Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 96, 97, 98 ... 105, 106, 107  Następny
Rozkład jazdy 2016/2017
Autor Wiadomość

mkfilmykolejowe Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 12 Mar 2010

PostWysłany: 21-05-2017, 13:30    Odpowiedz z cytatem

Przez wiele miesięcy EIC na trasie Warszawa - Poznań. - Szczecin jeździły bez Warsu to samo BWE, teraz już od maja widzę wszystkie EIC posiadają Wars.

_________________
fb: podróże koleją. Zdjęcia, ciekawostki z podróży Smile
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

robertrush Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Sie 2011
Skąd: Gorzów/Złocieniec

PostWysłany: 21-05-2017, 16:34    Odpowiedz z cytatem

Od 11 czerwca do 2 września Piła, Wyrzysk i Nakło nad Notecią zyskują dodatkowe połączenie do Warszawy Wschodniej ("Kutrzeba"):
- Piła 5:23 - ...- Bydgoszcz Główna 7:00 - ...- Warszawa Centralna 10:35, powrót
- Warszawa Centralna 17:29 -...- Bydgoszcz Główna 21:20 - ... - Piła 22:32.

_________________
Fundacja Ratowania Zabytków www.zabytki.org
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

janstar Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 03 Sie 2012

PostWysłany: 21-05-2017, 19:22    Odpowiedz z cytatem

Czy i gdzie znajdę pewny rozkład jazdy na lipiec (ten, który ma wejść w życie)?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

dddbb
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 21-05-2017, 20:59   

Pewna jest tylko śmierć Smile Ale aktualny na chwilę obecną rozkład na www.portalpasazera.pl
Powrót do góry

mistrzu Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 11 Sie 2016

PostWysłany: 21-05-2017, 22:19    Odpowiedz z cytatem

Jakieś łączenie tego TLK Kutrzeba? O ile się nie mylę miał zaczynać bieg w Koninie
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 22-05-2017, 11:57    Odpowiedz z cytatem

Polecam zobaczyć rozkład jazdy podczas zamknięć CMK po dniu 10 lipca br. Składy EIP pojadą ponad godzinę dłużej niż obecnie........ Czyli koncepcja @K65 wdrożona w praktyce.

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Prometeo Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 30 Lis 2016

PostWysłany: 22-05-2017, 14:42    Odpowiedz z cytatem

Zajefajne trasy mają pociągi Korczak i Wit Stwosz...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

K_65 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 25 Lut 2016
Skąd: Wrocław/Warszawa

PostWysłany: 22-05-2017, 20:02    Odpowiedz z cytatem

sheva17 napisał/a:
Polecam zobaczyć rozkład jazdy podczas zamknięć CMK po dniu 10 lipca br. Składy EIP pojadą ponad godzinę dłużej niż obecnie........ Czyli koncepcja @K65 wdrożona w praktyce.


Widać, że nie rozróżniasz podstawowych pojęć , definicji, kategorii oraz mechanizmów. Robisz to albo z głupoty, albo ze swojej wyrafinowanej złośliwości. Zakładam oczywiście to drugie. Po pierwsze to żadna moja koncepcja, bo nie ja budowałem CMK w latach 70-tych, ani kilkadziesiąt lat wcześniej nie wytyczałem przebiegu pierwotnych linii osadniczych przez Częstochowę Piotrków Koluszki oraz przez Kielce Radom, ani też nie podejmowałem decyzji politycznych w tej sprawie. Po drugie to o czym piszę wynika z natury rzeczy i żadne manipulowanie poprzez wywoływanie sztucznego ruchu w szczerym polu na pociągach ekonomicznych oraz budowa Wiosek Potiomkinowskich vide Włoszczowa Płn. & Opoczno Płd. tego nie zmieni. Wiesz dobrze, że mechanizm włoszczowski opiera się na kłamstwie i manipulacji.

Po co więc bredzisz i rozsiewasz na forum kłamstwa , że chcę aby pociągi kategorii EIP/EIC jeździły dłużej pominięciem CMK Question To dla nich właśnie jest szybka dedykowana linia CMK wiodąca przez pół Polski po środku niczego. I tego nie neguję, że drogie pociągi kwalifikowane EIP/EIC mogą omijać (czyli de facto nie zatrzymywać się) w takich miastach jak: Kielce, Radom czy Częstochowa. Potwierdza to nawet rozkład jazdy dla EIC/EIP, który nie przewiduje postojów pośrednich ani w Częstochowie, ani w Łodzi, ani w Kaliszu i Ostrowie Wlkp. Oczywiście w tych miastach teoretycznie postoje kategorii kwalifikowanej są możliwe, ale niekonieczne. Rzecz do uznania. Natomiast inna para kaloszy pociągi ekonomiczne TLK/IC/IR(czemu nie). Te kategorie pociągów nie mogą omijać naturalnych dużych miast pośredniej sieci osadniczej i zabawiać kosztem 600 tys. mieszkańców osi kielecko- radomskiej, czy też 1,5 mln osi częstochowsko-piotrkowsko-łódzko-skierniewickiej dwóch wiosek liczących 10 i 22 tys. mieszkańców(łącznie populacja Myszkowa Śmiech ). CMK nie może wysysać ruchu z tych linii i dewastować pół Polski w imię mikolskich kaprysów, widzi mi się lokalnych 2 małych mieścin oraz w imię kultu Gosiewskiego.

Więc po bredzisz na forum, że wytrasowanie pociągów kategorii kwalifikowanych EIC/EIP na objazd przez Koluszki Częstochowę to spełnienie mojej koncepcji. Question Po co kłamiesz na mój temat i po co manipulujesz tym o czym piszę.

Oczywistym jest, że będzie prowadzona modernizacja na LK4 (CMK) i pociągi EIP/EIC muszą gdzieś to objechać. Wybrano nawet dla Krakowa wiedenkę. Okazało się, że daje ona tylko godzinę dłuższy czas przejazdu. NAWET DLA KRAKOWA. Exclamation Wnioski nasuwają się więc same. W przypadku relacji Warszawa- Katowice żaden pociąg ekonomiczny nie powinien mieć prawa nawet prześliznąć się przez CMK, bo wiedenka gwarantuje dobry czas przejazdu zarówno dla relacji finalnej, jak zapewnia obsługę pośrednią czego nie zapewnia CMK. Tymczasem wraz z wejście obecnego rocznego rozkładu PIC wygasił wszystkie krajowe TLK/IC w relacji Warszawa- Katowice na CMK przerzucając je w końcu na właściwe miejsce, czyli na wiedenkę, ale aby nie było do końca już normalnie wymyślił degradacje międzynarodowych EC/EIC do kategorii ekonomicznej i uprawia herezję pt. międzylądowanie w Opocznie Płd. Tymczasem kiedy pociągi do Budapesztu i Pragi pojadą wiedenką to okazuje się, że nie zatrzymają się nawet w Częstochowie, nie mówiąc już o Koluszkach czy Piotrkowie. Czyli malutkie Opoczno ma pociągi międzynarodowe do Wiednia, Budapesztu czy Pragi. a taka 230tys. Częstochowa, czy 75 tys. Piotrków będą miały pionowe kreski w rozkładzie dla pociągów kategorii ekonomicznej. Exclamation Chora sytuacja, nienormalny kraj. Także jeżeli czyjeś koncepcje są tu wdrażane przez PIC to raczej Twoje herezje @Sheva, które namiętnie tu głosisz, iż Włoszczowa Opoczno są ważniejsze od Częstochowy/Kielc, czy od Piotrkowa/ Radomia. Totalne wodogłowie PIC-u widać w tym przypadku jak na dłoni. To raczej PIC Mój Drogi wdraża TWOJE heretyckie koncepcje, a nie moje.

Po wakacyjnych objazdach widać wyraźnie jak sieć osadnicza robiona jest w konia przez łże-elity warszawsko-krakowskie dbające jedynie o interes własnych czterech liter i uprawiające hipokryzję włoszczowską, IŻ RZEKOMO POMAGAMY MAŁYM MIASTOM.
Kurs ekonomiczny relacji Kraków- Warszawa jadący przez Skarżysko Radom jedzie zaledwie 15-20 minut dłużej niż zygzakami włoszczowsko-żelisławicko-opoczyńskimi. Czyli dla 15 minut zysku upupiamy Skarżysko (i całe tzw. trójmiasto świętokrzyskie) oraz 220 tys. Radom. Bardzo pro-ekonomicznie i bardzo prospołecznie. Śmiech Ale cóż ważne dla mikola, że choć fragmentem świętej linii CMK się jedzie. Śmiech
Zdegradowane pociągi międzynarodowe z kategorii EC/EIC do Budapesztu i Pragi oraz nocny ekonomiczny Chopin powinny być na stałe przeniesione na wiedenkę z reglamentowanymi oczywiście postojami, czyli tylko Koluszki (obowiązkowe skomunikowanie z Łodzią), Piotrków, Częstochowa. Nie może być tak, że pociąg międzynarodowy kategorii ekonomicznej marnuje postój pośredni na 22 tys. mieścinę Opoczno w sytuacji kiedy skorzystałoby z niego nieproporcjonalne rzesze ludzi. Nie może wreszcie być tak, że międzynarodowy pociąg ekonomiczny jak jedzie CMK ma międzylądowanie w Opocznie, a jak jedzie wiedenką to nie zatrzymuję się NAWET W CZĘSTOCHOWIE. Śmiech Totalne wodogłowie PIC-u tu wychodzi. Śmiech A może okazałoby się, że pojawiłby się ruch pośredni w Częstochowie, Piotrkowie czy aglomeracji łódzkiej i ktoś by w końcu zaczął zadawać słuszne pytania dlaczego jesteśmy OD TYLU LAT robieni w konia samym istnieniem linii CMK. Może wierchuszka kolejarska boi się zdemaskowania prawdy. Mr. Green

Pociągi Poznań- Łódź – Kraków na stałe powinny przejść na Piotrków – Częstochowę (bez postoju w Radomsku) . Tam wprowadzono postoje pośrednie w przeciwieństwie do warszawsko-krakowskich ekonomików Malinowskiego i Pobrzeża.

Co więcej okazuje się, że nawet przypadku LK14 z Wrocławia do Warszawy przez Kalisz i Łódź ( bez postojów pośrednich) da się wycisnąć czas dla Pendolino na poziomie 4 godzin i 4:20 dla wagonowego składu EIC Odra.

Oczywiście z pociągów kategorii EIC/EIP pośrednia sieć osadnicza nic nie ma, bo krakowskie i katowickie EIC/EIP nie zatrzymują się nawet w Częstochowie, nie mówiąc o Piotrkowie czy Koluszkach, a wrocławskie EIP/EIC nie zatrzymują się nawet w Łodzi, nie mówiąc o Kaliszu, czy Ostrowie Wlkp. Lecz to wyraźnie pokazuje, że nie ma żadnych argumentów, aby jakiekolwiek tanie pociągi ekonomiczne omijały pośrednie sieci osadnicze na rzecz CMK i zabawiania mieszkańców Włoszczowy i Opoczna kosztem rzeszy ludzi pominiętych. Do tego kuriozalną jest sytuacja, że ekonomiczne pociągi krakowskie Malinowski oraz Pobrzeże nie mają postojów pośrednich nawet w Częstochowie, nie wspominając o Piotrkowie czy Koluszkach. Rozumiem jeszcze brak postojów EIP, ale nie TLK/IC.

Reasumując wakacyjne objazdy demaskują wiele zakłamania dotyczącego CMK jak równoległych tras osadniczych LK1(wiedeńskiej) , LK8 (kielecko-radomskiej) oraz LK14 (ostrowsko- kalisko- łódzkiej) . Widać to jak na dłoni chyba trzeba być człowiekiem wyjątkowo złej woli, aby tego nie dostrzegać. Ja nie jestem przeciwnikiem CMK pod warunkiem, że służy do tego do czego była przeznaczona jako linia biegnąca przez totalne odludzia czyli : przewozu towarów oraz bez-postojowych ekspresów najwyższych kategorii handlowych. Nie może być natomiast odkurzaczem zasysającym ruch ekonomiczny z równoległych linii osadniczych tym bardziej, że wakacyjne objazdy pokazują duże zakłamanie w tej sprawie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 23-05-2017, 01:25    Odpowiedz z cytatem

Ileż razy można Cię prosić byś nie kompromitował się brakiem znajomości ojczystego języka? Masz problem nawet z ułożeniem zdania, żal.pl....... Ponadto powtarzasz jedną myśl w 10 zdaniach, nie potrafisz w sposób zwięzły się wyrażać. Cóż, jesteś klasycznym przykładem upadku systemu edukacji. Pleciesz bzdury o herezjach Very Happy, szczerze to mam wrażenie, że nie czujesz się najlepiej.....

Objazdy z pominięciem CMK skazują kolej na utratę pasażerów, do tego prowadzi wybór innych, Twoim zdaniem ,,szybkich" kierunków. Zobaczysz jak duży będzie odpływ pasażerów, choćby w TLK-ach skierowanych objazdami. Szkoda, że nie zrozumiałeś tego co bardzo prostym językiem chciałem Ci przekazać.
A zatem - raz jeszcze, powolutku, byś wszystko zrozumiał. Segment economy na CMK to oczywista oczywistość, ponieważ tak Krakusi mają prawo do szybkiego i taniego dojazdu do stolicy, w końcu CMK utrzymują z własnych podatków ( Ty co najwyżej możesz kierować ruchem we własnym pokoju Very Happy), jak i też na ofertę kolejową zasługują mieszkańcy Włoszczowy i Opoczna. A obecne objazdy pokażą patologię związaną z wdrożeniem Twoich koncepcji, pomimo braku postojów, czas jazdy z Krakowa do stolicy i tak będzie skandalicznie długi i absolutnie nieakceptowalny. Jazda samochodem, przy średnim tempie, do stolicy to około 4 h z minutami z Krakowa, pociąg przestaje być zupełnie konkurencyjny. Ale co taki oszołom jak Ty z tego zrozumie? Śmieją się z Ciebie wszyscy, na każdym forum gdzie się pojawiasz, ale awangarda i folklor też są potrzebne.

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Victoria Płeć:Kobieta
Asystentka Admina
Asystentka Admina


Dołączyła: 17 Lis 2005
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 24-05-2017, 20:36    Odpowiedz z cytatem

Ze Lwowa bezpośrednio do Trójmiasta, a z Kijowa wygodnie nawet na Hel.

Zmiana rozkładu jazdy od 11 czerwcu wprowadzi szereg zmian dla podróżujących na Ukrainę i odwrotnie. Jedna z głównych zmian dotyczy obsługi nowych miast, z których pasażerowie wygodnie dostaną się do stolicy Ukrainy. Bezpośrednie wagony do Kijowa mają startować także z Trójmiasta i Helu.

Więcej:
http://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci/ze-lwowa-i-kijowa-bezposrednio-do-trojmiasta-i-helu-81844.html

_________________
SKŁADKA NA SERWER
Postaw mi kawę na buycoffee.to
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora

erni1111 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 24 Lut 2017

PostWysłany: 25-05-2017, 01:35    Odpowiedz z cytatem

Godzina dłużej to jest jednak dużo na odcinek Kraków-Warszawa ok 40% dłużej niż po CMK - rezygnacja kilkudziesięciu procent pasażerów na rzecz innych środków transportu. Jaki jest sens pozbywania się pociągu z CMK, który jeździ na komplecie pasażerów - ekonomia przede wszystkim.
Druga rzecz EIP/EIC nie będzie się zatrzymywał w czasie objazdów w Łodzi, Gorzowie itd. bo tych stacji nie ma w cenniku EIC/EIP - przecież tam jest cennik wg relacji, a nie wg kilometrażu ja w TLK/IC. Nie będą na miesiąc wprowadzać specjalnego cennika i zmieniać systemu sprzedaży. Wydaje mi się, że on nawet będzie się zatrzymywał na niektórych stacjach, ale nie będzie można do niego wsiąść bo nie da się kupić biletu.
W tamtym roku przy jakichś problemach na CMK przez kilka dni na trasie Warszawa-Opoczno były kierowane na Tomaszów, Koluszki i Pendolino zatrzymywało się w Tomaszowie, ale wsiąść do niego nie było można.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Beatrycze Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 11 Lis 2005
Skąd: Legnica

PostWysłany: 25-05-2017, 13:43    Odpowiedz z cytatem

Jak bardzo wydłuży się czas jazdy z Terespola do Warszawy?

Poseł PiS Adam Abramowicz obawia się, że po wejściu w życie 11 czerwca korekty rozkładu jazdy podróż pociągiem z Terespola i Białej Podlaskiej do Warszawy znacznie się wydłuży. Powodem będzie łączenie składów z pociągami jadącymi z Lublina, które będą ciągnięte lokomotywami spalinowymi PKP Intercity.

Więcej:
https://kurierkolejowy.eu/aktualnosci/30146/jak-bardzo-wydluzy-sie-czas-jazdy-z-terespola-do-warszawy.html

_________________
"Aby dowiedzieć się kto naprawdę tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno ci krytykować" - Voltaire.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Victoria Płeć:Kobieta
Asystentka Admina
Asystentka Admina


Dołączyła: 17 Lis 2005
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 25-05-2017, 18:43    Odpowiedz z cytatem

Czerwcowa korekta rozkładu jazdy – startują duże modernizacje, będą tańsze bilety.

Od niedzieli, 11 czerwca, wchodzi w życie korekta rozkładu jazdy pociągów. Plakaty z informacjami są już dostępne na peronach i dworcach oraz w Internecie. Zmiany związane są z zapewnieniem sprawnego kursowania pociągów w trakcie prowadzonych przez PLK modernizacji i remontów linii. Na przejazdy trasami, na których podróżnych czekają utrudnienia, PKP Intercity przygotowało specjalną ofertę, obniżając ceny biletów.

Więcej:
https://kurierkolejowy.eu/aktualnosci/30150/czerwcowa-korekta-rozkladu-jazdy---startuja-duze-modernizacje--beda-tansze-bilety.html

_________________
SKŁADKA NA SERWER
Postaw mi kawę na buycoffee.to
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora

jajo31 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Sie 2012
Skąd: Gorzów

PostWysłany: 25-05-2017, 20:17    Odpowiedz z cytatem

Troche stanieje bilet na trasie Poznań-Warszawa no ok dobre i to,ale np. jadący z Szczecina do Warszawy też pojedzie objazdem TLK-ą(pomijając Moniuszko) i jakoś zapłaci normalnie(72zł w 2 klasie).Znizki powinny być dla każdego.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sebico Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 02 Kwi 2008

PostWysłany: 26-05-2017, 00:01    Odpowiedz z cytatem

Czy są jakieś nieogłoszone jeszcze plany, żeby od 11.06 (ewentualnie wyjątkowo 18.06) Matejko jechał Nadodrzańską od Wrocławia?. Został mi dziś sprzedany bardzo dziwny bilet, którego skan dodaję w załączniku. Zgadza się wszystko, łącznie z czasem przejazdu co do minuty z rozkładem z plk, tyle że według rozkładu pociąg jedzie przez Poznań, a według mojego biletu przez Gryfino. Kilometraż z biletu także odpowiada trasie przez Gryfino. Niestety zauważyłem dopiero po odejściu od kasy - nie miałem czasu wracać. Co sądzicie o sytuacji? Powinienem coś z tym zrobić?

PS. Może troszkę offtopic, ale nie chciałem zakłądac nowego wątku dla jednej sprawy Smile

20170419_223555_HDR-1ed.JPG
Plik ściągnięto 124 raz(y) 60.37 KB

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 97 z 107 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 96, 97, 98 ... 105, 106, 107  Następny
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl