Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 29, 30, 31 ... 68, 69, 70  Następny
Wieści z WARS-u

Czy WARS należy zlikwidować (całkowite przejęcie przez PKP IC)?
TAK
66%
 66%  [ 194 ]
NIE
21%
 21%  [ 64 ]
Niech zostanie tak jak jest
5%
 5%  [ 17 ]
Nie mam zdania
6%
 6%  [ 18 ]
Głosowań: 293
Wszystkich głosów: 293

Autor Wiadomość

fenix Płeć:Kobieta
Użytkownik


Dołączyła: 22 Lut 2007

PostWysłany: 17-06-2007, 22:25    Odpowiedz z cytatem

Kuszeta napisał/a:
Czytam też o sławnym dyrektorze Jerzym Kozie... Szkoda że nie znam tego człowieka. Podobno to był dobry dyrektor, ponoć przychodził na peron, odwiedzał załogę, przywitał się, podał rękę, zapytał jak się pracuje... Niestety to nie moja bajka - znam to tylko z opowieści, ale jeśli prawie cała załoga o tym mówi to ziarno prawdy w tym jest, a pewnie nawet i ze dwa Wink.
Czy Pan Panie Dyrektorze Marczak był kiedyś na peronie i rozmawiał z załogą, zapytał jak się pracuje?

Koza był faktycznie dobrym dyrektorem i wszystko można było z nim załatwić-pod jednym tylko warunkiem,że to będzie JUTRO!Wszystko obiecał,ale niczego nie realizował.Na początku działało bo każdy był zadowolony,ale ludziska szybko się zorientowali że to zwykła ściema.
Dyrektor nie jest od chodzenia po peronach i wypytywania jak się czują pracownicy,ma inne ważniejsze zadania.
Kuszeta obawiam się że jeśli do tej pory nie zostałaś jeszcze zatrudniona na sezon to może już być za póżno bo fala wielkich powrotów wszelkiej maści znajomych Jajego trwa i nie długo zabraknie już miejsca.
Wróciła Renia Kotarba,konduktorka zwolniona za nie zgłoszenie się do pracy w Kołobrzegu bo podobno zaspała sobie na plaży.Wagon wyruszył bez obsługi i bez pasażerów bo ludzie na darmo czekali aż do odjazdu żeby zająć w nim miejsca i spokojnie wrócić z wakacji.
Ewa Rzemyk została ponownie zatrudniona do pomocy Jajemu w biurze bo biedula rady już nie daje tyle ma obowiązków.Problem polega tylko na tym że może mu ewentualnie ołówki strugać bo posiada tylko zasadnicze wykształcenie.Ale jak mamy już sprawdzone w tej firmie nie trzeba mieć kompetencji i specjalnych umiejętności,wystarczy że jest się kolesiem.lub dziewczyną kolesia i można wszystko załatwić.

_________________
fenix
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Gurdol1 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 25 Mar 2006
Skąd: Brzeg

PostWysłany: 18-06-2007, 03:52    Odpowiedz z cytatem

Gurdol1, dlaczego w każdym wątku musisz cmokać Prześlugę

Przede wszystkim NIC nie muszę. Nie pracuję na pekapie, abym cokolwiek musiał. Dlaczego cmokam? Już pisałem nie raz - bo Go lubię (za dokonania i kosmiczną mentalność). Lubie różnych ludzi. Siebie też lubię i cmokam. Lubie to co robię, bo lubię to robić. I to cmokam. Swoją robotę (lub bardziej zabawę w robotę) też lubię i cmokam.
A już najbardziej to cmokam swoją Przyjaciółkę, jeżeli tylko zechce do mnie przyjechać.

No... jak to przeczyta, to chyba mnie cmoknie Śmiech

Nikomu żadnych praw nie odbieram - wszyscy tu piszą co chcą - takie ich prawo. Ewentualnie komentuję, bo mi na wolnym forum wolno.

[/i]Ma dziewczyna jaja, bo wbrew wszystkim i ogólnym trendom

Jaja to ja wiem że ma. Jak każda baba zresztą. A Jądrka Leppera słyszałeś? Język

Pozdrawiam
Jądrek Wyszyński
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Romuald Marczak Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 19 Kwi 2007

PostWysłany: 18-06-2007, 07:03    Odpowiedz z cytatem

Fenix napisał:
Cytat:
Kuszeta obawiam się że jeśli do tej pory nie zostałaś jeszcze zatrudniona na sezon to może już być za póżno bo fala wielkich powrotów wszelkiej maści znajomych Jajego trwa i nie długo zabraknie już miejsca.

Kuszeta nie jest tym, za kogo chciałby przed nami uchodzić. Tak sobie zapytałem o stwierdzenie sprzed dwóch miesięcy, żeby sprawdzić czy ma dobrą pamięć, bo czasami ludzie w potoku słów wypadają ze swojej roli. Reakcja była natychmiastowa. Nawet dostałem wiadomość na PW z podejrzeniami, że coś wietrzę. A tak naprawdę mnie to g... obchodzi. Śmieszy mnie jedynie, że niektórzy na tym forum bawią się w podchody.

Co do Ewy Rzemyk, to wcale się nie dziwię, że wróciła do pracy. Jaje ma przecież wobec niej ogromny dług wdzięczności. Wcześniej pisałem jak to pani Ewa lizała go z ran i zastępowała w pracy, gdy wracał poturbowany przez partnerów biznesowych z Rumunii po nieudanych rozliczeniach z kontrabandy. A potłukli go mocno, bo ledwo dychał. To zdarzenie było przełomowe w jego życiu. Dlatego postanowił przestać być konduktorem i został kierownikiem, żeby już więcej po mordzie nie dostać. Oczywiście bez szyldu Solidarności byłoby to niemożliwe.

To, co piszesz o Kozie, też słyszałem. Słynne "jutro" lub "nie teraz" charakterystyczne jest dla ludzi, którzy nie mają własnego zdania i każdą decyzję muszą konsultować. Koza był takim samym figurantem jak Kaźmierczak. Decydował i decyduje Jaje. Kaźmierczak na początku też wychodził na peron zgodnie z instrukcją Jaje. Teraz mu się nie chce tak wcześnie wstawać.

Ale to co najważniejsze, to na koniec. Dochodzą do mnie informacje o poważnych rozważaniach właścicieli, żeby Wars zlikwidować. Podobno ma to nastąpić z końcem roku. Dziwi mnie zatem aktywność pana Buczkowskiego, który na łamch "Kuriera PKP" wciska ludziom kit o tym, jaki Wars miałby być. Pytanie, kto ma rację: Buczkowski czy ci, którzy o Warsie decydują? A może to właśnie Buczkowski zostanie likwidatorem Warsu?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Wojtek Płeć:Mężczyzna
Junior Admin


Dołączył: 10 Lis 2005
Skąd: Legnica

PostWysłany: 18-06-2007, 07:09    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Ale to co najważniejsze, to na koniec. Dochodzą do mnie informacje o poważnych rozważaniach właścicieli, żeby Wars zlikwidować. Podobno ma to nastąpić z końcem roku.

Brzmi to trochę sensacyjnie. Ciekawe na ile do takich rozważań przyczyniło się nasze Forum? Bo "odwiedzają" nas różne instytucje, a ten temat czytają również pracownicy Ministerstwa Skarbu Państwa.

_________________
Podróżny pamiętaj! Podróż pociągiem skraca czas przejazdu koleją. (S. Bareja)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Krycha Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 10 Lis 2005
Skąd: Leicester (UK)

PostWysłany: 20-06-2007, 18:45    Odpowiedz z cytatem

20 czerwca to w WARS-ie bardzo ważny dzień. W Oddziale Południe w Krakowie dzisiejszy dzień to niemal święto.
Oto dziś są urodziny człowieka, który trzęsie całym WARS-em - 57. urodziny Antoniego Marii Jaje!

Jakieś życzenia z tej okazji?

_________________
Follow me!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Śpioch Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 25 Cze 2007
Skąd: W-wa

PostWysłany: 25-06-2007, 21:32   Prośba o informacje Odpowiedz z cytatem

Przepraszam, że wcinam się w tak poważną dyskusję, ale jako pasażer SKM w Warszawie jestem żywotnie zainteresowany informacjami o pewnej osobie.
Jak wynika z http://www.skm.warszawa.pl/?id=1 SKM ma nowego prezesa zarządu nazwiskiem Leszek Walczak.
Wg plotek zasłyszanych od kierownika pociągu jest to człowiek do niedawna pracujący w WARS.
Szukając w necie jakichś o nim informacji trafiłem na to forum. Nazwiska nie udało mi się znaleźć.
Ciekawy jestem co sobą reprezentuje aktualny prezes, bo poprzedni był byłym dyrektorem Zarządu Oczyszczania Miasta i nagle zniknął. Zastanawiam się czy następny jest też takim fachurą od kolei i czy postawiono go na tym stanowisku żeby rozwijał kolejkę czy żeby ją zwijał.
Czy ktoś z pacowników WARS-u słyszał takie nazwisko?

_________________
Pozdrawiam
Śpioch
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Arek Płeć:Mężczyzna
Junior Admin


Dołączył: 05 Mar 2007
Skąd: Szczecin

PostWysłany: 25-06-2007, 22:00    Odpowiedz z cytatem

W Google znalazłem coś takiego:

No cóż, Garou wysiadł

Nie było problemów z podróżą pociągiem Garou. Sam się rozmyślił - wynika z raportu Warsu.

- To chyba żart?! - mówi Andrzej Korczak, opiekun gwiazdy w Polsce. - Wars kpi z nas w żywe oczy. My wymyśliliśmy tę awanturę?! Rzadko spotyka się takich ludzi jak tamten pracownik Warsu.

O skandalu pisaliśmy dwa tygodnie temu. W Katowicach konduktor Warsu wyrzucił z pociągu piosenkarza Garou, bo ten nie miał czeskich koron. Żądał od niego zapłaty tą walutą za bilet do Pragi.

Wars nie zamierza zwolnić upartego konduktora z pracy, mimo iż był niemiły dla klienta i wprowadził go w błąd. - Konduktorzy dostali nagany, ale o zwolnieniu nie może być mowy - mówi Leszek Walczak, członek zarządu Warsu. Nie potwierdziło się, że nie wykonali polecenia kierownika pociągu.

To on usiłował załagodzić sytuację i namawiał konduktora do przyjęcia euro. Wars jest przekonany, że klient sam zrezygnował z podróży i po prostu wysiadł.

źródło: Metro (czerwiec 2004)

_________________
Żelazna kadra też z czasem rdzewieje.
A beton kruszeje...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Romuald Marczak Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 19 Kwi 2007

PostWysłany: 26-06-2007, 05:46    Odpowiedz z cytatem

Leszek Walczak to ten trzymający dyplom. Był członkiem zarządu Wars do sierpnia 2005 r. Odszedł, nie przyjmując nowych warunków płacy, gdy rada nadzorcza po objęciu stanowiska prezesa PKP IC przez Jacka Prześlugę postanowiła zarządowi Wars obniżyć wynagrodzenia. Stanowisko po nim objęła pani Beata Chyczewska-Pokój.

Leszek Walczak.jpg
Plik ściągnięto 111 raz(y) 49.36 KB

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Krycha Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 10 Lis 2005
Skąd: Leicester (UK)

PostWysłany: 26-06-2007, 15:43    Odpowiedz z cytatem

Ten cały Walczak przypadkiem nie ma powiązań z Solidarnością? Bo jakoś tak mi się kojarzy to nazwisko... Zresztą bez poparcia Jajejowej "S" nie byłby członkiem zarządu WARS-u.

_________________
Follow me!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Romuald Marczak Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 19 Kwi 2007

PostWysłany: 26-06-2007, 16:03    Odpowiedz z cytatem

Leszków Walczaków w internecie jest wielu, ale to nie ten... Specjalnie dałem jego zdjęcie, żeby go ludzie nie mylili ani z lekarzem z Leszna Wlkp, biegaczem i chodziarzem, ani komendantem straży miejskiej w Trójmieście, ani z działaczem Solidarności i kontrkandydatem Śniadka. Na tego niektórzy mówią "major". On był w zarządzie prezesa Zubrzyckiego a to kadencja SLD. Jaje, był ich wrogiem nr 1. Z tego okresu zapamiętałem inne ciekawe nazwiska: Grzegorz Rurarz - prezes Wars Cateringu i Wiesław Kosacki - dyrektor organizacyjny. Gdzieś się chłopaki zapodziali, jak i sam prezes...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

adamiak Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 26 Cze 2007
Skąd: Kraków

PostWysłany: 26-06-2007, 21:02    Odpowiedz z cytatem

Witam wszystkich serdecznie, od dawna już śledzę to forum i postanowiłem też coś dorzucić od siebie. Będzie trochę trudno bo większość spraw już zostało opisanych, gdybym się powtarzał proszę to potraktować jako przypomnienie materiału. Pisze bo jak wszyscy już nie mogę patrzyć na to co się wyprawia w tej firmie i krew mnie zalewa już na samą myśl. Ogólnie to nie rokuje Jajemu długiej kariery bo ludzie zaczynają już dostrzegać te jego matactwa i machloje, buntują się już nawet do niedawna wierni jemu konduktorzy i wyznawcy. Na razie po cichu bo strach coś głośniej powiedzieć, ale zbiera się ich już całkiem spora grupa i dochodzą wciąż nowi. Tym samym banda Jajego się kurczy i wódz naczelny zostanie niedługo sam jak palec.
Wsłuchuję się uważnie w głosy dochodzące z Warsu i słyszę jak wszyscy napie....ją na Jajca(tak go tam nazywają) Chmolowskiego, Badowskiego, Wojnarowskiego i paru innych. Ostatnio też na Władysława Krawczyka, bo to kolejny protegowany, który nagle robi błyskawiczną karierę pod skrzydłami Marii Jaje. Postaram się to Państwu nieco przybliżyć, żeby zobrazować atmosferę pracy w tej firmie.
Chmolowski jest po szkole kolejowej, zaczynał karierę we Wrocławiu jako kuszetkowy. Później na nasze nieszczęście przeniósł się do Krakowa i przekwalifikował na bary. Szybko odnalazł się w nowej sytuacji i dogadał z podobnymi sobie, nie jest żadną tajemnicą w Warsie, że praca na barze nie była jego jedynym zajęciem. Jeździł wtedy na nocnej linii do Świnoujścia i dorabiał jako zwykły złodziej!!!!
Obrabiał śpiących, albo pijanych pasażerów wracających z pracy za granicą. Najpierw wskazywał zawodowym złodziejom gościa do zrobienia bo widział przy ladzie ile mają pieniędzy w portfelach i dostawał za to działkę. Ale to było za mało i zaczął chodzić już z nimi na przedziały bo zarobek większy i adrenalina, bywało i tak że jeździł tez całkiem prywatnie jak miał wolne i dorabiał do skromnych zarobków barmana. Później dogadał się też z kolejarzami z wagonów pocztowych(koledzy z Wrocławia)i zaczęli obrabiać prowadzone przez nich wagony pocztowe, otwierali przesyłki i zabierali co bardziej wartościowe rzeczy. Czego tam nie było, same smakowite kąski i wszystko to za darmo. Zapytacie po co kolejarzom był Chmolowski ?Odpowiedź jest prosta, potrzebowali magazynu na ten zaginiony towar bo jak mieliby to wynosić na stacji docelowej? Układ idealny bo towar był w bezpiecznym miejscu i można było odebrać w dogodnym momencie. Gigantyczne straty ponosiła Poczta i PKP, jak to zwykle bywa ktoś musiał płacić za zaginione przesyłki. Nic więc dziwnego, że szybko dorobił się dużego mieszkania w Krakowie, kupował auta tylko w salonie i co roku jeździł na zagraniczne wczasy. Za zarobione tym sposobem pieniądze wkupił się też w łaski ludzi z IC i obecnych władz firmy(wiadomo kogo).Teraz oficjalnie już mówi że w Krakowie to on rozdaje karty i wszyscy mu mogą naskoczyć bo jest nietykalny. Nic dziwnego skoro stoją za nim takie figury jak to było opisane wcześniej na forum. Nawet mistrz układania się z każdą nową władzą Badowski –zwany wice prezesem już schodzi mu z drogi i woli nie zadzierać. W swoim geniuszu- Badowski uznał ,że jednak lepiej być kolegą Chmolowskiego i mieć go po swojej stronie, jak słusznie rozumuje, są dwa Lajkoniki to jest się czym dzielić. Ale tu akurat może się mylić bo Chmolowski jak już wcześniej pisałem apetyt ma nie ograniczony i jest w posiadaniu drugiego wagonu w relacji Kraków –Szczecin- Barbakan, na razie skromnie, ale zapewne pracuje nad tym. W myśl obowiązujących przepisów jednemu franczyzobiorcy wolno mieć tylko jeden wagon, dlatego ten drugi jest zapisany na jego pracownicę K.Hebda. Oj! zasłużona to osoba dla firmy w dzień i w nocy, ale wiem, że o prywatnym życiu nie piszemy dlatego nie podejmę tego tematu. Opiszę inną sytuację, po przegranym słynnym przetargu (przeprowadzonym przez Dyrektora Marczaka-już o tym wspomniano wcześniej na forum), Chmolowski stracił wagon i wracając z Gdyni wagonem na końcu pociągu tzw. zwrot, poszedł do kolegów z Gdyni do baru w tym samym składzie . Postawił flaszkę , pogadali, pośmiali się trochę itd. Opuścił ich przed samym dojazdem do Krakowa, bo jak twierdził musi się jeszcze spakować. Zanim skład dojechał do celu policja w Krakowie otrzymała anonimowy telefon od jakiejś kobiety(czytaj K. Hebda) z pociągu, że obsługa Warsu jest pijana. Za chwilową znajomość z Chmolowskim zapłacili utratą pracy, stali się jego ofiarami. Pewnie sobie wykombinował , że jak się nagle zwolni jakaś linia to załapie się na dalszą pracę? Tak się jednak nie stało, a parę osób straciło przez niego źródło utrzymania. Chmolowski i tak poszedł w odstawkę i wszyscy myśleli , że mają go z głowy, ale radość ta trwała krótko. Co było dalej bardzo szczegółowo opisał już pan Marczak. Dodam jeszcze że po wielkim powrocie do firmy zatrudnił u siebie siostrzeńca Jajego, wiedząc że w zamian dostanie najlepszą linię do obsługi bo należy mu się za to jakaś wdzięczność.
Kolejną barwną postacią do opisania jest Eugeniusz Badowski, były konduktor znany jednak bardziej jako organizator przemytów na dużą skalę. Ale o tym napiszę osobno bo muszę ustalić parę faktów, a zapewniam że jest o czym pisać. Badowski jak wiadomo był dobrze poukładany z Kogutem, nawet zatrudniał w swojej firmie jego rodzinę. Zatrudnił też rodzonego brata Wysockiego, a sam Wysocki zasiadał w komisji przydzielającej wagony, dlatego śmiało można to nazwać układem korupcyjnym.
Badowski jest mistrzem układania się ze wszystkimi, którzy akurat są potrzebni i mają coś do powiedzenia. Z tego też powodu jak już wspomniałem jest nazywany wiceprezesem. Po małych tarciach z Kogutem i utracie jego poparcia zrobił wszystko żeby dostać się bezpośrednio pod opiekę Jajego i nadal jest chroniony.
Obaj panowie(Chmolowski i Badowski) mają już od dawna Lajkonika, najlepszą linię w Krakowie i to na wyłączność po grubo zaniżonych cenach!! Podczas gdy inne firmy wegetują, oni zarabiają sobie co miesiąc po 30 tysięcy, słownie trzydzieści tysięcy złotych!
Optymalnym rozwiązaniem tej sytuacji może być tzw. przemienność, czyli każda firma obsługuje przez miesiąc jedną linię, po czym przechodzi na inną. Czysto i przejrzyście, jak to jest praktykowane od dawna w innych oddziałach, ale taki układ nie jest na rękę obu panom z wiadomych przyczyn. I dopóki władzę sprawuje Jaje mają gwarancję ,że to się nie zmieni bo liczą się tylko ich interesy i są nietykalni. Jakoś inne linie dają się podzielić między wiele firm i pomieszać ze słabszymi. Już na pierwszy rzut oka widać że to jest gruby układ i dziwię się władze Warsu to tolerują!
O odpłatnościach już nie watro nawet wspominać, wystarczy napisać że kursujący po tej samej trasie pociąg Sawa ma dwa razy wyższą cenę, a jest tylko ekspresem. Lajkonik jest IC, czyli wydawane są na nim poczęstunki, a za to jest płacone dodatkowo. Czyli większe dochody, mniejsza cena –gołym okiem widać że to skok na kasę w wykonaniu kolesi Jajego i za jego aprobatą.
Są też ludzie, którzy za drobne przysługi próbują się wkupić w łaski czołowych barmanów z Lajkonika. Jednym z nich jest Aleksander Dymacz, firmę ma jeszcze po tacie, ale na robocie kompletnie się nie zna bo wcześniej zajmował się tylko przemytem do Budapesztu. Pisały o nim nawet Węgierskie gazety przy okazji jednej z wpadek, wtedy cały towar leciał przez okna żeby nie było dowodów.
Mamy też nowe, błyskawiczne kariery spowodowane bliską znajomością z wszechmogącym kierownikiem bo jak inaczej wytłumaczyć nagły powrót Władysława Krawczyka? To również stary przemytnik, kolega Dymacza z czasów Budapesztu. Po wielu problemach z tymi panami Węgrzy przyspieszyli tylko likwidację kursowania na tej trasie wagonów barowych. Po długiej przerwie Krawczyk powrócił do Warsu i nagle dostaje do obsługi Ex Sawa jako sprawdzony pracownik firmy.
Tak naprawdę niewielu jest zatrudnionych prawdziwych fachowców, do tego nie zamieszanych w żadne układy polityczne. Ci nie mają szans na lepsze linie bo nikt nie docenia ich umiejętności, tu liczą się tylko układy i bliska znajomość z Jaje. Czyli kto lepiej potrafi włazić w dupsko, ten ma lepsze zarobki, niektórzy tą sztukę opanowali do perfekcji, inni jeszcze się uczą. Muszą się spieszyć bo ilość miejsc jest ograniczona, a nowy podział linii już w grudniu.
Oczywiście Lajkonik odpada bo wiadomo kto tam będzie jeździł, więc nawet nikt nie napisze oferty. Nikt się nawet nie odważy bo to czysta głupota, można się tylko narazić i przez to całkiem stracić pracę. Tak dugo jak ta sitwa będzie u władzy będą też układy i brak jasnych zasad przydzielania wagonów do obsługi, będzie strach przed zwolnieniem. To wszystko przekłada się na jakość usług i straty finansowe dla firmy.
Dopóki nie stworzy się przejrzystych, antykorupcyjnych zasad przyznawania do obsługi wagonów(tu mam na myśli przemienność w obsłudze)tak długo będą ustawiane przetargi. A za panowania obecnej władzy nic na to nie wskazuje, wręcz przeciwnie sytuacja będzie coraz gorsza. A wszystko to za pieniądze podatników bo przypominam że Wars jeszcze nie jest prywatną firmą Jajego i spółki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Noema Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 13 Lis 2005
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: 26-06-2007, 21:54    Odpowiedz z cytatem

Nie mój cyrk, nie moje małpy, ale proponuję skonstruować treść e-maila opisującego w skrócie patologiczne sytuacje w Warsie i bezczynność władzy PKP. Tego e-maila redakcja forum roześle do wszystkich mediów (TV, gazety, portale), do decydentów PKP oraz do odpowiednich ministerstw: skarbu i transportu. Ktoś będzie musiał na to zareagować!

Nasze forum to dość liczące się medium kolejowe. Od Krychy wiem, że po reportażu w Polsacie na temat korupcji w PKP IC i po publikacjach na forum, dyr. Partyka podejrzewany o łapówkarstwo wyleciał z pracy, a w tej sprawie u prezesa Warsewicza interweniował sam minister Chaberek. Publikacje na forum przyczyniły się także do zainteresowania się wicedyrektorem PR Gdynia określanego jako Turecki Kurier - zarząd PKP PR wszczął dochodzenie! Skoro w tych dwóch sprawach nasze forum miało jakąś moc sprawczą to może i w kwestii Warsu da się coś zrobić wspólnymi siłami?

_________________
Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Śpioch Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 25 Cze 2007
Skąd: W-wa

PostWysłany: 28-06-2007, 18:42    Odpowiedz z cytatem

Romuald Marczak napisał/a:
Leszek Walczak to ten trzymający dyplom. Był członkiem zarządu Wars do sierpnia 2005 r. Odszedł, nie przyjmując nowych warunków płacy, gdy rada nadzorcza po objęciu stanowiska prezesa PKP IC przez Jacka Prześlugę postanowiła zarządowi Wars obniżyć wynagrodzenia . ...


Wielkie dzięki.
Co prawda z twarzy nie widać co to za człowiek i nie widać z jakim zadaniem przyszedł szefować SKM Śmiech
Ale takie rzeczy to wiedzą "na mieście" skoro się tutaj znalazł.
Jeśli z WARS-u odszedł 2 lata temu, to ciekawe gdzie się dotąd ukrywał i czekał na odpowiednie warunki finansowe. Z tego co słyszałem, to nawet w spółkach miejskich płacą lepiej niż w spółkach PKP Hmm
Ale jeszcze jedno: czy on miał w swojej karierze zawodowej (przecież w WARSIE nie pojawił się znikąd) jakieś doświadczenia kolejowe? Czy może będzie zarządzał SKM jak kartą dań wagonu restauracyjnego Młot

_________________
Pozdrawiam
Śpioch
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Romuald Marczak Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 19 Kwi 2007

PostWysłany: 29-06-2007, 07:45    Odpowiedz z cytatem

Bardziej od przeszłości Leszka Walczaka interesuje mnie przeszłość Artura Chmolowskiego, którą opisał tutaj adamiak:
Cytat:
Chmolowski jest po szkole kolejowej, zaczynał karierę we Wrocławiu jako kuszetkowy. Później na nasze nieszczęście przeniósł się do Krakowa i przekwalifikował na bary. Szybko odnalazł się w nowej sytuacji i dogadał z podobnymi sobie, nie jest żadną tajemnicą w Warsie, że praca na barze nie była jego jedynym zajęciem. Jeździł wtedy na nocnej linii do Świnoujścia i dorabiał jako zwykły złodziej!!!!
Obrabiał śpiących, albo pijanych pasażerów wracających z pracy za granicą. Najpierw wskazywał zawodowym złodziejom gościa do zrobienia bo widział przy ladzie ile mają pieniędzy w portfelach i dostawał za to działkę. Ale to było za mało i zaczął chodzić już z nimi na przedziały bo zarobek większy i adrenalina, bywało i tak że jeździł tez całkiem prywatnie jak miał wolne i dorabiał do skromnych zarobków barmana. Później dogadał się też z kolejarzami z wagonów pocztowych(koledzy z Wrocławia)i zaczęli obrabiać prowadzone przez nich wagony pocztowe, otwierali przesyłki i zabierali co bardziej wartościowe rzeczy. Czego tam nie było, same smakowite kąski i wszystko to za darmo. Zapytacie po co kolejarzom był Chmolowski ?Odpowiedź jest prosta, potrzebowali magazynu na ten zaginiony towar bo jak mieliby to wynosić na stacji docelowej? Układ idealny bo towar był w bezpiecznym miejscu i można było odebrać w dogodnym momencie. Gigantyczne straty ponosiła Poczta i PKP, jak to zwykle bywa ktoś musiał płacić za zaginione przesyłki. Nic więc dziwnego, że szybko dorobił się dużego mieszkania w Krakowie, kupował auta tylko w salonie i co roku jeździł na zagraniczne wczasy. Za zarobione tym sposobem pieniądze wkupił się też w łaski ludzi z IC i obecnych władz firmy(wiadomo kogo).Teraz oficjalnie już mówi że w Krakowie to on rozdaje karty i wszyscy mu mogą naskoczyć bo jest nietykalny. Nic dziwnego skoro stoją za nim takie figury jak to było opisane wcześniej na forum.

A stoją za nim, jak już wcześniej pisałem, szef małopolskiej kolejowej Solidarności i członek rady nadzorczej PKP w jednym Henryk Sikora oraz prezes Natura Tour i członek rady nadzorczej Wars też w jednym Krzysztof Mamiński. Leszek Walczak i Grzegorz Rurarz to ludzie za przyczyną których Chmolowski przez rok był poza burtą.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Beatrycze Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 11 Lis 2005
Skąd: Legnica

PostWysłany: 29-06-2007, 09:07    Odpowiedz z cytatem

Nie chcę być złym prorokiem, ale na kolejowej giełdzie nazwisk Mamiński pojawia się jako najbardziej prawdopodobny następca Wacha. Co to oznacza dla PKP i dla w/w ludzi z Warsu powiązanych z Mamińskim układami? Rolling Eyes

_________________
"Aby dowiedzieć się kto naprawdę tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno ci krytykować" - Voltaire.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 30 z 70 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 29, 30, 31 ... 68, 69, 70  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl