Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 48, 49, 50 ... 105, 106, 107  Następny
Rozkład jazdy 2016/2017
Autor Wiadomość

sebek Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 15 Lis 2005
Skąd: Bytom/okolice

PostWysłany: 19-10-2016, 17:16    Odpowiedz z cytatem

Faktycznie wszystkie jako EIC widnieją na portalu pasażera, wątpię, żeby Praha, P-Moravica i Varsovia, nagle zmieniły kategorię. Analizując rozkład dla Katowice - Warszawa, widać, że na CMK pozostaną EIC/EIP, do tego dość duże przerwy w ciągu dnia wprowadzają. Rano od 8.49 - 11.33, brak pociągów KAT - Wawa, zarówno przez CMK jak i Częstochowę. Po tej przerwie jest Porta Moravica, co raczej świadczy, że pojedzie jako EIC.
Ale to wszystko będzie jasne, jak wprowadzą 100% pewny rozkład.

_________________
na forum od 2005 roku:)
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

miłośnik Płeć:Mężczyzna
Zbanowany


Dołączył: 03 Kwi 2015

PostWysłany: 19-10-2016, 18:45    Odpowiedz z cytatem

Wszystkie te pociągi w poratlu pasażera widnieją jako EIC. W wyszukiwarce DB w stronę Katowic widnieją jako IC w stronę Warszawy wszystkie jako EIC co oznacza, że raczej na 100% będa jeździć jako EIC, w wyszukiwarce międzynarodowej jest błąd który będzie poprawiony.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

ponio1984 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 12 Wrz 2010

PostWysłany: 19-10-2016, 20:08    Odpowiedz z cytatem

te 3 wymienione wcześniej pociągi w zarysie rozkładu jazdy jako pociągi kat IC. Wszystkie jeżdżace na obcych wagonach.

IC/EC 116 /14002/3 Praha
IC/EC 131 / 14004/5 Varsovia
IC/EC 112 /14006/7 Porta Moravica

EIC to Polonia ( do Wiednia ) Sobieski i Comenius

Chopin TLK
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

danio Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 03 Lip 2007

PostWysłany: 19-10-2016, 20:42    Odpowiedz z cytatem

Potwierdzam że tak będzie jak mówi ponio1884 Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

miłośnik Płeć:Mężczyzna
Zbanowany


Dołączył: 03 Kwi 2015

PostWysłany: 19-10-2016, 21:07    Odpowiedz z cytatem

ponio1984 napisał/a:
te 3 wymienione wcześniej pociągi w zarysie rozkładu jazdy jako pociągi kat IC. Wszystkie jeżdżace na obcych wagonach.

IC/EC 116 /14002/3 Praha
IC/EC 131 / 14004/5 Varsovia
IC/EC 112 /14006/7 Porta Moravica

EIC to Polonia ( do Wiednia ) Sobieski i Comenius

Chopin TLK


Nieaktualne w zarysie rozkładu widnieją jako EIC. Napiszę inaczej widniały jako IC ale już widnieją jako EIC. Najlepszy jest porta pasażera na PLK. Tam zmienili z IC na EIC. Takie kwiatki są nie od dziś. Rok temu Tatry widniał jako TLK. Wejdź sobie na portal pasażera i tam masz najbardziej aktualne info wybierz datę po 11 grudnia i masz wszystkie połączenia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

danio Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 03 Lip 2007

PostWysłany: 19-10-2016, 22:17    Odpowiedz z cytatem

Info z pewnego źródła, będą jako IC.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

miłośnik Płeć:Mężczyzna
Zbanowany


Dołączył: 03 Kwi 2015

PostWysłany: 19-10-2016, 22:25    Odpowiedz z cytatem

Pociągi te będą kursować jako EIC, jakiś koleś mi spamuje na privie twierdząc że jest z PICu jego info są z dupy wzięte. Pociągi te będą jako EIC.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

ponio1984 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 12 Wrz 2010

PostWysłany: 19-10-2016, 22:52    Odpowiedz z cytatem

hmmm. z dupy wzięte... no ciekawe ciekawe:) ciekawe co powiesz jak się potwierdzą moje informacje:)

a teraz małe szczegóły w kierunku Czech
Praha odjazd 5:39 z Warszawy Wsch.
Polonia - 6:44
Varsovia -9:24
Sobieski z Gdyni do Wiednia 12:34 ze Wschodniego
Porta Moravica 13:39
Comenius 17:38
Chopin 21:09

jest to pierwszy zarys.
Ciekawe co się zmieni w zamknięciowym RJ:)

Pozdrowienia dla Miłośnika:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

miłośnik Płeć:Mężczyzna
Zbanowany


Dołączył: 03 Kwi 2015

PostWysłany: 19-10-2016, 22:57    Odpowiedz z cytatem

OK niech Ci będzie i sorka za priv.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Rozkładowiec
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 20-10-2016, 00:44   

Ciekawy jestem jak to będzie z kategoriami tych kilku międzynarodówek. Z jednej strony nie chce mi się wierzyć, żeby PIC tak wspaniałomyślnie obniżył kategorię tych pociągów, ale z drugiej strony zastanawiające są te postoje w Dąbrowie Górniczej i Opocznie. Osobiście kupując bilet na EIC, oprócz wyższego standardu domagałbym się także krótszego czasu podróży. Jeśli taki pociąg ma się zatrzymywać tam, gdzie TLK/IC, to faktycznie obniżenie kategorii jest wskazane.
Powrót do góry

Urbi Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 26 Kwi 2009
Skąd: Łódź / UK

PostWysłany: 20-10-2016, 02:00    Odpowiedz z cytatem

Rozkładowiec napisał/a:
Urbi, o jakiej fobii Ty mówisz? Czy ja gdzieś napisałem że pociągi Wroclaw - Warszawa są złe i trzeba je wyciąć? Tylko Ty tutaj twierdzisz że pociągi przez Częstochowę nie mają sensu i jeżdżą puste, co jest wierutną bzdurą. Dzięki pociągom wrocławskim macie dogodne połączenie nie tylko z Dolnym Śląskiem, ale także w drugą stronę z Białymstokiem i Lublinem, ale Wam Łodzianom wiecznie mało!


Jest ich za mało. 4 marne pary na trasię łączą tak duże ośrodki to śmiech. Nic dziwnego, że na tej trasię wygrywa transport drogowy.

ambrosia napisał/a:
Urbi, naprawde nie rozumiem jak możesz pisać, że Częstochowa i Opole nie powinni mieć nic wspólnego z osią transportową Warszawa-Wrocław skoro od zawsze pociągi w tej relacji (i to pociągi różnych kategorii) jeżdżą trasą przez Częstochowe-Lubliniec-Opole! Nie wiem w ogóle jak możesz tutaj wypisywać takie głupoty!


Wystarczy spojrzeć na mape. Ale skoro Wrszawa -Wrocław można jeździć przez Opole, to Kraków - Poznań można przez Łódź.

Rozkładowiec napisał/a:
Nie ja mam kompleks do Łodzi, tylko Wy macie kompleks wyższości nad sobą. Z Łodzi można bezpośrednio dojechać niemal do każdej większej aglomeracji w kraju, a dodatkowo macie siatkę połączeń z Warszawą, jakiej nie posiada żadna inna aglomeracja. Jednak Wam jest wiecznie mało i chcielibyście zabierać innym.


Polecam uważnie przeanalizować przyszłoroczną ofertę Wawa-Łódź i porównać z latami 2009, czy 2010. 4 godzinne dziury w weekendy to naprawdę bardzo fascynująca siatka połączeń... PB jednak może spać spokojnie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

akowan Płeć:Kobieta
Użytkownik


Dołączyła: 27 Maj 2015

PostWysłany: 20-10-2016, 10:48    Odpowiedz z cytatem

Jeżeli rozkład na stronie plk pl nie zmieni się to Piła straci pierwsze ranne połączenie z Warszawą ( obecnie 4,34 wyjazd z Piły) Sad.
Wg. tego rozkładu pierwsze połączenie z Piły Głównej do Warszawy będzie o godzinie 9,51 - czy ktoś ma jakieś przecieki czy tak będzie faktycznie?
Z góry dziękuję za informację
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

K_65 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 25 Lut 2016
Skąd: Wrocław/Warszawa

PostWysłany: 20-10-2016, 12:02    Odpowiedz z cytatem

Urbi napisał/a:

ambrosia napisał/a:
Urbi, naprawde nie rozumiem jak możesz pisać, że Częstochowa i Opole nie powinni mieć nic wspólnego z osią transportową Warszawa-Wrocław skoro od zawsze pociągi w tej relacji (i to pociągi różnych kategorii) jeżdżą trasą przez Częstochowe-Lubliniec-Opole! Nie wiem w ogóle jak możesz tutaj wypisywać takie głupoty!


Wystarczy spojrzeć na mape. Ale skoro Wrszawa -Wrocław można jeździć przez Opole, to Kraków - Poznań można przez Łódź.


Zupełnie błędne wnioskowanie. Trasa z Warszawy do Wrocławia wiedenką do Częstochowy i dalej przez Lubliniec Opole liczy tylko 22 km więcej niż przez Kalisz, Ostrów Wlkp. Trasa z Poznania do Krakowa przez E20 Łódź CMK to nałożenie od około 100 do 130 km w porównaniu z wariantami( i podwariantami) ostrowsko kluczborskim albo wrocławskimi. Do tego zero zysku czasowego dla relacji finalnej Poznań- Kraków czyli też Szczecin - Kraków. Nie tylko zero zysku, ale czas gorszy nawet potencjalnie o 50 minut gdyby zrobić szybkie połączenia Szczecin - Poznań ----- Kraków z reglamentowanymi postojami IC tylko na stacjach Jarocin Ostrów Wlkp. Kluczbork Lubliniec Częstochowa Stradom. Do tego szybsze są nawet połączenia z Poznania do Krakowa zahaczające o Wrocław i kontynuujące jazdę od Opola przecież nie naturalna trasą przez Katowice tylko protezą koniecpolską. Śmiech Czyli i tak jedziemy przez Lubliniec a nie jechaliśmy prosto przez Ostrów Wlkp. Kluczbork tylko zahaczaliśmy o Leszno Wrocław - Opole Śmiech


Trasa Poznań - Kraków przez E20 Łódź CMK jest raczej z gatunku jazdy z Wrocławia do Warszawy przez Poznań albo z Wrocławia do Warszawy przez Katowice niż opcji Warszawa - Wrocław przez Piotrków Częstochowę Lubliniec i Opole.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Urbi Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 26 Kwi 2009
Skąd: Łódź / UK

PostWysłany: 20-10-2016, 15:12    Odpowiedz z cytatem

K_65 napisał/a:
Zupełnie błędne wnioskowanie. Trasa z Warszawy do Wrocławia wiedenką do Częstochowy i dalej przez Lubliniec Opole liczy tylko 22 km więcej niż przez Kalisz, Ostrów Wlkp. Trasa z Poznania do Krakowa przez E20 Łódź CMK to nałożenie od około 100 do 130 km w porównaniu z wariantami( i podwariantami) ostrowsko kluczborskim albo wrocławskimi. Do tego zero zysku czasowego dla relacji finalnej Poznań- Kraków czyli też Szczecin - Kraków.


Ale dłuższa. Nic nie poradzę, że przez zabory linie do Wrocławia odgięto pod Kalisz, mimo, że od Sieradza powinna iść prosto na Wieruszów jak S8.

Kraków - Poznań przez Łódź czasy i tak są wydłużone przez postoje w Strykowie i realizacje skomunikowań na Widzewie i Kutnie. Realnie czas przejazdu jest porównywalny jak przez Kluczbork w okolicach 5:10, więc zbliżone czasy przejazdu mimo nadłożenia ponad 100km robią wrażenie. W dodatku ta trasa posiada potencjał na skrócenie czasu poniżej 5h po rewitalizacji Lk14 i 131.

K_65 napisał/a:
Nie tylko zero zysku, ale czas gorszy nawet potencjalnie o 50 minut gdyby zrobić szybkie połączenia Szczecin - Poznań ----- Kraków z reglamentowanymi postojami IC tylko na stacjach Jarocin Ostrów Wlkp. Kluczbork Lubliniec Częstochowa Stradom. Do tego szybsze są nawet połączenia z Poznania do Krakowa zahaczające o Wrocław i kontynuujące jazdę od Opola przecież nie naturalna trasą przez Katowice tylko protezą koniecpolską. Śmiech Czyli i tak jedziemy przez Lubliniec a nie jechaliśmy prosto przez Ostrów Wlkp. Kluczbork tylko zahaczaliśmy o Leszno Wrocław - Opole Śmiech


Będą takie połączenia, co nie wyklucza możliwości kursowania przez Łódź.

K_65 napisał/a:
Trasa Poznań - Kraków przez E20 Łódź CMK jest raczej z gatunku jazdy z Wrocławia do Warszawy przez Poznań albo z Wrocławia do Warszawy przez Katowice niż opcji Warszawa - Wrocław przez Piotrków Częstochowę Lubliniec i Opole.


I działa z sukcesami.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Rozkładowiec
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 20-10-2016, 15:38   

Kraków -Poznań przez Łódź, to nic innego, jak połączone relacje Kraków - Łódź z Łódź - Poznań. Nie miałbym nic przeciwko temu, gdyby te pociągi w kierunku Krakowa jeździły Wiedenką, a nie przez CMK. Pierwszy krok w tą stronę już został posunięty w postaci pociągu Katowice - Częstochowa - Łódź - Szczecin, który wyjedzie od grudnia. Podobnie powinno być z pociągami krakowskimi. Jak coś ma jechać przez CMK, to niech będzie w kategorii EIC z ograniczeniem postoi do Krakowa, Łodzi, Kutna i ewentualnie Konina.
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 49 z 107 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 48, 49, 50 ... 105, 106, 107  Następny
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl