W śląskim nabór był w czerwcu, świadectwo zaczynają od 3 sierpnia. Ma być jeszcze jeden nabór późną jesienią ale generalnie bez pleców ciężko się załapać z tego co słyszałem. Pozdrawiam.
Śląski jak będzie przyjmować to na pojedynicze etaty, szkolą już kilka grup i to powinno zaspokoić ich potrzeby. Każdy liczy się z kosztami. Co do Zakładu Poludniowego to pełna zgoda, że do śląskiego w żaden sposób się nie umywa. Spory bałagan, co wychodzi też przy szkoleniach, słaba praca przewozowa w dawnym sądeckim Zakładzie i sporo wolnych mechaników, których wysyłają gdzieś w Polskę na delegację. Ostatnio chyba do Poznania, także nie polecam. Ale jakoś Zakład Południowy PKP IC też nie błyszczy, dużo lepszą opinię mają inne, chyba klimat na południu nie służy .
Co do Zakładu Poludniowego to pełna zgoda, że do śląskiego w żaden sposób się nie umywa. Spory bałagan, co wychodzi też przy szkoleniach, słaba praca przewozowa w dawnym sądeckim Zakładzie i sporo wolnych mechaników.
no właśnie to mnie przeraża... 4 lata robienia świadectwa licząc od daty przyjęcia przy założeniu że przyjmują z licencją tylko - to trochę jednak długo
LoloPendolo -Usunięty- Gość
Wysłany: 24-07-2015, 21:16
sheva17 napisał/a:
Porozmawiaj z pierwszym lepszym mechanikiem, każdy wie o co chodzi.
Ja dalej nie wiem o co chodzi, choć chyba powinienem
no właśnie to mnie przeraża... Evil or Very Mad 4 lata robienia świadectwa licząc od daty przyjęcia przy założeniu że przyjmują z licencją tylko - to trochę jednak długo Evil or Very Mad
hehehehe to mnie rozbawiłeś myślisz że ci cargo pozwoli na takie swawole chyba śnisz chłopie masz robić i nie pi....dolić takie fakty. Szybko zrobisz góra 1,5 roku ale to nie jest wcale takie dobre jak by ci się mogło wydawać bo po pierwsze jako nowicjusz będziesz miał spocone ręce i jaja. A po drugie pętla kontroli się zaciska z każdym dniem z minut zaczęli już wyliczać czym a propos zasłużyli sobie na strajk mechaników ale to nie realne w tym układzie. Więc szybko cię wyszkolą wyegzaminują ale za każdy błąd i nie uwagę o co nie trudno przy braku rutyny będą rozliczać z całą surowością. Jedyne co ich powstrzymuje to to ze pani Krysia z biura jednak za nastawnikiem nie siądzie.
Witam, szukam info na temat rekrutacji do wschodniego, jestem po rozmowie kwalifikacyjnej w której mi powidziano że ktos sie ze mną skontaktuje a to było jakos miesciac temu, próbuje sie tam do dzwonic ale z tego wnioskuje prowadzona jest polityka spychologii. Jest ktos kumaty a co tam chodzi czy już pozatrudniano czy dopiero cos jeszcze bedzie.
.... ale za każdy błąd i nie uwagę o co nie trudno przy braku rutyny będą rozliczać z całą surowością. Jedyne co ich powstrzymuje to to ze pani Krysia z biura jednak za nastawnikiem nie siądzie.
To jest niestety MEGA prawda ... i nie ma znaczenia, że dopiero zacząłeś - konsekwencje ponosisz od razu.
Dobrze jest mieć świadomość tego decydując się na pracę w tym zawodzie. Po zakończeniu cyklu szkolenia, gdy zdasz egzaminy - zyskujesz uprawnienia, kończą się miodowe chwile szkolenia, zaczyna się odpowiedzialność. Nikt cię nie pochwali za dobrą pracę a wszyscy będą potępiać za błąd, którego (nie daj Boże) konsekwencją będą straty czy zagrożenie bezpieczeństwa. To jest fajna praca, z czasem ręce przestają się pocić, nabierasz wprawy i zakładając że masz maksymalne szczęście i nic się nie wydarzy .... pozostaje lekarz orzecznik, z którym spotykasz się co 2 lata Złe wyniki odsuwają cię od jazdy, pozostaje pytanie co potem ? Jeśli masz gdzie wrócić to jest dobrze.
".. pozostaje lekarz orzecznik, z którym spotykasz się co 2 lata Złe wyniki odsuwają cię od jazdy, pozostaje pytanie co potem ? Jeśli masz gdzie wrócić to jest dobrze".
..oficjalnie tak,a tak na boku to duzo zalezy od lekarza,wielu ma jakies powiedzmy'' drobne'' dolegliwosci jakies wachania cisnienia a to to to tamto, i pracuje lub dopracowało do emerytury, jak to gadają lekarze " bierz pan leki i bedzie dobrze" , ogólnie weż tu przepracuj 40 lat na PKP , dla '' dzisiejszych ludzi " to bedzie chyba wyczyn, a mam takich starych kolejarzy w rodzinie wiec cos o tym wiem
Czy ktoś wie coś konkretnego na temat kolejnej rekrutacji? Pytałem we wschodnim zakładzie i jakiś czas temu mówiono, że planowana jest rekrutacja na wiosnę, natomiast niedawno usłyszałem, że na pewno nie w tym półroczu bo została wstrzymana przez centralę. Z kolei doszły mnie słuchy, że w Poznaniu ma ruszyć kwiecień/maj więc czy w Cargo rekrutacje są prowadzone indywidualnie przez każdy zakład według własnej woli i potrzeb czy podobnie jak w IC we wszystkich zakładach w jednym czasie?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum