Brzeszcze z pewnością potencjał mają dla dojazdów do Wiednia czy Pragi.Nie mają natomiast wystarczającego potencjału dla dojazdu do Oświęcimia czy Czechowic-Dziedzic.
PKP Intercity: Poprawimy rozkład jazdy TLK Kociewie.
Pociąg TLK Kociewie uruchamiany przez PKP Intercity od połowy grudnia 2016 z pewnością nie poprawia wizerunku przewoźnika. Liczne odwołania pociągu oraz nieodzowne opóźnienia sprawiły, że pociąg doczekał się już nawet prześmiewczego profilu na facebooku.
Co z tego że opóźnią odjazd tego pociągu skoro i tak dalej będzie opóźniony.Obserwowałem ten pociąg przez cały tydzień w końcówce stycznia i 3 razy wyjeżdżał między 6:45 a 7 i 3 razy po 7 czyli za każdym razem później niż ich planowana nowa godzina odjazdu 6:30.
Ładny kwiatek w sitkolu. Sezonowe wagony do TLK Sudety relacji Kudowa Zdrój - Warszawa Wschodnia uwaga jadą 19h43minuty. Wyjazd z kudowy o 10:47 przyjazd do Warszawy na 6:30 dnia następnego. Przyjazd do Wrocławia Głównego o 13:40 po czym wagony stoją tam aż do godziny 23:07 po czym są dopinane do pociągu TLK Sudety z Jeleniej Góry do Warszawy i dopiero ruszają w drogę do stolicy. Byłby to świetny żart gdyby nie taki rozkład wklepany w system. Pytanie co to? Żart? Pomyłka? czy debilizm dobrej zmiany? A może 10 godzinny postój jest już w pakiecie ( zwiedzenie wrocławia + obiad i koalacja w restauracji w cenie biletu ). Tak czy siak nie mogę uwierzyć w to co widzę. W kierunku przeciwnym TLK Sudety jadą w miarę normalnie. Czas przejazdu 11 godzin z 20 minutowym postojem we Wrocławiu i 24 minutowym w Kłodzku Głównym.
Musieli jakiś błąd walnąć.
O 10:47 z Kudowy wyjeżdżają wagony TLK Pomorzanin odjazd o 14:00 z Wrocławia do Gdyni, a TLK Sudety dopiero o 19:51.
W aplikacji PLKi z rozkładem jazdy jest mormalnie.
_________________ 2016 - 15995 km, 2017 - 12197 km, 2018 - 9460 km, 2019 - 8278 km, 2020 - 9476 km,
Od kwietnia tlk do Gorzowa dojadą do nowego przystanku Gorzów Wschód z wykorzystaniem 2 loków(brak możliwości objazdu loka)ciekawe tylko co będzie jak któryś się posypie...
Patryk05 Nazwa nie jest jeszcze formalnie ustalona, docelowo ma być Gorzów Wschód
"Od budowy nowego przystanku przy ul. Teatralnej rozpoczęła się modernizacja kolejowego obiektu. Zima nie wstrzymuje wykonawcy. Obecnie jest wznoszona ściana oporowa dla konstrukcji peronu. Nowy przystanek, wstępnie nazywany Gorzów Wielkopolski Wschód (nazwa jest ustalana z władzami miasta), zostanie wyposażony w czytelne oznakowanie, wiatę oświetlenie i ławki. Podróżni będą z niego korzystać nie tylko w trakcie modernizacji estakady. Obiekt pozostanie na sieci kolejowej i poprawi układ komunikacyjny miasta. "
http://www.plk-sa.pl/biuro-prasowe/informacje-prasowe/nowy-przystanek-kolejowy-w-gorzowie
jajo31
Na razie Intercity ma problem żeby jedna lokomotywa sprwnie dojeżdżała do Gorzowa, a jakimś cudem miały by jeździć aż dwie??
Mnie się o uszy obiło, że normalnie będą wjeżdżać na Teatralną i po wysadzeniu pasażerów będzie wycofywany skład do Wawrowa i tam będzie robiony oblot lokomotywy.
_________________ 2016 - 15995 km, 2017 - 12197 km, 2018 - 9460 km, 2019 - 8278 km, 2020 - 9476 km,
Jak na razie nie będzie drugiego toru na estakadzie ale ten zmodernizowany ma zostać ułożony tak aby w przyszłości mogli położyć 2(tak deklaruje bynajmniej wykonawca)chociaż mało to prawdopodobne aby był jakiś sens.Co do 2 loka to tylko słyszana plota,raczej będzie tak jak pisze PACY że będą wycofywać skład do Wawrowa,chociaż w Krzyżu na pewno sprawne są 4 SM42 i wystarczy wynająć 1 ale widać nie potrafią się dogadać.
Tymczasem TLK Malinowski w niektóre dni po korekcie dotrze na Zachodni w okolicach północy, ale nawet ten fakt nie przekonał betonu PKP IC do zatrzymania składu w Grodzisku Maz. i Pruszkowie. Głupota jak widać u tego przewoźnika trzyma się mocno, szczególnie że z Dragona wysiadają w Grodzisku Maz. tłumy, ale KM o pasażera zabiegają, a PKP IC nie musi, interesuje je tylko dotacja, gdzie dla ministerstwa zainteresowanie pasażerów i kształt oferty nie ma znaczenia. Dlatego mam nadzieję, że KM wygrają z UTK w sądzie i chociaż na linii łódzkiej pasażerowie nie będą skazani na ofertę PKP IC i dość marną IR i ŁKA. A postoje w Grodzisku Maz. i Pruszkowie przy komercyjnym, a nie betonowym myśleniu przewoźników to oczywista oczywistość jak mawiał był prezydent .
sheva17 masz rację z tymi postojami np. w moich rejonach pociągi EIC czy IC zatrzymują na wsi o nazwie Wysoka Kamieńska, która jest wiochą z zamkniętą na łańcuchy stacją, nie palącymi się latarniami na peronach, ludzie się wręcz śmieją, że w ogóle pociągi się tam zatrzymują, a jeżdżę często i dosłownie nikt tam nie wsiada ani nie wysiada!! A np. w takim 80-tys. Koninie pociągi EIC nie zatrzymują się
W sobotę w lokomotywę prowadzącą skład IC Matejko uderzył przebiegający jeleń,uderzenie było na tyle mocne że trzeba było wymienić loka,opóźnienie składu 110 min.Tak duże opóźnienie spowodowało że z Poznania o jednym czasie odjechały 2 składy do Przemyśla,bo Matejkę dogonił Chełmoński.
Wczoraj zaś bez opóźnienia Kociewie dojechał do Gorzowa,wagony to zdeklasowane 1,jechałem w części Dobrawy i aż mnie pozytywnie zaskoczyło co zastałem w wc...
Czyściutko,kilka rolek papieru,nakładki na sedes,ciepła woda i działająca suszarka do rąk
Już po wyjeździe z Strzelec Kraj. Wschód chodził facet w kamizelce IC który wymieniał wewnątrz składu tablice kierunkowe składu z Kociewia na Uznam.Wychodzi na to że wzięli się za ten skład,od 21 lutego z Gorzowa będzie wyjeżdżał o 6:30 czyli będzie trochę więcej czasu na nadrobienie ewentualnego opóźnienia nocnego Uznama.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum