łódź - W-wa. Pisałem już, rozbudować o 1 człon, dodać gniazdka, wifi i najlepiej zmienić fotele. W sam raz na uzupełnienie dartów i flirtów. Wydłużony ED74 w sam raz na Nidę czy Sienkiewicza. TLK Bolko też by mógł na takim śmigać. Na taką modernę to można pozyskać kasę z UE.

_________________
pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

DarekP Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Wrz 2010
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: 04-08-2015, 08:56    Odpowiedz z cytatem

Rozbudowa o piąty człon jest raczej mało realna, nikt nie będzie wznawiał produkcji tak starego składu, myślę tu przede wszystkim o koszcie takiej operacji. Problemem jest tu również PESA, która wprawdzie potrafi tanio wyprodukować, ale już nie potrafi tanio serwisować. Dlatego, jak tu opracować sensowny plan działania, jak koszty mogą osiągnąć cenę nowego składu, a powodzenie takiej akcji nie jest zbyt pewne. Być może pozyskanie dokumentacji do tego EZT i próba naprawy poza PESA byłaby jakimś rozwiązaniem. Niby konkurencja producentów jest, ale coraz wyraźniej widać, że oszczędności w tym coraz mniej.
Poza dyskusją jest wymiana foteli, wykonanie instalacji elektrycznej dla pasażerów, nowoczesnej informacji pasażerskiej, aranżacja przedsionków itp. Nie rozumiem dlaczego tego się nie robi w ramach P4.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

voyager1231 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 17 Wrz 2012

PostWysłany: 04-08-2015, 09:01    Odpowiedz z cytatem

LoloPendolo napisał/a:
KD zorientowały się jaki to złom i zrezygnowały z kupna ED74.

Zrezygnowały ze względu na odmowę PICu, a nie że się o czymś zorientowali. Z tego co wiem entuzjazm był dość duży.

_________________
Manipulacja w najczystszej postaci Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

MK_Wro Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 20 Cze 2015
Skąd: Berlin/Wrocław

PostWysłany: 04-08-2015, 13:49    Odpowiedz z cytatem

Nie widzę miejsca dla tych składów w nowej strategii PICu. Jedynym sensownym rozwiązaniem byłoby rzeczywiście przekazanie ich z powrotem przewoźnikom lokalnym.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Borys_q Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 25 Gru 2011

PostWysłany: 04-08-2015, 14:34    Odpowiedz z cytatem

A jest jakiś chętny przewoźnik lokalny? Z tego co kojarzę te składy częściej były zdechłe niż sprawne.

_________________
Ignorancja znacznie częściej wywołuje uczucie pewności siebie niż wiedza.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pako Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 11 Wrz 2012

PostWysłany: 04-08-2015, 14:55    Odpowiedz z cytatem

ED74 Zostały źle zmówione już pierwotnie - to nie jest pojazd do ruchu dalekobierznego/pośpiesznego.
Jedyną alternatywą dla ED74 do wykorzystania w PKP IC jest obsługa połączeń TLK około aglomeracyjnym. Lub jak dowóz do połączeń dalekobieżnych na których czas jazdy oscyluje ok. 1 godziny. np:
Aglomeracja Wrocław:
Dowóz do Wrocławia z Legnicy na pociągi Pendolino, TLK do Gdyni lub przeloty Szczecin - Przemyśl.
Kraków:
połączenia z Kalwarii , Skawiny na pociągi EIP IC i TLK dalekobieżne. oraz zagęszczenie (kosmos trochę) połączeń do Katowic po modernizacji linii ,
Łódź:
połączenia dowozowe z Radomia na pociągi z nad morza na południe.
Warszawa: połączenia z Radomiem, oraz kursy pośpieszne Lotnisko Chpina- warszawa- Modlin (lotnisko)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Rozkładowiec
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 04-08-2015, 20:50   

Jednostki ED74 zostały zakupione stricte do obsługi połączeń Warszawa - Łódź i na tej linii powinny pozostać do dnia dzisiejszego. Są pojemne, osiągają prędkość 160 km/h, więc na tą linię są wręcz idealne. Przenosiny tych jednostek do Krakowa według mnie było czystym nieporozumieniem.
Powrót do góry

ET05 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Sie 2007
Skąd: Skarżysko Kamienna

PostWysłany: 04-08-2015, 22:53    Odpowiedz z cytatem

DarekP napisał/a:
Rozbudowa o piąty człon jest raczej mało realna, nikt nie będzie wznawiał produkcji tak starego składu, myślę tu przede wszystkim o koszcie takiej operacji.


Starego? Ten skład nie ma kilkudziesięciu lat, to nie EN57 czy EW58. Zrobienie wózków czy pudeł nie stanowi żadnego problemu - Pesa ma wszystkie potrzebne klamoty - Bydgostia jest nadal w ofercie... Koszty? Góra 3 bańki za człon + wózek (por. np. cena EN64). Może być nawet bez drzwi - będzie więcej miejsc siedzących.

_________________
pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

MK_Wro Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 20 Cze 2015
Skąd: Berlin/Wrocław

PostWysłany: 05-08-2015, 15:17    Odpowiedz z cytatem

Rozkładowiec napisał/a:
Jednostki ED74 zostały zakupione stricte do obsługi połączeń Warszawa - Łódź i na tej linii powinny pozostać do dnia dzisiejszego. Są pojemne, osiągają prędkość 160 km/h, więc na tą linię są wręcz idealne. Przenosiny tych jednostek do Krakowa według mnie było czystym nieporozumieniem.


Tak, to w zasadzie jedyne połączenie gdzie te jednostki miałyby sens. Przy czasie przejazdu ~70 min brak wagonu barowego nikomu nie będzie szczególnie doskwierał.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Urbi Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 26 Kwi 2009
Skąd: Łódź / UK

PostWysłany: 05-08-2015, 17:21    Odpowiedz z cytatem

ED74 są za mało pojemne na tą trasę. Jeszcze przed rozgrzebaniem Skierniewice - Warszawa, były widoczne problemy z ilością miejsc, gdzie często pociąg wyjeżdżał z Łodzi zapełniony w 100%, a dla pasażerów po drodze czekały już wyłącznie miejsca stojące, w efekcie czego w drodze robił się kołchoz. Po zakończeniu modernizacji linii Warszawa - Łódź, nastąpi masowy wzrost pasażerów, więc te jednostki w ogóle się nie sprawdzą. Jedynym na dziś rozwiązaniem są długie i pojemne składy wagonowe i docelowo wagony piętrowe/EZTy piętrowe, zapewniające odpowiednią podaż oraz komfort.

Wycofanie tych jednostek z trasy Wawa - Łódź, jest jedną z nie wielu dobrych decyzji PKP IC. A same jednostki, nieźle sprawdzają się na trasach o niskiej frekwencji, jak Warszawa - Terespol.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Rozkładowiec
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 05-08-2015, 18:16   

Wystarczy ED74 przystosować do łączenia w trakcie potrójną i problem przepełnienia mamy z głowy.
Powrót do góry

Urbi Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 26 Kwi 2009
Skąd: Łódź / UK

PostWysłany: 06-08-2015, 15:38    Odpowiedz z cytatem

Już takie pomysł były PKP IC przedstawiane, z odpowiedzią negatywną.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Borys_q Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 25 Gru 2011

PostWysłany: 06-08-2015, 20:39    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Wystarczy ED74 przystosować do łączenia w trakcie potrójną i problem przepełnienia mamy z głowy.


Jak już pisałem one w pojedynczej trakcji częściej miały usterki niż chciały jechać to w podwójnej już nigdzie by nie pojechały.

_________________
Ignorancja znacznie częściej wywołuje uczucie pewności siebie niż wiedza.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Arek Płeć:Mężczyzna
Junior Admin


Dołączył: 05 Mar 2007
Skąd: Szczecin

PostWysłany: 14-10-2015, 12:17    Odpowiedz z cytatem

Dalszy los `Edyt` cały czas niepewny

Nadal nie wiemy jak potoczą się dalsze losy ED74. Zastanawiamy się – powiedział nam wczoraj Jacek Leonkiewicz, Prezes PKP Intercity. Jak już informowaliśmy na łamach InfoRail przewoźnik rozważał sprzedaż tych jednostek. I nadal rozważa, tyle, że rozmowy z potencjalnymi nabywcami są trudne. Jak się dowiedzieliśmy ci przewoźnicy, którzy wykazywali zainteresowanie zakupem składów, nie mają na to środków finansowych. PKP Intercity natomiast nie chcą się ich pozbywać za darmo. Dlatego też, przynajmniej na razie, jednostki właściciela nie zmieniają. Szukamy dla nich tras – mówi Jacek Leonkiewicz. I wyjaśnia, że „Edyty” będą najprawdopodobniej obsługiwać krótsze relacje. Niemal pewne jest zatem, że w nowym rozkładzie jazdy ED74 będą nadal się pojawiać na szlakach.

Czytaj więcej:
http://inforail.pl/dalszy-los-%60edyt%60-caly-czas-niepewny_more_78344.html

_________________
Żelazna kadra też z czasem rdzewieje.
A beton kruszeje...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 2 z 9 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl