Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 178, 179, 180 ... 220, 221, 222  Następny
Rozkład jazdy 2015/2016
Autor Wiadomość

BryTomWi Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 10 Gru 2012
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 18-01-2016, 10:18    Odpowiedz z cytatem

Jest dobrym rozwiązaniem. Inna sprawa to przebieg moderny i sam nadzór nad nią...
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

adrian033 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 18 Kwi 2011

PostWysłany: 18-01-2016, 10:57    Odpowiedz z cytatem

Ja sądze że jest to doskonałe rozwiązanie dla międzynarodowych połączeń do tej pory te pociagi zatrzymywały się w Tychach i Pszczynie i nie sądze żeby tam był wiekszy potok podróznych niż w Rybniku ,Wodzisławiu i dodajmy do tego Mikołów przynajmniej teraz ma to sens a i Rybniczanie i sąsiadujące z nim miejscowości maja w końcu dobre połączenie z Warszawą bo jeśli chodzi o przeciwną strone to nie sądze żeby była oblegana z powodu cen jakie są .Pozdrawiam

_________________
http://www.youtube.com/user/mkadrianwojcik
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Arek Płeć:Mężczyzna
Junior Admin


Dołączył: 05 Mar 2007
Skąd: Szczecin

PostWysłany: 18-01-2016, 15:17    Odpowiedz z cytatem

„Hańcza” na razie nie wjedzie na Litwę.

Wciąż nie wiadomo, kiedy przedłużona do przygranicznego Maćkowa zostanie trasa TLK „Hańcza”. PKP Intercity zapewnia, że jest gotowe do obsługi międzynarodowej linii, ale na jej uruchomienie nie pozwalają problemy leżące po stronie litewskiej. Coraz bardziej opóźniony jest więc początek konkurencji o pasażera z prężnymi przewoźnikami drogowymi.

Więcej:
http://www.rynek-kolejowy.pl/61129/hancza_na_razie_nie_wjedzie_na_litwe.html

_________________
Żelazna kadra też z czasem rdzewieje.
A beton kruszeje...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

JanuszJG Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 20 Lip 2015
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: 19-01-2016, 09:11    Odpowiedz z cytatem

MIB ostatecznie rezygnuje z połączeń do Grodna

Pociągi Warszawa – Grodno na pewno nie pojawią się w obecnym rozkładzie jazdy. Ministerstwo Infrastruktury i Budownictwa, choć zamierzało zrewidować w tym zakresie plany poprzedniego kierownictwa resortu, podjęło decyzję o niewznawianiu kursowania interRegio na Białoruś.

Więcej:
http://www.rynek-kolejowy.pl/61133/mib_ostatecznie_rezygnuje_z_polaczen_do_grodna.htm
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Beatrycze Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 11 Lis 2005
Skąd: Legnica

PostWysłany: 19-01-2016, 11:30    Odpowiedz z cytatem

MIB ostatecznie rezygnuje z połączeń do Grodna.

Pociągi Warszawa – Grodno na pewno nie pojawią się w obecnym rozkładzie jazdy. Ministerstwo Infrastruktury i Budownictwa, choć zamierzało zrewidować w tym zakresie plany poprzedniego kierownictwa resortu, podjęło decyzję o niewznawianiu kursowania interRegio na Białoruś.

Więcej:
http://www.rynek-kolejowy.pl/61133/mib_ostatecznie_rezygnuje_z_polaczen_do_grodna.html

_________________
"Aby dowiedzieć się kto naprawdę tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno ci krytykować" - Voltaire.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

bert Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 23 Kwi 2008
Skąd: chybie

PostWysłany: 19-01-2016, 11:54    Odpowiedz z cytatem

i mamy dobra zmianę, nie było i nie będzie pociągu do Grodna

_________________
bert
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 20-01-2016, 10:03    Odpowiedz z cytatem

To raczej zmiany nie ma Very Happy. Te połączenia do RJ były wpisane nieco na wyrost, PR nigdy nie dostały zgody na ich uruchomienie z zapewnieniem ich finansowania przez resort. PR już się wykazały przy likwlidacji takich pociągów jak IR Matejko....

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Kolejorz91 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 09 Lip 2013
Skąd: Warmia i Mazury

PostWysłany: 20-01-2016, 13:23    Odpowiedz z cytatem

Raczej już nigdy interREGIO nie wróci ogólnokrajowe. W Łódzkim ten rok dla tam tejszych IR może być ostatnim rokiem resztkami IR. PR planuje sprzedać Łódzki oddział PRów. Wink
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

BryTomWi Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 10 Gru 2012
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 20-01-2016, 13:32    Odpowiedz z cytatem

2015 rok w PKP IC.

Podsumowanie roku 2015_PKP Intercity.pdf
Pobierz Plik ściągnięto 757 raz(y) 336.54 KB

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kruczek Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 16 Wrz 2009

PostWysłany: 20-01-2016, 13:45    Odpowiedz z cytatem

Fajnie w tej prezentacji wygląda GAMA z pantografami Very Happy Grafik dostał zlecenie i jakoś mu tak czegoś brakowało w tej lokomotywie - dodał pantografy - i od razu w jego mniemaniu było lepiej Very Happy

_________________
Tramwaj musi wrócić do Gliwic. Frankiewicz już odszedł!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

MK_Wro Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 20 Cze 2015
Skąd: Berlin/Wrocław

PostWysłany: 20-01-2016, 14:12    Odpowiedz z cytatem

Wrocław-Kraków, wzrost o prawie 300% (!) pokazuje wielki, a wciąż słabo wykorzystany, potencjał połączeń wschód-zachód na południu Polski.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

WTK Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 29 Wrz 2015

PostWysłany: 20-01-2016, 15:31    Odpowiedz z cytatem

Bo jest! Przez lata ludzie się nauczyli, że pociąg jedzie powoooli i jest drogi. Jeszcze na Kraków-Przemyśl przez jakiś czas było nieźle. Trzy godziny, w porównaniu do tego co trzeba było stracić na starej "czwórce", to było coś. O Kraków-Katowice lepiej nie mówić. Modernizacja zachodniej E30 trwała długo i nie jest skończona. Połączenie Krakowa z Wrocławiem przez "protezę" to nowa jakość. Trudno się dziwić, że "chwyciło".
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

MK_Wro Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 20 Cze 2015
Skąd: Berlin/Wrocław

PostWysłany: 20-01-2016, 16:07    Odpowiedz z cytatem

WTK, to prawda, plus promocje cenowe i w miarę spójny marketing.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pawelu Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 09 Lip 2008
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 21-01-2016, 08:06    Odpowiedz z cytatem

Bardzo cieszą te dane, zwłaszcza po dramatycznym spadku liczby przewiezionych podróżnych w latach 2009-2014.
Ten rok i rozkład 2015/2016 ma być lepszy, i podejrzewam że tak będzie. Na to może się złożyć kilka czynników:
1. Dobiega końca modernizacja odcinka E-30 od Krakowa do Rzeszowa, co zaowocuje dalszym skróceniem czasu przejazdu, porównywalnym do przewoźnika autobusowego.
2. Skrócenie czasu podróży na linii Warszawa-Olsztyn, zwiększenie liczby pociągów obsługiwanych Flirtami i jednocześnie całkowite wycofanie się z tej linii Polskiego Busa. Nie ma siły, żeby to nie przyniosło poprawy.
3. Skrócenie czasu podróży na linii Wrocław-Poznań-Trójmiasto, zwłaszcza widoczne między Poznaniem a Trójmiastem, gdzie zwykły TLK może zajechać poniżej 3 godzin. Polski Bus powyżej 5 godzin.
4. Puszczenie pociagów do Kielc przez CMK-Żelisławice i obsługa ich Flirtami. 2h40 minut bo tyle trwa podróż to trochę krócej niż planowo jedzie PB i Lux Express.
5. Zwiększenie liczby pociągów TLK/IC między Warszawą a Krakowem (z 3 do 8), cztery połączenia TLK/IC w ciągu dnia między Warszawą a Trójmiastem (w ubiegłym rozkładzie bylo tylko jedno) co spowoduje że na tych dwóch najpopularniejszych relacjach liczba pasażerów się zwiększy. Bowiem jeszcze rok temu osoby mniej zamożne jechały Polskim Busem. Teraz jest szansa, że skorzystają z pociągów.
6. Otwarcie linii Warszawa-Białystok. Co prawda, jeszcze od Warszawy do Tłuszcza jeździ się przez Legionowo ale wiadomo że i to się w końcu skończy a to zaowocuje dalszym skróceniem czasu podróży.
7. Zwiększenie liczby pociągów na liniach niezelektryfikowanych: Piła-Krzyż-Gorzów Wlkp.; Białystok-Suwałki (dwa składy dziennie), Lublin-Rzeszów (wzrost z 2 do 4 połączeń dziennie).
8. Cztery połączenia między Warszawą a Toruniem/Bydgoszczą jest obsługiwane nowymi Flirtami co zaowocowało skróceniem czasu podróży do niecałych 3 godzin, co już jest sukcesem.
9. Zakończona modernizacja linii warszawsko-wiedeńskiej na odcinku Warszawa-Częstochowa i wprowadzenie tam Dartów z czasem przejazdu Warszawa-Katowice 3h45 minut.

Oczywiście jak zostało wspomniane wcześniej musi być dobry marketing i odpowiednie promocje, ale sadzę, że z tego IC się nie wycofa tylko będzie to rozwijać.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Rafel Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 24 Wrz 2015
Skąd: Linia 96

PostWysłany: 21-01-2016, 08:27    Odpowiedz z cytatem

pawelu co do pkt 6 to jak przebudowa przejazdu dla aut bezkolizyjnie pod torami się skończy i się skończą jazdy przez Legionowo to znowu zamkną od Sadownego w kierunku BSK zobaczymy jakie utrudnienia będą w związku z tym.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 179 z 222 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 178, 179, 180 ... 220, 221, 222  Następny
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl