Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 102, 103, 104, 105, 106, 107  Następny
Rozkład jazdy 2016/2017
Autor Wiadomość

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 06-07-2017, 10:01    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Co to znaczy nie oddamy. To nie jest koncert życzeń. Na czym niby miałyby się ekonomicznie opierać te połączenia po odpadnięciu przesłanki objazdu.


Tyle razy apelowałem do Ciebie byś odpuścił sobie nieco w procesie autokompromitacji, niestety nie wyciągasz żadnych wniosków. Połączenia te opierałyby się na potokach pasażerskich, które także generują nowe miejscowości na trasie. Guzik mnie obchodzą Twoje brednie o głównych szlakach i tych innych, trzymając się Twojej logiki po dziś dzień handel nadal opierałby się na szlaku bursztynowym. Po zakończeniu modernizacji spokojnie z 1-2 par pociągów może kursować nadal przez Parczew i Łuków, szczególnie że po pierwsze po elektryfikacji linii Lublin - Rzeszów będą wolne lokomotywy spalinowe, a dwa i tak będą kursować nadal połączenia do Terespola. Grupa wagonów wyłączona/ dołączana do składu w Łukowie z/do Lublina nie jest problemem. Zrozum wreszcie lobbysto busiarski od 7 boleści, że kolej powinna swoją ofertę rozszerzać i na pewno podlubelskie miejscowości to ciekawy kierunek rozwoju.


Cytat:
Egzystencja połączeń dalekobieżnych (pospiesznych lub ekspresowych) w małych, średnich, a nawet dużych 100-200 tys. miastach (do tej kategorii miast należy również specyficzny kolos na glinianych nogach czyli 700 tys. Łódź) wynika tylko i włącznie z faktu znalezienia się na przebiegu silnego korytarza transportowego łączącego 2 metropolie np. (Szczecin) Poznań- Warszawa, Wrocław – Warszawa, Kraków – Warszawa, Katowice – Warszawa, Gdynia – Warszawa, Kraków – Poznań(Szczecin) etc.


Linia Kraków - Przemyśl zatem nadaje się do zamknięcia. Mózg z Ciebie przedni. Od Krakowa w kierunku Przemyśla żadna miejscowość nie spełnia wskazanych przez Ciebie warunków, nie mają też sensu połączenia z Lublina do Rzeszowa i dalej Jasła i Zagórza. Cóż cieszy mnie, że PKP IC zarządzają ludzie jednak intelektualnie nieco silniejsi od Ciebie Very Happy.


Cytat:
Przykładowo Gniezno nie może płakać, że za 2 lata nagle zniknie 12 bezpośrednich połączeń z Warszawą, ponieważ to miasto nie leży na naturalnym tranzycie Poznań- Warszawa. I tu nie ma nad czym płakać .


Skoro jest zapotrzebowanie na połączenie Gniezno - Warszawa to takie powinno funkcjonować. I tyle w temacie. Jedna para TLK z Poznania do Warszawy spokojnie może nadal kursować tym szlakiem. Ci ludzie też płacą podatki i żadne brednie @K65 nie mają tutaj żadnego znaczenia.


Cytat:
PS. Oczywiście inna bajka to casus CMK, kontra pierwotne linie klasyczne wiedeńska i kielecko— radomska, gdzie mikolstwo ubzdurało sobie bajeczkę, że te linie to są jakieś RZEKOME OBJAZDY świętej i jedynie słusznej linii łączącej Katowice/ Kraków z Warszawą, czyli CMK a kierowanie tam pociągów klasy ekonomicznej to jakieś średniowieczne tortury i kierowanie pociągów na objazdy.


Ten temat był tyle razy wałkowany, ale widać wciąż nie dajesz rady. CMK to najszybsza opcja połączenia, zbudowana za kasę podatników, stąd też Ci mają prawo z niej korzystać, dodatkowo do kolei muszą mieć dostęp tak mieszkańcy Włoszczowy, jak i też Opoczna. Chore jest, że aż miesiąc będziemy tracić ponad godzinę na tych trasach objazdowych. Pasażerowie chcą połączeń przez CMK i głosują nogami, Twoje chore koncepcje pozostaw na etapie sennych marzeń.

I na koniec Boga, natury, czy może jeszcze kosmitów nie mieszaj już w swoje chore wizje. Zawsze zastanawiam się w jakiej kondycji intelektualnej redagujesz swoje dzieła Very Happy.

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Rozkładowiec
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 06-07-2017, 13:06   

Jeśli chodzi o Gniezno, to stanę po stronie @K_65. Przez Gniezno przejeżdża dostateczna ilość pociągów w kierunku Poznania, Bydgoszczy i Torunia, skąd połączeń do Warszawy nie brakuje więc śmiało można się przesiąść. Należałoby jedynie zapewnić sensowne skomunikowania i nic więcej.
Natomiast na linii Lublin - Parczew - Łuków już takiej możliwości nie ma, więc tutaj popieram @Sheve17, ze te 2 pary TLK mogłyby tam zostać na stałe. Resztę oferty na tej linii powinny zapewnić pociągi regionalne Lublin - Łuków, albo nawet Lublin - Siedlce. Z racji tego że linia jest po modernizacji, to czas przejazdu pociągiem osobowym byłby atrakcyjny, a dodatkowo także i mniejsze miejscowości, w których się TLK nie zatrzymują zyskały by dostęp do kolei.
Powrót do góry

Radek Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Ostróda / Kraków

PostWysłany: 07-07-2017, 12:29    Odpowiedz z cytatem

Info ze strony IC:

Zmiany w relacjach Kraków – Kielce - Olsztyn dotyczą trzech pociągów: IC Żeromski, IC Kolberg, IC Orłowicz. Na odcinku Warszawa – Kielce pojadą zmienioną trasą przez Radom i Skarżysko-Kamienną. W związku z tym, pasażerowie będą mogli skorzystać z dwóch dodatkowych postojów na stacjach Włoszczowa i Kielce Czarnów.

A to ostatnie to nie dotyczy przypadkiem relacji Kraków - Warszawa IC Wit Stwosz i IC Korczak, które owszem pojadą przez Włoszczowe i Kielce Czarnów, ale za to ominą Radom, bo zajadą do Opoczna Południe??

_________________
Tu stacja Katowice (...), proszę zachować ostrożność przy wjeździe pociągu w peron.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Desiro2 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 27 Mar 2011

PostWysłany: 07-07-2017, 13:49    Odpowiedz z cytatem

@K65 o ile się zgodzę z Tobą w kwestii CMK i dyskryminacji Kielc/Radomia tak muszę napisać że to co napisałeś o linii objazdowej Lublin-Łuków jest totalną bzdurą. Tamtejsze miasta i społeczności (Lubartów,Parczew,Radzyń) mają prawo do pozostawienia po zakończeniu remontu co najmniej 2 par TLK w relacji (Rzeszów)Lublin-Warszawa(Bydgoszcz/Poznań) gdyż mają do nich prawo tak samo jak Zamość, Suwałki,Zagórz czy Kudowa.
Powiem więcej, co najmniej jedna para TLK powinna łączyć Warszawę z Białymstokiem (Hajnówką-w sezonie) przez Siedlce,Czeremchę,Bielsk Podlaski dla zapewnienia tej sieci osadniczej komunikacji dalekobieżnej.

Dopiszę jeszcze, że bzdurne jest także twierdzenie że Leszno nie ma prawa mieć pociągu do Warszawy. Oczywiście że ma prawo, tylko nie przez Poznań ale przez Krotoszyn,Ostrów i Łódź. Tyle ze PIC nie kwapi się do uruchomienia takiego składu..

_________________


Ostatnio zmieniony przez Desiro2 dnia 07-07-2017, 14:25, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 07-07-2017, 14:14    Odpowiedz z cytatem

Prawo ma i Lubartów i Gniezno i Włoszczowa i Opoczno. Dyskutować można tylko o jakości oferty. Ja np. jestem za wycofaniem na stałe Flirtów 3 z CMK i przetrasowaniem ich na stałe przez Radom, z tym, że dojazd z Warszawy do Radomia z uwagi na tragiczny stan infrastruktury na linii przez Warkę nadal powinien odbywać się przez CMK. Pozostałe składy bym na CMK pozostawił właśnie z uwagi na gigantyczne zainteresowanie podróżnych, ale faktycznie oferta nie musi być tak bogata jak obecnie, szczególnie przy wyznaczeniu postojów na CMK składom międzynarodowym.
Co do takich miejscowości jak Parczew czy też Lubartów to przynajmniej 2 pary muszą pozostać, szczególnie że ich koszt nie powali na kolana. Do Łukowa, przez który jadą składy z Terespola, jest zaledwie 107 km, na tej stacji mogą być do składu np. dołączone. Połączenia kolejowe musimy rozwijać, także o nowe kierunki, więc cieszę się, że nie jest to tylko mój punkt widzenia.

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Urbi Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 26 Kwi 2009
Skąd: Łódź / UK

PostWysłany: 07-07-2017, 16:23    Odpowiedz z cytatem

Przez Kalisz zostawiłbym Włókniarza (ale nadal bez zjazdu na OW), bo i nawet po modernizacji E20 czasu będzie porównywalny.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

pasażer0805 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 22 Maj 2015

PostWysłany: 08-07-2017, 11:27    Odpowiedz z cytatem

Ma być przerwa w ruchu pociągów na linii kolejowej 61 między Częstochową Gnaszynem a Blachownią ? Ma rozkładzie zamknięć torowych na stronie PLK jest napisane że w dniach 18.08-31.08 ma być wstrzymanie ruchu w związku z budową wiaduktu na A1 . Wiadomo coś na ten temat ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Rozkładowiec
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 09-07-2017, 16:58   

Ja mam pytanie, trochę z innej beczki. Wie ktoś w jakim celu "Mehoffer" w kierunku Jeleniej Góry ma 10 minutowe postoje w Wałbrzychu i Janowicach?
Powrót do góry

kraix Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 11 Cze 2017
Skąd: Zielona Góra

PostWysłany: 09-07-2017, 18:20    Odpowiedz z cytatem

Wie ktoś może jakie pociągi miałaby Zielona Góra od nowego roku?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 09-07-2017, 23:56    Odpowiedz z cytatem

Jak pojedzie Wit Stwosz ze Skarżyska do stacji Opoczno Południe?

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Ralny Płeć:Mężczyzna
Moderator


Dołączył: 23 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 10-07-2017, 20:55    Odpowiedz z cytatem

Jak spółki kolejowe przygotowały objazdy na czas modernizacji głównych linii

Około pół godziny. O tyle, według deklaracji spółki PKP Polskie Linie Kolejowe z września 2016 r., miał wydłużyć się czas jazdy z Warszawy do Poznania po skierowaniu pociągów na objazd. Przedstawiana rok temu wizja wydłużenia czasu podróży "tylko o około pół godziny" miała być argumentem na rzecz prowadzenia prac modernizacyjnych na magistrali przy całkowitym wstrzymaniu ruchu pociągów.

Gdy 11 czerwca 2017 r. pociągi wyruszyły trasą objazdową, ich rozkładowe czasy przejazdu w rzeczywistości wydłużyły się nawet o 1 godz. 10 min. Aż o tyle dłużej pokonują odcinek z Warszawy do Poznania ExpressInterCity „Chrobry” relacji Warszawa – Szczecin oraz popołudniowy ExpressInterCity relacji Warszawa – Berlin. Jak zapowiada spółka PKP PLK, wymuszające objazdy pociągów prace na magistrali Warszawa – Poznań potrwają aż dwa lata: do połowy 2019 r.

Czytaj więcej:
http://www.zm.org.pl/?a=_zbs90-w_dwa_lata

_________________
Gdyby głupota umiała latać, LOT miałby poważnego konkurenta w postaci PKP.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Beatrycze Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 11 Lis 2005
Skąd: Legnica

PostWysłany: 11-07-2017, 14:07    Odpowiedz z cytatem

Łódź Pabianicka: PKP IC nie przywróci postojów.

Ogólnopolski przewoźnik nie zamierza zatrzymywać swoich kursów na przystanku Łódź Pabianicka. Od czerwca, kiedy postoje wykreślono z rozkładu jazdy, przeciwko tej decyzji protestuje stowarzyszenie Kolejowa Linia Łódzka. Obecnie zabiega ono o wsparcie Ministerstwa Infrastruktury i Budownictwa.

Więcej:
http://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci/lodz-pabianicka-pkp-ic-nie-przywroci-postojow-82530.html

_________________
"Aby dowiedzieć się kto naprawdę tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno ci krytykować" - Voltaire.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 11-07-2017, 15:45    Odpowiedz z cytatem

Z Lublina do Warszawy znacznie lepiej będzie od sierpnia 2018 r., gdy wstrzymany zostanie ruch na odcinku Lublin - Kraśnik. Składy z Lublina odjadą przynajmniej w planie. Później po elektryfikacji czeka nas zupełnie inny standard podróży.

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

K_65 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 25 Lut 2016
Skąd: Wrocław/Warszawa

PostWysłany: 11-07-2017, 16:35    Odpowiedz z cytatem

sheva17 napisał/a:
Tyle razy apelowałem do Ciebie byś odpuścił sobie nieco w procesie autokompromitacji, niestety nie wyciągasz żadnych wniosków. Połączenia te opierałyby się na potokach pasażerskich, które także generują nowe miejscowości na trasie. Guzik mnie obchodzą Twoje brednie o głównych szlakach i tych innych, trzymając się Twojej logiki po dziś dzień handel nadal opierałby się na szlaku bursztynowym.


Natomiast trzymając się Twojej pseudo-logiki ekonomicznej mamy właśnie takie tragiczne skutki w postaci odcięcia miast liczących po 200 tys., które leżą teoretycznie na szlaku pomiędzy Krakowem a Warszawą TYLKO PO TO, aby za wszelką cenę udowodnić istnienie rzekomego ruchu w szczerym polu we Włoszczowie i Opocznie na bezsensownie poprowadzonej linii PO ŚRODKU NICZEGO, bo kolejarze nie mają co robić z tą linią, która okazuje się była niepotrzebnie budowana. Daruj sobie charakterystyczne dla Ciebie chamskie i prostackie uwagi, że o coś apelowałeś. To ja raczej apeluję w końcu abyś skończył tę propagandę włoszczowsko-opoczyńską, która już przeszła u Ciebie w stadium religii włoszczowskiej. Religię w którą trzeba wierzyć, bo tylko to zostało gdyż racjonalnie się jej nie da uzasadnić kiedy się demaskuje z czego wynika ów rzekomy cud włoszczowski. Może jeszcze będziesz nawracał na nią mieczem jak jeden z kupców w Medynie (nie mylić z Medyką Język ) Wiesz dobrze, że rzekomy cud włoszczowski opiera się na mistyfikacji i paraliżu ciągu tranzytowego wiodącego przez Kielce Radom oraz mało ambitnym remoncie wiedenki. I jakby ten paraliż zniknął to i znika automatycznie Włoszczowa i Opoczno. Jak to mawiał kiedyś mój profesor cudów nie ma, w ekonomii zwłaszcza.

Jedyną osobą, która się tu permanentnie kompromituje jesteś Ty budując swoje księżycowe teorie ekonomiczno-społeczne na ewidentnej mistyfikacji i wiosce potiomkinowskiej jakim jest funkcjonowanie peronów Włoszczowa Płn. oraz Opoczno Płd. To, że jest przyzwolenie i zmowa milczenia łże- elit rządzących koleją w tym chorym kraju w sprawie brnięcia dalej w tę ślepą uliczkę włoszczowską to jeszcze nie oznacza, że to coś się rzeczywiście sprawdza. Żyje to dzięki mistyfikacji i tyle. Tylko wiedz, iż każda wioska potiomkinowska kiedyś prędzej czy później runie jak domek z kart kiedy wróci tylko RACJONALIZM i myślenie. Runęła już bajeczka o InterRegio na której to baśni przez kilka lat budowałeś te swoje urojone włoszczowskie teorie. Mistyfikację tą obecnie kontynuuje dalej PIC, co nie zmienia jednak faktu, iż dalej to wszystko wisi na manipulacji. Jak ktoś w końcu powie : sprawdzam i wyciągnie z tej konstrukcji 2 elementy to czar włoszczowski pryśnie jak bańka mydlana albo jak legenda Wałęsy. Nota bene dla mnie on nie był nigdy legendą ani w 1995, ani w 2005, ani w 2017. Problem mają raczej Ci, którzy w 1995 słuchali instrukcji z Torunia i za Wałęsę by rozszarpali albo utopili krytyka w łyżce wody, a od 2005 po dzień dzisiejszy dostali przekaz z Torunia o 180 stopni przeciwny do komunikatu z 1995. Ja się nie dałem manipulować ani w 1995 , ani w 2005, ani w 2015 przez TO SAMO RADIO (to tak na marginesie.) Ja zawsze oddzielam propagandę od prawdy obiektywnej, ziarno od plew i nie lecę z prądem choćby nawet tłum w liczbie 75% owczym pędem gonił za jakąś propagandową przynętą, co ma miejsce w wypadku rzekomego sukcesu peroników na CMK. Ja się na takie bajeczki nie nabieram.

A takie Twoje charakterystyczne epitety, kiedyś o komunie, a teraz o szlaku bursztynowym z czasów rzymskich świadczy tylko o Twojej bezsilności intelektualnej. To pustosłowie w formie wyzywania od komuny czy teraz jakieś epitety o bursztynowym szlaku , które stosujesz zamiast merytorycznych argumentów, których zwyczajnie nigdy nie masz w tej sprawie kompletnie nic nie udowadniają. To jest pustosłowie , którym można udowodnić absolutnie DOWOLNĄ TEZĘ. Nawet dwie tezy względem siebie sprzeczne o 180 stopni. Śmiech

sheva17 napisał/a:
Po zakończeniu modernizacji spokojnie z 1-2 par pociągów może kursować nadal przez Parczew i Łuków Zrozum wreszcie lobbysto busiarski od 7 boleści, że kolej powinna swoją ofertę rozszerzać i na pewno podlubelskie miejscowości to ciekawy kierunek rozwoju.


Sfinansujesz te deficytowe kursy z własnych pieniędzy Question Na pewno pośrednie potoki z metropolii typu Lubartów, Radzyń Podlaski czy Parczew są na tyle silne, aby te miejscowości wygenerowały dostateczny popyt na ekonomiczne uzasadnienie pociągu dalekobieżnego do Warszawy. Głoś sobie te wydumane teorie para-ekonomiczne tylko nie mają one żadnych racjonalnych podstaw ekonomicznych poza wątkiem Rozkładowy Koncert Życzeń, który jest już obecny na tym forum. To nie o to chodzi, że ja komuś czegoś odmawiam, czy kogoś z tych miast nie lubię tylko po porostu stwierdzam, że to jest bajka ze serii Tysiąca i jednej nocy. I żadne zaklinanie rzeczywistości tu nie pomoże.

Jakoś 2 miasta po 200 tys. Kielce i Radom oraz tzw. Trójmiasto Świętokrzyskie (łącznie 650 tys.) nie potrafi wygenerować oferty dalekobieżnej po odcięciu od tranzytu krakowsko – warszawskiego, co widać gołym okiem porównując rok 2008 kontra następny rok 2009, gdzie wszystko runęło, a Ty tu opowiadasz jakieś głodne kawałki o tym że Radzyń Podlaski, Lubartów czy Parczew sobie wygenerują 2 pociągi do Warszawy bez impulsu potokowego z Lublina. Bajeczki dla naiwnych dzieci. Można oczywiście w to wierzyć, na pewno jacyś połykacze żab to kupią, ale to jak mawia red. Michalkiewicz kto słucha Wałęsy ten sam sobie szkodzi.

sheva17 napisał/a:
Skoro jest zapotrzebowanie na połączenie Gniezno - Warszawa to takie powinno funkcjonować. I tyle w temacie. Jedna para TLK z Poznania do Warszawy spokojnie może nadal kursować tym szlakiem. Ci ludzie też płacą podatki i żadne brednie @K65 nie mają tutaj żadnego znaczenia.


Brednie raczej Ty głosisz i to one nie będę miały w przyszłości żadnego znaczenia. Wiele miast w Polsce płaci podatki i to wyższe niż mieszkańcy Gniezna. Nie mówiąc już o ile większe niż mieszkańcy Lubartowa, Parczewa czy tez Włoszczowy i Opoczna. Parafrazując Twoje słowa :
Skoro jest zapotrzebowanie na bezpośrednie połączenie Leszno - Warszawa to takie powinno funkcjonować. I tyle w temacie.
Pytam się więc Ciebie, gdzie jest takie połączenie po wygaszeniu w grudniu 2014 tranzytu wrocławsko—warszawskiego dla połączeń ekspresowych. No Panie Sheva apologeto włoszczowski od 7 boleści gdzie ono jest. No gdzie jest. Question Wskaż proszę, bo szukam w rozkładzie i jakoś nie widzę.

Nie ma i nie będzie. Zrobiono protezę koniecpolską, aby przyspieszyć ekspresy z Wrocławia do Warszawy i skończyły się tym samym bezpośrednie połączenia z Leszna. Cóż jedyni tracą inny zyskują. Korytarz Zielona Góra – Leszno- Krotoszyn Ostrów Wlkp. i dalej po linii kaliskiej LK14 do Warszawy to s-f i baśnie Andersena. Opium dla naiwnych mikoli. Leszno może odzyskać bezpośrednie połączenie po roku 2021, kiedy czas Wrocław - Poznań- Warszawa zostanie zredukowany do 3 h 40 minut, ale to będzie oznaczać dalsze uszczuplenie oferty kwalifikowanej na protezie koniecpolskiej. PIC wybierze Poznań jako lepszy ośrodek pośredni niż Częstochowa i Opole dla części kursów. Ale to będzie znowu wynikać z tego co generuje Wrocław jako stacja początkowa i Poznań jako pośrednia, a nie z tego, że Leszno nagle zacznie prężyć muskuły. Więc nie opowiadaj głupot.

Inny przykład:
Skoro jest zapotrzebowanie na bezpośrednie połączenie Kluczbork - Warszawa to takie powinno funkcjonować. I tyle w temacie.
Pytam się więc Ciebie, gdzie jest takie połączenie po wygaszeniu tuż po upadku Komuny na początku lat 90-tych tranzytu wrocławsko—warszawskiego dla 1 na dobę pociągu PRZYSPIESZONEGO (nawet nie kategorii POSP) relacji Bogatynia- Warszawa, który omijał Opole i obsługiwał na odcinku Wrocław – Lubliniec Oleśnicę, Bierutów, Namysłów, Wołczyn, Kluczbork i Olesno Śląskie, po czym jechał zasadniczą trasą tj. wiedenką. No Panie Sheva apologeto włoszczowski od 7 boleści gdzie to jest. Question No gdzie są się pytam te Twoje brednie i ciepłe obiecanki bez pokrycia.

Gdzie jest bezpośrednie połączenie Nysa- Warszawa, Lubin – Warszawa, Głogów- Warszawa etc. Kilka lat nie było bezpośredniego połączenia ze 100 tys. Legnicy do Warszawy. Teraz też nie obyło się bez perypetii i perturbacji: a to EIC Łużyce przez CMK na zasadach komercyjnych, teraz misyjny ekonomiczny IC Konopnicka przez Kalisz. Nie opowiadaj więc bajek, bo tylko bardzo naiwny człowiek kupuje Twoje fantasmagorie.

]Nikt po zakończeniu remontów nie będzie z Poznania do Warszawy jeździł naokoło przez Gniezno, gdyż to jest zupełnie nienaturalna trasa tylko dlatego, że Gniezno się przyzwyczaiło do bezpośredniego połączenia z Warszawą i Sheva sobie tak w główce wymyślił. A bez impulsu w postaci potoków Poznań- Warszawa połączenie się nie utrzyma. Potoki pośrednie nie wystarczą. Było to już ćwiczone w schyłkowym okresie obsługi pociągów pospiesznych jeszcze przez PKP PR, gdzie kursował POSP przez Gniezno woził powietrze, ponieważ poznaniacy wybierali TLK spółki PKP IC po zasadniczej trasie przez Konin. Po prostu nie zmienimy tego że z racji położenia geograficznego Konin nie będzie miał bezpośrednich pociągów z Wrocławiem czy Gdynią, a Gniezno nie będzie miało z Warszawą.

Analogicznie Warszawa – Lublin przez Parczew. Potoki Lubartowa Radzynia Podlaskiego i Parczewa nie wystarczą. Nawet @Aaron to wie i nie wypisuje głupot o mocarstwowej pozycji twierdzy parczewskiej jak robi to włoszczowski apologeta Sheva.

Analogicznie nie będzie nikt tworzył dodatkowej podopcji częstochowskiej na trasie z Warszawy do Wrocławia, aby od Lublińca pociągi kierować do Wrocławia przez Kluczbork celem przywrócenia połączenia z czasów Komuny na wzór Bogatynia – Warszawa, aby Kluczbork oraz mniejsze miasta : Olesno, Wołczyn Namysłów i Bierutów odzyskały choćby 1 bezpośrednie połączenie z Warszawą. Oleśnica ma i tak bezpośrednie połączenia z bocznej stacji Rataje, także tym bardziej ta opcja odpada. Nikt nie będzie omijał 130 tys. Opola, 40 tys. Brzegu i 32 tys. Oławy. No takie są twarde fakty i żadne wrzaski Shevy tu nie pomogą. A mieszkańcy Kluczborka czy małego, ale bogatego Olesna płacą znacznie wyższe podatki niż mieszkańcy Włoszczowy z drewnianym ryneczkiem czy niż miasteczek w Lubelskiem. Po prostu mają przesiadki w na Warszawę w Lublińcu lub w Ostrowie Wlkp. i do tych połączeń muszą się Kluczbork i spółka dostosować. Oczywiście demagog Sheva zaraz tu zacznie sadzić swoje populistyczne teorie dla naiwnych połykaczy żab że ja obrażam te wszystkie miasteczka ŁON chcę dobrze obiecując im gruszki na wierzbie. Śmiech

Analogicznie nie będzie żadnego bezpośredniego połączenia Nysa- Warszawa (Oleńka 2009) czy też Lubin- Warszawa a Lubin jest jednym z bogatszych miast w Polsce, ludzie tam płacą bardzo wysokie podatki oraz janosikowe , bo mają z czego. Nie siej więc demagogii tutaj.

sheva17 napisał/a:
Ten temat był tyle razy wałkowany, ale widać wciąż nie dajesz rady. CMK to najszybsza opcja połączenia, zbudowana za kasę podatników, stąd też Ci mają prawo z niej korzystać, dodatkowo do kolei muszą mieć dostęp tak mieszkańcy Włoszczowy, jak i też Opoczna. Chore jest, że aż miesiąc będziemy tracić ponad godzinę na tych trasach objazdowych. Pasażerowie chcą połączeń przez CMK i głosują nogami, Twoje chore koncepcje pozostaw na etapie sennych marzeń.


To Ty Mój Drogi sobie wałkowałeś te Swoje urojenia w temacie linii CMK. gdzie z samego przebiegu wynika bezpostojowy tranzyt, a nie żadna obsługa pośrednia mikroskopijnych miasteczek, które tam się przez przypadek nawinęły. Linia ta nie jest żądnym DOBREM WSPÓLNYM ponieważ omija ona pół Polski zostawiając z boku w izolacyjnym przebiegu 650 tys. mieszkańców sieci kielecko- radomskiej oraz 1,5 mln sieci częstochowsko-piotrkowsko – łódzko- skierniewickie. Więc została ona wybudowana dla gry rynkowej i segmentu komercyjnego, a nie do kierowania tam segmentu misji publicznej. Nie można twierdzić, że jest ona dla wszystkich, ponieważ uwzględnia ona jedynie interesy najbardziej sytych i zamożnych metropolii Warszawy, Krakowa i Katowic. Płacz nad losem rzekomo skrzywdzonej Włoszczowy i Opoczno to nic innego jak tylko faryzejska obłuda bogaczy z wielkich, egoistycznych metropolii jak głównie Twój Kraków, w mniejszym stopniu Warszawa, na samym końcu Katowice , którzy znaleźli tylko doskonały pretekst i cwany fortel, aby nie płacić taryfy ekspresowej za przejazd po tej linii co przed 2009 było w zasadzie niedopuszczalne. To co reprezentujesz to jest faryzejska obłuda, a nie żadna troska o biednych.

Nie opowiadaj bredni, że w tym przypadku pasażerowie głosują nogami. Jakby apartamenty sprzedawano w cenie kawalerki to też by ludzie głosowali nogami. Jakby mercedesy sprzedawali w cenie malucha to też by więcej osób to kupiło. Jakby na dwóch równoległych drogach: jednej asfaltowej i drugiej ziemnej z dołkami postawić szlabany i pobierać opłatę w wysokości 10 złotych za asfaltową oraz w wysokości 9 złotych za ziemną to też na pewno byś doszedł Panie Sheva do wiekopomnego odkrycia na miarę nagrody Nobla z ekonomii, że nikt nie jest zainteresowany jazdą po ziemnej drodze z dołkami. Tak PLK różnicuje właśnie stawki między CMK a linią nr8. A potem jacyś idioci twierdzą, że w Kielcach i Radomiu nie ma ruchu a jest nagle w cudowny sposób we Włoszczowie Płn. i Opocznie Płd. No trudno aby przy takiej manipulacji był. Jak byś związał nogi Kenijczykowi też byś Shevuś na pewno szybciej pobiegł niż on. Cała Twoja logika.

Nie opowiadaj głupot o jakimś dobru wspólnym i powszechnej dostępności której w przypadku CMK nie ma. Przypadku teoretycznej linii KDP Y jest, w przypadku CMK nie ma. Bardzo proszę jak bardzo chcesz to rozbierzmy linię CMK wybudujmy nową linię KDP 200 km/h przez Kielce Radom i nie mam wtedy nic przeciwko pociągom ekonomicznym na takiej linii, bo przynajmniej służy to 200 tys. miastom po drodze i kilku miastom Z BOKU wielkości Włoszczowy czy Opoczna, a nie jednej Włoszczowie oraz jednemu Opocznu. Przykładowo do Radomia dojedzie do pociągu Kraków - Warszawa zarówno mieszkaniec słynnej Przysuchy jak i z drugiej strony Zwolenia, Lipska i Kozienic. W przypadku Opoczna Płd. dojedzie tylko mieszkaniec Przysuchy i to tylko własnym samochodem, bo połączenia komunikacji publicznej są nakierowane NA RADOM jako główny ośrodek sub-regionalny (byłe miasto wojewódzkie). Ze Zwolenia czy Kozienic do bzdurnego Opoczna Płd. nikt nie będzie jeździł. Analogicznie Piotrków Trybunalski, Dojedzie zarówno ktoś z Tomaszowa Mazowieckiego jak i z drugiej strony ktoś z Bełchatowa. Do Opoczna Płd. dojedzie co najwyżej tylko ktoś z Tomaszowa, ale na pewno nikt z Bełchatowa. Tylko dla Shevy to jest zbyt trudne aby to zrozumieć tak podstawowe rzeczy.

Poza tym skoro twierdzisz, że pasażerowie głosują nogami to sam sobie zaprzeczyłeś swoimi bredniami o Gnieźnie, Parczewie, Radzyniu Podlaskim i Lubartowie. Ponieważ rzeczywiście po zakończeniu remontów za 2 lata nikt z Poznania do Warszawy, ani z Lublina do Warszawy nie pojedzie już trasami objazdowymi przez w/w miasta, bo jak sam stwierdziłeś ludzie zagłosują nogami. A potoki pośrednie nie wystarczą, aby egzystowały jakiekolwiek połączenia PKP IC w relacji do/z Warszawy.

W przypadku CMK drzesz się na cały regulator, że miesiąc objazdów to narodowa tragedia i niemal koniec świata, natomiast w przypadku objazdów linii nr 3 Poznań- Warszawa czy nr 7 Lublin – Warszawa 2 lata objazdów to jest już dla Ciebie w porządku, a ja rzekomo opowiadam brednie co do ekonomicznego uzasadnienia pozostania tych połączeń po zakończonym remoncie. Śmiech Dostajesz szału, że uczciwie rozwiewam ich płonne nadzieje, które Ty podsycasz swoimi populistycznymi bajkami dla naiwnych.

W przypadku CMK drzesz się na cały regulator , że ludzie mogą głosować nogami i należy dedykowaną linię wiodącą 40 % długości terytorium po pustkowiach otworzyć na pociągi socjalne (ekonomiczne), aby Krakusi nie musieli jeździć przez naturalne miasta pośrednie tj. Kielce Radom. Natomiast w przypadku tras ewidentnie objazdowych z Poznania do Warszawy przez Gniezno oraz z Lublina do Warszawy przez Parczew ludzie z Poznania i Lublina nagle według Twojej logiki przestaną głosować nogami i będą dalej jeździć zupełnie sztucznymi trasami objazdowymi. Tylko nie siej herezji, że Gniezno czy trój-pak parczewski wygeneruje na tyle potoków pośrednich że połączenia bezpośrednie się ostaną. Marzenie ściętej głowy.

Twoje wypowiedzi ewidentnie wskazują na głęboką hipokryzję w poglądach i logikę sytuacyjną (moralność Kalego) charakterystyczną dla lodów Bliskiego Wschodu jak mawia Grzegorz Braun, z którym w wielu punktach się nie zgadzam ale z tą częścią poglądów akurat tak. Moja logika jest charakterystyczna dla grecko-rzymskiego kręgu cywilizacji wnioskowania logicznego i kryterium prawdy obiektywnej. A Twoja rola adwokata Gniezna czy Parczewa ma raczej uzasadnić Twoją religię włoszczowsko-opoczyńską niż jest rzeczywista troską o mieszkańców w/w miast boi jest to obiecywanie im gruszek na wierzbie. Co do Pana Boga i chrześcijaństwa to akurat prawdziwy chrześcijański system wartości sprzyja racjonalnemu myśleniu i odrzuca zabobon. Tylko chrześcijaństwo zerwało z zabobonem o wieprzowinie, gdzie judaizm i islam tkwi w nim do dzisiaj. Ty natomiast wierzysz w zabobon włoszczowski, który łatwo można zdemaskować więc zawsze wtedy dostajesz ataku histerii kiedy tę prawdę się demaskuje. I to Ty masz chore wizje, a nie ja. Nie jestem winny temu, że 200 jest większe od 10, a 220 jest większe od 22. Bardzo mi przykro nic na to nie poradzę, że to Ty (a nie ja) masz chore wizje że 200 może być odcięte na rzecz 10 i to jest dla Ciebie wszystko w porządku.

sheva17 napisał/a:
Linia Kraków - Przemyśl zatem nadaje się do zamknięcia. Mózg z Ciebie przedni. Od Krakowa w kierunku Przemyśla żadna miejscowość nie spełnia wskazanych przez Ciebie warunków

Co do ciągu Kraków – Tarnów – Rzeszów- Przemyśl to funkcjonowanie połączeń opiera się na własnej pracy tego ciągu komunikacyjnego miast pośrednich, ponieważ zawsze one historycznie generowały duży ruch. W przypadku Kielc i Radomia mimo, że są to 200-tysięczniki to bez tranzytu Kraków- Warszawa to nie działa. Na tranzycie pasożytuje Włoszczowa i Opoczno zamiast Kielce i Radom. Nawet gdyby założyć, iż Kielce i Radom są nieudolne, a Tarnów i Rzeszów są gospodarne to lepiej ratować 200 tys. ludzi w Kielcach i Radomiu niż zaspokajać grymasy 10 tys. roszczeniowej mieściny Włoszczowy z drewnianym ryneczkiem. Ty proponujesz z pożaru ratować w pierwszej kolejności chomiki i świnki morskie zamiast rzesze ludzi. I tu się różnimy. Po drugie ciąg E30 na Wschód od Krakowa jest nastawiony jedynie na jeden kierunek tj. Wrocław (nawet pominięcie Katowic od 2014 roku tu dużo nie zaszkodziło) ze względu na silne związki pochodzenia ludności na Ziemiach Odzyskanych. Nie na darmo liczba połączeń bezpośrednich z Wrocławia do Przemyśla historycznie wahała się w okolicach 7 kursów na dobę. W przypadku np. bezpośrednich połączeń Tarnów – Warszawa sytuacja wcale dobrze nie wygląda. Nawet w 2008 roku kiedy z Tarnowa były 4 bezpośrednie kwalifikowane kursy do Warszawy lepiej opłacało się być Kielcami (bez ekspresów, ale z licznymi POSP) niż Tarnowem z prestiżowym EC KOGUT. Oczywiście jeżeli chodzi o połączenia do Warszawy, bo do Wrocławia opłacało się być bardziej Tarnowem niż Kielcami. Po trzecie do pewnego stopnia zza Przemyśla działa wzmacniająco tranzyt ze Lwowa. Oczywiście w większym stopniu działałby gdyby Lwów został polski po 45 roku, ale nawet mimo granicy tranzyt też istnieje. Także jeżeli chodzi o Tarnów, Rzeszów i Przemyśl to jest w sumie jeden MONOTONNY korytarz tranzytowy na osi wschód – zachód więc nie opowiadaj bzdur.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

erni1111 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 24 Lut 2017

PostWysłany: 11-07-2017, 23:56    Odpowiedz z cytatem

sheva17 napisał/a:
Jak pojedzie Wit Stwosz ze Skarżyska do stacji Opoczno Południe?


Wygląda na to, że ze Skarżyska w stronę Radomia, potem skręca na 22 w kierunku Tomaszowa, a z niej na CMK na Opoczno, w Opocznie 10 minut na zmianę czoła i do Warszawy.

Co ciekawe mimo, że są takie łamańce jedzie krócej z Warszawy do Skarżyska niż pociągi przez Warkę. Po wyremontowaniu odcinka Radzice-Radom pociągi z Radomia do Warszawy jadące w ten sposób jechałyby poniżej 2 godzin. Z drugiej strony nie rozumiem dlaczego nie robią łącznicy z 22 na CMK w stronę Warszawy - tam jest las państwowy, nie trzeba wykupować żadnych działek. Wtedy pociąg do Radomia jechałby ok. 1:30-1:40.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 103 z 107 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 102, 103, 104, 105, 106, 107  Następny
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl