Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 49, 50, 51 ... 220, 221, 222  Następny
Rozkład jazdy 2015/2016
Autor Wiadomość

rafisze Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 14 Wrz 2012
Skąd: Polska

PostWysłany: 27-07-2015, 14:56    Odpowiedz z cytatem

sheva17 napisał/a:
Co do obłożenia, to co ma powiedzieć PKP IC, których EIC wożą muchy. Jeżeli gdzieś jest problem braku pokrycia kosztów to właśnie tam. Poza tym oferta na linii pozańskiej PKP IC od grudnia to jawne oddanie pola PB, tu wobec PB IR jak najbardziej mogą być i będą konkurencyjne, dodatkowo mają też szansę coś ugrać w przewozach lokalnych.


Rzadko tu się udzielam, ale czasem nie mogę się nadziwić temu co niektórzy wypisują. EIC na trasie z Poznania do Warszawy wożą muchy? W relacji powrotnej też? Człowieku, można nie lubić IC, ale kłamanie nie jest potrzebne. Przejedź się kiedyś porannym Lechem, Chrobrym, albo berlińczykiem. Zresztą wszystkie EIC z Berlina i do Berlina mają bardzo dobrą frekwencję. Słabiej w tym wszystkim wypada Paderewski, ale widocznie jest opłacalny skoro go trzymają. Podobnie wyglądają popołudniowe powroty do Poznania. Najlepszy jest EIC do Berlina z 14:50 i równie dobrze wygląda Lech. A jeśli chodzi o ruch lokalny to znakomicie w tej kwestii sprawdzają się KW: bardzo dobre pociągi i dobre czasy. Trudno tu mówić iż IR Warta spełnia jakąkolwiek rolę w tym temacie. IR Warta miała rację bytu tylko gdy odjeżdżała z Poznania po 6. Wtedy była potrzebna, teraz? Nieszczególnie. Zapewniam Cię i innych że przed wakacjami ten IR jeździł wypełniony może w połowie i dziś jest to także częsty widok. A to że akurat Ty jechałeś w jedną sobotę i tylko ten jeden raz o niczym nie świadczy. To co napisałem powyżej potwierdzi każdy kto jest z Poznania.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 27-07-2015, 15:15    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Rzadko tu się udzielam, ale czasem nie mogę się nadziwić temu co niektórzy wypisują. EIC na trasie z Poznania do Warszawy wożą muchy?


Vide np. dzisiejszy EIC Paderewki do Poznania ze stolicy. Wskaż mi w nim łaskawie te tłumy Exclamation Zestaw też ilość pasażerów Paderewskiego z Portowcem, który odjechał z Zachodniego chwilę wcześniej.


Cytat:
Człowieku, można nie lubić IC, ale kłamanie nie jest potrzebne.


Ogarnij się trochę, bo zachowujesz się jak dziecko, któremu zabrano zabawkę. My tu rozmawiamy o faktach.


Cytat:
Przejedź się kiedyś porannym Lechem, Chrobrym, albo berlińczykiem.


Ale my nie mówimy tu tylko o szczycie, ale o wszystkich składach. W tym kontekście nowa, grudniowa oferta PKP IC, to totalna katastrofa.


Cytat:
Trudno tu mówić iż IR Warta spełnia jakąkolwiek rolę w tym temacie. IR Warta miała rację bytu tylko gdy odjeżdżała z Poznania po 6. Wtedy była potrzebna, teraz? Nieszczególnie. Zapewniam Cię i innych że przed wakacjami ten IR jeździł wypełniony może w połowie i dziś jest to także częsty widok. A to że akurat Ty jechałeś w jedną sobotę i tylko ten jeden raz o niczym nie świadczy. To co napisałem powyżej potwierdzi każdy kto jest z Poznania.


Skoro pasażerowie z tego pociągu korzystają i to jeszcze w sobotę to jest on jak najbardziej potrzebny. Wiem, że konkurencja dla PKP IC boli, ale ona jest niezbędna. Oddanie tej linii PKP IC to wymarzony prezent dla PB.

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

MK_Wro Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 20 Cze 2015
Skąd: Berlin/Wrocław

PostWysłany: 27-07-2015, 16:02    Odpowiedz z cytatem

Światowid napisał/a:
Od marca część Pendolino pojedzie wiedenką:

Pendolino pojedzie Wiedenką


Hm, skoro czas przejazdu jest taki sam a korzysc dla pasazerow wieksza (zatrzymanie na Czestochowie Os. zamiast na zadupiastym Stradomiu), to dlaczego nie zrobic z tego stalej trasy, przynajmniej do czasu gdy stan CMK umozliwi znaczne skrocenie czasu jazdy?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Bartuś Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Paź 2008
Skąd: Dobiegniew

PostWysłany: 27-07-2015, 16:50    Odpowiedz z cytatem

1) Bo w tej chwili przejazd wiedenką, rozkopanym odcinkiem Skierniewice-Warszawa byłby dużo dłuższy.

2) Objazd wiedenką ma wynikać z prac na CMK. Logiczne jest więc, że są one wykonywane po to aby skrócić czas przejazdu. Z tego co mi wiadomo docelowo z Wrocławia do Warszawy przez CMK będzie się jeździć ok. 3 godziny i 20 minut, zatem ok. 25 minut szybciej niż w najbardziej optymistycznym wariancie wiedenką.

3) Z Częstochowy i tak będą wiedenką od nowego RJ do Warszawy będą dość często jeździć darty rozwijające tam maksymalną prędkość, z czasem zapewne niewiele słabszym od pendolino (wynikającym z postojów na kilku stacjach po drodze), zaś w kierunku wrocławskim większość pociągów jest wyprawiana z dworca Stradom.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kruk17 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 24 Sie 2010
Skąd: Konin

PostWysłany: 28-07-2015, 06:26    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Vide np. dzisiejszy EIC Paderewki do Poznania ze stolicy. Wskaż mi w nim łaskawie te tłumy Exclamation Zestaw też ilość pasażerów Paderewskiego z Portowcem, który odjechał z Zachodniego chwilę wcześniej.

Po pierwsze to rozmowa była o "Warcie" a nie "Bosmanie". Po drugie Poznań nie jest aż tak ważnym kierunkiem biznesowym, dlatego poranne EIC w kierunku zachodnim mają słabszą frekwencję. A po trzecie nie porównuj szybkiego ekspresu z jednym postojem po trasie do sezonowego pociągu jadącego nad morze, który obsługuje więcej stacji(chociażby Kutno, czy Wrześnię i wszystko po Poznaniu).
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Radek Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Ostróda / Kraków

PostWysłany: 28-07-2015, 07:28    Odpowiedz z cytatem

A jakie prace beda na CMK czy protezie? Rozumiem, ze objazdy EIP do Wro wynikna z budowy acznicy Wloszczowa-Wloszczowa Pln?

_________________
Tu stacja Katowice (...), proszę zachować ostrożność przy wjeździe pociągu w peron.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

jajo31 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Sie 2012
Skąd: Gorzów

PostWysłany: 28-07-2015, 07:39    Odpowiedz z cytatem

S-C-Z napisał/a:
cd. ze skanów przez Stradom
S.Witkiewicz - Poznań <-> Zakopane przez Ostrów Wlkp.
J.Osterwa Gorzów Wlkp -Stradom - Kraków
J.Wybicki Poznań <-> Kraków przez Ostrów Wlk.

Częstochowa Gł.
ICN Wenus codziennie Gdynia - Bielsko B. /Częstochowa - Zakopane
ICN Tetyda sezon Kraków - Kołobrzeg /Ustka
ICN Libra Kraków - Świnoujście przez Łódź, Konin (odj Czwa Gł. ok23.14)
ICN Aquarius - Katowice - Łeba/Hel
ICN Prometeo? - Gdynia - Kraków /Sanok,Zakopane ,Krynica)

IC Doker Gdynia - Łódź Kal.
Reymont Kraków- Łódź Kal.
Tetmajer Zakopane - Łódź Kal.

IC Stoczniowiec , IC Portowiec - Katowice <- > Gdynia
IC Hutnik Katowice - Bydgoszcz , Gdynia - Katowice
IC Górnik Katowice <-> Łódź Kal.

Ten Osterwa to będzie rozdzielany w Poznaniu czy będzie to osobny skład?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

rafisze Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 14 Wrz 2012
Skąd: Polska

PostWysłany: 28-07-2015, 14:30    Odpowiedz z cytatem

@sheva17 Czytaj, bardzo proszę ze zrozumieniem to co napisałem.
Podajesz przykład Paderewskiego na poparcie Twoich teorii, zarzucając mi mijanie się z prawdą. Wróć do mojego postu i zobacz, że napisałem tam iż Paderewski wypada najsłabiej. Nie wyrywaj zdań z kontekstu dla twojej wygody.
Powiadasz że rozmawiasz o faktach. Jeśli na podstawie jednej podróży, sobotniej, wysuwasz wniosek o znakomitej frekwencji w IR Warta, to gratuluje dobrego samopoczucia. Jeżeli na podstawie jednej wizyty w Poznaniu, piszesz o wożeniu much, to ja nie wiem co dla Ciebie jest dobrą frekwencją.
Pisałem, zresztą udzielił się tez kolega z Konina, że ten pociąg naprawdę w tych godzinach nie jest jakoś specjalnie wypełniony. Jeździ jedna jednostka i nie ma problemu z miejscami.
O faktach to ja piszę, mieszkając w Poznaniu, korzystając bardzo regularnie z pociągów nie tylko do Warszawy. Jeżdżę kilka razy w miesiącu, mam roczną sieciówkę. Gdybyś nie zauważył to na tej linii jeżdżą również pociągi TLK, równie pełne. A PB nie jest wielką konkurencją. Mniej więcej w podobnej cenie dojedziesz do Warszawy zarówno TLK jak i IR, zwłaszcza jeśli masz zniżkę.
Uprzedzając. Nie jestem przeciwnikiem konkurencji na torach, wprost przeciwnie. Jestem przeciwnikiem siania niepotrzebnego fermentu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

anas Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 11 Wrz 2009
Skąd: kalisz

PostWysłany: 28-07-2015, 15:13    Odpowiedz z cytatem

Jechałem tą rozklekotaną EZT w sobotę do Słupcy i przysięgam więcej ni pojade .Sheva 17 chwali tylko PR bo musi .Wiem że wykazuje ten post bo tylko to umie .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pawelu Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 09 Lip 2008
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 28-07-2015, 15:29    Odpowiedz z cytatem

Mam nadzieję że nas administracja nie prześwięci za trochę odbieganie od tematu ale i ja dorzucę swój kamyczek Smile . Mieszkam w Warszawie, a w Poznaniu bywam naprawdę często, tak służbowo jak i prywatnie. I nie mogę się zgodzić, że EIC w kierunku Poznania świecą pustkami. Rzeczywiście "Paderewski" wypada słabiej tak jak zauważył rafisze ale jedna jaskółka wiosny nie czyni. Polecam przejść się na dworzec i zobaczyć frekwencję w każdym jednym składzie czy to "BWE" czy "Lech", "Chrobry" , "Prus".
W porach międzyszczytowych pociągów kwalifikowanych z Warszawy do Poznania nie ma (poza składami BWE) a te które są wyłącznie jadą rano albo po południu/wieczorem i mają naprawdę świetną frekwencję.
Absolutnie nie jestem przeciwnikiem Inter Regio, sam nieraz korzystam z tych składów ale nie można mijać się z prawdą.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Rufi1302 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 28 Maj 2015

PostWysłany: 28-07-2015, 16:01    Odpowiedz z cytatem

BWE ma świetną frekwencję oraz EIC,Lech tak samo,troszkę gorzej z Paderewskim,widzę je co dziennie i widzę ile ludzi nimi jeździ. Również zależy to od danego dnia. Paderewski najwięcej ludzi ma w piątki i niedzielę. IR Warta również zależy od dnia. W piątki i niedzielę na Warcie zawsze jeżdżą dwie jednostki,w ostatnią niedzielę aż trzy jechały.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kruk17 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 24 Sie 2010
Skąd: Konin

PostWysłany: 28-07-2015, 17:13    Odpowiedz z cytatem

Każdy pociąg ma taki dzień, że jedzie zawalony po sufit albo pusty, że ludzi na palcach jednej ręki można zliczyć. EIC jeżdżą pełne(poza Paderewskim, który już dawno powinien być IC poza piątkiem i niedzielą), BWE nigdy frekwencji poniżej 50% nie mają. Lech i Chrobry to połączenia stricte biznesowe więc także na brak obłożenia nie narzekają. A z Prusem jest różnie więc powstrzymam się od komentarza. Nie oceniajmy potoków na danym pociągu, po jednej jeździe, bo jest to bez sensu. @sheva17, uwierz mi, że bardzo często widzę większość ekspresów i IRów więc nie mnie nie przekonasz swoimi opiniami. Tłumaczę ci, że Warta wyludnia się za Koninem, bo obserwuję wymiany w tym mieście i widzę ile mniej/więcej osób zostaje w środku. Gdyby tylko w porach Warty jechał jakiś KW, to większość by pojechała osobowym, ponieważ jest tańszy, bardziej komfortowy i jedzie raptem 15 minut dłużej. Skończmy ten off topic.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 29-07-2015, 08:47    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Podajesz przykład Paderewskiego na poparcie Twoich teorii, zarzucając mi mijanie się z prawdą. Wróć do mojego postu i zobacz, że napisałem tam iż Paderewski wypada najsłabiej. Nie wyrywaj zdań z kontekstu dla twojej wygody.


Przecież to jedyny kwalifikowany jadący poza szczytem. Zauważ z łaski swojej, że jadący chwilę wcześniej IR jakoś frekwencję ma większą, a jedzie w zbliżonej porze. Przypadek Very Happy?


Cytat:
Jeśli na podstawie jednej podróży, sobotniej, wysuwasz wniosek o znakomitej frekwencji w IR Warta, to gratuluje dobrego samopoczucia. Jeżeli na podstawie jednej wizyty w Poznaniu, piszesz o wożeniu much, to ja nie wiem co dla Ciebie jest dobrą frekwencją.


Nie znakomitej lecz dobrej, na tyle dobrej by ten pociąg się utrzymał. A pora w jakiej jedzie to wielka zasługa PKP IC i monopolu kwalifikowanych.


Cytat:
A PB nie jest wielką konkurencją. Mniej więcej w podobnej cenie dojedziesz do Warszawy zarówno TLK jak i IR, zwłaszcza jeśli masz zniżkę.


Kolejny Janusz biznesu się znalazł Very Happy. Nie konkurencja toż to żadna tylko siatka połączeń regularnie rośnie.


Cytat:
Nie jestem przeciwnikiem konkurencji na torach, wprost przeciwnie. Jestem przeciwnikiem siania niepotrzebnego fermentu.


Nie jestem przeciw, ale nie widzę potrzeby by coś konkurencyjnego po torach jeździło. Monopol PKP IC to prosta droga do samozagłady kolei w Polsce.


Cytat:
Sheva 17 chwali tylko PR bo musi .Wiem że wykazuje ten post bo tylko to umie .


Wykazuje Very Happy? O co Ci chodzi chłopcze? Chwalę sensowną ofertę w dobrej cenie, krytykuję drożyznę, dojenie kasy z pasażerów i wspieranie PB.


Cytat:
Rzeczywiście "Paderewski" wypada słabiej tak jak zauważył rafisze ale jedna jaskółka wiosny nie czyni. Polecam przejść się na dworzec i zobaczyć frekwencję w każdym jednym składzie czy to "BWE" czy "Lech", "Chrobry" , "Prus".


Nie ma co Prus to ma obłożenie Very Happy. To, że pociągiem pojedzie garstka urzędników na delegacjaach opłacanych przez nas podatników nie uzasadnia sensu uruchamiania pociągu. Gdyby EIC były takie cudowne to PKP IC z uporem godnym lepszej sprawy nie blokowałoby porannego IR z Poznania do stolicy. Przez lata Warta z Poznania jeździła rano i frekwencję biła na głowę te Wasze PICowskie twory.


Cytat:
IR Warta również zależy od dnia. W piątki i niedzielę na Warcie zawsze jeżdżą dwie jednostki,w ostatnią niedzielę aż trzy jechały.


Zdaniem niektórych jeździ pusta Very Happy. 3 składy mimo tak niekorzystnego obiegu.


Cytat:
BWE ma świetną frekwencję oraz EIC,Lech tak samo,troszkę gorzej z Paderewskim,widzę je co dziennie i widzę ile ludzi nimi jeździ.


A inne składy?


Cytat:
Tłumaczę ci, że Warta wyludnia się za Koninem, bo obserwuję wymiany w tym mieście i widzę ile mniej/więcej osób zostaje w środku. Gdyby tylko w porach Warty jechał jakiś KW, to większość by pojechała osobowym, ponieważ jest tańszy, bardziej komfortowy i jedzie raptem 15 minut dłużej. Skończmy ten off topic.


Tak się wyludnia, że do Zachodniej były zajęte wszystkie miejsca siedzące. Ludzie, gdy skład minie Konin też wsiadają, spora grupa także w Kutnie. Zanim coś napiszesz przemyśl swoje słowa. Też ten wątek kończę, IR są bardzo potrzebne i w tej relacji powinny zostać, ale władze PR postępują po dyktando sił wyższych Very Happy .

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kruk17 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 24 Sie 2010
Skąd: Konin

PostWysłany: 29-07-2015, 10:26    Odpowiedz z cytatem

sheva17 napisał/a:
Przecież to jedyny kwalifikowany jadący poza szczytem. Zauważ z łaski swojej, że jadący chwilę wcześniej IR jakoś frekwencję ma większą, a jedzie w zbliżonej porze. Przypadek Very Happy?

Ja już się odniosłem do tego, dziwnym trafem pominąłeś mój komentarz.

Cytat:
Nie znakomitej lecz dobrej, na tyle dobrej by ten pociąg się utrzymał. A pora w jakiej jedzie to wielka zasługa PKP IC i monopolu kwalifikowanych.

Teraz to ty zachowujesz się jak Janusz biznesu. Dostęp do infrastruktury(prąd, tory, perony) kosztuje i nie są to małe kwoty. Skoro uruchomienie EIC na tej trasie to granica 10 tysięcy złotych(dane, choć niedokładne, podał kiedyś na facebook'u pewien maszynista), to przy Warcie cena wyniesie pewnie z 6-7 tysięcy. I nie wyjeżdżaj mi zaraz z tekstem typu: Wystarczy x osób z biletami po y zł i się biznes zepnie. Dlatego, że zapominasz, że Warta ma najwięcej Super Biletów w swojej ofercie, a wiele podróżnych jedzie na ulgach czy ofercie "Ty i raz, dwa, trzy". W ramach ciekawostki mogę Ci powiedzieć, że jak wracałem 26 czerwca tym IR do Konina, to ludzie w Poznaniu łapali się za głowy czym będą się tłuc do stolicy 3h45. I większość stwierdziła, że więcej tym nie pojedzie.

Cytat:
Nie ma co Prus to ma obłożenie Very Happy. To, że pociągiem pojedzie garstka urzędników na delegacjaach opłacanych przez nas podatników nie uzasadnia sensu uruchamiania pociągu. Gdyby EIC były takie cudowne to PKP IC z uporem godnym lepszej sprawy nie blokowałoby porannego IR z Poznania do stolicy. Przez lata Warta z Poznania jeździła rano i frekwencję biła na głowę te Wasze PICowskie twory.

A skąd ty możesz wiedzieć, kto jeździ Prusem? Frekwencja w tym pociągu zaczęła spadać, gdy zaczęli zmieniać i ograniczać godziny i dni kursowania. Dopiero drugi rozkład Prus ma stabilnie rozpisany obieg. Trochę potrwa aż ludzie z powrotem wrócą do niego. Pamiętaj także, że ze stolicy do Szczecina dojedziesz autem całkowicie po A2 i S3, a przecież Polacy kochają auta więc skoro pojawiła się taka możliwość to na pewno z niej korzystają.

Cytat:
Zdaniem niektórych jeździ pusta Very Happy. 3 składy mimo tak niekorzystnego obiegu.

Jedna jaskółka wiosny nie czyni.

Cytat:
A inne składy?

A jak kolega ma Tobie przedstawić frekwencję w Prusie i Chrobrym skoro one się nie zatrzymują w Koninie?

Cytat:
Tak się wyludnia, że do Zachodniej były zajęte wszystkie miejsca siedzące. Ludzie, gdy skład minie Konin też wsiadają, spora grupa także w Kutnie. Zanim coś napiszesz przemyśl swoje słowa. Też ten wątek kończę, IR są bardzo potrzebne i w tej relacji powinny zostać, ale władze PR postępują po dyktando sił wyższych Very Happy .

Już nie chcę się kłócić, oceniasz sytuację po jednej podróży. To był już naprawdę mój ostatni komentarz w tej sprawie w tym wątku. Jeśli masz jakieś uwagi co do moich odpowiedzi to zapraszam na PW.
EOT
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

rafisze Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 14 Wrz 2012
Skąd: Polska

PostWysłany: 29-07-2015, 10:57    Odpowiedz z cytatem

@sheva17 Bądź uprzejmy mnie nie obrażać. I kolejny raz proszę, czytaj ze zrozumieniem to co napisałem i piszą inni koledzy. Jakoś nie widzę rosnącej siatki połączeń PB na trasie do Warszawy.
Z innych źródeł wiem, że możemy spodziewać się dobrych zmian na tej linii. Mam na myśli kolej. Nic konkretnego, więc nie będę podawał niesprawdzonych do końca informacji.
I dla Twojej informacji, to siatka tańszych połączeń do i z Warszawy jest bardzo przyzwoita. To chyba 16 połączeń w tym 4 IR. Każdy znajdzie coś dla siebie. I nikt nigdzie nie informuje o likwidacji tych połączeń. Więcej umiaru.


Ostatnio zmieniony przez rafisze dnia 29-07-2015, 11:10, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 50 z 222 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 49, 50, 51 ... 220, 221, 222  Następny
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl