Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 64, 65, 66 ... 68, 69, 70  Następny
Wieści z WARS-u

Czy WARS należy zlikwidować (całkowite przejęcie przez PKP IC)?
TAK
66%
 66%  [ 194 ]
NIE
21%
 21%  [ 64 ]
Niech zostanie tak jak jest
5%
 5%  [ 17 ]
Nie mam zdania
6%
 6%  [ 18 ]
Głosowań: 293
Wszystkich głosów: 293

Autor Wiadomość

franczyzobiorca Płeć:Kobieta
Użytkownik


Dołączyła: 17 Gru 2011

PostWysłany: 26-02-2013, 08:01   wieści z kadr z Centrali :) Odpowiedz z cytatem

zasłyszane na "papierosku" koło ławeczek na dole Smile

Jedna Pani o czarnych włosach była ostatnio bardzo rozmowna i zestresowana. Powiedziała że dostała polecenie aby podowiadywać się po oddziałach maile ilu by można emerytów "wypchnąć" - jak to nazwała - na emeryturę. Powiedziała, że trzeba spodziewać się zwolnień grupowych bo IC kasuje linie i centrala nie ma pieniędzy Zarząd nie ma zamiaru zwalniać swoich pracowników w centrali. Stwierdziła, że w samej Centrali jest 6 dyrektorów ( to chyba nie możliwe ?)a pensję jak mówiła - powyżej 4 tysionce na rękę to normalka.Powiedziała także coś bardzo ciekawego, że już "muszą" zabierać manatki " bo IC się wkurzyło", że niby czynsz za wysoki i wybuchła straszna awantura o to.

a teraz do rzeczy - na mojej linii obroty spadły o jakieś 30%, obecnie ledwo co daję radę w robocie. Kilka razy rozmawiałem o zmniejszeniu odpłatności ale oni nie chcą nawet o tym słyszeć, mam coraz więkrze zaległości i powoli popadam z długi.Zalegam nawet z zusami za pracowników.
Czego można wymagac od ludzi kturzy za swoją siedzibę na ulicy stanów zjednoczonych placą ponad 300 tysięcy złotych ,czy dyrektor od gastronomii ktury jest byłym konduktorem zna sie na gastronomii bo mnie się wydaje że nie.Muj wagon sie rozlatuje, kran przecieka, jak go nawoduja to cieknie na głowę.Dobrze że chociaż we Wrocławiu już grzeją - ktoś chyba interwenjoał w IC bo jeszcze parę miesięcy temu było słabo.
Firma przynosi straty, grin patio ( wspóltworzyli go buczkowski, zofia, jadzia i darek) nadal slabo przedzie.
marketing to wogóle jakaś parodia jest. Pan ( mały ptak) nie ma doświadczenia ale został mianowany na to stanowisko przez bucza.Jedyne co potrafi to załatwić kartki na stoły i kalendarze.
Firme rozłożyło na łopatki złe menadźerstwo, wpóścili ją w długi a spłacać je mamy my - franczyzobiorcy.
Dopuki nie zmieni się pracowników centrali to się nic dla nas nie zmieni, zmienia prezesa z zostanie reszta to bendzie tak samo. Z panem T. też były związane wielkie nadzieie a tym czasem ciepła posadka ostudziła jego zapał co do zmieniania wszystkiego.
Ja chce tylko mieć dobrą linie jak kiedys i sprawny wagon, bo jak nie to bende musiał zwolnic kilku pracowników o to mi tylko chodzi.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Rufi Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 05 Gru 2011

PostWysłany: 26-02-2013, 17:13    Odpowiedz z cytatem

Ekipa z nakolei.pl miała rację

Cytat:
W dniu dzisiejszym rada nadzorcza WARS S.A. odwołała Krzysztofa Supę z funkcji prezesa zarządu spółki. Jednocześnie potwierdziła się informacja, którą zamieściliśmy w sobotę.


źródło: nakolei.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

fury Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 26 Mar 2007

PostWysłany: 26-02-2013, 18:15    Odpowiedz z cytatem

Były prezes zarządu PKP S.A., Andrzej Wach, potraktował WARS jak przechowalnię dla Supy. Długo to trwało, bo aż cztery lata, ze szkodą dla Warsu i przede wszystkim dla jego większościowego akcjonariusza PKP Intercity S.A.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

teolog Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 18 Lut 2008

PostWysłany: 26-02-2013, 21:13    Odpowiedz z cytatem

Fury,ma rację Supa jako mgr. prawa kanonicznego zawsze był lewusem i na niczym się nie znał,był do zadań specjalnych.Bardzo dobrze że go wypieprzyli,należało mu się to dawno jest to cham który skrzywdził wiele uczciwych ludzi na polecenie Wacha i innych.Co zrobi teraz jego madonna.temu panu już dziękujemy won za burtę.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Olaf Skurvensen Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 15 Lis 2012

PostWysłany: 26-02-2013, 22:23    Odpowiedz z cytatem

Wylali Śmiech

Mam tylko pytanie: jaką rolę odgrywał w WARS-ie Klimczuk i jego teściowa, jak to określił któryś z przedmówców?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

toromistrz Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 07 Paź 2012
Skąd: Berlin-Poznań-Gdynia

PostWysłany: 27-02-2013, 10:17    Odpowiedz z cytatem

Przeczytaj posty z dawniejszych lat to się dowiesz kim była zona Klimczuka dla pana Supy.
Jak byli faworyzowani Klimczuk i jej matka,najlepsze relacje nie było sily na nich.
Wszystko co zle zamiatane pod dywan i chełpienie się,ze on ma teraz swoje 5 minut i korzysta z tego.
Mam nadzieje ze te 5 minut wreszcie się skonczylo i będą traktowani jak inni ajeci, chyba ze znajda się pod parasolem wielkiego Artura i pani Karbowniczek,w tej firmie wszystko możliwe.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

fury Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 26 Mar 2007

PostWysłany: 27-02-2013, 11:08    Odpowiedz z cytatem

Wyżej przedstawiono wynik ankiety sprzed kilku lat. Pytanie brzmiało: Czy WARS należy zlikwidować (całkowite przejęcie przez PKP IC)? Większość odpowiedziała: TAK.

WARS przy obecnej, od lat niezmiennej, strukturze przychodów powinien już dawno zostać wchłonięty przez PKP Intercity S.A. Ponad 70% przychodów to opłaty PKP IC za obsługę stewardów i przygotowanie wagonów sypialnych oraz kuszetek należących do PKP IC i kursujących tylko w pociągach PKP Intercity przez wynajęte przez WARS spółki sprzątające, te same, które bezpośrednio dla PKP IC sprzątają pozostałe wagony. Ponad 20% przychodów WARS to opłaty franczyzowe pobierane od podmiotów świadczących obsługę gastronomiczną w wagonach PKP Intercity, włączonych do pociągów PKP Intercity oraz sprzedaż tym podmiotom zakupionych przez WARS towarów.

Ciekawe, czy bankowcy dostrzegli, że Wars jest tylko kosztownym pośrednikiem między franczyzobiorcami, między stewardami, którzy są pracownikami Warsu, między spółkami sprzątającymi, które przygotowują wagony sypialne i kuszetki do jazdy? Czy dostrzegli, że zysk Warsu od kilku lat zawarty jest w stracie PKP IC? Czy dostrzegli, że zarząd i rada nadzorcza Warsu stały się przechowalnią dla osób w pewnej dziedzinie zasłużonych, które tylko dzięki temu weszły przed laty na dyrektorską orbitę i nie było dotychczas odważnych, by ich od obowiązku uczestniczenia w biznesie zwolnić? Supa wprawdzie został wczoraj zwolniony, ale pozostaje Tereszczuk w zarządzie oraz Celiński i Mamiński w radzie nadzorczej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

garfield007 Płeć:Mężczyzna
Nowy


Dołączył: 01 Mar 2013
Skąd: Londyn/Budapeszt

PostWysłany: 01-03-2013, 14:04    Odpowiedz z cytatem

Hey. Przeczytalem chyba większość postów od początku SZOK!! ale co się stalo z JAJEM, o którym pisała Krycha ???
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

BartekD1986 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 04 Paź 2012

PostWysłany: 23-03-2013, 11:23    Odpowiedz z cytatem

a ktoś z Was wie może co prezesem Warsu?
Nigdzie nie znalazłem ogłoszenia o konkursie na to stanowisko.

Jak nie ma chętnych to może ja wyślę CV ? Cool

[ Dodano: 01-04-2013, 13:50 ]
Spółka reprezentowana jest przez dwuosobowy Zarząd wybierany przez Radę Nadzorczą WARS S.A.
Jego kadencja wynosi 3 lata. W skład Zarządu wchodzą:

Jan Tereszczuk – Członek Zarządu, Dyrektor ds. Rozwoju i Marketingu
Artur Kowalczyk – Członek Zarządu, Dyrektor Operacyjny


źródło: www.wars.pl

Czy według powyższego nie będzie następcy prezesa Supy?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

fury Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 26 Mar 2007

PostWysłany: 02-04-2013, 10:32    Odpowiedz z cytatem

Oprócz dwóch członków zarządu spółkę reprezentuje pięcioro prokurentów (każdy wspólnie z którymś z członków zarządu) - było trzech. Domyślam się, że spośród nowych prokurentów wyłoniony zostanie nie tylko prezes. A gdy pod nowym zarządem zatrudnienie spadnie poniżej 500 osób - bo spadnie - to pracownicy stracą swojego przedstawiciela, czyli niezniszczalnego Artura Kowalczyka. Oczywiście chodzi o średnioroczne zatrudnienie, więc w tym roku przewrotu nie będzie, nawet gdyby komuś na nim bardzo zależało. Można też spółkę postawić w stan likwidacji. Jak Dworzec Polski S.A..

Wczoraj, 1 kwietnia, WARS S.A. obchodził swoje 65-lecie. Z tej okazji media przypomniały jak to niegdyś w Warsie się jadało - nie tylko w pociągu, ale i na każdym większym dworcu. Przypomniano również, że MSP pięć razy próbowało sprzedać swój pakiet akcji Warsu, ale tylko raz, w 2009 roku, znalazł się kupiec, PKP Intercity S.A., który z uwagi na własne, ciągnące się do dziś, kłopoty finansowe z transakcji dyskretnie się wycofał.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

toromistrz Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 07 Paź 2012
Skąd: Berlin-Poznań-Gdynia

PostWysłany: 06-04-2013, 05:01    Odpowiedz z cytatem

Witam,jadac z Gdanska do Berlina uslyszalem rozmowe trzech kolejarzy,rozmawiali o spolkach kolejowych.

Zaciekawila mnie jedna wiadomość, ze na prezesa Warsu przygotowywana jest była dyrektor pani Pekala.

Czy to prawda?Moze ktoś wie cos na ten temat,jezeli w przedziale mowia to cos w tym jest.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

fury Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 26 Mar 2007

PostWysłany: 06-04-2013, 13:05    Odpowiedz z cytatem

Pani Krystyna Pękała jest prezesem SKM Warszawa, więc nie fantazjuj toromistrzu. Karnowski, marnujący się za nędzne pieniądze w fotelu prezesa PKP S.A., stawia na młodość. Pani prezes młoda już była i do tego ma poważną genetyczną wadę - jest fachowcem-kolejarzem, co dzisiaj nie jest już modne.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Grad Płeć:Mężczyzna
Zbanowany


Dołączył: 15 Lis 2005

PostWysłany: 07-04-2013, 23:11    Odpowiedz z cytatem

Nędzne ? Chyba zapomniałeś cudzysłowia. Nędzne to są efekty jego pracy a nie zarobki. Za rozrzutność, marnotrastwo i manko w PKP S.A. nie powinien dłużej dostawać nawet 1 grosza. Gdyby był wart tej kwoty to przecież nie pracowałby w PKP. Przecież ma świadomość, że jest w myślach opluwany przez każdego kolejarza zarówno tego chamskiego jak i kulturalnego.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

fury Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 26 Mar 2007

PostWysłany: 16-04-2013, 17:28    Odpowiedz z cytatem

Był rok 2005. Wiceminister Skarbu Państwa, Stanisław Speczik, odpowiadał na interpelację:

(...) Odnosząc się natomiast do podnoszonej przez Pana Posła kwestii zadłużania Spółki WARS S.A. w PKP Intercity Sp. z o.o., uprzejmie informuję, że zadłużenie WARS S.A. w stosunku do PKP Intercity Sp. z o.o. w wysokości ponad 10 000 000 zł powstało przed 31 marca 2002 r., tj. przed objęciem funkcji przez obecny zarząd i na tym poziomie pozostało do 2004 r. Na wniosek Zarządu WARS S.A. Ministerstwo Skarbu Państwa podjęło negocjacje z PKP Intercity Sp. z o.o. w sprawie likwidacji zadłużenia. W wyniku prowadzonych w latach 2003 - 2004 negocjacji, w dniu 09 września 2004 r. pomiędzy Ministerstwem Skarbu Państwa a PKP Intercity Sp. z o.o. zostało podpisane ˝Porozumienie dotyczące własności akcji WARS S.A.˝. Podpisanie porozumienia miało na celu konwersję wierzytelności w wysokości 10 710 000 zł przysługującej PKP Intercity Sp. z o.o. wobec WARS S.A. na akcje WARS S.A. W wyniku tego porozumienia WARS S.A., została oddłużona na kwotę 10 710 000 zł.

Pragnę podkreślić, że podstawą do rozpoczęcia rozmów w sprawie powiązania kapitałowego WARS S.A. i PKP Intercity Sp. z o.o. był fakt, iż wartość Spółki WARS S.A. wynikała głównie z posiadania długoterminowej umowy z PKP Intercity Sp. z o.o.(obowiązującej do 31.12.2003 r.). Dalsze funkcjonowanie Spółki WARS S.A. i jej rozwój uzależnione były od współpracy z grupą PKP, a w szczególności PKP Intercity Sp. z o.o., opartej na udziale Grupy PKP w akcjonariacie WARS S.A. Brak operacyjnego współdziałania obu spółek, tj. WARS i Intercity, oznaczałby w konsekwencji konieczność zaprzestania działalności w ówczesnym kształcie przez WARS S.A. Tak więc, powiązanie kapitałowe pomiędzy WARS S.A. i Intercity Sp. z o.o. dawało szansę na oddłużenie WARS S.A. (objęcie akcji w zamian za wierzytelności) i dalsze funkcjonowanie w przyszłości, a co za tym idzie, utrzymanie miejsc pracy. Niepodjęcie negocjacji z PKP Intercity Sp. z o.o. w sprawie zaangażowania kapitałowego w WARS S.A. groziło niepodpisaniem przez PKP Intercity Sp. z o.o umowy z WARS S.A. dotyczącej operacyjnego współdziałania, co w konsekwencji doprowadziłoby do upadłości spółki WARS S.A., która prowadzi działalność w wagonach będących własnością spółek Grupy PKP.


http://orka2.sejm.gov.pl/IZ4.nsf/main/44BC11A3

Mamy 16 kwietnia 2013 roku. Prezesa spółki odwołano 26 lutego. Będzie Wars istniał, czy nie będzie?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

toromistrz Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 07 Paź 2012
Skąd: Berlin-Poznań-Gdynia

PostWysłany: 15-06-2013, 04:14    Odpowiedz z cytatem

Witam czy nie orjetujecie sie jak dlugo tak slynna firma jak Wars bedzie bez prezesa?
Wydaje mi sie ,ze minister Nowak nie ma kandydata do slynnej przechowalni jak jest Wars.
Czytajac forum jest tylu podpadnietych dyrektorow az dziw bieze ze nie ma chetnego.
Dalej rej wiedzie konduktor Artur ze swoja Magda dobrana para do niszczenia ajetow,
ktorzy sa zadluzeni po uszy za wagono dni bo nie maja z czego zaplacic haraczu,stawki
za wagono dzien sa wziete z sufitu ceny w hurtowni Wars sa kila razy wieksze niz renomowanym sklepieCzy naprawde nikt nie moze przyjzec sie tym stawka i cenami jakie wymyslili panowie menadzerowie
i markientingowcy tej firmy.Pelniacy obowiazki pan Tereszczuk jest tam wedlug mnie marionetka a kroluje tam
KROL ARTUR ze swoim skromnym rycerstwem Solidarnosci
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 65 z 70 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 64, 65, 66 ... 68, 69, 70  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl