A ja jak zwykle chciał bym zasięgnąć info o KRK - KTW - WRO. Dalej taka sieczka i mało pociągów czy zmieniło się coś? I jakieś większa ilość info co to mają być za pociągi?
Na Kraków-Częstochowa-Lubliniec-Opole-Wrocław będzie dwugodzinny takt od 6 do 22.
I słusznie, bo czas przejazdu jest atrakcyjny, a Kraków zyskał bezpośrednie połączenie z Częstochową, a także Częstochowa z Wrocławiem. Z tego też powodu składy z Lublina do Wrocławia powinny być trasowane nadal przez GOP, Częstochowa ma już odpowiednią ofertę, a GOP to spory rynek.
I słusznie, bo czas przejazdu jest atrakcyjny, a Kraków zyskał bezpośrednie połączenie z Częstochową, a także Częstochowa z Wrocławiem.
Bardzo genialne. Jeździć z Lublina do Wrocławia przez Katowice a z Krakowa do Wrocławia przez Częstochowę. To może z Krakowa do Wrocławia przez Kielce albo Rzeszów jedźmy?
Częstochowa i Lubliniec generują duże potoki w pociągach Kraków-Wrocław tak więc pewnie jest, że po zakończeniu rewitalki na Kraków-Katowice 'coś' (i to chyba spore coś) w rel z Krk do Wroc zostanie na protezie.
Puszczenie pociągów z Krakowa do Wrocławia przez protezę to jedna z najlepszych decyzji w IC w ostatnim czasie, także proszę, nie kombinujmy i niech tak już pozostanie na zawsze. Dzięki temu oferta Polskiego Busa na trasie Wrocław-Opole-Kraków się zaczyna kurczyć i to chodzi.
Bardzo genialne. Jeździć z Lublina do Wrocławia przez Katowice a z Krakowa do Wrocławia przez Częstochowę. To może z Krakowa do Wrocławia przez Kielce albo Rzeszów jedźmy?
Proponuję włączyć myślenie. Jazda z Krakowa do Wrocławia przez Katowice nie ma sensu, za to opcja przez Częstochowę to i krótszy czas przejazdu i spore zainteresowanie pasażerów. PB powoli w tej relacji się zwija i o to chodzi. Natomiast w relacji Lublin - Wrocław to i tak GOP zapełnia te składy, więc inna relacja nie ma racji bytu. Niekoniecznie zatem najkrótsza relacja jest najlepszym wyborem. Kursy przez Stradom to świetne posunięcie, PKP IC odzyskuje także rynek jeżeli chodzi o relację Kraków-Częstochowa.
Obecna oferta jest optymalna w stosunku do popytu w relacji Częstochowa - Wrocław, nie wiem czy znajdą się chętni na nowy pociąg. Skoro nie pojedzie przez GOP nie bardzo wiem kto miałby go zapełnić, może być tutaj spory problem z frekwencją. A tak na marginesie mam nadzieję, że w nowym rozkładzie jazdy EP09 do obługi IC przez Stradom jednak nie zabraknie. Obecnie normą jest +10 w relacji Wrocław - Opole, czasem na szlaku do Krakowa uda się to opóźnienie odrobić.
pawelu, PolskiBus z dnia na dzień zawiesił linię P18 z Wrocławia do Krakowa przez Opole. Została tylko linia Zakopane - Berlin przez Opole. Oficjalnej informacji nie znajdziesz na stronie tego przewoźnika - odpowiedzi udzielają tylko w zapytaniach na FB. To oznacza że raczej już nie wrócą. Jeśli prawdą jest że od grudnia pociągi z Wrocławia do Krakowa via proteza i Katowic via Strzelce będą co dwie godziny to PB zacznie ciąć na innych liniach w kierunku Krakowa oraz Katowic, ale nadal będą się bić o klienta na Waw - Krk i Waw - Gda. Zaczyna to przypominać wojnę PR-ów z IC.
sheva, ja nie martwiłbym sie o frekwencje w pociągu Wrocław-Lublin p. protezę, przypominam Ci, że kilka lat temu kiedy właśnie tą trasą jeździły składy łączące Dolny Śląsk z Lubelszczyzną cieszyły się one bardzo dobrym zapełnieniem. Na dzień dzisiejszy również frekwa byłaby wysoka.
Takt dwugodzinny na Krk-Wroc będzie na protezie a nie p. Katowice.
Jeśli prawdą jest że od grudnia pociągi z Wrocławia do Krakowa via proteza i Katowic via Strzelce będą co dwie godziny to PB zacznie ciąć na innych liniach w kierunku Krakowa oraz Katowic, ale nadal będą się bić o klienta na Waw - Krk i Waw - Gda. Zaczyna to przypominać wojnę PR-ów z IC.
W relacji Warszawa - Kraków czy Warszawa - Kraków konkurencyjnym produktem jest drogie EIP, chociaż wieczorami i w weekendy ma całkiem przyzwoite ceny. Pytanie o przyszłość TLK na CMK, ich likwlidacja oznaczałoby też oddanie rynku PB, miejmy nadzieję, że do tego nie dojdzie. Tu nawet czas rzędu 3,5 h bedzie bardzo konkurencyjny względem PB. PKP IC ma wielką szansę odzyskać rynek od PB, o ile nie nie przeznaczny CMK i linii do Gdańska tylko dla drogich pociągów.
A PB się dziwię, na wschodzie Polski mają wszelkie możliwości do rozwoju swojej działalności.
A co do protezy....Nie wiem ile jeszcze składów da się na niej upchać....
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum