A jakie lokomotywy maja IC Matejko i IC Malczewski ? Od Przemyśla ?
Wczoraj na IC Matejko od Przemyśla jechała EP09-041. Dzisiaj na tym pociagu też jedzie EP09 i do tego z podwójną obsadą od samego Przemyśla.
W dniu wczorajszym także Przemyślanin był na EP09 i podobno również wieczorne Karpaty.
Pierwszy dzień kursowania nocnego "Uznama" i już 40min. opóźnienia przy odjeździe z Poznania,zawaliła część Krakowska.Z Krzyża do Gorzowa skład prowadziła skoda która nic nie nadrobiła i na dzień dobry i pierwszy kurs "Kociewia" był opóźniony w oczekiwaniu na loka
Część krakowska "Uznama" po trasie Kraków - Wrocław - Poznań byłaby zbędna jakby ktoś wpadł na pomysł całorocznego wydłużenia IC Przemyślanin do Świnoujścia. Trasa taka sama, standard wyższy, brak postojów na przełączanie wagonów. Ewentualnie jeszcze wcześniejszy wyjazd z Przemyśla i godziny jazdy byłyby niemal identyczne. Co innego w wakacje, kiedy planowany TLK Wolin ma już sens, ponieważ jedzie przez Nadodrzankę. Wagony do Gorzowa Wlkp. z "Kociewia" nie mają chyba relacji Kraków - Gorzów Wlkp. Poza tym "Uznam" ma tyle przeróżnych części składów, że w przypadku zawalenia jednej części może powstać efekt domina.
Generalnie to nie jest moim celem to, aby likwidować (zaraz ktoś powie, że mu chcę "zabrać" Uznama), tylko aby usprawniać. Może te opóźnienia przy odjazdach to tylko efekt wejścia w życie nowego rozkładu jazdy, choć dzień bez awarii taboru, czy infrastruktury nawet pod koniec ostatniego rozkładu to była normalka.
A jakie lokomotywy maja IC Matejko i IC Malczewski ? Od Przemyśla ?
Wczoraj na IC Matejko od Przemyśla jechała EP09-041. Dzisiaj na tym pociagu też jedzie EP09 i do tego z podwójną obsadą od samego Przemyśla.
W dniu wczorajszym także Przemyślanin był na EP09 i podobno również wieczorne Karpaty.
Łódzkie załogi z zakładu centralnego powinni ogarnąć Darty tym bardziej, że mają wieloletnie doświadczenia z ED74 którzy jako jedyni potrafili je okiełznać.
Bujdy, Dart to po prostu złom... i widać już, że będą tylko same problemy. Defekty w niedzielę, defekt również dzisiaj.
railman: nie pisz, ze Darty to złom. Jedan czy dwie awarie o tym nie świadczą. Ja przejechałem Dartami kilka tysięcy km, między innymi wczoraj z Wrocławia do W-wy przez Łódź, i jakoś ani razu nie miałem awarii.
I wczoraj IC "Orzeszkowa" od Widzewa praktycznie do Ursusa cały czas 160 km/h, także wreszcie zostaną wykorzystane parametry tej trasy.
Sheva17: ja widziałem "Mazury" wczoraj z Olsztyna do Łodzi na dworcu centralnym , jechały na jednej jednostce. Także zapewne na dwóch jednostkach pojechał "Zeromski" z Olsztyna do Krakowa bo to jeden obieg z porannymi "Mazurami" w kierunku Olsztyna.
Łódzkie załogi z zakładu centralnego powinni ogarnąć Darty tym bardziej, że mają wieloletnie doświadczenia z ED74 którzy jako jedyni potrafili je okiełznać.
Bujdy, Dart to po prostu złom... i widać już, że będą tylko same problemy. Defekty w niedzielę, defekt również dzisiaj.
Na taką ilość połączeń jaką obsłygują Darty z ŁF to trzeba się liczyć z defektami. Obecnie nie ma dramatu.
Podwójny flirt na Mazurach jedzie tylko rano w kierunku Olsztyna, na WWO druga jednostka zostaje odpięta. Powrotne już na jednej sztuce, a ostatni kurs z Warszawy do Łódź (IC Soplica), jedzie na flircie jako podsył na poranne Mazury, gdzie w Łodzi są łączone.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum