Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 74, 75, 76 ... 105, 106, 107  Następny
Rozkład jazdy 2016/2017
Autor Wiadomość

Atoman Płeć:Mężczyzna
Sponsor


Dołączył: 28 Sie 2016

PostWysłany: 08-12-2016, 20:40    Odpowiedz z cytatem

Kłócić się i przekonywać o mojej racji nie będę. Tym bardziej, że przetargi na nowe wagony były. Cieszę się, że tabor bezprzedziałowy będzie pojawiać się coraz częściej. Jeszcze parę lat temu można było pomarzyć o nim w ekonomicznych pociągach, a 154A pojawiały się tylko w ówczesnych IC. Teraz w przypadku krótszych IC będzie niemal pół na pół jeśli chodzi o rodzaj wagonu.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Bartuś Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Paź 2008
Skąd: Dobiegniew

PostWysłany: 08-12-2016, 23:04    Odpowiedz z cytatem

Atoman napisał/a:
Kłócić się i przekonywać o mojej racji nie będę.


No właśnie, nie ma co się kłócić o fakty, które można w mgnieniu oka zweryfikować.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Bartek1981 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 12 Wrz 2010
Skąd: Koszalin

PostWysłany: 09-12-2016, 06:27    Odpowiedz z cytatem

Co to za pociąg, który w wakacje będzie odjeżdżał z Kołobrzegu po 16 jako EIC 8156 Słupia do Warszawy, nie widzę jednak godziny przyjazdu z Warszawy... ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Atoman Płeć:Mężczyzna
Sponsor


Dołączył: 28 Sie 2016

PostWysłany: 09-12-2016, 06:46    Odpowiedz z cytatem

EIC Jantar przestaje jeździć w wakacje na trasie Kołobrzeg-Warszawa, a za niego pojawia się wtedy właśnie EIC Słupia. Z kolei EIC Jantar nawet i w wakacje kursuje na trasie Warszawa - Gdynia - Kołobrzeg. Natomiast z Kołobrzegu już nie wraca pod nazwą EIC Jantar, tylko niezależny od części helskiej EIC Słupia (wzmocnienie składu w Kołobrzegu z racji zwiększonego potoku). Nazwę zmienią, żeby się nie myliły EIC Jantar z Helu i EIC Słupia z Kołobrzegu. Innych EIC w ogóle nie ma w rozkładzie do Kołobrzegu, więc tak bym to widział. Oczywiście możliwe, że jest inaczej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pasażer0805 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 22 Maj 2015

PostWysłany: 09-12-2016, 07:57    Odpowiedz z cytatem

Składów IC jest coraz mniej . Ktoś wie czemu ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sebek Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 15 Lis 2005
Skąd: Bytom/okolice

PostWysłany: 09-12-2016, 09:12    Odpowiedz z cytatem

Fajnie, że z Katowic będzie całoroczne połączenie z Zieloną Górą, Rzepinem (TLK Światowid), oraz z Gorzowem Wlk (TLK Dobrawa), popołudniowe z Lublinem (IC Wisła/Pilecki), oraz dodatkowe z Kołobrzegiem (Gwarek).
Całoroczny Barnim do Świnoujścia, to też nowość i w sumie jest trochę plusów rozkładu 2017, a na trasie Katowice - CMK - Warszawa, obniżenie cen na niektóre EC, również zmianą na lepsze.

_________________
na forum od 2005 roku:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Khan34 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 30 Mar 2015

PostWysłany: 09-12-2016, 10:12    Odpowiedz z cytatem

pasażer0805 napisał/a:
Składów IC jest coraz mniej . Ktoś wie czemu ?
Też o tym pisałem że ich coraz mniej. Ktoś mi odpisał że połączenia kategorii IC to głównie Przemyśl - Szczecin, Wrocław - Gdynia (o ile się nie pomyliłem) i coś tam jeszcze ale sklerozę mam obecnie Happy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

atakan Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 30 Paź 2009

PostWysłany: 09-12-2016, 14:04    Odpowiedz z cytatem

Atoman, W wakacje do Kołobrzegu pojedzie jeszcze raz w tygodniu EIC Fregata na składzie Krakusa .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Atoman Płeć:Mężczyzna
Sponsor


Dołączył: 28 Sie 2016

PostWysłany: 09-12-2016, 15:40    Odpowiedz z cytatem

atakan, tak, ale miałem na myśli EIC relacji Warszawa - Kołobrzeg. EIC Fregata zaczyna bieg w Krakowie.

Natomiast jeśli chodzi o rzekomą mniejszą liczbę pociągów IC, to gdzie mają jeździć IC jak nie na trasach EZTów i tras na które modernizowane/zakupione są wagony? Akurat w kończącym się rozkładzie było o tyle dobrze, że Flirty i Darty jakoś po Polsce były rozsiane stosunkowo równomiernie (poza Pomorzem). Jeśli je skierują do obsługi Warszawa - Łódź, to faktycznie na tych trasach pojawią się składy wagonowe i TLK . Ja jednak nieraz już się nasłuchałem, jakie to Darty złe, bo są jak tramwaje i TLK lepsze, bo większy komfort w przedziałach, tak więc znajdą się i tacy, którzy będą woleć TLK niż IC na EZTach. Jak przyjdzie duża partia zmodernizowanych wagonów, a przyjdzie za 5-6 miesięcy, to może podniosą rangę niektórych TLK do IC, jak to zrobili rok temu np. z "Rejem" czy "Sanem" z Lublina do Bydgoszczy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Desiro2 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 27 Mar 2011

PostWysłany: 09-12-2016, 23:48    Odpowiedz z cytatem

sebek napisał/a:
Fajnie, że z Katowic będzie całoroczne połączenie z Zieloną Górą, Rzepinem (TLK Światowid), oraz z Gorzowem Wlk (TLK Dobrawa), popołudniowe z Lublinem (IC Wisła/Pilecki), oraz dodatkowe z Kołobrzegiem (Gwarek).
Całoroczny Barnim do Świnoujścia, to też nowość i w sumie jest trochę plusów rozkładu 2017, a na trasie Katowice - CMK - Warszawa, obniżenie cen na niektóre EC, również zmianą na lepsze.


Tak fajnie, tylko zauważ że ta TLKa do Katowic będzie kosztem OSTERWY z Krakowa do Gorzowa. Żonglowanie relacjami w PICu trwa, zero stałej oferty. Partackie działania w PICu robione bez przemyślenia.

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sebek Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 15 Lis 2005
Skąd: Bytom/okolice

PostWysłany: 10-12-2016, 09:56    Odpowiedz z cytatem

Brakuje wagonów, żeby rozkłady były idealne. Na jednej trasie coś zabiorą, żeby na innej coś nowego dać.
Patrzyłem na zestawienia pociągów, to niestety składy 3-4 wagonowe na wielu relacjach. Wagony barowe likwidowane nawet na EIC, wygląda to wszystko bardzo żle. Od lat piszą o poprawie i nowoczesnym taborze, a jak patrze na zestawienia składów z Katowic, to nagły wzrost TLK na starym taborze.
Rok temu Gwarek i Szkuner na zmodernizowanych wagonach, teraz stare 111a, IC Katowice - Gdynia, zmiana na TLK i też 111a. Świętopełk do Szczecina, zmiana na TLK, kolejny gorszy skład. Można tego wymieniać coraz więcej, jak widać krok do tyłu w nowoczesnym taborze zastępowanym starymi wagonami, przynajmniej na wielu składach odjeżdających z GOP.

_________________
na forum od 2005 roku:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

anas Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 11 Wrz 2009
Skąd: kalisz

PostWysłany: 10-12-2016, 10:22    Odpowiedz z cytatem

A od 11.06 poc.17000/1 do Poznania będą ciągły wag.na poc 7801/7851 (Podkowiński/Błekitną Fale) a 17006/7na 7803 (Chrobrego)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 11-12-2016, 01:00    Odpowiedz z cytatem

Podczas objazdu przez Jarocin, Kalisz od VI 2017 r. IC Wawel pojedzie do Krakowa o.........10 minut krócej. Cóż może czas pomyśleć nad nową trasą podstawową?

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Urbi Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 26 Kwi 2009
Skąd: Łódź / UK

PostWysłany: 11-12-2016, 07:37    Odpowiedz z cytatem

Nie ma jeszcze poprawki na postoje w Pabianicach, Zduńskiej Woli i Sieradzu. Na stałe po lk14 powinien kursować Włókniarz, reszta nadal po E20 tym bardziej, że jak skończą lk3 to gotowa będzie LK14 do Zduńskiej Woli, co kombinacji 14+131+3 pozwoli pokonać trasę z Łodzi do Poznania w około 2,5h, a trasę z Krakowa przez Łódź do Poznani w poniżej 5h.

Jazda przez Jarocin wymaga ominięcia Ostrowa Wielkopolskiego w celu utrzymania atrakcyjny czasów przejazdu i to może być punktem zapalnym konfliktów.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

kruk17 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 24 Sie 2010
Skąd: Konin

PostWysłany: 11-12-2016, 10:06    Odpowiedz z cytatem

Włókniarz to będzie pewnie za kilka lat sporny temat, bo przez Kutno, Konin jest on równie potrzebny co przez Kalisz.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 75 z 107 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 74, 75, 76 ... 105, 106, 107  Następny
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl