Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 92, 93, 94 ... 105, 106, 107  Następny
Rozkład jazdy 2016/2017
Autor Wiadomość

Beatrycze Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 11 Lis 2005
Skąd: Legnica

PostWysłany: 05-05-2017, 18:15    Odpowiedz z cytatem

krzychu12231 napisał/a:
Niemniej wg mnie porównywanie Jeleniej Góry do Zakopanego jest trochę nie na miejscu. Jelenia Góra jest 3x większa od Zakopanego, a poza tym ruch generują dodatkowo m.in. Karpacz i Szklarska Poręba (sama Jelenia Góra nie jest kurortem wypoczynkowym).

Tatry generują znacznie większy ruch turystyczny niż Karkonosze i liczba mieszkańców Zakopanego czy Jeleniej Góry z przyległościami nie ma tutaj nic do rzeczy. W sezonie w Zakopanem i na tatrzańskich szlakach są nieprzebrane tłumy turystów. Szklarska Poręba i Karpacz oraz karkonoskie szlaki to przy tym oaza spokoju. Byłam w Tatrach dwa razy. Gdy szliśmy nad Morskie Oko tłum ludzi na drodze przypominał Marsz Niepodległości w Warszawie. I wszędzie pełno samochodów! Z tego względu liczba pociągów do Zakopanego jest rażąco mała w stosunku do tego co jeździ do Jeleniej Góry.


_________________
"Aby dowiedzieć się kto naprawdę tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno ci krytykować" - Voltaire.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

krzychu12231 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 25 Lip 2009
Skąd: Poznań

PostWysłany: 05-05-2017, 18:24    Odpowiedz z cytatem

empek, pomysł być może i dobry, ale nie na Darcie..... może jeszcze pójdą po rozum do głowy i przetrasują go na wagony. W nocy i na tak długą trasę to jednak zdecydowanie powinien jechać skład wagonowy.

Beatrycze, owszem, jeśli chodzi o sezon, to masz rację. Moja wypowiedź dotyczy raczej całego roku, z naciskiem na okres poza sezonem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

empek Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 18 Wrz 2007
Skąd: JG/LBN

PostWysłany: 05-05-2017, 18:52    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
empek, pomysł być może i dobry, ale nie na Darcie..... może jeszcze pójdą po rozum do głowy i przetrasują go na wagony. W nocy i na tak długą trasę to jednak zdecydowanie powinien jechać skład wagonowy.

Również jestem za wagonami i zmianą stacji końcowej na Lublin (byłaby to dogodna rekompensata dla Lubelszczyzny, w związku z brakiem połączenia z Dolnym Śląskiem, na czas remontu LK7). Smile
Ale znając PKP Intercity, jak już sobie coś (głupiego) ubzdurają, to ciężko będzie wybić im to z głowy.

_________________
"Myśmy się na władzę nie zamachiwali. Myśmy ino kradli"
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 05-05-2017, 23:58    Odpowiedz z cytatem

Paranoją jest fakt, że Jelenia Góra ma lepszą ofertę niż niektóre miasta wojewódzkie..... Do Zakopanego do którego zmierzają tłumy turystów porównanie jak najbardziej zasadne, tutaj oferta jest bardzo słaba, a potencjał turystyczny jednak znacznie większy niż w przypadku JG. Cóż czas najwyższy nie ulegać naciskom regionalnych lobbystów, cieszy mnie, że w JG są osoby działające na rzecz rozwoju kolei, ale sytuacja, w której pociągów jest tutaj znacznie więcej niż uzasadniają to potoki musi martwić. Wożąc powietrze albo pojedyncze osoby w przedziałach pieniądze publiczne wyrzucamy w błoto, a są regiony, gdzie połączeń kolejowych nie ma wcale. Przypomnę, że PKP IC kierując rzesze składów do JG nie uznaje za zasadne, aby do Nowego Sącza kursowało chociaż jedno stałe codzienne połączenie dalekobieżne. To jednak nie jedyny błąd PKP IC, skierowanie EIP do Wrocławia to kolejna nietrafiona decyzja, składy EIC byłyby tutaj wystarczające, Pendolino powinno jeździć tam gdzie było od początku planowane.

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Noema Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 13 Lis 2005
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: 06-05-2017, 00:21    Odpowiedz z cytatem

sheva17, faktem jest, że jeleniogórskie mikolstwo za bardzo się rozpędziło. Ich działania przybrały już formę groteski. A jeszcze im mało! Domagają się przekierowania pociągów do/z Drezna przez Jelenią Górę, pociągu do Berlina i kolejnych pociągów TLK/IC do innych zakątków Polski (Mazury, Szczecin, Lublin). Ale to jeszcze nic. Wiednia im się zachciało:

http://infokolej.pl/viewtopic.php?p=366231#366231

Ja nie wiem... Czy mikole na jeleniogórskim dworcu onanizują się przy tych pociągach? Taka dygresja... Kiedyś jechałam do Szklarskiej Poręby i w Jeleniej Górze miałam przesiadkę. „Kamieńczyk” był opóźniony, więc miałam trochę czasu, żeby poszwendać się po dworcu. Zauważyłam jednego z jeleniogórskich mikoli (ja ich znam, oni mnie niekoniecznie), który biegał po peronach i oglądał pociągi (akurat Dart przyjeżdżał i odjeżdżał, swoją drogą z mikroskopijną frekwencją – ok. 10 osób). Dorosły facet za pociągami po dworcu biega zamiast zająć się jakąś dziewczyną. Obłęd!

Że sobie niczego nie wymyśliłam na poczekaniu, odsyłam do mego posta sprzed roku:
http://infokolej.pl/viewtopic.php?p=358350#358350

Beton PKP IC jak wściekły nakocił pociągów do Jeleniej Góry i teraz trzeba je będzie stopniowo wycinać ze względu na mizerną frekwencję. Czyżby w ministerstwie ktoś poszedł po rozum do głowy i powiedział STOP dotowaniu kolejnych muchowozów do Jeleniej Góry? W końcu te mikolskie fanaberie są finansowane z naszych podatków.

„Śnieżkę” w grudniu okrojono do weekendu, „Mamry” wylatują w czerwcu... Swoją drogą, te „Mamry” przyjeżdżają do Jeleniej Góry przed północą. Idealny pociąg dla turystów! Nie dziwota, że jeździ pusty i go likwidują. Będzie kwik!

Dart do Jeleniej Góry musi jeździć, ze względu na ciągłość projektu z funduszy unijnych. Do tego nocne „Sudety” do Warszawy i Gdyni, coś do Przemyśla i nic więcej w Karkonosze nie potrzeba. Dla turystów to aż nadto. Pominę cyrkowanie z Pendolino, gdyż to taka sama głupota jak EIC do Węglińca. Najdroższy pociąg przyjeżdżający do Jeleniej Góry późnym wieczorem i wyjeżdżający bladym świtem. Dla kogo? Bo przecież nie dla turystów zwiedzających góry.

Zamiast kolejnych pociągów do Jeleniej Góry wolałabym jakiś nocny TLK z Wrocławia w Bieszczady. Region niemal zapomniany przez kolej, a ciekawszy od Karkonoszy. Apeluję więc do centrali PKP IC o opamiętanie. Polskie góry to nie tylko Karkonosze!

PS
Końca wariactwa w PKP IC niestety nie widać, bo w nowym rozkładzie jazdy zaplanowano jeszcze więcej pociągów do Jeleniej Góry, praktycznie 7 codziennie:

http://infokolej.pl/viewtopic.php?p=367863#367863

Policzmy wszystko to co jeździ do Zagórza, Krynicy Zdr., Zakopanego, Wisły, Kudowy Zdr. i porównajmy z jedną Jelenią Górą. Czy to nie absurd?! I jeleniogórskim mikolom jeszcze mało... Petycje piszą!

http://www.petycje.pl/petycja/12448/tak_dla_wydluzenia_relacji_pocisgu_tlk_amamrya_bialystok-_wroclaw_do_jeleniej_gory.html

_________________
Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

empek Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 18 Wrz 2007
Skąd: JG/LBN

PostWysłany: 06-05-2017, 03:09    Odpowiedz z cytatem

Zachowań co niektórych mikoli (podkreślam: mikoli, nie zwyczajnych miłośników, którzy mają swoje życie i robią coś konstruktywnego) komentować nie zamierzam. Zawsze się znajdzie jakiś zbok, który będzie się obławiał fotografiami z kolejowego świata, trollował na forach i żądał połączeń zewsząd-dowsząd. Ale ja nie o tym:

Cytat:
Policzmy wszystko co jeździ do Zagórza, Krynicy Zdr., Zakopanego, Wisły, Kudowy Zdr. i porównajmy z jedną Jelenią Górą. Czy to nie absurd?! I jeleniogórskim mikolom jeszcze mało... Petycje piszą!

http://www.petycje.pl/petycja/12448/tak_dla_wydluzenia_relacji_pocisgu_tlk_amamrya_bialystok-_wroclaw_do_jeleniej_gory.html

Noemo, zauważ tylko jedną rzecz: ktoś jednak ten pociąg puścił, tak? Skoro się na niego zdecydowano, to nie uważasz, że absurdem jest to, że tuż przed rozpoczęciem szczytu przewozowego (wakacje), zostaje skrócony? Ja rozumiem wszystko, ale takie działania są zwyczajnie debilne. Można było zrobić odwrotnie: uruchomić ten pociąg wyłącznie w wakacje, zamiast tych weekendowych ogryzków. To po pierwsze. Po drugie: jak słusznie zauważyłaś, połączenia na Dartach muszą być realizowane do określonych wcześniej miast, ze względu na dotacje z eurokołchozu, co częściowo ma już miejsce (podkreślam: częściowo, gdyż do tej pory brak jest dalekobieżnego połączenia przez Węgliniec, które - przy dobrych wiatrach - pojedzie od grudnia + opcja lubelska w postaci IC Słowacki, która dostępna będzie po remoncie LK7).

Odnośnie samej liczby uruchamianych połączeń:
1) To nie są ekstra pociągi do Jeleniej Góry, tylko powydłużane relacje, które kończyły/rozpoczynały bieg we Wrocławiu.
2) Nikt nie prosił o pociągi komercyjne w stylu EIP/EIC. Dobrze wiesz, że wspomniane połączenia ekspresowe mają w przeważającej części walor polityczny. Będę miał okazję skorzystać z dobrodziejstwa w postaci Pendolino, na odcinku Warszawa-JG, w tym miesiącu, ale prawda jest taka, że wyłącznie ze względu na SuperPromo, dzięki któremu cena biletu jest akceptowalna. Przy okazji podpatrzę frekwencję.
3) Wspomniane "Mamry", czy też połączenie w kierunku Szczecina może funkcjonować wyłącznie w sezonie frekwencyjnym (ferie, święta, wakacje).

Odnośnie nocnego połączenia Dolnego Śląska z Bieszczadami: to przecież samo PKP Intercity dało dupy, nie zapewniając żadnego sensownego dojazdu (bodajże tylko kierunek warszawski ma jako tako zapewniony pociąg w tamte strony). Podobnie sprawa dotyczy wymienionych przez Ciebie kurortów. Prawda jest taka, że co najmniej połowa z wymienionych problemów jest do rozwiązania, pod warunkiem, że:
1) Kończymy z wariactwem w stylu "niedasię" i dotacją za nic lub za połączenia, które znikają po pierwszej lepszej korekcie;
2) Wyznaczamy grupę wagonów wschód-zachód (np. łączymy kurorty Dolnego Śląska z Zakopanem, Zagórzem i Krynicą) jednym nocnym połączeniem, w postaci grup wagonów.
3) Przewoźnik posiada sprawne lokomotywy spalinowe, a nie dziadostwo w stylu Gama, za które powinien grozić prokurator.

Wszystko jest do zrobienia i za te absurdalne dotacje, jakie otrzymuje nasz Narodowy Przewoźnik, nie powinno być jakichkolwiek luk na mapie w przewozach pasażerskich!

_________________
"Myśmy się na władzę nie zamachiwali. Myśmy ino kradli"
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Światowid Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Paź 2009
Skąd: Dolny Śląsk

PostWysłany: 06-05-2017, 14:53    Odpowiedz z cytatem

Problem tkwi w tym że PIC pcha tu pociągi których tutaj nie potrzeba. Nikt tu nie prosił o jakieś Pendolina EIC do Warszawy czy durnowate Szlarki do Poznania. O to nikt tu nie prosi. Podstawowa siatka połączeń dla Dolnego Śląska to w Karkonosze: MAMRY do Białegostoku p Olsztyn, SŁOWACKI do Lublina p. Warszawę, MATEJKO do Przemyśla KARKONOSZE do Białegostoku p. Węgliniec Warszawę i nocny do Gdyni z wagonami do Szczecina w sezonie. ZGGORZELECKA do Białegostoku p. Warszawę, WYSPIAŃSKI LUB KOSSAK do Przemyśla i jakiś IC do Gdyni. 273 tu jakwejdzie wszystko z projektu to więcej nie trzeba. 276 Warszawa i Gdynia w sezonie do Kudowy a poza do Międzylesia plus sezon p Podsudecką do Krakowa. Powtarzam inne dodatki PICU nas nie interesują. Zapychani rozkładu Expresami to absurd.Tyle w temacie.

_________________
Zapraszam
www.facebook.com/Komitet-Obrony-Dolno%C5%9Bl%C4%85skich-Linii-Kolejowych-108483915900559/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Rozkładowiec
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 06-05-2017, 15:55   

Światowid, żyjesz trochę przeszłością. Siatka połączeń, którą proponujesz w Jeleniej Górze była w czasach PRL-u. Tylko weź pod uwagę, że wówczas mało kto miał samochód, a i ówczesny PKS nie miał rozbudowanej siatki połączeń dalekobieżnych, jak teraz przewoźnicy autobusowi, więc kolej praktycznie nie miała konkurencji. Czasy się zmieniły i wiele osób jadąc w dalszą podróż wybiera własny samochód, lub autobus. W wielu przypadkach taka podróż jest nie tylko szybsza, ale i tańsza. Dla mieszkańców takich miast jak Jelenia Góra, czy Wałbrzych potrzebna jest dobrze rozbudowana siatka połączeń regionalnych, głównie z Wrocławiem. Tak jak pisałem wcześniej z dalekobieżnych całorocznych połączeń wystarczą dwa - jedno dzienne i jedno nocne. Pozostałe połączenia jedynie w weekendy i w sezonie typowo pod turystów. Dodatkowo, żeby tym pociągom zwiększyć frekwencję, PKP IC powinno (przynajmniej w sezonie) zadbać o autobusy dowozowe z Jeleniej Góry do Karpacza, bo to jest obecnie najchętniej wybierany karkonoski kurort, tak w sezonie letnim, jak i zimowym.
Powrót do góry

Bartuś Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Paź 2008
Skąd: Dobiegniew

PostWysłany: 06-05-2017, 16:38    Odpowiedz z cytatem

Tylko że na Jelenią Górę nie powinno się patrzeć tylko i wyłącznie przez pryzmat połączeń turystycznych. Wzdłuż linii 274 jest kilka całkiem sporych miast (w tym ponad 100-tysięczny Wałbrzych), zaś sama linia jest w całkiem niezłym stanie. To odróżnia tą nieszczęsną Jelenią Górę od Zakopanego czy Zagórza.

Nie zauważyłem np. żądań żeby nakocone pociągi do Przemyśla skracać do Rzeszowa.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Rozkładowiec
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 06-05-2017, 18:04   

Bartuś napisał/a:
Tylko że na Jelenią Górę nie powinno się patrzeć tylko i wyłącznie przez pryzmat połączeń turystycznych. Wzdłuż linii 274 jest kilka całkiem sporych miast (w tym ponad 100-tysięczny Wałbrzych), zaś sama linia jest w całkiem niezłym stanie

To samo można powiedzieć o linii zgorzeleckiej. Tam też są spore miasta, takie jak Legnica, Bolesławiec i Zgorzelec, linia zmodernizowana a oferta dalekobieżna praktycznie żadna. Co gorsza w porównaniu z Jelenią Górą, także komunikacja autobusowa też jest marna.
Bartuś napisał/a:
Nie zauważyłem np. żądań żeby nakocone pociągi do Przemyśla skracać do Rzeszowa.

Przemyśl to trochę inna bajka. Tutaj bardziej chodzi o pobliskie przejście graniczne z Ukrainą . Z Przemyśla można się przesiąść na liczne busy do granicy w Medyce, a także autobusy w głąb Ukrainy.
Powrót do góry

Beatrycze Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 11 Lis 2005
Skąd: Legnica

PostWysłany: 06-05-2017, 20:26    Odpowiedz z cytatem

Rozkładowiec napisał/a:
To samo można powiedzieć o linii zgorzeleckiej. Tam też są spore miasta, takie jak Legnica, Bolesławiec i Zgorzelec, linia zmodernizowana a oferta dalekobieżna praktycznie żadna. Co gorsza w porównaniu z Jelenią Górą, także komunikacja autobusowa też jest marna.

Na linii zgorzeleckiej KD są monopolistą, jeżdżą tylko pociągi regionalne do/z Wrocławia. Komunikacja PKS nie istnieje - kolej wycięła wszystko! Nawet zgorzelecki PKS splajtował. Legnicki dworzec PKS przerobiono na Biedronkę i zostawiono pod sklepem jeden przystanek z żałośnie małą ilością kursów.

Rozkładowiec napisał/a:
Przemyśl to trochę inna bajka. Tutaj bardziej chodzi o pobliskie przejście graniczne z Ukrainą.

W Przemyślu Bakończycach PKP IC ma swoją stację techniczną i postojową, więc to zrozumiałe, ze pchają tam wszystkie pociągi. Poza tym ruch jest spory ze względu na masowy desant Ukraińców na nasz kraj. Po zniesieniu wiz do UE ruch będzie jeszcze większy.

_________________
"Aby dowiedzieć się kto naprawdę tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno ci krytykować" - Voltaire.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

krzychu12231 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 25 Lip 2009
Skąd: Poznań

PostWysłany: 06-05-2017, 20:49    Odpowiedz z cytatem

Bartuś napisał/a:
Tylko że na Jelenią Górę nie powinno się patrzeć tylko i wyłącznie przez pryzmat połączeń turystycznych. Wzdłuż linii 274 jest kilka całkiem sporych miast (w tym ponad 100-tysięczny Wałbrzych), zaś sama linia jest w całkiem niezłym stanie. To odróżnia tą nieszczęsną Jelenią Górę od Zakopanego czy Zagórza.

No i dokładnie o tym samym pisałem. Pchanie całorocznych, dziennych pociągów do Zakopanego czy Zagórza nie ma absolutnie żadnego sensu, właśnie z powodu długiego czasu jazdy oraz braku większych ośrodków miejskich w pobliżu i na trasie. Co innego w sezonie, ale to już inna bajka.

Biorąc pod uwagę ponad 200 tys. mieszkańców przy LK 274 miedzy Wrocławiem a Jelenią Górą to te 4-5 par pociągów dalekobieżnych to jest optymalna liczba (mówię o całorocznych i pospiesznych TLK/IC). Nienormalne to były czasy, gdy w ciągu doby jeździły tam 1 czy 2 pociągi dalekobieżne. Rozumiem, że ludzie mieszkający przy linii zgorzeleckiej nie są usatysfakcjonowani tą dysproporcją i jest to jak najbardziej słuszne. Ale nie jest to powodem do tego, żeby połączenia do Jeleniej Góry kasować (oczywiście nie twierdzę, że rozkład i kierunki kursowania są ok bo tego nie wiem, mówię tylko o liczbie połączeń w kierunku Wrocławia i dalej). Po prostu w kierunku Zgorzelca powinna także zostać wydłużona część połączeń kursujących obecnie do Wrocławia, tyle, że duże znaczenie ma tutaj elektryfikacja odcinka Węgliniec - Zgorzelec.


Ostatnio zmieniony przez krzychu12231 dnia 06-05-2017, 20:53, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

dddbb
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 06-05-2017, 20:50   

Moje obie ręce podpisują się pod tym, co pisze Bartuś. Jelenia Góra to nie tylko Szklarska i (po części) Karpacz, ale także Wałbrzych, o którym nie można zapominać. Zatem nie można mówić o ruchu stricte turystycznym. Zakopane to jednak inna bajka - raz, że na trasie Sucha i Kalwaria nie generują takiego ruchu, dwa że czas przejazdu odbiera wszelakie chęci podróżowania pociągiem innym osobom, niż turyści z odleglejszej Polski.
Powrót do góry

Beatrycze Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 11 Lis 2005
Skąd: Legnica

PostWysłany: 06-05-2017, 21:18    Odpowiedz z cytatem

krzychu12231 napisał/a:
Biorąc pod uwagę ponad 200 tys. mieszkańców przy LK 274 miedzy Wrocławiem a Jelenią Górą to te 4-5 par pociągów dalekobieżnych to jest optymalna liczba (mówię o całorocznych i pospiesznych TLK/IC).

Tyle samo ludzi mieszka przy linii zgorzeleckiej. Legnica ma ponad 100 tys. mieszkańców, niewiele mniej od często przywoływanego tutaj Wałbrzycha. O zatłoczonych ponad miarę pociągach na linii jeleniogórskiej nie słychać. Na linii zgorzeleckiej przepełnione pociągi to norma. Czasem bywa tak, że za Legnicą ludzie nie mieszczą się do składu i zostają na peronach. Tak więc to nie liczba mieszkańców miasta/regionu decyduje o frekwencji w pociągach tylko ich mobilność. Na przykład Bolesławiec generuje kilkukrotnie większy ruch niż Zgorzelec.

_________________
"Aby dowiedzieć się kto naprawdę tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno ci krytykować" - Voltaire.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

barciur Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 09 Paź 2014

PostWysłany: 06-05-2017, 23:35    Odpowiedz z cytatem

Dwie dziwne sprawy. Po pierwsze - wydłużenie TLK Pomarańczarki/Mierzei w sezonie do Przemyśla z Rzeszowa. Miało być to jako skomunikowanie Warszawy i Lublina z pociagiem dziennym do Kijowa. Przyjazd do Przemyśla jakoś ok. 13:10, tak zakładał projekt. I co? Teraz przyjazd do Przemyśla to 14:13, bo nagle cała wycieczka jest o 1,5h dłuższa z Gdańska do Przemyśla. No to co to za skomunikowanie, jak międyznarodowy pospieszny do Lwowa i Kijowa odjeżdża o 14:25? Tym bardziej, ze tam cały odcinek Łuków - Lublin - Przemyśl jest na Gamie, która wiadomo jaką ma zawodność...

Druga to bardizej ciekawostka. Od 11 czerwca jeden z TLK (Polesie, rel. Chełm - Warszawa Zachodnia) zastąpi Regio na trasie Lublin - Lubartów z prawie wszystkimi osobowymi postojami na tej trasie. Ciekawi mnie, jak zostanie to rozwiązane taryfowo.

http://i.imgur.com/cEkl5rG.jpg
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 93 z 107 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 92, 93, 94 ... 105, 106, 107  Następny
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl