czy ma ktoś pewnie info w sprawie pociągu z Warszawy do Słupska kursującego od 12 czerwca w godzinach rannych?? miał być pociąg bezpośredni ok 8 rano ale nic niema na tablicach, czy KM puszczą skład do Gdyni ?bo teraz jest uwalony przez remont w Wawce
Wg korekty obowiązującej od 12 czerwca w dniach 6-11 sierpnia jest zamknięcie linii nr 4 na odcinku od Idzikowice pociągi EIP/ EIC:
- ze stacji Wrocław Gł od stacji Częstochowa Stradom skierowane linią nr 1
- ze stacji Kraków Główny od stacji Idzikowice pojadą linią nr 22, 25, 534 i 1
- ze stacji Gliwice/ Bielsko Biała Główna/ Katowice wytrasowane od stacji Katowice do stacji Warszawa Zachodnia po linii nr 1
w/w terminie nastąpi szereg zmian w rozkładach jazdy:
- części pociągów zostanie skrócona relacja np. EIP 3502 w relacji Warszawa Zachodnia - Gdynia Główna, EIC 54000 ze stacji Warszawa Wschodnia - Wien Hbf. EIP 5300 ze stacji Warszawa Wschodnia, EIP nr 5312 do stacji Warszawa Zachodnia
- wydłużona np EIP nr 6102 pojedzie w relacji Wrocław Główny - Warszawa Wschodnia - Gdynia Główna, EIP nr 1402 zostanie uruchomiony ze stacji Gdynia Główna, EIP nr 5310 wydłużony do stacji Rzeszów Główny odjazd Gdynia Główna 13:25
- zawieszone pociągi EIP nr 3510, 3512, 5106
- i nie da się ukryć że nastąpią zmiany w rozkładach jazdy, które są uwzględnione w plakatowych rocznych r.j.
Drobna zmiana po korekcie na trasie Warszawa - Bielsko Biała. Ostatni EIP z Warszawy o 19.55, dotychczas całotygodniowy, od 12.06 zmiana na 1-5,7, czyli w soboty nie pojedzie, zrobi się dłuższa przerwa wieczorem, między 18.55 TLK Skarbek a 21.30 Chopin, na trasie do Katowic.
Od korekty czerwcowej EIC Łużyce będzie się zatrzymywał na stacjach Zebrzydowa, Chojnów, Wrocław Nowy Dwór i Piotrków Trybunalski, a IC Matejko w Oławie.
Rozkładowiec -Usunięty- Gość
Wysłany: 21-05-2016, 12:43
Na Żelaznej mogli by się przestać wygłupiać i zdegradować "Łużyce" do kategorii IC. Wszyscy by na tym skorzystali.
Czemu tak jest bo nierozumiem tej zaleznosci przed sezonem i po sezonie wakacyjnym w rozkladzie sypialny i kuszetka, a w czasie wajacji gdzie wzmozony ruch tylko sypialny, co to za logika
Na Żelaznej mogli by się przestać wygłupiać i zdegradować "Łużyce" do kategorii IC. Wszyscy by na tym skorzystali.
Oczywiście, dla pasażera między EIC a IC nie ma praktycznie różnicy w wygodzie bo w jednym i drugim przypadku są wagony po modernie z klimą i sześcioma miejscami+bar (choć ich wszędzie jak na lekarstwo) natomiast różnica jest w cenie.
Czemu tak jest bo nierozumiem tej zaleznosci przed sezonem i po sezonie wakacyjnym w rozkladzie sypialny i kuszetka, a w czasie wajacji gdzie wzmozony ruch tylko sypialny, co to za logika
Kuszet IC brakuje, odstawiają je w krzaki, bo nie chcą robić im naprawy głównej.
Ktoś z Żelaznej na głowę chyba upadł żeby tak wytrasować TLK Polaris na wakacje w kierunku Kołobrzegu
Masz rację. Z Warszawy do Kołobrzegu jeszcze przez Olsztyn się nie jechało. A już było ciekawie przez Bydgoszcz, czy Inowrocław. Nie wiem czemu ma to służyć bo już nie na pewno pasażerowi. Chyba, że chcą tam łączyć część Białystok - Szczecin a nie jak teraz w Gdyni
No to niech połączą w Gdańsku jeszcze Albatrosa bo tak to się dubluje z Polarisem. Głupota, głupota.... Tak jak jest teraz to jest ok. Po co to zmieniać. IC dopatrzyło się może, że TLK Polaris na odcinku Warszawa - Kołobrzeg jechał niewiele dłużej niż Jantar czy Fregata i to za cene połowę tańszą, więc trzeba było to spieprzyć.
Ale w przeciwnym kierunku (Kołobrzeg - Warszawa) rozłączanie Polarisa będzie nadal w Gdyni i dalej prosto przez Iławę. Także argument, że jest to złośliwe wydłużenie czasu przejazdu, upada.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum