Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 65, 66, 67, 68, 69, 70  Następny
Wieści z WARS-u

Czy WARS należy zlikwidować (całkowite przejęcie przez PKP IC)?
TAK
66%
 66%  [ 194 ]
NIE
21%
 21%  [ 64 ]
Niech zostanie tak jak jest
5%
 5%  [ 17 ]
Nie mam zdania
6%
 6%  [ 18 ]
Głosowań: 293
Wszystkich głosów: 293

Autor Wiadomość

fury Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 26 Mar 2007

PostWysłany: 11-07-2013, 10:24    Odpowiedz z cytatem

Poważna firma, to i poszukiwania prezesa długo trwały. Nie to co w PKP czy PLK albo Cargo. Już myślałem, że Wars obejdzie się bez prezesa, a tu, proszę bardzo, jest Dudek. I do tego Paweł:
http://paweldudek.pl/?sub=3
Teraz to już Wars na szerokie wody wypłynie. Albo tory...
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

młody warsiarz Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 26 Lis 2013

PostWysłany: 28-02-2014, 17:14    Odpowiedz z cytatem

Minęło pół roku od aklimatyzacji pana prezesa na prestiżowym stanowisku i niewątpliwie pan prezes może pochwalić się wieloma sukcesami na polu walki o likwidację Warsu. Pan prezes wsławił się wśród pracowników i franczyzobiorców opinią człowieka, który ma zerowe pojęcie o gastronomii, hotelarstwie i kolei. Posiada za to wyjątkowy tupet i bezczelność w kontakcie z podwładnymi.

Wymieńmy, więc sukcesy pana prezesa oraz osiągnięcia:
- wprowadzenie systemu gestapowskiej kontroli franczyzobiorców i zrywanie umów na podstawie niepotwierdzonych protokołów kontrolnych (jak się okazuje franczyzobiorca jest niewinny, ale wagon mu odebrano), o bzdurnych mandatach i karach za każdą pierdółkę nie wspomnę
- do tej pory nie udało się panu prezesowi załatwić takiej ciężkiej sprawy jak grzanie wagonów podczas postoju na stacji zwrotnej (dziękujemy za przepiękne noce przespane w temperaturze -15 st. C)
- brak zmiany menu w tym roku (mimo zbierania sugestii i opinii barowców)
- ewidentny brak współpracy z IC w temacie serwisowania wagonów barowych (wyłączanie wagonu na wyjazd i ultimatum dla franczyzobiorcy że ma się przenieść na inny wagon, zazwyczaj brudny, w ciągu godziny albo nigdzie nie pojedzie)
- brak jakiegokolwiek zainteresowania połączeniami nocnymi, czyli sypialnymi i kuszetami, czego skutkiem jest masowe cięcie połączeń nocnych. Gratulacje za likwidację sypialki na Ustroniach, Uznamu, Monciaka! Połowa ludzi ma iść na trawkę?

Dziękujemy za takich Managerów! Czy naprawdę nikt nie widzi że ten człowiek niszczy całkowicie tą firmę?
Nie chodzi o to, że Wars ma zostać Warsem. Może zostać przejęty przez IC. Ale w takim stanie w jakim pozostawi go ten zarząd to raczej nikt go nie zechce.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Grad Płeć:Mężczyzna
Zbanowany


Dołączył: 15 Lis 2005

PostWysłany: 28-02-2014, 17:43    Odpowiedz z cytatem

ale komu dziękujesz? Prezesowi czy biernym związkowcom? Chyba nie spodziewałeś się, że bankster coś pozytywnego zrobi dla pracowników kolei lub firmy kolejowej. Dopóki będzie rządziło PSL będzie coraz gorzej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

młody warsiarz Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 26 Lis 2013

PostWysłany: 28-02-2014, 19:20    Odpowiedz z cytatem

a co mają związkowcy do franczyzy? NIC.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

socjalista Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 09 Mar 2013

PostWysłany: 01-03-2014, 11:07    Odpowiedz z cytatem

młody warsiarz
Cytat:
- brak jakiegokolwiek zainteresowania połączeniami nocnymi, czyli sypialnymi i kuszetami, czego skutkiem jest masowe cięcie połączeń nocnych. Gratulacje za likwidację sypialki na Ustroniach, Uznamu, Monciaka! Połowa ludzi ma iść na trawkę?
Czasy się zmieniają. Coraz mniej chętnych na nocleg w Warsie. Więc nie dziwi mnie, że przy braku rentowności wagony sypialne z pociągów wypadają. Poza tym o relacjach, w jakich one kursują, decyduje nie Wars tylko PKP IC. Wars otrzymuje od IC konkretną kwotę za obsługę wagonu sypialnego. Te pieniądze IC musi zarobić na sprzedaży biletów na miejsca sypialne i do leżenia. Jeżeli ich nie zarabia, to ponosi stratę. Oczywiście może obniżyć opłatę Warsowi, ale wtedy jemu interes nie będzie się opłacał. No, chyba że Wars obniży wynagrodzenia stewardom. Ale czy wtedy im będzie się opłacało?

Co zaś się tyczy "gestapowskiej kontroli franczyzobiorców", to umowa franczyzy zobowiązuje podmiot gospodarczy nią z Warsem związany do świadczenia usług na poziomie określonym w tej umowie i według zasad w niej określonych. Wolny wybór - nikt nikogo nie zmusza do zawierania "gestapowskiej" umowy. Wars też nie musi podpisywać umowy z PKP IC na obsługę wagonów gastronomicznych. Skoro podpisał, to do czegoś się zobowiązał. A zobowiązał się do płacenia za udostępnienie mu wagonów do prowadzenia działalności gospodarczej przez związanych z nim umowami franczyzobiorców oraz świadczenia usług gastronomicznych na poziomie określonym przez PKP IC, czyli przewoźnika, którego własnością są te wagony.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Skolmi Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 05 Mar 2012

PostWysłany: 01-03-2014, 11:20    Odpowiedz z cytatem

socjalista napisał/a:
Czasy się zmieniają. Coraz mniej chętnych na nocleg w Warsie.


Eeee? Kuszety nabite non stop jeżdżą nawet po podwyżce.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

socjalista Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 09 Mar 2013

PostWysłany: 01-03-2014, 11:49    Odpowiedz z cytatem

To dlaczego PKP IC - bo przecież nie Wars - rezygnuje z wymienionych wyżej relacji?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

BartekD1986 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 04 Paź 2012

PostWysłany: 01-03-2014, 11:50    Odpowiedz z cytatem

Socjalista: specjalnie dla Ciebie przykład wczorajszej frekwencji w wagonach z miejscami do leżenia i sypialnym w pociągu Monciak, który od 9 marca zostaje zawieszony:

wagon 31 z miejscami do leżenia: 21 osób
wagon 32 sypialny: 19 osób
wagon 34 tania kuszeta: 47 osób

Pustki jak diabli w tych wagonach... Zanim coś mądrego napiszesz, sprawdź, dowiedz się, dopytaj.

Dla porównania dam Ci również przykład Uznamu, który zawieszają:[/b]

wagon sypialny: 24 osoby
tania kuszetka: 54 osoby

Dziękuję, miłego dnia Socjalisto!


Ostatnio zmieniony przez BartekD1986 dnia 01-03-2014, 12:08, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

socjalista Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 09 Mar 2013

PostWysłany: 01-03-2014, 12:02    Odpowiedz z cytatem

O to mi chodziło. Dzięki, że pokazałeś kto o tym zdecydował. Rozpoczynając tę rozmowę, wiedziałem, że nie prezes Warsu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Victoria Płeć:Kobieta
Asystentka Admina
Asystentka Admina


Dołączyła: 17 Lis 2005
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 01-03-2014, 13:20    Odpowiedz z cytatem

BartekD1986 napisał/a:
Socjalista: specjalnie dla Ciebie przykład wczorajszej frekwencji w wagonach z miejscami do leżenia i sypialnym w pociągu Monciak, który od 9 marca zostaje zawieszony:

wagon 31 z miejscami do leżenia: 21 osób
wagon 32 sypialny: 19 osób
wagon 34 tania kuszeta: 47 osób

Zgadza się. Oto szczegóły:

GDYNIA GL-ZAKOPANE 31

21 GDANSK GL-ZAKOPANE
22 GDANSK GL-ZAKOPANE
31 GDYNIA GL-KRAKOW GL
32 GDYNIA GL-ZAKOPANE
51 GDANSK OLIWA-ZAKOPANE
52 GDANSK OLIWA-ZAKOPANE
61 GDANSK OLIWA-ZAKOPANE
62 GDANSK OLIWA-ZAKOPANE
64 SOPOT-ZAKOPANE
65 SOPOT-ZAKOPANE
66 SOPOT-ZAKOPANE
71 GDYNIA GL-ZAKOPANE
72 GDYNIA GL-ZAKOPANE
75 GDYNIA GL-KRAKOW GL
76 GDYNIA GL-KRAKOW GL
81 GDYNIA GL-ZAKOPANE
82 GDYNIA GL-ZAKOPANE
91 GDANSK OLIWA-ZAKOPANE
92 GDANSK OLIWA-ZAKOPANE
93 GDANSK OLIWA-ZAKOPANE
94 GDANSK OLIWA-ZAKOPANE

GDYNIA GL-ZAKOPANE 32

11 TCZEW-KRAKOW GL
15 GDANSK GL-KRAKOW PLASZ
12 TCZEW-KRAKOW GL
16 TCZEW-KRAKOW GL
21 GDANSK GL-ZAKOPANE
23 GDANSK GL-KRAKOW GL
25 GDANSK WRZ-KRAKOW GL
22 SOPOT-ZAKOPANE
24 GDYNIA GL-ZAKOPANE
26 GDYNIA GL-ZAKOPANE
31 GDANSK OLIWA-KRAKOW GL
33 GDANSK OLIWA-KRAKOW GL
35 GDANSK OLIWA-KRAKOW GL
42 CIECHANOW-ZAKOPANE
46 CIECHANOW-ZAKOPANE
51 SOPOT-ZAKOPANE
55 SOPOT-ZAKOPANE
52 GDYNIA GL-KRAKOW GL
54 GDANSK GL-KRAKOW GL

GDYNIA GL-ZAKOPANE 34

11 GDANSK OLIWA-KRAKOW GL
12 GDANSK GL-ZAKOPANE
13 MALBORK-KRAKOW GL
14 GDANSK GL-ZAKOPANE
15 MALBORK-KRAKOW GL
16 MALBORK-KRAKOW GL
21 GDANSK GL-ZAKOPANE
22 MALBORK-KRAKOW GL
23 GDANSK OLIWA-KRAKOW GL
24 GDANSK GL-KRAKOW GL
25 GDANSK GL-ZAKOPANE
26 GDANSK GL-ZAKOPANE
31 GDANSK GL-KRAKOW GL
32 GDANSK GL-KRAKOW GL
33 GDANSK GL-KRAKOW GL
34 GDANSK GL-KRAKOW GL
35 MLAWA-KRAKOW GL
36 TCZEW-KRAKOW GL
41 GDANSK WRZ-KRAKOW GL
42 GDANSK WRZ-KRAKOW GL
44 GDANSK WRZ-KRAKOW GL
46 GDYNIA GL-KRAKOW GL
51 GDANSK GL-ZAKOPANE
52 SOPOT-KIELCE
54 GDANSK GL-ZAKOPANE
61 GDANSK WRZ-NOWY TARG
62 GDANSK WRZ-NOWY TARG
63 SOPOT-KRAKOW GL
64 GDANSK GL-KRAKOW GL
65 GDANSK GL-KRAKOW GL
66 MALBORK-KRAKOW GL
71 GDYNIA GL-KIELCE
72 GDANSK GL-KRAKOW PLASZ
73 GDANSK GL-KRAKOW GL
74 GDANSK GL-KRAKOW GL
75 WARSZAWA WS-ZAKOPANE
76 GDANSK WRZ-KRAKOW GL
81 GDANSK GL-ZAKOPANE
82 GDANSK GL-ZAKOPANE
83 GDANSK GL-ZAKOPANE
84 GDANSK GL-ZAKOPANE
85 GDANSK GL-ZAKOPANE
86 GDANSK GL-ZAKOPANE
91 GDANSK WRZ-ZAKOPANE
92 GDANSK WRZ-ZAKOPANE
93 GDANSK WRZ-ZAKOPANE
94 GDANSK WRZ-ZAKOPANE
95 GDANSK WRZ-ZAKOPANE
96 GDANSK WRZ-ZAKOPANE

_________________
SKŁADKA NA SERWER
Postaw mi kawę na buycoffee.to
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora

socjalista Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 09 Mar 2013

PostWysłany: 01-03-2014, 13:36    Odpowiedz z cytatem

No, brawo! Zrozumiałem, że przedstawiacie twarde dowody na unikanie roboty przez prezesa Warsu, bo o tym rozprawiamy. Napiszcie w takim razie jeszcze dlaczego IC (a może PLK) zawiesza kursowanie tych intratnych pociągów. Ja nie wiem, ale wy na pewno to wiecie, bo temat ten na różnych forach kolejowych od wielu tygodni jest wałkowany.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

młody warsiarz Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 26 Lis 2013

PostWysłany: 02-03-2014, 00:26    Odpowiedz z cytatem

a gdybyś był prezesem firmy, której połowa pracowników może stracić pracę przez bezmyślne cięcia połączeń to byś się tym faktem zainteresował czy nie?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Rodriges Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Wrz 2008
Skąd: PKP Intercity

PostWysłany: 02-03-2014, 10:30    Odpowiedz z cytatem

To nie są bezmyślne cięcia. Wiadomo, że nie ma chętnych do podróżowania pasażerską koleją dalekobieżną w Polsce. Jedynie trochę chętnych jest na podróż tańszymi pociągami TLK. Dlatego będą one zlikwidowane po to by więcej korzystano z drogich pociągów ekspresowych.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

socjalista Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 09 Mar 2013

PostWysłany: 02-03-2014, 11:17    Odpowiedz z cytatem

14 lutego "Rynek Kolejowy" opublikował taki tekst o większościowym właścicielu spółki WARS S.A., czyli o PKP Intercity S.A. i o wprowadzonych przez niego zmianach w rozkładzie jazdy:

W styczniu poinformowaliśmy o wielkich zmianach w rozkładzie PKP Intercity, które wejdą w życie od 9 marca. Mimo że opieraliśmy sie na dokumentach przyjętych przez zarząd spółki, przewoźnik do wczoraj nie potwierdził zmian. Ostatecznie okazało się, że prawie wszystkie proponowane cięcia zostaną wprowadzone w życie.

Wyjątkiem są pociągi TLK Warszawa - Białystok. Po tym jak stało się jasne, że przewoźnik nie może wytłumaczyć ich zawieszenia pracami na linii Rail Baltica, bo te z powodu opóźnień jeszcze się nie zaczną, zaprotestowali pasażerowie, samorządowcy i lokalni parlamentarzyści. Dzięki temu połączenia udało się uratować. Oczywiście – tylko do czerwca.

PKP Intercity opublikowało zmiany właściwie w ostatniej chwili. Według regulaminu PKP PLK, rozkłady po korekcie muszą być udostępnione na 21 dni przed jej wprowadzeniem – ten termin minie w niedzielę. Co gorsza, przewoźnik nie poinformował przejrzyście pasażerów o zmianach.

Dla zmylenia przeciwnika

W opublikowanej wczoraj informacji na stronie PKP Intercity dużo czytamy o przebiegu modernizacji linii kolejowych wartej 9 mld złotych. Dopiero na koniec dochodzimy do zdania: „w ramach wprowadzonej korekty niektóre z pociągów PKP Intercity będą zawieszone, część pojedzie zmienioną trasą, inne będą kursować w skróconej relacji, a na kilku odcinkach czasowo zostanie wprowadzona autobusowa komunikacja zastępcza”. PKP Intercity pisze też: „aby ułatwić pasażerom planowanie podróży PKP Intercity będzie szeroko informować o planowanych zmianach”.

O zmianach rzeczywiście informuje szeroko. Bardzo szeroko. Tak szeroko, że nie było żadnej możliwości przybliżenia pasażerom prostej, czytelnej listy pociągów zawieszonych, czy o skróconej relacji. Jedyne, co pasażer otrzymał, to lista zmian podzielona na czternaście województw (nie ma podlaskiego i opolskiego), której można się spodziewać po spółce Przewozy Regionalne, a nie po krajowym przewoźniku. Oczywiście manewr jest prosty – zwieść przeciwnika, by nie domyślił się rozmiaru cięć w rozkładzie.


http://www.rynek-kolejowy.pl/50868/ostateczny_rozklad_intercity_zobacz_wyciete_polaczenia.htm

Prezes PKP Intercity, Marcin Celejewski, lubi eksperymenty. Portal forsal.pl taką mu laurkę wystawia:

Marcin Celejewski od 2004 do 2008 r. pracował w PLL LOT. Zaczynał od posady analityka, ostatecznie został dyrektorem w biurze przewoźnika w Warszawie. Na tym stanowisku odpowiadał za strategię ofertową i siatkę połączeń. Między tymi etapami przytrafił mu się epizod iberyjski: w oddziale LOT-u w Hiszpanii i Portugalii, gdzie zastąpił odchodzącego na emeryturę dyrektora. Efekt – zwiększył udział przewoźnika w tamtejszym rynku i poprawił wynik finansowy. Do spółki zniechęcił się, kiedy zablokowano zaproponowaną przez Celejewskiego restrukturyzację siatki połączeń.

Ale dostał egzotyczną propozycję pracy w Qatar Airways. Jako menedżer marketingu i sprzedaży Celejewski stworzył strategię handlową, a potem ją wdrażał, i to z sukcesem. Z Kataru Celejewski wrócił do Polski po trzech latach – z powodów rodzinnych. Na krótko związał się ze spółką logistyczną Fiege Polska. Tu też odpowiadał za marketing i sprzedaż.


http://forsal.pl/artykuly/773748,marcin-celejewski-tworca-quasi-lotniczej-taryfy-pkp-intercity.html

Najważniejsze jest jednak to, że dotacje Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju do pociągów PKP Intercity zostaną utrzymane na dotychczasowym poziomie:

http://www.rynek-kolejowy.pl/50967/mimo_ciec_polaczen_pkp_intercity_nie_dostanie_mniejszej_dotacji.htm

Chodzi o to, by PKP Intercity osiągnęła zysk, z niego pokryła kilkuletnie straty i została sprzedana. Interes Warsu nie ma tu żadnego znaczenia. Spadną przychody, zarząd obniży koszty, czyli zwolni zbędnych pracowników, zysk będzie. Bo musi być!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Kuszeta Płeć:Kobieta
Użytkownik


Dołączyła: 22 Kwi 2007

PostWysłany: 05-03-2014, 02:53    Odpowiedz z cytatem

likwidacja uznamu, skrocenie tylko do Szczecina - porazka!! ciekawe czy na wakacje tez bedzie tylko szczecin Smile
Ile ludzi poszlo do zwolnienia w Warszawie??
To samo z Monciakiem.. masakra!
We wakacje Pogoria i Mierzeja tylko do Gdyni - nie bedzie Świnoujscia i Helu we wakacje?? Wtedy kiedy duzo ludzi dojezdza nad morze... ? Debiloza! Kolej to nie Qatar Executive, gdzie lata tylko garstka biznesmenow i szejki.. Sad
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 66 z 70 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 65, 66, 67, 68, 69, 70  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl