Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny
Obiegi w nowym RJ 2015/2016 w Małopolsce
Autor Wiadomość

Khan34 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 30 Mar 2015

PostWysłany: 17-12-2015, 18:34    Odpowiedz z cytatem

Rozkładowiec napisał/a:
Khan34, dokladnie tak jest. W starym rozkładzie Regio do Katowic po 16 był zestawiony z dwóch Impulsów i na Głównym ciężko było o miejsce siedzące. Obecnie jeździ jeden EN57 i ludzie się nie mieszczą.
Impulsy nie wyparowały z PRów, tylko jeżdżą tam gdzie nie powinny, czyli Kraków - Oświęcim via Spytkowice i Kraków - Tarnów. Ktoś powinien się tym zainteresować, bo przecież wyraźnie było powiedziane że tabor PGZ ma obsługiwać polaczenia stykowe, Kraków - Rzeszów, Kraków - Katowice, Kraków - Kielce, oraz Kielce - Katowice. Jak widać MZPR się tej umowy nie trzymają.
A ja jestem wkurzonym pasażerem że ani PR ani PKP z IC Centaurus nie wywiązują się z tego co miało być więc popisałem wszędzie. Mogą mieć mnie głęboko i nie odpisywać ale niech wiedzą co o nich pasażerowie myślą Evil or Very Mad
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Rozkładowiec
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 17-12-2015, 18:52   

Khan34, także zamierzam poruszyć ten temat i napisać do MZPR co myślę o ich wyczynach.
Z Centaurusem to ICki też poleciały. Nie dość że szrot z krzaków w kategorii IC, to w dodatku od początku nowego rozkładu planowo z Krakowa jeszcze nie wyjechał. Dzień w dzień 20-30 min. w plecy.
Powrót do góry

ss123 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 17 Kwi 2014

PostWysłany: 17-12-2015, 19:07    Odpowiedz z cytatem

Dlatego uważam że Woj. Małopolskie powinno uwolnić swoje szynobusy z pomorza i puścić właśnie na Oświęcim..
A Impulsy tam gdzie ich miejsce

[ Dodano: 17-12-2015, 19:08 ]
jak kolega piszę to prosze poruszyć przy okazji sprawę Małopolskich szynobusów także tych elektrycznych (en81) które już 1,5 roku czekają na naprawę !
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

CottonwoodEN71 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 16 Lis 2008
Skąd: Kraków

PostWysłany: 17-12-2015, 19:49    Odpowiedz z cytatem

Mogli przedłużyć relację do Czechowic-Dziedzic i byłoby stykowe połączenie. A co jeździ na Katowice - Oświęcim? Może te spytkowickie mają wspólne obiegi?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Rozkładowiec
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 17-12-2015, 20:20   

CottonwoodEN71, jakie wspólne obiegi? Przecież z Katowic do Oświęcimia KŚ jeżdżą swoim taborem, a z Krakowa jeżdżą małopolskie Impulsy. Śląskie Impulsy zostały na Kraków - Katowice, tylko są pozamieniane obiegi. Tylko obiegi małopolskie jeżdżą na kiblach.
ss123, a Ty co się tak uczepiłeś tych szynobusów? Po co puszczać spalinowy tabor pod drutem? Jak już, to na Oświęcim przez Skawinę idealnym taborem są Jelonki, ale trzeba zrobić rewizję a na to kasy nie ma. Byłbym za powrotem szynobusów do Małopolski, ale żeby były one wykorzystane w ramach reaktywacji linii Tarnów - Szczucin lub Chabówka - Nowy Sącz.
Powrót do góry

Patryk180 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 22 Gru 2009
Skąd: Katowice

PostWysłany: 18-12-2015, 00:58    Odpowiedz z cytatem

Nie jest to do końca prawda co piszecie: jeżeli chodzi o stary rozkład to było:
1 obieg:
Kraków (03:30)-Katowice (05:30)
Katowice-Kraków ( 11:24-13:29)
kursował 1 impuls niebieski ( śląski), w nowym rozkładzie kursuje tutaj również impuls tyle że małopolski
2 obieg:
Kraków-Katowice ( 16:20-18:20)
Katowice-Kraków ( 19:20-21:20)
kursowały tu 2 impulsy śląskie niebieskie, teraz 1 en57
3:obieg:
Kraków-Katowice (05:30-07:30)
Katowice-Kraków ( 07:30-09:30)
Kraków-Katowice ( 13;15-15:15)
Katowice - Kraków ( 16:20-18;20)
kursował tu małopolski pomarańczowy impuls, teraz śląski niebieski

Nie rozumiem o co tyle hałasu z tym jednym EN57 na Katowice, on jest przepełniony tylko na odcinku Kraków - Rudawa, chyba nie ma zbyt dużego sensu ekonomicznego ciągnąc 2 impulsy na Katowice żeby od Krzeszowic wiozły muchy i jeszcze z powrotem z Katowic wieczorem to samo. To samo tyczy się ED72 do Rybnika który jest pełny w miarę do Krzeszowic potem pustki trzeba myślec ekonomicznie myślę że lepiej dołożyc pociągów tylko do Krzeszowic a nie wozic 75% trasy pustych długich składów. Nie wspomnę już że od nowego rozkładu w godzinach popołudniowego szczytu z Krakowa ubyła jedna para o godzinie 17:10 do Krzeszowic. Teraz jest ładna luka od 16:52 do 17:42
Oświecim który był na atacusie jeździ na en71
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

emele Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 25 Paź 2011
Skąd: Oświęcim

PostWysłany: 18-12-2015, 10:15    Odpowiedz z cytatem

ss123 napisał/a:

jak kolega piszę to prosze poruszyć przy okazji sprawę Małopolskich szynobusów także tych elektrycznych (en81) które już 1,5 roku czekają na naprawę !


Oj bardzo drażliwy temat EN81-001 i 002. Wieść gminna niesie po PR, że z nimi jest ten sam problem co z EN95 z WKD. Czyli nie NR a NG bo woda dostawała się tam gdzie się dostawała i bardzo szybko pojazdy zaczęły kwitnąć.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Rozkładowiec
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 18-12-2015, 10:38   

Patryk180, tu nie chodzi o ekonomie, tylko o wykorzystanie taboru zgodnie z jego przeznaczeniem. Impulsy z PGZ są przeznaczone do obsługi połączeń stykowych i tam mają jeździć, bez względu na frekwencję. Obecnie do pociągu o 16:10 ludzie się nie mieszczą, bo PRy miały kaprys i sobie zamieniły dwa Impulsy na jednego rzęcha EN57. Od nowego rozkładu wszystkie polaczenia stykowe pomiędzy Małopolską a Śląskiem (z wyjątkiem Orlika) powinny być obsługiwane pojazdami z PGZ. To co zrobiły PRy jest bezpodstawne i nie zgodne z umową, dlatego osoba która taką decyzję podjęła powinna ponieść odpowiedzialność dyscyplinarną.
Powrót do góry

ss123 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 17 Kwi 2014

PostWysłany: 18-12-2015, 12:35    Odpowiedz z cytatem

Ciekawe co na to marszalek . Nowy tabor jest po to zeby wozic ludzi kupiony za miliony a te dwa en81 sie nie najezdzily zbytnio
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

CottonwoodEN71 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 16 Lis 2008
Skąd: Kraków

PostWysłany: 19-12-2015, 10:26    Odpowiedz z cytatem

Nie wiedziałem, że na Katowice - Oświęcim jeżdżą KŚ, mój błąd.
No to jest jeszcze Kraków - Bielsko, też jest stykowe. Ale faktycznie, jeżeli zapisy w umowie były takie a nie inne, to osoby odpowiedzialne powinny ponieść konsekwencje.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

myszka Płeć:Kobieta
Przyjaciel


Dołączyła: 12 Maj 2012
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 19-12-2015, 10:35    Odpowiedz z cytatem

Sędziszów - Katowice również jest połączeniem "stykowym" pomiędzy Małopolską a Śląskiem. Niestety pojawia się tam przeważnie sam szrot.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Rozkładowiec
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 19-12-2015, 13:43   

myszka, ale na dwóch parach Katowice - Kielce przez Zawiercie jeżdżą Impulsy. Tu chodziło bardziej żeby nowy tabor obsługiwał stykowe połączenia łączące stolice województw - czyli Kraków - Katowice, Kraków - Rzeszów, Kraków - Kielce i Katowice - Kielce. Na regio Orlik, także nie był nigdy planowany Impuls, tylko dlatego że ten pociąg jedzie z pominięciem Katowic.
Powrót do góry

Khan34 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 30 Mar 2015

PostWysłany: 19-12-2015, 14:45    Odpowiedz z cytatem

Ale co się dziwić PR-om ja PKP IC robi dokladnie to samo. Wagony które miały jeździc na Przemyśl - Kraków - Katowice - Szczecin jeżdżą przez Częstochowe Stradom to PR-y nie mogą być gorsze i Impulsy też mogą jeździc gdzie chcą.

[ Dodano: 19-12-2015, 18:43 ]
Sorki za post pod postem ale PR-y w Małopolsce szaleją. Dzisiejszy Orlik do Częstochowy na EN57-1468.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

ss123 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 17 Kwi 2014

PostWysłany: 19-12-2015, 21:43    Odpowiedz z cytatem

En 57 1468 to nie to wojewodztwo nie ma takiego numeru gdyz zostal on zmodernizowany
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Rozkładowiec
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 19-12-2015, 22:19   

Może był to EN57-1488. Jest to co prawda jednostka świętokrzyska, ale czasami się takie kwiatki trafiają. Nie tak dawno na Regio Kraków - Rybnik przez dwa dni śmigał kielecki kibel Razz
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 4 z 10 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl