Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 21, 22, 23  Następny
RJ 2015/2016 na Dolnym Śląsku
Autor Wiadomość

Robcio Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 14 Wrz 2012
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 29-09-2015, 21:04    Odpowiedz z cytatem

Rafał21 napisał/a:
Podobno wraca legendarny ,,Ślązak'' z Zielonej Góry do Przemyśla czy to jakieś potwierdzone informacje?co ze ,,Sztygarem''?..i jeszcze jakieś echo mi się obiło że wraca wakacyjny do Swinoujścia,codziennie niby do Szczecina ...
Question Exclamation

Zamiast tego legendarnego Ślązaka będzie kursował pociąg IC MEHOFFER ze Zielonej Góry/Jeleniej Góry do Przemyśla Gł.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Światowid Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Paź 2009
Skąd: Dolny Śląsk

PostWysłany: 29-09-2015, 21:06    Odpowiedz z cytatem

"Mehoffer" to ten sam pociąg co "Ślązak" tylko pod inną nazwą. Ze względu na szybszy czas przejazdu pociąg ten pojedzie z Wrocławia dwie godziny wcześniej niż dawny "Ślązak".
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

sZakOOu Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 30 Lis 2006
Skąd: i po co?

PostWysłany: 29-09-2015, 21:30    Odpowiedz z cytatem

Lubuski Urząd Marszałkowski znowu cofa rozkład w rozwoju. Zamiast rozwijać ofertę połączeń Jelenia Góra - Zielona Góra, to skrócono parę połączeń do Węgliniec - Żary, a bieg kończą... w Żaganiu.

Co roku rozkład na Węgliniec - Żary jest niemalże wywracany do góry nogami. Jak ma człowiek polegać na kolei, gdy z każdą zmianą możliwe jest zniknięcie pociągu do którego się przyzwyczaiło?!

Zmniejszenie z trzech do dwóch par JG-ZG jest nawet sprzeczne z lubuskim planem transportowym, gdzie w planie minimum miały być trzy pary. Ze Zgorzelca w dni robocze pociągi do Zielonej Góry o 13:12 i 15:14. Jaki to niby ma mieć sens?!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Noema Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 13 Lis 2005
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: 30-09-2015, 13:23    Odpowiedz z cytatem

Bardzo słuszny postulat Beatrycze:
http://infokolej.pl/viewtopic.php?p=349046#349046

Podpisuję się pod nim wszystkimi członkami i wzywam dział organizacji przewozów KD do działania. Skoro jest kasa na mikolowozy na linii lwóweckiej, ma się znaleźć kasa na dodatkowy pociąg na linii E30. Bo jeśli w pociągu Wrocław (18:10) - Görlitz ludzie będą musieli jechać na glonojada i na jednej nodze (a na to się zanosi) to na KD nie zostawię suchej nitki!

Szynobusy z Wrocławia do Zgorzelca już przerabialiśmy i wszyscy wiemy jak to wyglądało: ścisk jak w Indiach! Dlatego pociąg do Görlitz musi mieć wsparcie w postaci Impulsa do Bolesławca. I tu nie trzeba wiele kombinować, wystarczy wydłużyć do/z Bolesławca już zaplanowany pociąg do/z Legnicy, tak jak zaproponowała Beatrycze.

Trzeba kompletnie nie mieć wyobraźni, aby w nowym rozkładzie zaplanować coś takiego:

16:45 Impuls do Węglińca
18:10 szynobus do Görlitz
19:30 Impuls do Węglińca

To jest dużo gorzej niż teraz, gdzie 3 Impulsy do Węglińca jadą w godzinnych odstępach (16:58, 17:58, 18:54) i wszystkie mają ponad 100-proc. frekwencję. Co wy do jasnej cholery wyprawiacie? Rzeźnię na kolei szykujecie od 13 grudnia?!

Według propozycji Beatrycze powinno być tak:

16:45 Impuls do Węglińca
17:45 Impuls do Bolesławca
18:10 szynobus do Görlitz
19:30 Impuls do Węglińca

KD nieustannie chwalą się wzrostem liczby pasażerów, mówią, że na linii zgorzeleckiej mają największe potoki pasażerów, a pogarszają ofertę?! Niczym najtwardszy beton PR Wrocław w nieodległej przeszłości, który pasażerów miał w głębokim poważaniu. KD, nie idźcie tą drogą!

Jeszcze jest czas, aby stosowne poprawki wprowadzić do nowego rozkładu jazdy... Czekam!

_________________
Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

nd Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 18 Lip 2015

PostWysłany: 30-09-2015, 17:18    Odpowiedz z cytatem

Rozkłady na stronie PKP PLK są niepełne.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

bystrzak2000 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Lut 2010
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 30-09-2015, 18:29    Odpowiedz z cytatem

Dokładnie. Na innych liniach (w innych rejonach) też brakuje sporo pociągów. Poza tym rozkład zawiera wiele błędów, które aż kłują w oczy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

MK_Wro Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 20 Cze 2015
Skąd: Berlin/Wrocław

PostWysłany: 30-09-2015, 20:01    Odpowiedz z cytatem

Na pewno nadal są błędy, ale w wersji która jest teraz jest sporo poprawione. Wręcz powiedziałbym że wygląda to na coś, co jest bliskie ostatecznego kształtu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

burek132 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 09 Cze 2010

PostWysłany: 01-10-2015, 11:03    Odpowiedz z cytatem

Ciekawie wygląda wejście KD na Wrocław-Rawicz. Są bezpośrednie pociągi PR do Leszna i Poznania, ale wiele pociągów PR zaczynających bieg w Rawiczu odjeżdża kilka minut przed przyjazdem KD z Wrocławia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Noema Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 13 Lis 2005
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: 02-10-2015, 01:26    Odpowiedz z cytatem

Dopiero teraz dopatrzyłam się w tabeli 260 kolejowego absurdu, który muszę nagłośnić. Takich numerów nie odstawiały nawet PR.

http://infokolej.pl/download.php?id=10860

Chodzi o dwa pierwsze poranne pociągi z Węglińca do Zgorzelca:

5:16 do Jeleniej Góry
5:36 do Zgorzelca

Powstrzymam się od komentarza, bo musiałabym użyć niecenzuralnych epitetów pod adresem osoby, która to wymyśliła, dlatego od razu przejdę do rzeczy.

Pociąg o 5:36 (czyli 20 minut za pociągiem do JG) absolutnie nie ma racji bytu! Jednak szynobus musi być rano w Zgorzelcu, żeby stąd o 6:09 wyruszyć do Węglińca dlatego proponuję, aby do Zgorzelca szynobus pojechał przed północą, po przyjeździe do Węglińca ostatniego pociągu z Wrocławia. Minusów nie widzę, więc skupmy się na plusach: likwidacja porannego muchowozu i dodatkowe późnowieczorne połączenie z Wrocławia do Zgorzelca, które na pewno ucieszy mieszkańców mojego miasta. Wtedy szynobus nocuje w Zgorzelcu, a nie w Węglińcu.

Proste i logiczne? Zatem czekam na stosowne poprawki w nowym rozkładzie jazdy:

23:37 do Zgorzelca (zamiast 5:36)

_________________
Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

MK_Wro Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 20 Cze 2015
Skąd: Berlin/Wrocław

PostWysłany: 13-10-2015, 10:29    Odpowiedz z cytatem

Nowy rozkład DB już dostępny w wyszukiwarce. "Polska" część jeszcze nie jest podpięta niestety, więc niewiele nowego się można dowiedzieć, poza tym że siatka ICbusów z Berlina praktycznie bez zmian.

[ Dodano: 14-10-2015, 11:05 ]
Podczas spotkania ustalono szczegóły techniczne wjazdu pociągów Kolei Dolnośląskich do stacji Goerlitz. Ustalono termin jazd testowych na odcinku Zgorzelec – Gorlitz, a także omówiono kwestie bezpieczeństwa przewozów. W fazie uzgodnień pozostają kwestie organizacyjne i taryfowe. Przewoźnik informuje, że wstępnie planuje, iż oferta będzie obejmowała połączenia do Goerlitz z Wrocławia, Węglińca, Jeleniej Góry i Zielonej Góry.

Czytaj więcej: http://inforail.pl/koleje-dolnoslaskie-coraz-blizej-niemiec_more_78346.html
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Petrik Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 06 Paź 2007
Skąd: Praha

PostWysłany: 14-10-2015, 17:19    Odpowiedz z cytatem

Ad Gorlitz - No i bardzo slusznie!
Dziwi mnie natomiast stoicki spokoj KD w zwiazku z eksploatacja Stadlerow Ceskich drah bez wymaganego przez ustawe o transporcie kolejowym zezwolenia na dopuszczenie do eksploatacji.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

mateuuu Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 07 Gru 2013

PostWysłany: 14-10-2015, 22:04    Odpowiedz z cytatem

Dla wjazdu do Szklarskiej Poreby Gornej nie jest potrzebne dopuszczenie UTK - jazdy moga sie odbywac na zasadach zawartych w MPG.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Petrik Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 06 Paź 2007
Skąd: Praha

PostWysłany: 14-10-2015, 22:16    Odpowiedz z cytatem

mateuuu - Ależ skąd. Rolling Eyes W danym przypadku koniecznie jest dopuszczenie pojazdu szynowego do eksploatacji w trybie ustawy o transporcie kolejowym, nawet umowa między Rządem Rzeczypospolitej Polskiej a Rządem Republiki Czeskiej o komunikacji kolejowej przez granicę państwową z dnia 29 kwietnia 2005 r. (Dz.U. 2007 Nr 96 poz. 636) nie stanowi w stosunku do przepisów prawa krajowego w zakresie eksploatacji taboru kolejowego szczególnego przepisu prawnego.
Zresztą konkluzja ta została zatwierdzona przez UTK, zob. tekst na str. 44 niniejszego dokumentu - http://www.korid.cz/files/file/DOKUMENT_FINAL_PL.pdf
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

bystrzak2000 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Lut 2010
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 15-10-2015, 10:16    Odpowiedz z cytatem

Ale seria 810 takiego dopuszczenia też nie ma, a do SzPG jeździ. Z czeskimi maszynistami z resztą.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Petrik Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 06 Paź 2007
Skąd: Praha

PostWysłany: 15-10-2015, 10:47    Odpowiedz z cytatem

http://rail.phototrans.eu/14,27614,0,Vag_nka_M_152_0_810_549_6.html
Pojazd dopuszczony do ruchu przed 14 listopada 1997 r.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 13 z 23 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 21, 22, 23  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl