Najprawdopodobniej nic przez Wieluń nie pojedzie.
Całoroczny nocny to Przemyślanin a w sezonie dojdzie do tego Bryza (p.Bytom) i Latarnik (p.Gliwice)
TLK "Latarnik" jest już w tegorocznym rozkładzie rocznym w sezonie z Katowic w sobotę , powrót z Kołobrzegu w niedzielę.
Co do wczorajszych informacji nie będę dementował, napisałem ''w grudniu'' ale bez podania roku
Generalnie od nowego RJ nie będzie ani jednej dziennej TLKi w relacji Warszawa - Katowice/Bielsko Biała przez CMK, wszystkie pociągi w tej relacji pojadą przez Koluszki - Częstochowe z czasem przejazdu Warszawa - Katowice 3h40 na zmodernizowanej wiedence do predkości 120 km/h. Zostaje na CMK tylko TLK Chopin ale bez postojów w Opocznie i Włoszczowie ale z dość dorym przejazdem Wawa - Katowice z czasem 2h31. Czyli w dzień do katowic przez CMK tylko EIC i EIP. Wszystkie TLKi relacji Warszawa Wsch - Kraków/Zakopane/Krynica pojadą przez Koluszki - Tomaszów Maz - CMK z postojami na obu przystankach w ciagu CMK, dwie z nich mimo iż wjadą na CMK w grodzisku maz to zjadą z niej we włoszczowie pojadą do żelisławic gdzie zmienią kierunek a następnie przez Kielce - Miechów do Krakowa, pozostałe te które jadą przez tomaszów maz pojadą CMKą aż do zjazdu na Kraków w Psarach. IR Piast - likwidacja. To tak w skrócie.
TLK Warszawa-Katowice przez Koluszki-Częstochowa w czasie 3h40 minut jeszcze nie tak tragicznie, szybciej jak Polski Bus na pewno, ale to jednak te 40 minut za długo. Przynajmniej jedna para powinna zostać na CMK.
To samo z Krakowem. Dobrze, że nikomu nie przyszło do głowy puszczać tych składów przez Radom-Kielce ale też ze 2 pary powinny jechać jak dotychczas przez Grodzisk Maz.-CMK-Psary.
Ten przez Żelisławice-Kielce i dalej linią nr 8 to jeden na pewno z Olsztyna (nazwa do ustalenia, który będzie jeździł na nowych składach zespolonych.
TLK Kinga i TLK Ustronie przez Dęblin - Radom - Skarżysko Kam - Kielce tradycyjnie. na trasie warszawa - częstochowa mocne przyspieszenie najszybsze składy na tym odcinku będą jechać w 2h25 oczywiście przez Koluszki.
2h25 Warszawa-Częstochowa to ładnie. Zobaczymy jak to wszystko wyjdzie jeszcze, dużo zależy od tego co ustali IC w czerwcu na corocznej konferencji poświęconej nowemu rozkładowi.
aha większość EIP Wawa - Katowice Wawa - Kraków od nowego RJ z czasem przejazdu 2h17 Wawa - Gdańsk dla EIP to 2h38. Co do przekierowania TLK na wiedenkę to zapraszam się do zapoznania z bieżącym rozkładem jazdy gdzie IR Piast odcinek katowice - warszawa przez CMK pokonuje 3h28 a tu będzie tylko 12 minut dłużej przez Częstochowę, więc nie wiem czy jest się o co martwić.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum