Czyli nie udało im się poprawić tego postoju i żeby nie narazić się na kompromitację, zdecydowali się całkowicie usunąć tą grupę wagonów. Dobre
Zatem z całkiem ciekawego pociągu Kraków - Kołobrzeg/Ustka zostanie jedynie ogryzek Łódź - Kołobrzeg. Ciekawe, czy chociaż kuszeta/sypialka będzie w składzie.
Czyli nie udało im się poprawić tego postoju i żeby nie narazić się na kompromitację, zdecydowali się całkowicie usunąć tą grupę wagonów. Dobre
Zatem z całkiem ciekawego pociągu Kraków - Kołobrzeg/Ustka zostanie jedynie ogryzek Łódź - Kołobrzeg. Ciekawe, czy chociaż kuszeta/sypialka będzie w składzie.
Wagony do Ustki wlecze jeszcze Urania(Kraków-Kołobrzeg/Ustka) i grupa z Tetydy miała być dołączona w Białogardzie stąd 3h. Teraz ranna grupa pasażerów z Tetydy do Ustki wysiądzie w Białogardzie i sobie poczeka na Uranie. Problem - i rozwiązanie.
Jakby miał stać 3 godziny to lepiej by go wcale nie było...... A podróżni 3 godzin na pewno czekać nie będą, zamiast do Ustki pojadą do Kołobrzegu i po kłopocie . Tu morze, tam morze, co za różnica .
Ciekawie zapowiada się wakacyjny rozkład jazdy . Na wyszukiwarce PLK jest m.in IC Wyspiański do Zamościa Siemiradzki do Przemyśla z Poznania oraz przedłużony IC Malczewski do Słupska z Przemyśla . Dobrze że Urania jest skomunikowana z Wyspiańskim w Krakowie w stronę Przemyśla choć lepiej by było gdyby Urania jechała do Przemyśla i było by nocne połączenie Podkarpacia z morzem
Ciekawą rzecz znalazłem i ja. Z wyszukiwarki PLK wynika, że PKP intercity po 12 czerwca wydłuża poranny poc. TLK „Warta” kursujący z Poznania do Warszawy oraz powrotny wieczorem aż do/z Zielonej Góry. Jednocześnie pociąg ten ma jeździć codziennie. Moim zdaniem, to zły znak. Biorąc pod uwagę, że nowa TLK „Warta” będzie ruszać Zielonej Góry do stolicy o 3:30, a z powrotem będzie przyjeżdżać o 00:14, to raczej nie wróżę mu wysokiej frekwencji (szczególnie w relacji do Warszawy). Szybko taki pociąg może być uznany przez „górę” jako nadający się do likwidacji przynajmniej na odcinku Zielona Góra – Poznań Gł. – Zielona Góra.
Na domiar złego warto odnotować, że wprowadzając to połączenie, planuje się duże ograniczenie w kursowaniu pociągu TLK „Dionizos” z Warszawy do Zielonej Góry i z powrotem. Obecnie kursuje on codziennie, a z rozkładu wynika, że po czerwcowej korekcie będzie jeździć wyłącznie w niedziele.
Oj tak zgadza się ,szczególnie gdzie na plakatowym RJ jest napisane ,że TLK "Polaris" z Warszawy Zachodniej do Kołobrzegu wyjeżdża ,np. 15.06 o godz. 22:41 a na wyszukiwarce PLK ten sam pociąg tego samego dnia wyrusza o 23:57.
I tu nasuwa się pytanie:Gdzie jest podana prawdziwa informacja
Co do Warty to było już o tym mówione, Warta raczej na pewno będzie generować lepszą frekwencję niż Dionizos, który obecnie w ciągu tygodnia przynajmniej na odcinku Zielona Góra - Poznań jeździ pusty. Owszem, mógłby kursować jeszcze w piątki, ale w pozostałe dni nie ma to sensu. Natomiast w kierunku do Zielonej Góry to frekwencja w Warcie może być całkiem dobra.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum