Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 42, 43, 44 ... 68, 69, 70  Następny
Wieści z WARS-u

Czy WARS należy zlikwidować (całkowite przejęcie przez PKP IC)?
TAK
66%
 66%  [ 194 ]
NIE
21%
 21%  [ 64 ]
Niech zostanie tak jak jest
5%
 5%  [ 17 ]
Nie mam zdania
6%
 6%  [ 18 ]
Głosowań: 293
Wszystkich głosów: 293

Autor Wiadomość

Krycha Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 10 Lis 2005
Skąd: Leicester (UK)

PostWysłany: 14-11-2007, 12:34    Odpowiedz z cytatem

Obawiam się, że "wygra" WARS.
Bo "wygrać" musi... Przegrana oznacza agonię, a w konsekwencji śmierć WARS-u. Na to Jaje nie pozwoli i już odpowiednio ustawi Warsewicza i jego świtę. W końcu WARS to żywiciel Jaje i jego sitwy, a oni sami są jak pasożytujące na WARS-ie pijawki...

Z tym przetargiem PKP IC pewnie będzie tak, jak z przetargiem PKP PR na druk SRJP, który zawsze "wygrywa" WORK.

_________________
Follow me!


Ostatnio zmieniony przez Krycha dnia 14-11-2007, 12:41, w całości zmieniany 2 razy
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Bar-Man Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 12 Lis 2007

PostWysłany: 14-11-2007, 12:40    Odpowiedz z cytatem

Czyli jutro będzie wiadomo kto wygrał przetarg na obsługę wagonów gastronomicznych w PKP Intercity tak ?? Rolling Eyes
Czy bedzie Wars czy jakaś inna firma takk ??

_________________
Bar-Man
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Romuald Marczak Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 19 Kwi 2007

PostWysłany: 14-11-2007, 13:09    Odpowiedz z cytatem

Mamy do dyspozycji ten sam regulamin a w nim nie jest napisane kiedy wyniki przetargu zostaną ogłoszone. Samo otwarcie ofert jest etapem wstępnym umożliwiającym ocenę ich zgodności ze specyfikacją warunków przetargu. Przypomnę:
B. Przedmiot postępowania:
Przedmiotem postępowania jest wynajem (użytkowanie) około 100 wagonów gastronomicznych w celu świadczenia w nich usług gastronomicznych polegających na:
1. obsłudze podróżnych w wagonie gastronomicznym,
2. podawaniu zamówionych dań do miejsc zajmowanych przez podróżnych w wagonach klasy 1,


Z drugiej strony IC stawia warunki (pominę finansowe):
D. Warunkiem udziału w postępowaniu jest:
1. Udokumentowane, co najmniej trzyletnie doświadczenie w zakresie świadczenia usług o podobnym charakterze.
2. Złożenie dokumentów potwierdzających, iż usługi o których mowa wyżej, wykonywane były należycie, tj. referencji.


Nie wiem, czy McDonalds potrafi udowodnić trzyletnie doświadczenie w obsłudze podróżnych w wagonie gastronomicznym i podawaniu zamówionych dań do miejsc zajmowanych przez podróżnych w wagonach klasy 1? LOT Catering na pewno ma doświadczenie w obsłudze pasażerów samolotów. Czy jest to podobny charakter usług - o tym zdecyduje komisja przetargowa i prezes Warsewicz. Nie wiem też, czy Wars potrafi dostarczyć referencje potwierdzające należyte wykonywanie dotychczas świadczonych usług?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Krycha Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 10 Lis 2005
Skąd: Leicester (UK)

PostWysłany: 14-11-2007, 13:15    Odpowiedz z cytatem

Przedmiotem postępowania jest wynajem (użytkowanie) około 100 wagonów gastronomicznych

To Warsewicz nie wie dokładnie ile ma na stanie wagonów gastronomicznych? Takie formułowanie ogłoszenia o przetargu świadczy tylko o ułomności i nieudolności betonu PKP IC.
I oni chcą na Giełdę? Z kim!?

_________________
Follow me!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Bar-Man Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 12 Lis 2007

PostWysłany: 14-11-2007, 14:26    Odpowiedz z cytatem

Catering był już podawany w pociągach Intercity w przedziałach menadżerskich ale nikt tego nie chciał jeść !!! Bo po 1. wizualnie to te dania nie wyglądały apetycznie po 2.jak może smkować jajko sadzone czy jakiś kotlet odgrzane po paru godzinach a po 3. to pasażerowie zwracali ten "poczęstunek" i zamawiali normalne jedzenie z wagonu gastronomicznego które jest robione na bieżąco ze świeżych produktów, bo nikt sobie nie pozwoli na jakieś przeterminowane rzeczy,bo w żadnej firmie nie ma tyle kontoli co w Warsie !!! Druga sprawa to McDonalds czy jakiś inny fast food potrebuje napięcia 230V którego w tych wagonach nie ma !!! A Wars ma doświadczenie w tej bardzo specyficznej branży i bardzo chcę zobaczyć jak przychodzi nowa osoba do obsługi wagonu gastronomicznego i jak sobie poradzi?? Wszyscy myślą że jest tak fajnie tak prosto a tak naprawde nie jest!!! Niech sie prześpi na wagonie w którym jest -20 stopni w zimę,niech przenosi wszystkie rzeczy z jednego wagonu na drugi w nocy (a tak czesto bywa) i śpi się po dwie godziny albo i nie tyle, ciekawy jestem gdzie się umyje?? Na wagonie jest prysznic ale nie ma ciepłej wody. Na tych wagonach pracują ludzie dziękim którym te wagony jeżdżą bo reszta ma wszystko w ..... tylko aby wyjechał. Ale też nie chce wszystkich bronić bo w każdej firmie trafi się czarna owca która miesza i nie powinna tam być !!! Zastanówcie sie trochę nad tym Rolling Eyes

[ Dodano: 14-11-2007, 14:39 ]
P.S To co napisałem to jest tylko kropla w morzu co przechodzą ludzie którzy obsługują wagony gastronomiczne.

_________________
Bar-Man
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Romuald Marczak Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 19 Kwi 2007

PostWysłany: 14-11-2007, 15:42    Odpowiedz z cytatem

Cały czas nad tym się zastanawiamy. Zastanawiamy się nad układami w Warsie oraz nad warunkami pracy i nad jakością świadczonych usług. Wiadomo jaka była zima dwa lata temu i co się działo z wyłączanymi na płaskie miejsca na kołach wagonami. Pisaliśmy nawet o tym, że żeby jeździć barman (franczyzobiorca) musi dawać w łapę tym na warsztacie z PR (w Krakowie, w Gdyni). Pisaliśmy także, że są równi i równiejsi. Jedni mają prawo do Lajkonika inni nie odważą się nawet oferty złożyć, bo chcą pracować. A i odpłatności za trasy robione są pod konkretne osoby. Pisaliśmy także o tym, że jedni są karani za sprzedaż piwa spod lady a na innych patrzy się przez palce. Również było o tym, że tak naprawdę pośrednictwo między franczyzobiorcą a IC jest niepotrzebne. Pisaliśmy o działaniach zarządu Wars, jakie podjął po ogłoszeniu przetargu i o tym, że gotów jest podpisać umowy franczyzowe z ludźmi przypadkowymi nie mającymi przygotowania do prowadzenia działalności gastronomicznej.
IC ogłosiło przetarg, bo do tego zmuszają przepisy o zamówieniach publicznych i, jak stwierdził wtedy prezes Warsewicz, kierował się on chęcią poprawy jakości obsługi, zmiany wizerunku firmy.Teraz analizujemy szanse Warsu na wygranie przetargu. Doszliśmy do wniosku, że są duże, a są i tacy, którzy mówią, że już wygrał. Padły podejrzenia, że przetarg jest pod Wars ustawiony. McDonalds'a i LOT Catering podałem tylko dla przykładu, żeby przeanalizować ich szanse w sprostaniu wymogom przetargu. Nie mam pojęcia, czy te firmy zamierzają w nim startować. Znam lepsze.
Obojętnie kto przetarg wygra, nie będzie tego robił swoimi aktualnie zatrudnianymi pracownikami. Będzie musiał zawrzeć umowy franczyzowe, być może z obecnymi franczyzobiorcami Warsu. Wtedy, franczyzobiorcy będą musieli stosować się do zasad oraz receptur obowiązujących w tej firmie. Potrzebne będzie przeszkolenie. Faktem jest, że na tego typu działania organizacyjne czasu jest zbyt mało a każdy dalszy dzień zwłoki z ogłoszeniem wyników przetargu szanse Warsu powiększa.
Gratulujemy Warsowi?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Bar-Man Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 12 Lis 2007

PostWysłany: 14-11-2007, 17:03    Odpowiedz z cytatem

Chyba nie ma nic gorszego niż umowa franczyzowa a obecna oferta, to jedna WIELKA porażka !!! Skąd oni wzieli te ceny za jazde ??? Co za "mądry człowiek ją wymyślił - obecną oferte ??? co do ogrzewania to podobnie jest co rok! Płaskie miejsca? Bywa że wagony gastronomiczne są wyłanczne na brak śróbki itp. Żadnego wagonu tak nie sprawdzają jak gastronomiczne !!! A co do przetargu IC to żaden franczyzobiorca nie jest w stanie zapłacić tyle kasy. Ewentualnie mógłby podpisać umowe z IC tylko bez pośrednika jakim jest Wars i może wtedy było by lepiej. A temat piwa to jest tak a nie inaczej, piwo w Warsie było od zawsze i nie tylko piwo. Nie mam pojęcia dlaczego w naszym kraju nie można sprzedawać piwa tylko na linjach zagranicznych?? W pociągu który jedzie do Wiednia nie można ale w pociągu który jedzie do Berlina to juz można przecież to jest jakaś paranoja !!! A czym pociag BWE różni się od pociągu Intercity, Expresu czy Tlk ??? Czy tymi pociągami jadą inni ludzie? Ludzie kupują bilety za około 100zł z miejscówką lub wiecej zależy od pociągu i pasażer idzie na obiad i nie może sobie wypić piwa czy lampki wina do obiadu - wstyd jak byk !!! I ten biedny kelner czy franczyzobiorca tłumaczy setki razy dziennie że na linjach karjowych nie można sprzedawać alkocholu. Ale nie którzy pasażerowie już sie wycwanili i w strone Poznania jeżdża BWE a w strone Katowic jeżdża Praha. Ale kto zrozumie tych bidnych franczyzobiorców którzy jeżdżą na linjach krajowych, ich to nie obchodzi maja to gdzieś, ich interesuje tylko kasa żebyś zapłacił wagonodni za dwa tygodnie i wadium !!! A Ty biedny Frnczyzobiorco radz sobie sam Sad

_________________
Bar-Man
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Anubis Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 17 Kwi 2007
Skąd: Polska

PostWysłany: 26-11-2007, 21:08    Odpowiedz z cytatem

Witam serdecznie.

Z niecierpliwością czekamy na wiadomości od naszych użytkowników co do wyników ogłoszonego przez WARS przetargu na obsługę gastronomiczną.
Reakcja Naszego Forum czeka na maile w tej sprawie.
Powracając do sprawy nasuwa się oczywiste pytanie czyżby WARS już wcześniej miał informację że ogłoszony przez Intercity przetarg wygra, skoro ogłasza sam przetrag na 2 dni przed zakończeniem skałdania ofert i rozstrzygnięcia przetargu przez Intercity. To wiele daje wiele do myślenia.

http://infokolej.pl/viewtopic.php?p=24444

Tak wiele teraz się mówi o Ustawie dotyczącej zamówień publicznych, ciekawe czy taka obowiązuje w WARS-ie, jeżeli tak to pozostawia to wiele do myślenia.
Szczegóły zapewne poznamy wkrótce.

Pozdrowienia.

_________________
Mój podpis
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Krycha Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 10 Lis 2005
Skąd: Leicester (UK)

PostWysłany: 26-11-2007, 21:18    Odpowiedz z cytatem

Otrzymałam maila, który tylko potwierdził moje przypuszczenia o ustawionym pod WARS przetargu (dane nadawcy do mojej wiadomości):

Dziwnie cicho się zrobiło o przetargu, a z moich informacji wynika, że już w dniu otwarcia ofert biorących udział w przetargu WARS wygrał (ale "niespodzianka", prawda?!). Poprzedni zwycięzca przetargu, po anulowaniu poprzedniej edycji, dał sobie spokój, wyczuwając zapewne panujące układy i układziki. WARS podwyższył ofertę przebijającą poziom poprzedniego zwycięzcy i... tym sposobem "nieoczekiwanie" wygrał. Nie wiem, po co się czeka z ogłoszeniem wyniku... pewnie, żeby zasymulować jakiekolwiek "burzliwe obrady komisji"... czyż to nie żałosne? W WARS-ie już dzieli się wagony... Tym sposobem obecny zarząd WARS SA prawdopodobnie zostawi następcom ujemny wynik finansowy...

_________________
Follow me!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Picolo Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 13 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 27-11-2007, 15:05    Odpowiedz z cytatem

Wars jedynym chętnym?

W kuchni PKP Intercity po staremu będzie rządził Wars. Jak dowiedział się nieoficjalnie "Puls Biznesu", tylko jedna firma przystąpiła do przetargu na obsługę wagonów gastronomicznych. Właśnie Wars. Pozostali zainteresowani, a było ich kilku, ostatecznie nie złożyli ofert.

PKP IC dwukrotnie ogłaszały przetarg na kolejową kuchnię. Pierwszy został odwołany. Drugi powinien zakończyć się w tym tygodniu. Do piątku zarząd spółki ma rozpatrzyć ofertę Warsu. Przewoźnik wystawił pod młotek 100 wagonów barowych i restauracyjnych, za które zażyczył sobie minimum 2,1 mln zł tytułem dzierżawy. Dodatkowo zainteresowany kolejową gastronomią powinien zobowiązać się, że w ciągu trzech lat - tyle ma trwać kontrakt - zainwestuje w tabor 2 mln zł.

źródło: Puls Biznesu

_________________
"Demokracja to rządy hien nad osłami."
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

fury Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 26 Mar 2007

PostWysłany: 30-11-2007, 11:24    Odpowiedz z cytatem

Będzie rewolucja w Warsie
Jak wynika z nieoficjalnych informacji, Wars wygrał wczoraj przetarg na obsługę PKP Intercity przez kolejne trzy lata. Na 100 franczyzobiorców, którzy obsługują wagony i sprzedają łącznie ponad milion posiłków, padł blady strach: najgorsze załogi będą eliminowane przez kontrolerów udających klientów, którzy mają badać poziom usług.
Firma ma również przejść metamorfozę. Będą nowe: menu, logo, wystrój wagonów, zasłony w oknach, stroje kelnerów, a nawet filiżanki i serwetki. W jadłospisie będzie więcej sałatek, pojawią się dania nowoczesne, m.in. kuchni włoskiej i rybne. Nawet smak kawy będzie nowy. Wars nie chce być kojarzony ze schabowym i bigosem, którego notabene nie ma w menu.

Przygotowania do reformy trwają już od kilku miesięcy. Warsowi doradza m.in. francuska spółka Compagnie Internationale de Wagons-Lits, która obsługuje koleje w kilku krajach Europy, znana tez jako właściciel słynnego Oreint Expressu. Menu konsultował Jan Marek Mołoniewicz, którzy zarządzał przez kilka lat restauracjami Pizza Hut w Polsce i w Hiszpanii.

Zmiany będą wprowadzane stopniowo. Od 1 stycznia 2008 roku smak bruschetty (włoskiej przekąski) i sałatek krabowych poznają podróżni na trasie Warszawa-Poznań. Wars zadeklarował też, że w przyszłym roku na lifting 40 wagonów, które należą do PKP Intercity, przeznaczy 3 mln zł. Zmieni ich wystrój, układ wnętrz, zaplecze, założy klimatyzację. Przemiana zakończy się w 2009 r.

W przetargu startowało kilka firm. Wars jako jedyny złożył propozycję, która spełniała wymogi formalne. PKP Intercity chciały, by oferent miał co najmniej trzyletnie doświadczenie w prowadzeniu usług gastronomicznych, uzyskiwał co najmniej 2 mln zł rocznego obrotu oraz wyłożył na remont dzierżawionych wagonów co najmniej 2 mln zł.

Dla Warsu, który w tym roku osiągnie ponad 3 mln zł zysku, spełnienie tych warunków nie było trudne. Tylko czy klienci będą zadowoleni, czas pokaże.
(źródło: Joanna Pieńczykowska, Polska, 30 listopada 2007)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Romuald Marczak Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 19 Kwi 2007

PostWysłany: 30-11-2007, 11:46    Odpowiedz z cytatem

Propagandowa bzdura! Wygrał, bo tylko on złożył ofertę. Reszta uznała przetarg pana Warsewicza za co najmniej śmieszny - tak dla sprawiedliwości. Co do jakości - zobaczymy, już na początku tego roku czytałem kilka wspaniałych zapowiedzi. Faktem jest, że konkurs ofert na obsługę wagonów gastronomicznych przez swoich franczyzobiorców Wars zorganizował profesjonalnie. Może Kogut, Sikora i Mamiński nie będą wpływać na jego wyniki, promując swoich znajomych? Kontrolerzy jako klienci - potrzeba ich wielu i nie etatach Warsu, bo się w miesiąc opatrzą. Mimo to, słuszną linię ma nasza władza...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

fury Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 26 Mar 2007

PostWysłany: 30-11-2007, 14:36    Odpowiedz z cytatem

Wars z PKP IC przez 3 lata - informacja oficjalna
Po przeprowadzeniu powtórnego postępowania przetargowego PKP Intercity wyłoniły firmę, która od 1 stycznia 2008 r. będzie prowadziła obsługę wagonów restauracyjnych i barowych kursujących w pociągach spółki.
Zaostrzone wymogi formalnoprawne przetargu tj. :
- roczne obroty z działalności gastronomicznej w wysokości minimum 2 milionów złotych,
- udokumentowane trzyletnie doświadczenie w zakresie świadczenia tego typu usług,
- złożone pisemne zobowiązanie do poniesienia nakładów finansowych na aranżację i zmianę wystroju wnętrza wagonów w pierwszym roku trwania umowy w wysokości minimum 2 000 000 zł netto,
spełniła jedynie Spółka Wars S.A.

Podpisanie nowej umowy pomiędzy spółkami oznacza radykalną zmianę formy współpracy. Po raz pierwszy Wars zainwestuje środki finansowe w wystrój wagonów, przeprowadzi niezbędne prace remontowe i unowocześni swoją usługę.

- Dla Intercity to dobra wiadomość, bo Wars zmobilizowany przetargiem złożył niezwykle korzystną ofertę. Takiej oferty nie były gotowe złożyć inne firmy. Oznacza to poprawę jakości usług, a to najbardziej interesuje naszych podróżnych, oparcie funkcjonowania firmy o warunki rynkowe, a co najistotniejsze, wymusi i zdynamizuje proces restrukturyzacji Wars-u - mówi Czesław Warsewicz, prezes PKP Intercity.

PKP Intercity, które są właścicielem dzierżawionych przez WARS wagonów gastronomicznych, docelowo zmodernizuje wszystkie te wagony. Taki zakres inwestycyjny przewiduje strategia spółki, w której wymiana taboru to zadanie kluczowe. Pierwszym wagonem nowego typu jest wagon barowy o nazwie "IC Cafe", który kursowanie na trasach krajowych rozpocznie jeszcze w grudniu tego roku.
(źródło: PKP Intercity Sp. z o.o., 30 listopada 2007)

Ps.
Znajomy "Puls Biznesu" napisał w tytule informacji z 27 listopada: "Wars jedynym chętnym?". Dzisiaj Warsewicz podaje, że tylko Wars spełnił warunki przetargu. Zapewne czytał INFOKOLEJ. Poza tym wszystko zgodnie z założeniami. Przypomnę, co napisałem na tym forum 14 listopada:
Nie wiem, czy McDonalds potrafi udowodnić trzyletnie doświadczenie w obsłudze podróżnych w wagonie gastronomicznym i podawaniu zamówionych dań do miejsc zajmowanych przez podróżnych w wagonach 1 klasy? LOT Catering na pewno ma doświadczenie w obsłudze pasażerów samolotów. Czy jest to podobny charakter usług - o tym zdecyduje komisja przetargowa i prezes Warsewicz. Nie wiem też, czy Wars potrafi dostarczyć referencje potwierdzające należyte wykonywanie dotychczas świadczonych usług?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Krycha Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 10 Lis 2005
Skąd: Leicester (UK)

PostWysłany: 30-11-2007, 14:55    Odpowiedz z cytatem

Że WARS "wygra" było w zasadzie wiadome zanim PKP IC formalnie ten śmieszny przetarg ogłosiło. Śmieszny, bo jego przebieg i założenia kwalifikują ten pseudo-przetarg do "Absurdu PKP 2007" - plebiscytu, z którym startujemy w grudniu.

WARS "wygrał" bo wygrać musiał i zamierzony cel został osiągnięty. A że przy okazji spółka pchająca się na Giełdę ośmieszyła się w środowisku biznesowym i straciła wiarygodność jako partner przy podobnych przetargach... to już nikogo nie obchodzi. Beton PKP IC zrobił swoje.

Zobaczymy co z tego wyjdzie. Baty lub pochwały zbierze już inna ekipa, ponieważ dni obecnych członków Zarządu WARS-u są policzone. Nie tylko Zarząd będzie odstrzelony, co poniektórzy pozostali "bohaterowie" tego wątku, mam nadzieję, również. Niektórzy już srają w portki... i biegają z donosami na mnie do... Ale o tym w odpowiednim czasie.

Mam nadzieję, że nowa ekipa Ministerstwa Skarbu szybko zaprowadzi ład i porządek w WARS-ie i przy okazji pogoni na zbity ryj kilku skur...

_________________
Follow me!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Romuald Marczak Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 19 Kwi 2007

PostWysłany: 01-12-2007, 09:04    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Tym sposobem obecny zarząd WARS SA prawdopodobnie zostawi następcom ujemny wynik finansowy...

O to w tym przedsięwzięciu chodziło. Zarząd Wars chwali się, że osiągnie w tym roku 3 mln zł zysku. Skarb Państwa posiada w Warsie 49,98% akcji, ma więc prawo do połowy z tych 3 mln. Żeby go tego prawa pozbawić, zorganizowano lipny przetarg, który pozwoli przetransferować należną Skarbowi Państwa dywidendę do PKP Intercity. Co na to minister Aleksander Grad? To jego przedstawiciel Janusz Ostaszewski reprezentuje interesy Skarbu Państwa w radzie nadzorczej WARS SA. Lucyna Krawczyk, Krzysztof Mamiński i Sławomir Grela reprezentują interesy PKP Intercity. Antoni Jaje i Jan Konkel podobno reprezentują pracowników, którzy też mają prawo do nagród z zysku.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 43 z 70 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 42, 43, 44 ... 68, 69, 70  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl