Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 43, 44, 45 ... 68, 69, 70  Następny
Wieści z WARS-u

Czy WARS należy zlikwidować (całkowite przejęcie przez PKP IC)?
TAK
66%
 66%  [ 194 ]
NIE
21%
 21%  [ 64 ]
Niech zostanie tak jak jest
5%
 5%  [ 17 ]
Nie mam zdania
6%
 6%  [ 18 ]
Głosowań: 293
Wszystkich głosów: 293

Autor Wiadomość

Krycha Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 10 Lis 2005
Skąd: Leicester (UK)

PostWysłany: 01-12-2007, 09:12    Odpowiedz z cytatem

Romuald Marczak napisał/a:
Co na to minister Aleksander Grad? To jego przedstawiciel Janusz Ostaszewski reprezentuje interesy Skarbu Państwa w radzie nadzorczej WARS SA. Lucyna Krawczyk, Krzysztof Mamiński i Sławomir Grela reprezentują interesy PKP Intercity. Antoni Jaje i Jan Konkel podobno reprezentują pracowników, którzy też mają prawo do nagród z zysku.

Uściślijmy... Antoni Jaje i Jan Konkel reprezentują samych siebie i swoją związkową sitwę!

Jakim cudem Mamiński znalazł sie w Radzie Nadzorczej WARS-u? Kogo oficjalnie reprezentuje i kto go rekomendował? Fuchy prezesa Natury Tour, prezesa Zarządu Pracodawców Kolejowych oraz członkostwo w Radzie Nadzorczej ZNTK w Mińsku Mazowieckim mu nie wystarczą? Wszędzie go kurwa pełno.

Przypomnę tylko, że Jaje powrót do WARS-u zawdzięcza m.in. Mamińskiemu, który wstawił się za Jaje u samego Wacha!

_________________
Follow me!
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

fury Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 26 Mar 2007

PostWysłany: 01-12-2007, 10:57    Odpowiedz z cytatem

Mamiński reprezentuje PKP Intercity w radzie nadzorczej WARS. Do rady nadzorczej został powołany 24.05.2005 r., a więc przez prezesa Prześlugę, który razem z przedstawicielem Skarbu Państwa reprezentował akcjonariusza (IC) na walnym zgromadzeniu akcjonariuszy WARS SA - zapewne na prośbę prezesa PKP SA Andrzeja Wacha, którego Mamiński jest doradcą. Mamiński jest także członkiem rady nadzorczej ZNTK Mińsk Mazowiecki SA, w której to spółce Skarb Państwa ma 25,31% akcji. Tam reprezentuje prywatnego akcjonariusza ze Słowacji. 22.06.2006 r. został wybrany na kolejną kadencję. Widocznie jest tam bardzo pożyteczny - jak w Warsie. Gdzie jeszcze zasiada w radzie nadzorczej, trudno ustalić. W internecie dostępne są tylko dane ze spółek, w których Skarb Państwa jest akcjonariuszem lub udziałowcem.
Ps.
O naszych ustaleniach w związku z "przetargiem" na obsługę wagonów gastronomicznych - czytaj: transferem zysków z WARS SA do PKP Intercity Sp. z o.o. - powiadomiłem pana ministra Aleksandra Grada z Ministerstwa Skarbu Państwa, akcjonariusza WARS SA oraz Urząd Kontroli Skarbowej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Ralny Płeć:Mężczyzna
Moderator


Dołączył: 23 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 01-12-2007, 11:32    Odpowiedz z cytatem

Cytat z IC Forum

Moje wiewiórki doniosły mi, że od nowego rozkładu jazdy wraca stare. Kuszetki w nocnych TLK będą miały obsługę w postaci pracownika Warsu. Niestety wiewiórki było bardzo małomówne i nie chciały zdradzić czy to koniec Taniej Kuszetki, czy nie. Czyżby zmartwychwstanie Nocnych Expresów i pogrzebanie prześlugowego pomysłu na TLK?

_________________
Gdyby głupota umiała latać, LOT miałby poważnego konkurenta w postaci PKP.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

fury Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 26 Mar 2007

PostWysłany: 03-12-2007, 11:15    Odpowiedz z cytatem

Co dalej z Warsem?

Wars "wygrał" przetarg. Nie radzę jednak cieszyć się sukcesem, bo przetarg był ustawiony pod Wars. Cel jego został osiągnięty. Intercity wyciągnie z Warsu dodatkowe pieniądze bez narażania się na zarzuty drugiego akcjonariusza - Skarbu Państwa - działania na szkodę spółki, której jest tylko współwłaścicielem.

O jakie pieniądze chodzi? Ano o 3 mln zł, które Wars zdeklarował w przetargu, że zainwestuje w 2008 roku w "poprawę wystroju" wagonów gastronomicznych. Dodatkowe pieniądze pochodzić będą również z wyższych odpłatności zryczałtowanych za wagony. Było 1500 zł za wagon miesięcznie. Cena wywoławcza w przetargu wynosiła około 1800 zł. Piszę "około", bo i w ogłoszeniu przetargowym było "około 100 wagonów". To "około" pozwala na to, że za 70 wagonów Wars zapłaci również zadeklarowaną odpłatność roczną przekraczającą 2150000 zł. Ile Wars zdeklarował - czy 3 mln, czy też 4 mln zł... - tego Warsewicz w "oficjalnej informacji" w "Rynku Kolejowym" nie podał.

Zwiększone odpłatności, to zwiększone koszty działalności Warsu - spadek jego wartości. Dzisiaj szacowana wartość Warsu wynosi 70 mln zł. Cena jednej akcji z tej wartości wynikająca wynosi zatem ok. 3,5 zł. Warsewicz chce odkupić od Skarbu Państwa 34,98% akcji - 15% należy się pracownikom - więc spadek ich wartości jest celem przez niego zamierzony. Kupi je nie po 3,50 lecz może po 2,60 zł. Za podobną cenę odkupi pozostałe 15% akcji od pracowników dążąc do posiadania 100%. Po co?

Wars nie jest przyszłej giełdowej spółce PKP Intercity SA do niczego potrzebny. Do obsługi wagonów gastronomicznych i sypialnych może wynająć sobie każdego w drodze przetargu. Warsewiczowi na gwałt potrzebne są pieniądze, bo rosną w ekspresowym tempie zobowiązania wynikające z planu inwestycyjnego. Za dwa lata sprzeda Wars, może Francuzom z Compagnie Internationale de Wagons-Lits, którzy dzisiaj podobno Terkowi i Buczkowskiemu doradzają?

Dlaczego za dwa lata? No, bo potrzeba trochę czasu, żeby wartość Warsu znów wzrosła. Przypuszczam, że Intercity zarobi na tej transakcji 60 - 70 mln zł. To jest różnica między ceną zakupu akcji a ceną sprzedaży. A pamiętać należy, że 50,02% akcji już ma za cenę długu - ok. 10 mln zł.

Czy ma to znaczenie dla pracowników? Tak, dążąc do zwiększenia wartości Wars, koniecznym będzie obniżenie kosztów jego działalności. Co najmniej 50% tych kosztów to koszty pracownicze. Obniża się je na dwa sposoby. Przez redukcję zatrudnienia, tj. poprawę wydajności pracy i utrzymywanie płac na minimalnym poziomie. Nie sądzę bowiem, aby Wars mógł osiągnąć dodatkowe przychody za obsługę wagonów sypialnych IC i rozwijając sieć gastronomiczną na dworcach - ta inwestycja też kosztuje.

Czysta inżynieria finansowa. Przedsiębiorstwo, firma nie są wartościami samymi w sobie. Są towarem, który podlega obrotowi rynkowemu. Dzisiejsi juppis tymi kategoriami myślą. Nie są właścicielami, lecz wynajętymi managerami, którzy dbają o swoją wartość na rynku pracy. Ich wartość rośnie, gdy właścicielom pomnażają kapitał.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Krycha Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 10 Lis 2005
Skąd: Leicester (UK)

PostWysłany: 05-12-2007, 21:10    Odpowiedz z cytatem

WARS-owska "trójca", bynajmniej nie święta (wręcz przeciwnie), w osobach: Jaje, Badowski i Chmolowski, od jakiegoś czasu biega do krakowskiej Prokuratury z donosami na administrację i użytkowników naszego Forum. Panom nie podoba się to, że na Forum wywlekane są ich brudy i przekręty oraz że publikuje się dokumenty (w tym sądowe) dla nich niewygodne i kompromitujące wyżej wymienionych.

Jest to szczyt obłudy i zakłamania! Osoby, które działają na szkodę spółki WARS S.A., żerują na państwowym majątku, kradną, przemycają, mają sprawy karne, są oskarżeni o mobbing itd. donoszą do Prokuratury na tych, którzy ujawniają ich przekręty i niewygodne udokumentowane fakty. Ot, cała kolejarska "Solidarność".

Przypominam panom Jaje, Badowskiemu i Chmolowskiemu, że publikowanie prawdziwych nietajnych dokumentów nie jest przestępstwem i prokurator może nam... wiadomo co. To was Prokuratura powinna wziąć za dupę!

Oświadczam, że jestem w posiadaniu jeszcze wielu innych dokumentów, które sukcesywnie będą pojawiać się na Forum! I nawet prokurator wam nie pomoże, przed którym tylko się ośmieszacie.

Przypominam również, że dopóki Jaje nie wyleci z WARS-u to Zarząd WARS-u, Zarząd PKP Intercity oraz prezes PKP S.A. nie zaznają spokoju! Ja wiem, że Jaje w WARS-ie to zło konieczne akceptowane przez cały beton PKP (został spowrotem przyjęty do WARS-u, żeby nie przeszkadzał), a niektórym jest wręcz na rękę. Ale ja jestem uparta i nie ustąpię na krok! Chwasty trzeba tępić i niszczyć!

_________________
Follow me!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

fury Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 26 Mar 2007

PostWysłany: 15-12-2007, 21:48    Odpowiedz z cytatem

W 2004 roku Jaje wylewał swoje żale w "Wolnej Drodze": "NSZZ "Solidarność" przy "WARS"-ie SA w ciągu 2 lat zarządzania spółką przez M. Zubrzyckiego prowadzi nieustanną korespondencję z nadzorem właścicielskim, czyli Ministrem Skarbu, wskazując udokumentowane merytorycznie argumenty o niewłaściwym zarządzaniu majątkiem Skarbu Państwa. Odpowiedzi z nadzoru właścicielskiego bywają podobne - wszystko jest w porządku, przechodząc do porządku dziennego nad wyraźnymi wskazaniami w wysłanych pismach o nieprawidłowościach w Spółce, gdzie 100% udziałowcem jest Skarb Państwa." Radzę kontynuować tę linię obrony firmy po wygraniu przez Wars przetargu na obsługę gastronomiczną pociągów PKP Intercity. Dziś Skarb Państwa ma tylko 49,98% akcji i jest jawnie okradany przez PKP IC.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Anubis Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 17 Kwi 2007
Skąd: Polska

PostWysłany: 15-12-2007, 22:22    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Dziś Skarb Państwa ma tylko 49,98% akcji i jest jawnie okradany przez PKP IC.


Witam serdecznie.

To prawda że Skarb Państwa ma 49,98% udziałów w Spółce WARS, niemniej jednak w PKP IC 99,98% ma udziały PKP SA czyli Skarb Państwa czyli dalej można powiedzieć że to zaklęty krąg.
To że Skarb Państwa jest "okradany" jawnie przez PKP Intercity wiemy tylko dzięki użytkownikom Naszego Niezależnego Forum.

Ps. "Gratulacje" dla Zarządu i Rady Nadzorczej WARS że zostali zakwalifikowani do następnego etapu "Plebiscytu Beton PKP 2007"

Pozdrawiam serdecznie

_________________
Mój podpis
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Krycha Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 10 Lis 2005
Skąd: Leicester (UK)

PostWysłany: 15-12-2007, 22:55    Odpowiedz z cytatem

Anubis napisał/a:
To prawda że Skarb Państwa ma 49,98% udziałów w Spółce WARS, niemniej jednak w PKP IC 99,98% ma udziały PKP SA czyli Skarb Państwa czyli dalej można powiedzieć że to zaklęty krąg.

Niezupełnie. Otóż akcjonariat spółki PKP Intercity przedstwia się tak, że właścicielem 99,9999% akcji jest Skarb Państwa, natomiast tylko pozostały ułamkowy udział (jedna akcja) należy formalnie do PKP S.A. Spółka PKP S.A. wykonuje prawa z akcji i udziałów jako użytkownik (99,9999% należące do Skarbu Państwa) i właściciel (0,0001%).

Oznacza to, że udział PKP S.A. w kapitale zakładowym spółki PKP Intercity wynosi 0,0001% (jedna akcja). Reszta, czyli 99,9999% akcji należy do Skarbu Państwa i te udziały PKP S.A. tylko użytkuje.

_________________
Follow me!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

fury Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 26 Mar 2007

PostWysłany: 16-12-2007, 21:07    Odpowiedz z cytatem

Zbigniew Terek
Adres: Morelowa 63/20; 65-434 Zielona Góra
Telefon: (068) 320-84-82
Fax:
E-mail:
Godziny otwarcia: poniedziałek-piątek: 08:00-16:00
Zatrudnienie: 1-5 osób
Forma własności: Bez FP - zakład prywatny
Karty płatnicze: nie
NIP: 9291556728
Słowa kluczowe: biznes plany, doradztwo w prowadzeniu interesów, doradztwo w zarządzaniu, zarządzanie finansami
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Romuald Marczak Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 19 Kwi 2007

PostWysłany: 22-12-2007, 09:53    Odpowiedz z cytatem

Pani mecenas Małgorzata Wassermann reprezentująca krakowski oddział Wars w sądzie pracy w sprawach wniesionych przez bezprawnie zwolnionych i mobbingowanych pracowników wypowiedziała się ostatnio, że się mnie nie boi. Słuszna postawa. Moi synowie, urodzeni w latach 1976 i w 1979 też się mnie nie boją, ale jakiś tam autorytet dla nich stanowię. Sądzę, że pan prokurator Zbigniew Wassermann też jest autorytetem dla pani Małgorzaty urodzonej w roku 1978. No, bo bez dobrze ustawionego i wpływowego ojca nie da się żyć, a przynajmniej karierę robić w sposób, który niewielu młodym adeptom sztuki jest dany.

Pani Małgosia jako aplikant adwokacki reprezentowała interesy swojego ojca w sprawie powszechnie nazywanej "wanną Wassermanna" pod nieobecność upełnomocnionego przez ministra mecenasa Łukasza Woźniaka. W styczniu tego roku pomyślnie zdała w Okręgowej Radzie Adwokackiej w Krakowie egzamin adwokacki. Dziwnym zbiegiem okoliczności, po wyrzuceniu z pracy w Warsie mecenasa Romana Reguły, przejęła prowadzone przez niego sprawy. Przypomnę, że we wrześniu ubiegłego roku prokuratura umorzyła śledztwo przeciwko Antoniemu Jaje, co umożliwiło mu powrót do pracy. Jaje wśród zaufanych przechwalał się, że pomógł mu nie kto inny jak prokurator Wassermann, wtedy już minister koordynator służb specjalnych.

Ma pani rację pani Małgosiu. Nie ma powodu, żeby się mnie bać. Tylko niech pani nie nakłania powoływanych przez panią świadków do składania fałszywych zeznań przed sądem. Ja wiem, że w obawie przed utratą pracy oni zeznają wszystko, co pani im podpowie. Ale czasami zeznają wierutne bzdury.

Pani Halina Leśniańska-Cholewa na jednej ze spraw stwierdziła, że była przeze mnie dyskryminowana a powód był przeze mnie faworyzowany. Gdy przyszedłem do Warsu pani Halina była samodzielną specjalistką. Zrobiłem ją kierownikiem działu, później zespołu. Od 2500 zł na początku jej wynagrodzenie zmieniło się do 5000 zł. Wskutek tylko polecenia zarządu zmuszony byłem obniżyć jej wynagrodzenie do 4000 zł - w ramach szukania oszczędności w funduszu płac. Innym kierownikom też obniżyłem. Fakt, mecenasowi Regule pozostawiłem 5000 zł, ale też trudno porównać zasługi pani Haliny i pana Romana dla Warsu. On walczył w sądach o miliony, ona wszystkiego się uczyła. A, żeby tę naukę jej ułatwić, namówiłem ją do podjęcia studiów refundując 50% kosztów. Innych nie musiałem namawiać. Ją tak, bo oporna była i pewności nie miała, czy radę sobie da. Żeby jej życie ułatwić, zatrudniłem na powrót jej męża konduktora, któremu biznes się nie powiódł i borykał się z kłopotami finansowymi. I jeszcze jedno. Po wywaleniu mnie z pracy, mój następca menadżer Jan Kaźmierczak dwukrotnie proponował niejakiej Agnieszce Blok - nie chwaląc się, jam ją zatrudnił i faworyzował - aby przejęła obowiązki pani Haliny. Dzisiaj pani Agnieszka pozwała menadżera do sądu o mobbing a pani Halina zaświadcza, że to nie prawda. Prawdą jest to, że kazał menadżer mecenasowi Romanowi Regule swojego czasu przygotować wypowiedzenie umowy o pracę pani Halinie a powód wymyślić, bo, jak się wyraził: "Nie będzie mi ta k...wa koło piór robiła".

Tak to jest pan Małgosiu. Młoda pani jest i niedoświadczona a życie jest bardziej skomplikowane niż pani się wydaje. Nie wiem dlaczego menadżer Jan Kaźmierczak zmienił zdanie o obu paniach? Chwiejny ma charakter i nikomu nie ufa. Tak naprawdę, to rządzi w oddziale Jaje. Menadżer nie podejmie żadnej decyzji bez konsultacji z PANEM PRZEWODNICZĄCYM (tak go nazywa - prywatnie wódkę chlają). Może być pani pewna, że pieniądze z Warsu też bierze pani dzięki Jaje. Najpierw jednak trzeba było sprawę w prokuraturze mu umorzyć, przywrócić go do pracy, wypłacić bezzasadnie 80 000 zł odszkodowania i wywalić mecenasa Romana Regułę, któremu świeżo upieczona pani adwokat do pięt nie dorasta. Aby miała pani za co te pieniądze brać, wystarczyło bez powodu zwolnić paru innych pracowników. Ma pani szansę pani Małgosiu za te pieniądze - jak to mówią starzy adwokaci - i dzieci wychować, i wnuki wykształcić.

Mam nadzieję, że w Wigilię spłynie na panią ta refleksja...

Ps. Są różne sposoby na życie. Mi też, jak Agnieszce Blok, zdarzyło się odmówić. Gdy w roku 2001 (byłem wtedy komendantem warszawskiego Oddziału Okręgowego SOK) zaproponowano mi objęcie stanowisko komendanta głównego Straży Ochrony Kolei, umówiłem się z moim szefem, komendantem głównym Grzegorzem Siewierą i zapytałem o przyczyny, dla których miałby stracić stanowisko. Niewiele mi powiedział, ale po tej rozmowie odmówiłem przyjęcia propozycji. Fakt, na niewiele to mu się zdało. Siewierze przedłużono kontrakt na pięć miesięcy, ale już po miesiącu zastąpił go niejaki Jerzy Marszałek z Komendy Głównej Policji. Później losy Siewiery były różne. Za rządów SLD był członkiem zarządu PLK. Gdy ja potrzebowałem pomocy, doradził mi, żebym szczęścia na kolei nie szukał. Rok temu spotkaliśmy się w pociągu dojeżdżającym do Poznania. Stwierdził, że tak źle jak teraz nigdy nie było. Życzyliśmy sobie Wesołych Świąt. Ja święta miałem spokojne... Pewny jestem, że Halina Leśniańska-Cholewa w te święta będzie uciekała od głębszych refleksji.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

fury Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 26 Mar 2007

PostWysłany: 02-01-2008, 10:10    Odpowiedz z cytatem

Zanim Intercity ogłosiło zwycięzcę przetargu, w którym startował tylko Wars, ten ogłosił na swojej stronie internetowej www.wars.pl/index.php?r=345&l=pl konkurs na prowadzenie działalności gastronomicznej w systemie franczyzy. Konkurs został rozstrzygnięty. Trasy podzielono między swoich według dotychczas obowiązującego schematu. Wyników, aby nie podsycać nieprzychylnej atmosfery, na stronie Warsu nie opublikowano.

Nie ma co się dziwić. Współwłaściciel Warsu, PKP Intercity też zapomniał ogłosić, że to Wars wygrał przetarg - jak to z góry zaplanowano. Zadowolił się przeciekami prasowymi. Nieopatrznie podano informację, że nie było innych chętnych. Później skomentowano, że Wars dlatego wygrał przetarg, bo w wyniku działań jego obecnego zarządu zmienił się jego wizerunek, poprawiła jakość.

Czasami wykorzystywanie mediów do promocji samego siebie powoduje wręcz odwrotny skutek. Tak to było z artykułem w "Pulsie Biznesu" promującym Terka pt: "Wars proponuje zniesienie prohibicji".
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Romuald Marczak Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 19 Kwi 2007

PostWysłany: 08-01-2008, 09:06    Odpowiedz z cytatem

Ministerstwo Skarbu Państwa ogłosiło listę prywatyzowanych w latach 2008-2009 przedsiębiorstw. Na 127 pozycji tej listy znajduje się WARS S.A., w którym Skarb Państwa posiada 49,98% akcji. Prywatyzacja spółki ma się odbyć nie w drodze przetargu publicznego lecz poprzez publiczne zaproszenie do rokowań, czyli zaproszenie zostanie skierowane do konkretnych (konkretnego) podmiotów.

* Rokowania podjęte na podstawie publicznego zaproszenia

Zaproszenie do rokowań powinno zawierać, w szczególności: dane dotyczące zbywcy; podstawę prawną
zbycia akcji/udziałów; dane dotyczące spółki; liczbę, rodzaj akcji; ich wartość nominalną; wskazanie przedmiotu rokowań; miejsce, tryb formę oraz termin złożenia odpowiedzi na zaproszenie do rokowań. Zbywca ma prawo zastrzeżenia w zaproszeniu do rokowań, w szczególności, iż może odstąpić od rokowań bez podawania przyczyn, zmienić procedurę i harmonogram rokowań.

Rokowania z potencjalnym nabywcą mają za przedmiot w przede wszystkim liczbę akcji/udziałów, cenę sprzedaży, warunki zapłaty, zobowiązania inwestycyjne, pakiet socjalny.

W procedurze rokowań dopuszcza się możliwość udzielenia wyłączności negocjacyjnej.

W trakcie trwania rokowań pracownicy Ministerstwa Skarbu Państwa oraz doradcy prywatyzacyjni nie informują osób trzecich o potencjalnych inwestorach i o przebiegu negocjacji. Do wiadomości publicznej podawane są tylko informacje uzgodnione z nabywcą, po podpisaniu umowy kupna-sprzedaży akcji.
www
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

fury Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 26 Mar 2007

PostWysłany: 12-01-2008, 15:41    Odpowiedz z cytatem

Po prawie trzech latach od wniesienia zawiadomienia o popełnieniu przestępstwa rozpoczął się proces karny przeciwko pracownicy WARS SA Oddział Południe w Krakowie Ewie Rz. Oskarżoną broni mecenas Małgorzata Wassermann, ta sama, która świadczy odpłatnie usługi prawne dla tego oddziału, dla której wyrzucono z pracy wieloletniego radcę prawnego firmy mecenasa Romana Regułę.

Ewa Rz. oskarżona jest o kierowanie do mnie w anonimach gróźb karalnych, gdy byłem dyrektorem oddziału. Kierowała je również w tych samych anonimach pod adresem innych pracowników ale prokuratura tego faktu w akcie oskarżenia nie uwzględniła. Ponieważ jeden z anonimów został napisany odręcznie, prokuratura na podstawie ekspertyzy pisma wielu podejrzanych osób ustaliła jego autorkę. Świadkami obrony Ewy Rz. jest grupa powiązanych z capo di tutti capi Antonim Jaje. On sam w ramach "nadzoru i kontroli" jest tylko obserwatorem na sali sądowej. Obserwatorem jest również we wszystkich sprawach wniesionych przeciwko pracodawcy przez zwolnionych i mobbingowanych pracowników. Jednym ze świadków obrony jest Artur Chmolowski, franczyzobiorca opisywany na tym forum przez forumowiczów. Świadkami oskarżenia są pracownicy przez Ewę Rz. zastraszani i szkalowani a po wyrzuceniu mnie z pracy mobbingowani i zwolnieni. Następną rozprawę sąd wyznaczył na 18 marca.

Nie ma to dla mnie żadnego znaczenia jaki wyrok wyda sąd karny wobec Ewy Rz., bo była ona tylko narzędziem grupy. Jeżeli ją skaże, to i tak do uprawomocnienia wyroku droga będzie daleka a pani Małgorzata Wassermann będzie miała stałe przychody. Ważne są wyniki wszystkich innych śledztw w środowisku Wars. Jest to zdemoralizowany, mafijny układ - przynajmniej w Krakowie - ukształtowany przez wspólne przemytnicze interesy i łapówki, chroniony szyldem "Solidarność" i lokalną klikę partyjną pod nazwą PiS. Ważne jest dla mnie to, że układ sam się ujawnił. Reszta nie do mnie należy.


Ostatnio zmieniony przez fury dnia 12-01-2008, 15:50, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Krycha Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 10 Lis 2005
Skąd: Leicester (UK)

PostWysłany: 12-01-2008, 15:49    Odpowiedz z cytatem

Doszły mnie słuchy, że na Antoniego Marię J. również wpłynęły do Prokuratury zawiadomienia o podejrzeniu popełnienia przestępstwa?

_________________
Follow me!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

fury Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 26 Mar 2007

PostWysłany: 15-01-2008, 08:12    Odpowiedz z cytatem

11:00 Konferencja prasowa "Nowy wizerunek spółki WARS" organizowana przez WARS SA i PKP Intercity SA (Dworzec Centralny)

Zapowiada "Puls Biznesu". Po tej konferencji pojawi się seria artykułów o prezesie Warsewiczu. Przy okazji pojawi się nazwisko Zbigniewa Terka, który rok temu na łamach tegoż "Pulsu Biznesu" proponował zniesienie prohibicji w pociągach krajowych. Nie udało się, bo niepijący alkoholik prof. Zbigniew Religa stanowczo się temu sprzeciwił. Mało tego, doniósł do prokuratury, że Wars łamie ustawę o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi. Kopię doniesienia Ministerstwa Zdrowia posiadam w swoich prywatnych zbiorach.

Doniesienie do Prokuratury Krajowej podpisał zastępca dyrektora Departamentu Zdrowia Publicznego Wojciech Kłosiński. Zastępca dyrektora Biura Postępowania Przygotowawczego Prokuratury Krajowej prok. Izabela Wyszkowska przekazała to doniesienie do Prokuratury Apelacyjnej w Krakowie. Prok. Mirosław Kasprzyk z Prokuratury Apelacyjnej w Krakowie przekazał je do Prokuratury Okręgowej w Krakowie. Prok. Bożena Juszczyk z Prokuratury Okręgowej w Krakowie przekazała doniesienie Ministerstwa Zdrowia do Prokuratury Rejonowej Kraków-Śródmieście Wschód.

Kraków to rodzinne miasto prokuratora Zbigniew Wassermanna. Stąd wyjechał do Warszawy, by koordynować działania służb specjalnych w rządzie PiS. Jego córka Małgorzata Wassermann świadczy odpłatnie usługi prawne dla krakowskiego oddziału WARS SA. Jest też obrońcą pracownicy WARS Ewy Rz., której postawiono zarzut stosowania gróźb karalnych.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 44 z 70 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 43, 44, 45 ... 68, 69, 70  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl