nie ponoć niektóre tylko jeden, GOMBROWICZ przemyśl-Warszawa-Skierniewice-Lowicz-Poznań-Szczecin i to jest jedyny tlk w strone Poznania z Warszawy z zatrzymaniem w Łowiczu, pozostałe cztery tlk pojadą przez Sochaczew ale czemu bez postoju w Łowiczu? Komu to przeszksadza, nie mam pojecia:(
Jeśli to prawda z tym Łowiczem to nie mam wiecej pytan. Sochaczew lezy blizej Warszawy i ma o wiele wiecej Kmek do stolicy. Blisko 30 tysieczne miasto ma byc pozbawione postojow? Sporo osob jezdzilo tez do samego Poznania ze Skierniewic i Zyrardowa. Lowicz jest przeciez wezlem przesiadkowym w przeciwienstwie do Sochaczewa. Rece opadaja. Jesli ktos bedzie w stanie mi to wyjasnic to bede wdzieczny.
Przepraszam za ewidentny offtop, ale naprawdę rozjuszają mnie jeremiady pasażerów z Żyrardowa, zwłaszcza dotyczące tego, że gdy wsiadają rano do TLK, to nie ma już miejsc siedzących. I tak dojeżdżają bardzo szybko, mają TLK, IR i jeszcze przyspieszone KM, których Grodzisk Maz. od osiemnastopaździernikowej korekty rozkladu ma zostać pozbawiony.
Aaa, bym zapomniał: jeszcze dojdą im TLK-i do Krakowa, Poznania, Szczecina...
Brak pociągów IC w Grodzisku jeszcze mozna jakoś znieść, ale wycięcie przyspieszonych kursów KM to już powód do permamentnej przesiadki na własne auto. W dobie zbliżajacego się remontu odcinka Grodzisk Maz. - Warszawa Włochy spodziewałem się raczej zwiększenia ilości kursów przspieszonych KM - z resztą tak deklarowali chociażby przy okazji zakupów nowych wagonów piętrowych. Może to tylko do grudnia, a potem będzie znacznie lepiej ?
Od 18 października do 12 grudnia przyspieszone KM mają zatrzymywać się w Żyrardowie, Międzyborowie, Jaktorowie, pomijać Grodzisk i tak do Warszawy.
Naturalnie, można znieść brak IC w Grodzisku, jednak: (a) trochę mnie ściska, gdy patrzę, jakie niektóre przysiółki mają dobre połączenie ze światem, a dużo większy Grodzisk - praktycznie ani jednego, (b) to jest uciążliwe, gdy się jedzie np. do Krakowa przez Warszawę(!!!).
Naturalnie, można znieść brak IC w Grodzisku, jednak: (a) trochę mnie ściska, gdy patrzę, jakie niektóre przysiółki mają dobre połączenie ze światem, a dużo większy Grodzisk - praktycznie ani jednego, (b) to jest uciążliwe, gdy się jedzie np. do Krakowa przez Warszawę(!!!).
Tylko, że na postoje tych EIP, które pewnie zostaną samotne na CMK to nie ma co liczyć. O kierunku Katowice, czy Kraków możemy zapomnieć.
A właśnie te najbardziej by się przydały, bo nie da się pojechać "do przodu", żeby przesiąść się na cokolwiek co jedzie po CMK - trzeba zrobić cofkę do Warszawy Zachodniej minimum i stracić lekką ręką godzinę, że o kasie nie wspomnę. W kierunku Łodzi to już tak źle to nie wypada, ale dalej strata czasu niepotrzebna - pewnie rozsądnie by było wykorzystać długie perony po remoncie w Grodzisku, ale opór w IC duży.
Beton to beton. Nie wiem, czym oni myślą, ale nie jestem pewien, czy akurat mózgami.
Nie rozumiem, dlaczego nawet łódzkie IR się nie zatrzymują w Grodzisku.
Wracając do przecieków: przeczytałem ostatnio o nowym IC o trasie:
Kraków Płaszów - Kraków Główny - Miechów - Włoszczowa Płn. - Opoczno Płd. - Tomaszów Maz. - Koluszki - Skierniewice - Żyrardów - W-wa Zach. - W-wa Centr. - W-wa Wsch. - Mińsk Maz. - Siedlce - Łuków - Międzyrzec Podlaski - Biała Podlaska - Chotyłów - Małaszewicze - Terespol. (Przepraszam za powtarzanie, jeśli ten pociąg już było omawiany na forum.)
Takie coś mam: dla stacji Konin: 4 BWE, Paderewski, Lech, Warta, Dąbrowski(wszystkie EIC); 4 TLK(Goplana pod inną nazwą w obecnej relacji, Gałczyński do Zielonej Góry i Szczecina, Czechowicz do Szczecina(w wakacje do Świnoujścia) oraz Gombrowicz(Przemyśl - Szczecin) i nocny ICN do Kudowy.
Nie będzie żadnego bezpośredniego pociągu z Gorzowa z postojem w Koninie ?
P.S. Właśnie dostałem projekt. Wysłałem do administracji forum. Jeżeli odbiorą to może jeszcze dzisiaj będzie. Jeżeli nie- to będziecie mięli lekturę do czytania na weekend. Pozdrawiam. Nie ma jeszcze konkretnych ustaleń co do połączeń do Gorlitz i Drezna, także tabele z rozkładem na linię Wrocław- Zgorzelec i Zgorzelec- JG zostaną przekazane w późniejszym terminie.
@hanys, jakie są założenia dla marki IC? Ma być to jednak bardziej EIC czy TLK, jeżeli chodzi o liczbę postojów? Może jednak markę TLK trzeba pozostawić?
Ogólnie rzecz biorąć ma to być coś w rodzaju TLK+ więc i założenie było takie, że część postojów wyleci, o tym, że postojów nie będzie na takich stacjach jak Olesno Ślaskie (np. w przypadku Szyndzielni) czy Żmigród to wiedziałem ale nie spodziewałem sie wycięcia Rawicza.
Bardzo możliwe, że powstanie niższa klasa od IC.
Co do Łowicza - skąd info, że TLK będa brac tą stacje na przelocie? To chyba ploty albo błąd PeeLKi, troche posprawdzałem/popytałem i nikt nic nie wie o takich planach.
P.S. Właśnie dostałem projekt. Wysłałem do administracji forum. Jeżeli odbiorą to może jeszcze dzisiaj będzie. Jeżeli nie- to będziecie mięli lekturę do czytania na weekend. Pozdrawiam. Nie ma jeszcze konkretnych ustaleń co do połączeń do Gorlitz i Drezna, także tabele z rozkładem na linię Wrocław- Zgorzelec i Zgorzelec- JG zostaną przekazane w późniejszym terminie.
W godzinach planowanych wcześniej dla IC "Wiking" ze Szczecina do Jeleniej Góry planowany jest "Kamieńczyk" z Poznania, czyli ewidentnie widać, że chyba IC Szczecin- Jelenia Góra nie pojedzie. Chyba że planowane są dla niego ine godziny obecnie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum