Pisząc o obawach masz na myśli dawną nagonkę, że pociągi IC jadące trasą Kraków-Stradom-Lubliniec-Opole-Wrocław (z pominięciem GOP) się nie sprawdzą, tak???
Nieco subtelnie to ująłem, ale tak. Wielu wskazywało, że to niedorzeczne rozwiązanie, że jak to nie przez GOP, a tymczasem to strzał w 10. Jedna z najlepszych decyzji PKP IC osttanich lat, sporo kursów PB już poleciało po tej zmianie. Reasumując na linii Wrocław - Kraków kolej wróciła do gry.
Cytat:
Lubliniec miał dobre połączenie z Krakowem jednak nigdy nie było tak dobrego czasu przejazdu na tej trasie.
I takiej jakości taboru. To w sumie przełożyło się na zainteresowanie podróżnych. Brawo. Jedyny problem to notoryczna obsluga IC przez EP07, ale opóźnienia nie przekraczały 10 minut, niektórzy mechanicy nawet byli na czas.
Cytat:
Co do TLK - tak decydująca jest frekwencja.
Cóż, warto zatem sprawdzić Pruszków czy Grodzisk na podstawie wybranych połączeń. Informacja do lokalnych mediów i zainteresowanie powinno być.
Widzę, że tu już się nie pisze w ogóle o przeciekach tylko są same teoretyczne rozważania na tematy nie związane z tematem. Czy można już zakończyć takie bajkopisanie? Adminie gdzie jesteś ?
Widzę, że tu już się nie pisze w ogóle o przeciekach tylko są same teoretyczne rozważania na tematy nie związane z tematem. Czy można już zakończyć takie bajkopisanie? Adminie gdzie jesteś ?
Niestety, sheva i hanys postanowili zmienić ten wątek w prywatną dyskusję kompletnie niezwiązaną z tematem. Wysłałem zgłoszenie do moderatorów, ale być może moderatorzy są kumplami shevy i hanysa z podwórka i nie zamierzają nic z tym zrobić.
Najbardziej irytuje łnie to, że kiedyś nie pamiętam już nawet jaki to był wątek napisałem coś co odbiegało od tematu i natychmiast post był usunięty ..... a tu widzę, że info o ostatnim przecieku była z 4 strony wstecz ....
To znaczy,że pociągi TLK z Poznania w kierunku Wawy będą się zatrzymywać na stacji Poznań Garbary,Swarzędz,Września,Słupca,Konin,Kłodawa,Koło,Kutno,Skierniewice?? A co z IC i EIC? Na jakich stacjach się będą zatrzymywać?
Ciekawe, w czym Stryków jest lepszy od Grodziska, że w tym pierwszym miałyby zatrzymywać się TLK, a w drugim - nie.
Przeciwnik może rzucić argumentem: "to w takim razie zatrzymujmy TLK w Milanówku, Brwinowie, bo też są większe od Strykowa". To prawda, ale Grodzisk jest miastem powiatowym, i to - o ile się nie mylę - przy węźle kolejowym (jeśli się tu pomyliłem, poprawcie mnie).
Przepraszam za takie teoretyczne rozważania, ale: (a) chyba można dyskutować nad rozkładem jazdy, który do końca nie został ustalony? (b) po prostu jestem orędownikiem TLK w Grodzisku (czy choćby łódzkich IR/TLK na otarcie łez).
LoloPendolo -Usunięty- Gość
Wysłany: 03-08-2015, 17:42
Racja. Łodziaki powinny zatrzymywać się w Grodzisku. Podobnie jak inne pociągi, które NIE zjeżdżają na CMK.
Ten wątek chyba należy zamknąć, bo wiodącym tematem tych "Rozmów niedokończonych" stały się zatrzymania bądź nie zatrzymania TLK w Grodzisku Piasecznach i innych "podwarsiawskich" dziurach, co ma marginalne znaczenie dla ogółu połączeń pospiesznych w PL ! Sieć kolejowa to nie tylko Warszawka z przyległościami, ale po shevie i hanysie to spływa jak po kaczce..
Racja. Łodziaki powinny zatrzymywać się w Grodzisku. Podobnie jak inne pociągi, które NIE zjeżdżają na CMK.
Pasażerowie z trasy Warszawa - Łódź zrugaliby PIC, kiedy po tylu latach modernizacji i utrudnień, nie wykorzystywaliby w pełni efektów modernizacji, a tracili czas po postoje w Grodzisku... I chyba choćby dlatego, temat postoju łódzkich TLK w Grodziski można uznać za zamknięty... Ba! Darty Warszawa - Łódź - Wrocław, na odcinku Warszawa - Łódź mają mieć ograniczone postoje tylko do Skierniewic, więc....
Rozkładowiec -Usunięty- Gość
Wysłany: 03-08-2015, 21:47
I to jest największy błąd. Pociągi Warszawa - Łódź nie są pociągami dalekobieżnymi, tylko typowo aglomeracyjnymi. Łodziakom się już do reszty w głowach przewraca. Nie dość że już jeździ tam tabor rodem z EIC, to jeszcze sobie życzą postoje jak w EIC. Skoro chcecie mieć luksusowe połączenia z Warszawą bez postoi, to proszę bardzo, niech będą, ale w kategorii i taryfie EIC.
Rozkładowiec pociągi warszwa łódź to nie są żadne pociągi aglomeracyjne tylko TLKi dalekobieżne jak wszystkie inne.
Rozkładowiec -Usunięty- Gość
Wysłany: 03-08-2015, 21:57
miłośnik, czy pociąg którego czas przejazdu w pełnej relacji wynosi ok. 2 godzin jest dla Ciebie pociągiem dalekobieżnym? No i jeszcze te wymogi łódzkiej szlachty, ED74 nie, kibel nie, musi być Full standard za najniższą cenę. Jeszcze trochę, a Urbi zażyczy sobie Pendolino z Warszawy do Łodzi, najlepiej w taryfie pociągu osobowego
I to jest największy błąd. Pociągi Warszawa - Łódź nie są pociągami dalekobieżnymi, tylko typowo aglomeracyjnymi. Łodziakom się już do reszty w głowach przewraca. Nie dość że już jeździ tam tabor rodem z EIC, to jeszcze sobie życzą postoje jak w EIC. Skoro chcecie mieć luksusowe połączenia z Warszawą bez postoi, to proszę bardzo, niech będą, ale w kategorii i taryfie EIC.
Największy błąd, to mieszania się w nie swoje sprawy. Wystarczy, że łódzkie TLKi są połączeniami komercyjnymi, które PIC uruchamia na własny rachunek. Co do taboru EIC, to wystarczy, czasem wstać sprzed komputera (albo z niego dokładniej skorzystać), aby dowiedzieć, że tabor takiego standardu kursuje na przeróżnych relacjach TLK.
Rozkładowiec napisał/a:
miłośnik, czy pociąg którego czas przejazdu w pełnej relacji wynosi ok. 2 godzin jest dla Ciebie pociągiem dalekobieżnym? No i jeszcze te wymogi łódzkiej szlachty, ED74 nie, kibel nie, musi być Full standard za najniższą cenę. Jeszcze trochę, a Urbi zażyczy sobie Pendolino z Warszawy do Łodzi, najlepiej w taryfie pociągu osobowego
Skoro dla Ciebie, ~2h dla pociągu jest nie dalekobieżne, to masz problem, bo są w kraju podobne relacje TLK w kraju z takim czasem przejazdu.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum