A jaki jest racjonalny powód, ze TLK Malinowski od korekty będzie w Warszawie po północy.???? Czyżby dobra zmiana nie mogła znieść tego, że inteligencja, którą właśnie obecne władze zniszczyły, podróżuje tanio między największymi miastami Polski. Dla mnie taka pora przyjazdu do Warszawy jest nie do zaakceptowania bo nie stać mnie na taksówki mimo że jestem inteligentem w 4 pokoleniu. Tylko proszę nie tłumaczyć tego remontami na CMK bo niby kto miałby je robić jak wszyscy inwestorzy za granicą albo w więzieniach.
A jaki jest racjonalny powód, ze TLK Malinowski od korekty będzie w Warszawie po północy.???? Czyżby dobra zmiana nie mogła znieść tego, że inteligencja, którą właśnie obecne władze zniszczyły, podróżuje tanio między największymi miastami Polski. Dla mnie taka pora przyjazdu do Warszawy jest nie do zaakceptowania bo nie stać mnie na taksówki mimo że jestem inteligentem w 4 pokoleniu. Tylko proszę nie tłumaczyć tego remontami na CMK bo niby kto miałby je robić jak wszyscy inwestorzy za granicą albo w więzieniach.
Nie ma być tanio - ma być sre..., pardon, premium i to ta dobra zmiana
A co do braku postojów "Malinowskiego" w Pruszkowie i Grodzisku (skandal!): z Zachodniej do Pruszkowa jest chociaż SKM o 0.04 ("Malinowski" przyjeżdża do WZ tuż przed północą).
Gdyby nie ostatnia wukadka o 0.20 ze Śródmieścia, Grodzisk by musiał koczować na Centralnym...
Racja z tymi postojami. To samo Słupca ale to już głębsze akcje pomiędzy PKP IC a PKP PLK Moim zdaniem nie potrzebne są też postoje EIC w Krzyżu gdzie jest bardzo mała wymiana pasażerska. Rozumiem że to węzeł kolejowy ale te same EIC pomijają Konin a Chrobry nawet Kutno co już jest totalnym przegięciem
A jaki jest racjonalny powód, ze TLK Malinowski od korekty będzie w Warszawie po północy.???? Czyżby dobra zmiana nie mogła znieść tego, że inteligencja, którą właśnie obecne władze zniszczyły, podróżuje tanio między największymi miastami Polski. Dla mnie taka pora przyjazdu do Warszawy jest nie do zaakceptowania bo nie stać mnie na taksówki mimo że jestem inteligentem w 4 pokoleniu.
Sheva & Pawelu
A Wy Panowie jak zwykle o jednym. Polska według Was to tylko Kraków oraz Warszawa szczególna kasta ludzi, którym się wszystko należy kosztem całego kraju. Rzekomo szczególnie zatroskani o wielce uciskany lud włoszczowsko – opoczyński do 16.10.2006 siermiężnie uciskany przez UBeckich oprawców, którzy budując CMK odmawiali przez 30 lat postawienia kuriozalnych peroników i puszczania tam pociągów ekonomicznych. Nie dość, że pociągi ekonomiczne jak Malinowski jadąc po linii CMK omijają miasta liczące po 200 tys. Kielc i Radom (plus węzeł Skarżysko łącznie 600 tys.) wykluczone komunikacyjnie przez ten patologiczny obrót spraw wokół CMK oraz linii 1&8, który już wielokrotnie był analizowany i rozkładany na czynniki pierwsze to jeszcze WAM się w głowach przewraca, bo kultowy Malinowski przyjeżdża do Warszawy po północy. No litości Ileż można tak bluźnić Wy już za grosz opamiętania w swej roszczeniowej cwaniackiej krako-warszawskiej postawie nie macie. Spójrzcie na innych odciętych od transportu kolejowego, które powoduje CMK przez swoje niewłaściwe zastosowanie po 2009 roku. A być może przez samo istnienie tej jak się okazało przeklętej linii , bo dano małpom brzytwę. A jak się okazuje, kiedy Stare Komuchy (czy wasz mityczny BETON PKP) przestały tego czegoś pilnować to mamy efekty : 2 miasta po 200 tys. odcięte od kolei dalekobieżnej. Ale kto by się tym przejmował. To w ogóle nie jest temat. Ważne jest to, że będę musiał wziąć taxi.
A może Wać Panowie to guzik, a nie żadni warszawiacy, tylko ta wielka Warszawa posła Sasina, czyli podwarszawskie pola, ugory i lasy. Zgrywający na forach "wielkich warszawiaków" obrońcy rzekomo przez lata krzywdzonej Włoszczowy i regularnie obrzucający błotem Kielce i Radom(Pan Sheva) , wrzeszczący w niebo głosy o zachowanie obecnego status quo w kwestii tego co się wyrabia na CMK i skutkiem tego na równoległych trasach 1&8. Wszak każdy warszawiak ma autobus nocny co pół godziny przez całą noc. Ja takowy mam i dla mnie nie ma problemu przyjechać nawet w środku nocy z dworca do domu. Z jednego dalekobieżnych dworców to nawet na piechotę mogę w 30 minut dojść też dla mnie nie problem.
A co do obozu "Dobrej Zmiany" i płaczu, że przyjazd Mailnowskiego po północy do Warszawy to kolejna odsłona walki PISu z inteligencją to już są wywody tak kabaretowe, że niemal zmoczyłem gacie ze śmiechu. Jak wszyscy powszechnie wiedzą ja osobiście podobnie jak red. Waldemar Kuczyński nie jestem przeciwnikiem PIS-u., ja jestem wręcz WROGIEM PIS-u, ale teza o tym że przyjazd Malinowskiego po północy to walka Kaczyzmu z inteligencją krako-warszawską już przekracza wszelkie granice groteski i śmieszności osób które formują takie tezy. Ludzie Wy w tą MIKOLSKĄ LINIĘ OPIUM, czyli linię CMK to chyba wierzycie bardziej niż w Pana Boga. To jest już chore jak to się czyta czy na Rynku Kolejowym czy tutaj. Powiem tyle w tej sprawie AWS/UW stworzyli OFE, a post-AWS/UW, czyli Platforma Obywatelska zniosła OFE, Morawiecki je ostatecznie dobije. AWS/UW plus ROP stworzyli gimnazja, a post-AWS i post-ROP czyli współczesny PIS je likwiduje. To samo zapewne będzie z powiatami za kilka lat. Przyjdzie i czas na posprzątanie na linii CMK z wesołej zabawy w polne peroniki i segment ekonomiczny. I ZROBIĄ TO DOKŁADNIE CI SAMI POLITYCY. Głupota prędzej czy później plajtuje i nie da się jej dalej utrzymywać w nieskończoność, jak w przypadku OFE czy gimnazjów, a cała ta mitologia włoszczowska czego wręcz symbolem jest pociąg Ernest Malinowski, który nota bene jako pierwszy został gwałcony jest zbudowana na z gruntu fałszywych przesłankach. I nawet same mikolstwo dobrze o tym wie. To z czasem wyjdzie. Szkoda tylko było tego czasu straconego przez cudowne koncepty Buzka na gimnazja i drenowania kieszeni przez towarzystwa emerytalne w tzw. drugim filarze. Analogicznie tutaj będzie.
Tymczasem z pobieżnego przejrzenia Hafasa można zauważyć, że EIC Łużyce od korekty skrócone do/z Wrocławia. Ciekawe co na to dyżurni wyznawcy PISu z rejonu Bolesławca i Legnicy, których tu sporo. Wszak to stali obrońcy zabawy włoszczowskiej na CMK od 2006 roku oraz obrońcy niedawnego międzylądowania nocnego pociągu międzynarodowego w Brzeszczach, czyli prywaty obozu Pani Szydło. Oczywiście to był brutalny atak lewackich mediów na biedną Panią Premier etc. Dobra Zmiana widać gdzie ma przeszło 100 tys. post-wojewódzką Legnicę, nie mówiąc o bardziej peryferyjnych obszarach Dolnego Śląska i Łużyc. I po co w takim razie dalej PIC utrzymuje nazwę Łużyce. Może imieniem wielkiego objawienia ekonomicznego lepiej nazwać ten pociąg EIC Morawiecki.
Ostatnio zmieniony przez K_65 dnia 13-02-2017, 23:54, w całości zmieniany 2 razy
greq19, Przecież ten pociąg jeździ już od zmiany rozkładu w grudniu 2016
No jakos nie widze na plakatach np w Lublinie: IC Wisła do Wisły Uzdrowiska, to jak niby już jeździ ten pociąg wg Ciebie? Jeździ a nie jest uwzględniony na plakatach i w internetowym rozkładzie jazdy?
[size=9:][ [i:][b:]Dodano[/b:]: 13-02-2017, 23:45[/i:] ][/size:]
Racja z tymi postojami. To samo Słupca ale to już głębsze akcje pomiędzy PKP IC a PKP PLK Moim zdaniem nie potrzebne są też postoje EIC w Krzyżu gdzie jest bardzo mała wymiana pasażerska. Rozumiem że to węzeł kolejowy ale te same EIC pomijają Konin a Chrobry nawet Kutno co już jest totalnym przegięciem
We wstępnym studium wykonalności KDP Y są postoje ICE w Krzyżu a nie ma postoju Szczecin- Warszawa w Kaliszu i Łodzi
Od korekty marcowej skomunikują EIP Kraków(17.47) - Warszawa(20.08), z TLK Rataj, odjazd o 20.20 z dw. centralnego do Trójmiasta. Rataja przesuwają o 15minut, obecnie ma odjazd 20.05.
la mnie taka pora przyjazdu do Warszawy jest nie do zaakceptowania bo nie stać mnie na taksówki mimo że jestem inteligentem w 4 pokoleniu. Tylko proszę nie tłumaczyć tego remontami na CMK bo niby kto miałby je robić jak wszyscy inwestorzy za granicą albo w więzieniach.
Otóż to. Ale Warszawa ma chociaż komunikację miejską, w dużych miastach w aglomeracji skład TLK powinien się zatrzymać. Ruchu nie ma dużego, wystarczy nieco dobrej woli.
Cytat:
A co do braku postojów "Malinowskiego" w Pruszkowie i Grodzisku (skandal!): z Zachodniej do Pruszkowa jest chociaż SKM o 0.04 ("Malinowski" przyjeżdża do WZ tuż przed północą).
O tej porze te postoje nie powinny być problemem. Ten sam Malinowski staje w małych mieścinach i wsiach, a brakuje postojów w tak dużych miastach jak Grodzisk Maz. i Pruszków - nawet gdy skład przyjeżdża w środku nocy i nie ma opcji powrotu do domu koleją. Na SKM bym nie liczył w przypadku Pruszkowa, Malinowski jeździ regularnie opóźniony, więc szanse na skomunikowanie są marne.
Cytat:
Racja z tymi postojami. To samo Słupca ale to już głębsze akcje pomiędzy PKP IC a PKP PLK
Przez lata były, ale widać z okien nowego luksusowego biurowca PKP IC przy Alejach Jerozolimskich tego typu problemów nie widać.
Cytat:
A Wy Panowie jak zwykle o jednym. Polska według Was to tylko Kraków oraz Warszawa szczególna kasta ludzi, którym się wszystko należy kosztem całego kraju.
Zawsze zapewniasz mi dobrą zabawę, ale serio boję się, że naprawdę i na poważnie myślisz w ten sposób jak piszesz. Kraków i Warszawa to duże ośrodki miejskie, nie mieszkają w nich tylko krezusi i także interesy osób mniej majętnych muszą być uwzględnione. Wybacz jednak, ale piszesz nie na temat, mam nadzieję, że moderator podejmie stosowne działania. Forum to nie salon polityczny ani karczma, jestem zażenowany stylem Twojej wypowiedzi. Dziwię się, że bez jadu, emocji i personalnych odniesień nie możesz sklecić chociaż kilku zdań na temat.
Przez Kielce i Radom wyjeżdża z Krakowa przed Malinowskim Ustronie i zdaje się wozi powietrze. Czas jazdy dla krakowian jest nieakceptowalny, a z całym szacunkiem większe potoki niż np. Kielce w tym składzie generuje codziennie rano Pruszków w SKM. Ale mimo wszystko Ustronie jeździ, nie oszukujmy się mieszkańcy bogatszych miast tego typu atrakcje finansują więc nie masz prawa marudzić. Raczej należy się tutaj mieszkańcom Krakowa i Warszawy głośne dziękuję, że płacą za połączenia, które delikatnie mówiąc im nie są potrzebne, a i w Kielcach czy Radomiu tłumów nie gromadzą. I to się nie zmieni, Malinowski jest atrakcyjny ponieważ ma dobry czas jazdy, ten przez Kielce jest nie do przyjęcia. To tyle wykładu, sorry za OT, ale nie mam siły już pewnych rzeczy po raz 100 tłumaczyć.
Cytat:
K_65 ale żeś w przyszłość poleciał
Zrobisz karierę w dyplomacji .
Cytat:
Od korekty marcowej skomunikują EIP Kraków(17.47) - Warszawa(20.08), z TLK Rataj, odjazd o 20.20 z dw. centralnego do Trójmiasta. Rataja przesuwają o 15minut, obecnie ma odjazd 20.05.
O tej porze te postoje nie powinny być problemem. Ten sam Malinowski staje w małych mieścinach i wsiach, a brakuje postojów w tak dużych miastach jak Grodzisk Maz. i Pruszków - nawet gdy skład przyjeżdża w środku nocy i nie ma opcji powrotu do domu koleją. Na SKM bym nie liczył w przypadku Pruszkowa, Malinowski jeździ regularnie opóźniony, więc szanse na skomunikowanie są marne.
Ale przecież, jak twierdzi jeden z naszych domorosłych ekspertów, działają tu Koleje Mazowieckie i SKM, z racji czego żadne postoje pociągów pośpiesznych nie są potrzebne - do Warszawy na przesiadki dojazd jest doskonały!
Popieram też ideę istnienia jak największej liczby połączeń ekonomicznych na CMK, najlepiej bez żadnych niepotrzebnych wężykowań.
Ale przecież, jak twierdzi jeden z naszych domorosłych ekspertów, działają tu Koleje Mazowieckie i SKM, z racji czego żadne postoje pociągów pośpiesznych nie są potrzebne - do Warszawy na przesiadki dojazd jest doskonały!
Jaka teoria taki ekspert....Wiadomo przecież, że w Legionowie, Otwocku ( KM i SKM), czy też w Piasecznie (KM) nie widziano nigdy, co uzasadnia postoje TLK w tych miastach. W nieodległej od Krakowa Bochni, gdzie nie widziano nigdy składów REGIO i KMŁ, zatrzymują się nie tylko TLK, ale także IC i ....... EIP. To tylko pokazuje brak jakiejkolwiek polityki po stronie PKP IC, gdy tak naprawdę kolejny raz to napiszę chodzi tylko o postoje w godzinach porannych i późnym wieczorem, gdy dojazd do stolicy jest utrudniony. Konieczna jest solidna akcja nacisku na lokalnych polityków, na posłów wybranych z regionu, temat załatwi się szybko, trzeba działać. Tak wciąż będziemy słyszeć nie, bo nie , a jak zamkną tory lokalne ze stolicy do Grodziska usłyszymy, że wciąż możemy skorzystać z drogi wojewódzkiej i A2 do stolicy .
Cytat:
Popieram też ideę istnienia jak największej liczby połączeń ekonomicznych na CMK, najlepiej bez żadnych niepotrzebnych wężykowań.
Mimo wszystko to jednak głównie linia dla segmentu premium, dlatego to co jest teraz zupełnie wystarczy, szczególnie gdy część składów międzynarodowych jedzie jako IC. Widzę też potrzeby innych miast i regionów i dlatego uważam, że Flirty z Krakowa powinny jeździć przez Kielce do Radomia i dopiero tutaj kierować się w kierunku CMK, miejmy nadzieję, że to rozwiązanie przejdzie, Flirty dają też techniczną możliwość zmiany kierunku jazdy, co jest jak znalazł na proponowaną trasę. Uważam, że pozostawienie tego co jeździ dzisiaj plus skierowanie Flirtów przez Radom potrzeby tej linii zupełnie zaspokoi, pojawi się tam nowoczesny tabor, a mieszkańcy Krakowa będą mogli nadal skorzystać z szybkich składów TLK przez CMK do stolicy. I tak zdaje się PKP IC planuje, to co proponuje @K65, zwyczajowo głoszący niestety niestworzone teorie, to oddanie rynku PB i busiarzom, na co zgody nie ma. Oferta powinna być i zrównoważona i zdywersyfikowana, w to jak najbardziej postoje TLK w Pruszkowie i Grodzisku Maz. się wpisują.
Tlk Warta od początku objazdów przez Gniezno tylko z Poznania? Czas przejazdu około 3h30 czyli nie będzie aż tak źle.Nie widać wagonów bezpośrednich Dobrawy do Gorzowa oraz Noteci,te składy wylatują czy poprzez remont estakady w Gorzowie będą jeszcze naniesione poprawki?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum