Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Podstawa prawna czasu pracy maszynisty
Autor Wiadomość

mateusz123 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 23 Lip 2008
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 20-03-2015, 05:49    Odpowiedz z cytatem

A kto jest odpowiedzialny jeżeli mechanik wjeżdza z bruttem na jakiś jednotor, czy szlak o ograniczonej przepustowości i ze względu na różne przyczyny, nie zostało przewidziane przekroczenie 12h?
Po pierwsze kto jest odpowiedzialny za pilnowanie 12?
Po drugie kto jest odpowiedzialny za zamknięcie składu na stacji-mijance dwutorowej, co blokuje całkowicie możliwość manewrów, mijanki itd? (np Międzybórz Sycowski)
Po trzecie, za ile ma się pojawić podmiana? Są jakieś wymogi ze strony PLK?
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 3 z 3 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl