Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4 ... 18, 19, 20  Następny
Jelenia Góra - Węgliniec
Autor Wiadomość

Jedrek Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 20 Lis 2007

PostWysłany: 25-05-2009, 06:13    Odpowiedz z cytatem

Tak był dwutorowy na niektórych przystankach (chyba to było Ubocze) są zachowane jeszcze krawędzie. Ja mam w posiadaniu Mapę z wydawnictwa komunikacji z roku 1978 i tam na odcinku Jelenia Góra- Zgorzelec jest oznaczenie linia dwutorowa z jednym torem rozeranym

_________________
Województwo Dolnośląskie nie kończy się na Wrocławiu, walczmy o połączenia do innych miast regionu!!!
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Rafi Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 11 Maj 2006
Skąd: Bayern

PostWysłany: 25-05-2009, 13:42    Odpowiedz z cytatem

Na odcinku Gryfów Śląski - Węgliniec była na pewno dwutorowa. Widać to nawet dzisiaj z okna pociągu. W Olszynie Lubańskiej jeszcze kilka lat temu była mijanka.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

tomex_0111 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 19 Kwi 2009
Skąd: Lubań Śląski

PostWysłany: 25-05-2009, 16:13    Odpowiedz z cytatem

wlasnie mi sie wydaje ze na bank byla dwutorowka;) nawet mialem kiedys taki sen xD hehe.a tak apropo to teraz przez te "tymczasowe"ograniczenia sa takie opoznienia ze szok. SA 105 - 101 relacji Zielona Góra - JG(19.06) caly czas sie spoznia i w relacji JG-Żary(19.13 z JG) tez nabiera maxymalnego opoznienia.z tego co widze na lini jezdzi sporo ludzi ale tory powoli dochodza do bardzo zlego stanu;/

_________________
PKP Lubań wejdź i zobacz sam;)

Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Rafi Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 11 Maj 2006
Skąd: Bayern

PostWysłany: 25-05-2009, 18:31    Odpowiedz z cytatem

Tory pomiędzy Olszyną Lubańską a Jałowcem, a także pomiędzy Lubaniem a Gierałtów Wykroty są w katastrofalnym stanie. Przez lata nie było tam żadnych remontów. Koniecznie trzeba usunąć te zwolnienia na tej trasie, by zmniejszyć czas przejazdu z Gryfowa Śl i Lubania do Węglińca ( do E 30) skąd znacznie szybciej dojedziemy do Wrocławia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

tomex_0111 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 19 Kwi 2009
Skąd: Lubań Śląski

PostWysłany: 25-05-2009, 22:43    Odpowiedz z cytatem

najbardziej masakrycznie to dojechac do Olszyny;/ i wogle ta linia to masakra;/ dzisiaj o dziwo pociag relacji JG - Zgorzelec ktory prawie nie ma nigdy spoznien mial 17 minut spoznienia od planowego przyjazdu do Lubania,SA134 relacji JG - Zielona ok.40min

_________________
PKP Lubań wejdź i zobacz sam;)

Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

mateuszpiszcz Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 17 Gru 2007

PostWysłany: 25-05-2009, 23:31    Odpowiedz z cytatem

w ogóle nieporozumieniem było to , że przed uruchomieniem pociągu kategorii EX (Pogórze), nikt nie pomyślał o modernizacji tej linii Evil or Very Mad

_________________
Mniej pracuj, więcej odpoczywaj!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

tomex_0111 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 19 Kwi 2009
Skąd: Lubań Śląski

PostWysłany: 30-05-2009, 14:55    Odpowiedz z cytatem

po takim torowisku sie dziwie ze Pogórze jeszcze jeździ.w Lubaniu na moscie nad Kwisą ogr.20km/h masakra z reszta mam filmik jesli ktos chce zobaczyc zapraszam na str w podpisie!

_________________
PKP Lubań wejdź i zobacz sam;)

Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

mateuszpiszcz Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 17 Gru 2007

PostWysłany: 07-07-2009, 22:22    Odpowiedz z cytatem

Cytat:


wtorek, 17 luty 2009

Baureihe E18
.


Zdjęcie przedstawia skład osobowy między Jelenią Górą a Rybnicą na szlaku z Jeleniej Góry w kierunku Węglińca. Pociąg prowadzi lokomotywa Baureihe E18. Zdjęcie zostało wykonane najprawdopodobniej na przełomie lat trzydziestych i czterdziestych. Na ówcześnie od dawna zelektryfikowanym szlaku z Jeleniej Góry w kierunku Berlina i Drezna pociągi prowadzone tym typem lokomotywy były w stanie rozwinąć prędkość nawet do 150 km/h. Po zakończeniu działań wojennych na Dolnym Śląsku, Armia Czerwona pośpiesznie zdemontowała trakcję elektryczną, urządzenia kolejowe oraz jedną nitkę torów. Linie zelektryfikowano ponownie dopiero w latach 80 - tych, jednak już nigdy nie została przywrócona prędkość 150km/h.



źródło:

http://pociagipodspecjalnymnadzorem.blogspot.com/2009/02/zdjecie-przedstawia-skad-osobowy-miedzy.html

Tapeta pulpitu.jpg
Skład prowadzony lokomotywą E18 jadący z Jeleniej Góry w kierunku Lubania Śląskiego, sfotografowany pomiędzy stacjami Jelenia Góra - Rybnica około 1940r.
Plik ściągnięto 136 raz(y) 47.05 KB


_________________
Mniej pracuj, więcej odpoczywaj!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

tomex_0111 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 19 Kwi 2009
Skąd: Lubań Śląski

PostWysłany: 09-07-2009, 16:31    Odpowiedz z cytatem

dzisiaj nawet watpie w odbudowe zeby byly 2 tory;p a co pomyslec o predkosci... szkoda gadac;/ masaaakra

_________________
PKP Lubań wejdź i zobacz sam;)

Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

krzychu Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 25 Cze 2006
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 09-07-2009, 18:20    Odpowiedz z cytatem

mateuszpiszcz napisał/a:
w ogóle nieporozumieniem było to , że przed uruchomieniem pociągu kategorii EX (Pogórze), nikt nie pomyślał o modernizacji tej linii Evil or Very Mad


A kto dziś myśli o modernizacji jakiejś linii dla jednego pociągu. Przykład inny - EC "Wawel"...

_________________
Przywrócić pociągi dalekobieżne przez Kluczbork!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Rafi Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 11 Maj 2006
Skąd: Bayern

PostWysłany: 21-07-2009, 11:28    Odpowiedz z cytatem

Ostatnio w nd jechałem pociągiem z Gryfowa Śl odj 16:59 do Węglińca. Martwi mnie czas podróży- trwał 60 minut , czyli bitą 1h do Węglińca. Pociągi na tym odcinku jeżdzą coraz wolniej, nawet za Lubaniem, , był kiedys krótki odcinek po którym pociągi śmigały 70 czy 80 km/h, po czym zwalniały i wlokły się 20 km/h do Gierałtowa Wykroty, teraz pociag wlecze się z samego Lubania, chyba musieli zmniejszyć prędkość. Jedyny dobry odcinek jest z Gierałtowa Wykorty do Węglińca, chyba 80 km/h .

Od lat nie widać żadnych robót i poprawy, PLK wprowadza tylko ograniczenia a czas podróży ciągle się wydłuża.
Przecież powinno się teraz remontować lub doprowadzić tory do prędkości 80 km/h conajmniej do Gryfowa Śl by mieszkańcy także Lubania, Olszyny Lubańskij i Gryfowa Śl mieli szybki dojazd do zmodernizowanej E30 w kierunku Wrocławia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

mateuszpiszcz Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 17 Gru 2007

PostWysłany: 21-07-2009, 12:23    Odpowiedz z cytatem

Rafi ten odcinek od Lubania do starego mostu przed Gierałtowem tylko osobówki od grudnia jeżdżą 30 km/h. Towarowe spokojnie śmigają tam 60-70 km/h.

_________________
Mniej pracuj, więcej odpoczywaj!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Rafi Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 11 Maj 2006
Skąd: Bayern

PostWysłany: 21-07-2009, 14:42    Odpowiedz z cytatem

Dlaczego? To jakaś paranoja! Żeby towarowy jeździł szybciej od osobowego?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Naczelnik Płeć:Mężczyzna
Administrator


Dołączył: 10 Lis 2005
Skąd: Polska

PostWysłany: 21-07-2009, 14:48    Odpowiedz z cytatem

Rafi, to jest świadome wygaszanie popytu. Chodzi o to, aby sztucznie wydłużyć czas przejazdu pociągu, zniechęcić ludzi do korzystania z kolei i napędzić klientów kolesiom-busiarzom. Jest to praktyka od wielu lat stosowana przez PLK, często w porozumieniu z PKP PR lub wręcz na żądanie przewoźnika. I stąd dochodzi do absurdów, gdzie na tej samej linii ciężkie pociągi towarowe jeżdżą szybciej (lub z tą samą prędkością) niż lekkie szynobusy.

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

jakubuk Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 26 Sty 2009
Skąd: UK

PostWysłany: 21-07-2009, 16:04    Odpowiedz z cytatem

Ale dlaczego PR godzi się na zmniejszanie prędkości ich pociągów?
To nie tylko niewiarygodne, ale także pewnie niezgodne z prawem (działają na szkodę spółki). Podejrzewam, że gdybyście mieli dowody czarno na białym, że pr partycypuje w takim procederze, o którym mówi Naczelnik, to można by śmiało iść do prokuratury i lub mediów.
A swoją drogą, czy są jakieś plany remontowe tej linii?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 3 z 20 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4 ... 18, 19, 20  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl