Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 36, 37, 38 ... 220, 221, 222  Następny
Rozkład jazdy 2015/2016
Autor Wiadomość

hanys Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 08 Cze 2013
Skąd: Katowice

PostWysłany: 29-06-2015, 09:21    Odpowiedz z cytatem

Khan34 napisał/a:
A ja jak zwykle chciał bym zasięgnąć info o KRK - KTW - WRO. Dalej taka sieczka i mało pociągów czy zmieniło się coś? I jakieś większa ilość info co to mają być za pociągi?


Na Kraków-Częstochowa-Lubliniec-Opole-Wrocław będzie dwugodzinny takt od 6 do 22.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

MK_Wro Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 20 Cze 2015
Skąd: Berlin/Wrocław

PostWysłany: 29-06-2015, 13:43    Odpowiedz z cytatem

Po zakonczeniu remontu KRK-KAT w 2045 przypuszczalnie ruch dalekobiezny z Wro na Protezie ograniczy sie do pociagow do Wawy.

Do zakonczenia KRK-KAT ruch dalekobiezny na remontowanym odcinku E30 ma byc znikomy. Co ma pewien sens biorac pod uwage czas przejazdu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

hanys Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 08 Cze 2013
Skąd: Katowice

PostWysłany: 29-06-2015, 16:25    Odpowiedz z cytatem

Po zakończeniu rewitalki na Krk-Kato na 100% coś w relacji Wroc-Krk zostaie na protezie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 30-06-2015, 12:46    Odpowiedz z cytatem

I słusznie, bo czas przejazdu jest atrakcyjny, a Kraków zyskał bezpośrednie połączenie z Częstochową, a także Częstochowa z Wrocławiem. Z tego też powodu składy z Lublina do Wrocławia powinny być trasowane nadal przez GOP, Częstochowa ma już odpowiednią ofertę, a GOP to spory rynek.

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Bartuś Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Paź 2008
Skąd: Dobiegniew

PostWysłany: 30-06-2015, 12:48    Odpowiedz z cytatem

sheva17 napisał/a:
I słusznie, bo czas przejazdu jest atrakcyjny, a Kraków zyskał bezpośrednie połączenie z Częstochową, a także Częstochowa z Wrocławiem.


Bardzo genialne. Jeździć z Lublina do Wrocławia przez Katowice a z Krakowa do Wrocławia przez Częstochowę. To może z Krakowa do Wrocławia przez Kielce albo Rzeszów jedźmy?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

hanys Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 08 Cze 2013
Skąd: Katowice

PostWysłany: 30-06-2015, 12:57    Odpowiedz z cytatem

Częstochowa i Lubliniec generują duże potoki w pociągach Kraków-Wrocław tak więc pewnie jest, że po zakończeniu rewitalki na Kraków-Katowice 'coś' (i to chyba spore coś) w rel z Krk do Wroc zostanie na protezie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pawelu Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 09 Lip 2008
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 30-06-2015, 13:36    Odpowiedz z cytatem

Puszczenie pociągów z Krakowa do Wrocławia przez protezę to jedna z najlepszych decyzji w IC w ostatnim czasie, także proszę, nie kombinujmy i niech tak już pozostanie na zawsze. Dzięki temu oferta Polskiego Busa na trasie Wrocław-Opole-Kraków się zaczyna kurczyć i to chodzi.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 30-06-2015, 13:42    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Bardzo genialne. Jeździć z Lublina do Wrocławia przez Katowice a z Krakowa do Wrocławia przez Częstochowę. To może z Krakowa do Wrocławia przez Kielce albo Rzeszów jedźmy?


Proponuję włączyć myślenie. Jazda z Krakowa do Wrocławia przez Katowice nie ma sensu, za to opcja przez Częstochowę to i krótszy czas przejazdu i spore zainteresowanie pasażerów. PB powoli w tej relacji się zwija i o to chodzi. Natomiast w relacji Lublin - Wrocław to i tak GOP zapełnia te składy, więc inna relacja nie ma racji bytu. Niekoniecznie zatem najkrótsza relacja jest najlepszym wyborem. Kursy przez Stradom to świetne posunięcie, PKP IC odzyskuje także rynek jeżeli chodzi o relację Kraków-Częstochowa.

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sympatyk Płeć:Mężczyzna
Sponsor


Dołączył: 14 Lip 2008

PostWysłany: 30-06-2015, 14:05    Odpowiedz z cytatem

sheva17 napisał/a:
i tak GOP zapełnia te składy, więc inna relacja nie ma racji bytu. Niekoniecznie zatem najkrótsza relacja jest najlepszym wyborem


Brakuje jeszcze moim zdaniem pociągu łączącego Lublin z Wrocławiem przez Radom, Łódź (i Krotoszyn).
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

hanys Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 08 Cze 2013
Skąd: Katowice

PostWysłany: 30-06-2015, 14:09    Odpowiedz z cytatem

Jednak jak wiecie drodzy koledzy od grudnia przynajmniej jeden pociąg łączący Lublin z Wrocławiem pojedzie przez protezę.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 30-06-2015, 14:34    Odpowiedz z cytatem

Obecna oferta jest optymalna w stosunku do popytu w relacji Częstochowa - Wrocław, nie wiem czy znajdą się chętni na nowy pociąg. Skoro nie pojedzie przez GOP nie bardzo wiem kto miałby go zapełnić, może być tutaj spory problem z frekwencją. A tak na marginesie mam nadzieję, że w nowym rozkładzie jazdy EP09 do obługi IC przez Stradom jednak nie zabraknie. Obecnie normą jest +10 w relacji Wrocław - Opole, czasem na szlaku do Krakowa uda się to opóźnienie odrobić.

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

andrzej_sz Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 09 Lis 2008

PostWysłany: 30-06-2015, 14:49    Odpowiedz z cytatem

pawelu, PolskiBus z dnia na dzień zawiesił linię P18 z Wrocławia do Krakowa przez Opole. Została tylko linia Zakopane - Berlin przez Opole. Oficjalnej informacji nie znajdziesz na stronie tego przewoźnika - odpowiedzi udzielają tylko w zapytaniach na FB. To oznacza że raczej już nie wrócą. Jeśli prawdą jest że od grudnia pociągi z Wrocławia do Krakowa via proteza i Katowic via Strzelce będą co dwie godziny to PB zacznie ciąć na innych liniach w kierunku Krakowa oraz Katowic, ale nadal będą się bić o klienta na Waw - Krk i Waw - Gda. Zaczyna to przypominać wojnę PR-ów z IC.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

hanys Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 08 Cze 2013
Skąd: Katowice

PostWysłany: 30-06-2015, 14:55    Odpowiedz z cytatem

sheva, ja nie martwiłbym sie o frekwencje w pociągu Wrocław-Lublin p. protezę, przypominam Ci, że kilka lat temu kiedy właśnie tą trasą jeździły składy łączące Dolny Śląsk z Lubelszczyzną cieszyły się one bardzo dobrym zapełnieniem. Na dzień dzisiejszy również frekwa byłaby wysoka.

Takt dwugodzinny na Krk-Wroc będzie na protezie a nie p. Katowice.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 30-06-2015, 15:38    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Jeśli prawdą jest że od grudnia pociągi z Wrocławia do Krakowa via proteza i Katowic via Strzelce będą co dwie godziny to PB zacznie ciąć na innych liniach w kierunku Krakowa oraz Katowic, ale nadal będą się bić o klienta na Waw - Krk i Waw - Gda. Zaczyna to przypominać wojnę PR-ów z IC.


W relacji Warszawa - Kraków czy Warszawa - Kraków konkurencyjnym produktem jest drogie EIP, chociaż wieczorami i w weekendy ma całkiem przyzwoite ceny. Pytanie o przyszłość TLK na CMK, ich likwlidacja oznaczałoby też oddanie rynku PB, miejmy nadzieję, że do tego nie dojdzie. Tu nawet czas rzędu 3,5 h bedzie bardzo konkurencyjny względem PB. PKP IC ma wielką szansę odzyskać rynek od PB, o ile nie nie przeznaczny CMK i linii do Gdańska tylko dla drogich pociągów.

A PB się dziwię, na wschodzie Polski mają wszelkie możliwości do rozwoju swojej działalności.

A co do protezy....Nie wiem ile jeszcze składów da się na niej upchać....

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

hanys Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 08 Cze 2013
Skąd: Katowice

PostWysłany: 30-06-2015, 16:44    Odpowiedz z cytatem

Jak zauważyłeś bilety na EIP Kraków-Warszawa potrafią być tanie tak więc wg mnie pendolino jest ogromną konkurencją dla PB na tej trasie.

Na protezie można jeszcze upchać bardzo dużo składów.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 37 z 222 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 36, 37, 38 ... 220, 221, 222  Następny
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl