Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 49, 50, 51 ... 105, 106, 107  Następny
Rozkład jazdy 2016/2017
Autor Wiadomość

Urbi Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 26 Kwi 2009
Skąd: Łódź / UK

PostWysłany: 20-10-2016, 15:53    Odpowiedz z cytatem

Na EIC będzie czas kiedy zrobią przebicie przez Łódź, bo żaden biznes nie będzie tłuk się na obrzeża Łodzi. Do tego rewitalizacja lk 14 i 131 z optymalizacją i czasem przejazdu poniżej 5h. To, że Łódź - Kraków kursują po CMK dzięki czemu połączenia zachowają wysoką konkurencyjność z transportem drogowym i odnoszą sukces. W dodatku pchanie się na Częstochowę która rzyga od połączeń do Krakowa i posiada odpowiednia siatkę do Poznania nie ma sensu. Piotrków i Radomsko to nie są tak znaczące ośrodki które uzasadniają przekierowanie całej oferty.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Rozkładowiec
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 20-10-2016, 16:09   

A skąd ta pewność? Kiedyś jechałem Reymontem i to właśnie Radomsko, Piotrków i Częstochowa wypełniły pociąg, a nie Łódź. Ale najprościej zabrać tym dwóm miastom polaczenia do Wrocławia i Krakowa, bo święta Łódź misi mieć często, tanio i wygodnie. Od grudnia nawet Górny Śląsk nie będzie miał taniego polaczenia z Warszawą przez CMK, ale Wy musicie mieć. Zasada jest prosta, płacisz taniej jedziesz dłużej, a dla tych co im zależy na czasie są droższe EIC.
Powrót do góry

Urbi Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 26 Kwi 2009
Skąd: Łódź / UK

PostWysłany: 20-10-2016, 16:43    Odpowiedz z cytatem

Rozkładowiec napisał/a:
A skąd ta pewność? Kiedyś jechałem Reymontem i to właśnie Radomsko, Piotrków i Częstochowa wypełniły pociąg, a nie Łódź.


Właśnie dlatego. Kiedy są połączenia przez CMK i nie ma potrzeby dostania się do Krakowa na rano, Łódź jeździ Sukiennicami, Barbakanem i Wawelem.

Rozkładowiec napisał/a:
Ale najprościej zabrać tym dwóm miastom polaczenia do Wrocławia i Krakowa, bo święta Łódź misi mieć często, tanio i wygodnie. Od grudnia nawet Górny Śląsk nie będzie miał taniego polaczenia z Warszawą przez CMK, ale Wy musicie mieć. Zasada jest prosta, płacisz taniej jedziesz dłużej, a dla tych co im zależy na czasie są droższe EIC.


Piotrków i Radomsko powinny mieć po jedne parze do Krakowa, Poznania i Wrocławia - Reymonta, Portowca i Ślężę albo Odrę i tyle.

Poczekajmy na wyjaśnienie sprawy z EC, bo jak na krajowym odcinku będą kursować jako IC, to Górny Śląsk będzie posiadał świetną ofertę połączeń ekonomicznych z Warszawą po CMK.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Rozkładowiec
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 20-10-2016, 18:59   

Piotrków i Radomsko powinny mieć to co jeździ od strony Łodzi i Warszawy do Katowic, to co obecnie w kierunku Wrocławia oraz wszystko od strony Łodzi w kierunku Krakowa. Po remoncie ewentualnie coś można puścić z Łodzi do Krakowa przez Tomaszów i Radom. Obsługę Opoczna i Włoszczowy powinny zapewniać jedynie IC Kraków - Warszawa via Kielce - Żelisławice i Tomaszów - Koluszki. Z resztą stawiam że za 2-3 lata tanie połączenia znikną z CMK i zostaną jedynie te stworki o których wspomniałem powyżej.
Przestałbyś też wypisywać brednie, że Łodzianie tak gromadnie potrzebują być na rano w Krakowie. Łodzianie taką potrzebę mają, ale do Warszawy a nie Krakowa. Jak się nawet znajdzie grupa takich osób, to jest nocny Wenus z wagonami do Krakowa, który jest tam o bardzo rozsądnej porze.
Powrót do góry

Urbi Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 26 Kwi 2009
Skąd: Łódź / UK

PostWysłany: 21-10-2016, 17:03    Odpowiedz z cytatem

Rozkładowiec napisał/a:
Piotrków i Radomsko powinny mieć to co jeździ od strony Łodzi i Warszawy do Katowic, to co obecnie w kierunku Wrocławia oraz wszystko od strony Łodzi w kierunku Krakowa.


Nie, nie powinny i nie będą.

Rozkładowiec napisał/a:
Po remoncie ewentualnie coś można puścić z Łodzi do Krakowa przez Tomaszów i Radom. Obsługę Opoczna i Włoszczowy powinny zapewniać jedynie IC Kraków - Warszawa via Kielce - Żelisławice i Tomaszów - Koluszki. Z resztą stawiam że za 2-3 lata tanie połączenia znikną z CMK i zostaną jedynie te stworki o których wspomniałem powyżej.


Wiesz ile by jechał taki Łódź - Kraków przez Radom? No właśnie... O tej likwidacji ruch economy na CMK słyszę co chwile.

Rozkładowiec napisał/a:
Przestałbyś też wypisywać brednie, że Łodzianie tak gromadnie potrzebują być na rano w Krakowie. Łodzianie taką potrzebę mają, ale do Warszawy a nie Krakowa. Jak się nawet znajdzie grupa takich osób, to jest nocny Wenus z wagonami do Krakowa, który jest tam o bardzo rozsądnej porze.


A Ty zacznij czytać ze zrozumieniem. Nigdzie nie nasiałem, że rano tłumy walą z Łodzi do Krakowa, a raczej to, że jak ktoś nie potrzebuje się rano dostać to wybiera połączenia po CMK.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Rozkładowiec
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 21-10-2016, 17:31   

Po raz kolejny powtarzam, że Łódź nie jest pępkiem świata. I tak dostaliście polaczenia ze Śląska do Gdyni, dla których naturalną trasą powinna być węglówka. I dalej mało. Weź przykład ze Światowida i KODLK. Upominają się o połączenia na Dolnym Śląsku, ale nigdzie nie pisze żeby im coś dać kosztem innych. Tylko zarozumiała i cyniczna Łódź by chciała mieć wszystko dla siebie. Czasy Grabarczyka się skończyły, więc myślę że wkrótce ktoś pójdzie po rozum po głowy i w końcu pociągi z Łodzi do Krakowa pojadą tak, jak jeździć powinny.
Powrót do góry

obiezykraj Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 13 Kwi 2009
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 21-10-2016, 19:42    Odpowiedz z cytatem

Oj kolego, chyba się trochę zagalopowałeś ...
Ze Śląska do Gdyni węglówką? Chyba tylko EIC Smile
Jak najbardziej Śląsk do Gdyni przez Częstochowę, Łódź, Bydgoszcz lub przez Częstochowę i Warszawę ;-)

Jak wygląda sytuacja nocnych pociągów w rozkładzie 2016/2017 ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Światowid Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Paź 2009
Skąd: Dolny Śląsk

PostWysłany: 22-10-2016, 00:13    Odpowiedz z cytatem

Jako, że wywołano mnie trochę tutaj do tablicy to po części ja też wypowiem swoje zdanie na temat połączeń Wrocławia z Łodzią i całego Dolnego Śląska. Fakt jest taki, że moim zdaniem prawda leży po środku. Faktycznie połączeń Wrocławia z Łodzią jest stanowczo za mało. Tutaj przy znacznym skróceniu czasu przejazdu pociągi powinny jeździć w takcie co 3 godziny z Wrocławia:
- po 6 rano Konopnica do Białegostoku
- po 9 Baczyński do Warszawy
- po 12 Słowacki do Lublina
- po 15 Orzeszkowa- Jelenia Góra- Białystok
- po 18 Asnyk Jelenia Góra- Warszawa

Natomiast nocnym połączeniem wcale nie musi być pociąg z Jeleniej Góry. Dwa połączenia tego regionu Polski z Łodzią w zupełności zabezpieczają ofertę przewozową. W związku z bardzo ubogą ofertą połączeń Dolnego Śląska z Mazurami i Olsztynem jak i również samej Łodzi powinien pojechać TLK Niegocin w relacji Wrocław- Białystok przez Łódź, Toruń, Olsztyn, Ełk.
Co do połączeń przez Piotrków Trybunalski powinny one pozostać na takim samym poziomie jak w przyszłym rozkładzie. Tyle ode mnie. Wracajmy do tematu 2016/17. Very Happy

_________________
Zapraszam
www.facebook.com/Komitet-Obrony-Dolno%C5%9Bl%C4%85skich-Linii-Kolejowych-108483915900559/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Urbi Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 26 Kwi 2009
Skąd: Łódź / UK

PostWysłany: 22-10-2016, 02:42    Odpowiedz z cytatem

Rozkładowiec napisał/a:
Po raz kolejny powtarzam, że Łódź nie jest pępkiem świata.


Nie jest, ale Częstochowa chyba już tak, skoro chcesz tam wszystko pachć, mimo, że już obecnie posiada sitkę ponad stan.

Rozkładowiec napisał/a:
I tak dostaliście polaczenia ze Śląska do Gdyni, dla których naturalną trasą powinna być węglówka. I dalej mało.


Spójrz jaką dziurę osadniczą posiada weglówka. Na ponad 200km żadnego ośrodka poza Zduńską Wolą.

Rozkładowiec napisał/a:
Weź przykład ze Światowida i KODLK. Upominają się o połączenia na Dolnym Śląsku, ale nigdzie nie pisze żeby im coś dać kosztem innych. Tylko zarozumiała i cyniczna Łódź by chciała mieć wszystko dla siebie.


Za to Ty kosztem Łodzi chcesz usilnie obsługiwać Piotrków i Radomsko.

Rozkładowiec napisał/a:
Czasy Grabarczyka się skończyły, więc myślę że wkrótce ktoś pójdzie po rozum po głowy i w końcu pociągi z Łodzi do Krakowa pojadą tak, jak jeździć powinny.


Nikt nie pójdzie po żaden rozum, bo nie trzeba. Kursy po CMK ponad 5 lat radzą sobie bardzo dobrzę, w przeciwieństwie do Reymonta.

Światowid napisał/a:
Jako, że wywołano mnie trochę tutaj do tablicy to po części ja też wypowiem swoje zdanie na temat połączeń Wrocławia z Łodzią i całego Dolnego Śląska. Fakt jest taki, że moim zdaniem prawda leży po środku. Faktycznie połączeń Wrocławia z Łodzią jest stanowczo za mało. Tutaj przy znacznym skróceniu czasu przejazdu pociągi powinny jeździć w takcie co 3 godziny z Wrocławia:
- po 6 rano Konopnica do Białegostoku
- po 9 Baczyński do Warszawy
- po 12 Słowacki do Lublina
- po 15 Orzeszkowa- Jelenia Góra- Białystok
- po 18 Asnyk Jelenia Góra- Warszawa


To byłaby idealna siatka na obecny stan i potencjł trasy kaliskiej, zamiast tego pic tworzy wielogodzinne luki i dubluje połączenia.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Rozkładowiec
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 22-10-2016, 07:38   

Urbi napisał/a:
Spójrz jaką dziurę osadniczą posiada weglówka. Na ponad 200km żadnego ośrodka poza Zduńską Wolą.

Na Węglówce widzisz dziurę osadniczą, bo omija Łódź, ale na CMK już tej dziury nie zauważasz. Skoro mieszkaniec Śląska jadąc do Bydgoszczy czy Gdańska musi się telepać dookoła przez Łódź bo to są tereny osadnicze, to dlaczego mieszkaniec Łodzi nie może jechać do Krakowa przez tereny osadnicze, tylko CMK?
Urbi napisał/a:
Za to Ty kosztem Łodzi chcesz usilnie obsługiwać Piotrków i Radomsko.

Jak kosztem Łodzi? Przecież ja nie lobbuję żeby coś Łodzi zabierać, tylko żeby przy okazji pociąg obsłużył inne ośrodki.
Obierzykraj napisał/a:
Oj kolego, chyba się trochę zagalopowałeś ...
Ze Śląska do Gdyni węglówką? Chyba tylko EIC

Węglówka to by tylko przykład najkrótszej trasy łączącej Śląsk z Pomorzem.

P.S. Prośba do moderatorów o wydzielenie postów na temat Łodzi, do osobnego wątku, bo zrobił się mały off top Wink
Powrót do góry

sympatyk Płeć:Mężczyzna
Sponsor


Dołączył: 14 Lip 2008

PostWysłany: 22-10-2016, 09:12    Odpowiedz z cytatem

Rozkładowiec, Taki temat istnieje już tu od dawna.

http://infokolej.pl/viewtopic.php?t=14218
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Rozkładowiec
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 22-10-2016, 09:34   

sympatyk, dlatego ponowna prośba do moderacji żeby tam przenieść posty na temat Łodzi by prowadzić dalszą dyskusję nie robiąc off topu tutaj Wink
Powrót do góry

K_65 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 25 Lut 2016
Skąd: Wrocław/Warszawa

PostWysłany: 22-10-2016, 11:41    Odpowiedz z cytatem

Urbi napisał/a:
Rozkładowiec napisał/a:
Czasy Grabarczyka się skończyły, więc myślę że wkrótce ktoś pójdzie po rozum po głowy i w końcu pociągi z Łodzi do Krakowa pojadą tak, jak jeździć powinny.

Nikt nie pójdzie po żaden rozum, bo nie trzeba. Kursy po CMK ponad 5 lat radzą sobie bardzo dobrzę, w przeciwieństwie do Reymonta.


Mikolskie majaczenie włoszczowskie. Jakby mercedesy zaczęli rozdawać za pół ceny - to też BY SIĘ SPRAWDZAŁO – w tym WASZYM specyficznym rozumieniu ekonomiki transportu. Dlaczego Alma zamiast ogłaszać bankructwo nie poszła drogą IR Biedronka, a Moraczewskiego nie wzięli sobie na prezesa. Śmiech
Zgodnie z tym tokiem rozumowania w takim razie wszystkie pociągi z Warszawy do Krakowa, Katowic i Wrocławia po CMK też niech jadą w taryfach ekonomicznych. Też sobie zapewne poradzą i będę jeszcze liczniej frekwencyjne niż obecnie. Śmiech

Rozkładowiec napisał/a:
Po remoncie ewentualnie coś można puścić z Łodzi do Krakowa przez Tomaszów i Radom. Obsługę Opoczna i Włoszczowy powinny zapewniać jedynie IC Kraków - Warszawa via Kielce - Żelisławice i Tomaszów - Koluszki. Z resztą stawiam że za 2-3 lata tanie połączenia znikną z CMK i zostaną jedynie te stworki o których wspomniałem powyżej.


Przez Tomaszów i Radom to raczej coś z Łodzi na Lublin należy puszczać, a nie na Kraków. Tu wiedenka wystarczy dla ekonomicznych z Łodzi do Krakowa , a EIC jak sobie Łódź wygeneruje to niech jeżdżą po polach CMK. Relacja Szczecin - Poznań - Kalisz- Sieradz - Zd.W. Łódź- - Tomaszów - Radom- Lublin.

Na CMK nawet żadne stworki i resztówki nie powinny zostać. Są one bez sensu. Doświadczenie z TLK Kordecki z lat 2006-2009 nic Kolegę nie uczy Question . Z kolei wpuszczenie ekonomicznych TLK PROSTO to tani podjazd dla EIC/EIP z jednej oraz zarżnięcie sieci osadniczych z drugiej. A z kolei zatrzymywanie EIC/EIP we Włoszczowie Płn. i Opocznie Płd. w cenie standardowej za ponad 100 zeta nie ma żadnego sensu. Zresztą nie po to płacę ponad stówę aby hamować w polu na POlityczne zachciewajki.

Ciekawe kto wsiądzie w Opocznie przy taryfie expresowej do EC na Budapeszt i Pragę. Question A jeżeli to mają być tanie pociągi ekonomiczne IC to niech jadą one wiedenką z reglamentowanymi postojami pośrednimi : Koluszki (obowiązkowo skomunikowanie z ŁKA do/z Łodzi), Piotrków oraz Częstochowa. Jakoś zagranicą w Czechach Nasze Polskie EC mają dużo postojów pośrednich. AŻ ZA DUŻO. 2 razy Ostrava - skandal Exclamation Tylko w takim durnym kraju jak POlska wycina się pół kraju z obsługi pośredniej pociągów międzynarodowych. Jeszcze jak były to pociągi pełnokrwistej kategorii EC wtedy istotnie postoje tylko Warszawa Centralna, Katowice Zebrzydowice na terytorium Polski się broniły merytorycznie. Dopiero w 2006 r doszedł Sosnowiec. Jak teraz mówi się, że to mają być pociągi ekonomiczne, a nie EIC/(EC) to konsekwentnie wypad na wiedenkę. Tylko zauważ w tej sprawie jakoś konsekwencji naszego łódzkiego Kolegi nie widać. Lepiej atakować prawie 50 tys. Radomsko i 75 tys. Piotrków, że nie mogą mieć bezpośredniego połączenia do Wrocławia. Mr. Green

Rozkładowiec napisał/a:
Urbi napisał/a:
Spójrz jaką dziurę osadniczą posiada weglówka. Na ponad 200km żadnego ośrodka poza Zduńską Wolą.

Na Węglówce widzisz dziurę osadniczą, bo omija Łódź, ale na CMK już tej dziury nie zauważasz. Skoro mieszkaniec Śląska jadąc do Bydgoszczy czy Gdańska musi się telepać dookoła przez Łódź bo to są tereny osadnicze, to dlaczego mieszkaniec Łodzi nie może jechać do Krakowa przez tereny osadnicze, tylko CMK?


Dyskusja z łodzianami nie ma większego sensu. Tam główną ulicą nie powinna być Piotrkowska tylko Aleja Kalego Śmiech Obojętnie czy piszę to anonimowa osoba na forum @Urbi, czy pisze to gniazdo łódzkich os na forum SSC, czy były dyrektor Centrum KDP niejaki Raczyński, czy posłanka Lubnauer - zawsze jest to samo. Pełno hipokryzji i moralności Kalego. Kilka lat temu czytałem wywiad z Raczyńskim, który lał łzy nad Kaliszem w kontekście dyskusji nad koncepcją skrótu Sieradz- Wieruszów. A kilka akapitów dalej zaczął majaczyć jak Łódź fajnie podłączy się do Opoczna do fajniutkiej linii CMK, będzie nowy fajniutki peronik ala-Gosiewo ajajaj ajajaj ajajaj . Mało orgazmu w tym artykule nie osiągnął, mimo siwych włosów. A Częstochowa lub z drugiej stronie oś Radom Kielce niech sobie zdychają. Kalisz omijać w KDP - tragedia, rozwiązanie nie do przyjęcia itd. Natomiast Radom i Kielce lub Częstochowa pominięte przez KDP WSZYSTKO OK, byle wyszło na łódzkie po najmniejszej linii oporu.

A jak ktoś chce innych dowodów wystarczy oglądać programy polityczne z Panią Lubnauer. Też to samo jakbym przeglądał SSC, w temacie Trybunał Konstytucyjnego - siedziba do Łodzi. Sprawa Caracali - lepiej uwalić produkcję w realnie istniejących zakładach w Mielcu czy Świdniku, bo Francuzi mamią obietnicami, że rzekomo wybudują coś w Łodzi. Więc lepsze obiecanki Żabojadów, bo dotyczą Łodzi niż realnie zagrożone miejsca pracy w Mielcu czy Świdniku.

Wracając na poletko kolejowe wyraźnie brak tu łódzkiej konsekwencji. Ja przyjmuję równe standardy DLA WSZYSTKICH obojętnie czy za zmienne podstawia się Łódź , Częstochowę, Kalisz, Radom, Kielce, Opole czy jakiekolwiek inne duże miasto w Polsce. Czyli segment dotowany ekonomiczny ]osadniczo, komercyjny segment EIC/EIP może hulać sobie 300 km po pustkowiach i nikomu nic do tego, jeżeli połączenia te przynoszą zysk bez dotacji budżetowej. Oczywiście pociągi ekonomiczne z Katowic do Gdyni powinny zahaczać o wszystkie miasta zasadniczej sieci osadniczej, czyli o Częstochowę, Radomsko, Piotrków, Łódź, Kutno Włocławek Toruń i Bydgoszcz, czyli ani CMK przez Warszawę (gdzie jeżdżą EIP,EIC), ani węglówką (gdzie nie ma sensu organizować kolejnej alternatywnej trasy) . Tu lobby łódzkie ma rację, ale tak samo pociągi ekonomiczne Łódź – Kraków powinny jeździć osadniczo przez Piotrków Radomsko Częstochowę, a jak Łódź chce sobie buszować po CMK niech sobie uruchamiają EIC. Ale w tej sprawie już nad Nerem konsekwencji w poglądach brak.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Rozkładowiec
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 22-10-2016, 13:20   

K_65, a propos Węglówki., to zgadzam się z Tobą i trzeba się pogodzić że wszystkie całoroczne polaczenia ze Śląska do Trójmiasta jadą przez Łódź i tego nie zmieni nikt. Jednak jedno szybkie nocne połączenie wakacyjne tamtędy nikomu by nie zaszkodziło. Tyle że wtedy znowu Łódź by wstrzęła larmo, tak jak dwa lata temu o Wydmy.
Co do jazdy z Łodzi do Krakowa przez CMK, to miały one sens podczas remontu Wiedenki i protezy, gdzie faktycznie przepustowość była niska i czas przejazdu mało atrakcyjny. Jednak teraz jak remonty się pokończyły pchanie pociągów TLK/IC na linię przeznaczoną dla pociągów kwalifikowanych jest pozbawione wszelkiej logiki.
Powrót do góry

K_65 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 25 Lut 2016
Skąd: Wrocław/Warszawa

PostWysłany: 22-10-2016, 14:33    Odpowiedz z cytatem

@Rozkładowiec . Powiem więcej. Niestety z bólem, ale uczciwie przyznaję, że trasowanie nawet wrocławskich KWALIFIKÓW EIC/EIP przez Koniecpol CMK ma po poniesieniu parametrów wiedenki dość słabe uzasadnienie. W zasadzie to mikolski fetysz. Język Z tą różnicą jednak, że puszczanie wrocławskich kwalifków EIC/EIP ma jeszcze uzasadnienie tym, iż to są właśnie kursy kwalifikowane, obłożone drogą ceną za bilet, a wiedenka to linia z licznym ruchem mieszanym i licznymi stacjami pośrednimi także optymistyczne czasy w rozkładzie mogą w praniu nie być dochowywane. Stąd puszczanie ich po linii dedykowanej CMK jeszcze się jakoś broni. Płacę – WYMAGAM. W przypadku Łódź- Kraków mamy do czynienia ze zwykłymi pociągami pospiesznymi , a nie expresami w taryfie ekspresowej.

Tu mamy w zasadzie do czynienia z powtórką z roku 1999 gdzie Opolanin i Panorama jako EXPRESSY przeszły z CMK na wiedenkę, bo czasy się zrównały i nie było dyskusji. A przecież były to dalej EX, a nie POSPIESZNE. Sieć osadnicza poza Piotrkowem z tych pociągów nic nie miała. W drugim roku doszło Radomsko. Obecnie po ponad 10 latach przerwy z wrocławskich kwalifków EIC/EIP na wiedence sieć osadnicza tym bardziej nic z nich nie ma, ponieważ nie zatrzymują się one z Częstochowy do Warszawy. A Beton PKP IC z wielką łaską wprowadził zaledwie 1 postój dla EIC Łużyce w Piotrkowie. Skoro czasy Łódź – Kraków przez wiedenkę oraz przez CMK są już zbliżone (analogicznie jak dla relacji Wrocław- Warszawa), a wiedenka nadaje się nawet do obsługi pociągów kwalifikowanych EIC/EIP nie bardzo wiem na jakiej zasadzie Łódź dalej jeździ po CMK pociągami ekonomicznymi, skoro Wrocław tarabani się po wiedence w segmencie Premium. Mr. Green
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 50 z 107 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 49, 50, 51 ... 105, 106, 107  Następny
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl