Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Praca na wakacje - Wars
Autor Wiadomość

Mateusiak3 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 14 Sty 2015

PostWysłany: 17-04-2016, 23:04   Praca na wakacje - Wars Odpowiedz z cytatem

Witajcie. Interesuję się koleją i chciałbym jednocześnie w wakacje jako że studiuję trochę dorobić. Jak to jest z pracą np na warsie jako asystent konduktora na wagonach ?? Czy ciężko się jest dostać ??- nie mam doświadczenia na kolei, robię właśnie książeczkę. Jak to było w tamtym roku?? Z góry dzięki za pomoc. Chętnie pogadam z kimś doświadczonym priv. Pozdrawiam Smile
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pajeczaki Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 28 Mar 2012

PostWysłany: 18-04-2016, 20:51    Odpowiedz z cytatem

Przypuszczam jak co roku będą przyjęcia na sezon wakacyjny. Stawki za jazdy z roku na rok coraz niższe. W sezonie 2015 z tego co wiem nie było problemu dostać się do pracy w Warsie , tłumów chętnych nie było. Niektórzy rezygnowali już po jazdach szkoleniowych. Pozdrawiam Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

mateusz123 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 23 Lip 2008
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 19-04-2016, 06:36    Odpowiedz z cytatem

Jeździłem w 2013 i 2014, wtedy z tego co kojarzę stawki były bardziej atrakcyjne, ale już np. w 2014 był problem z liczbą jazd (bo 3 miesięcznie to bardzo słabo). Trasy były raczej te same, tzn. Kraków - Kołobrzeg, Lublin, Hel
Warszawa- chyba tylko Świnoujście
Gdynia- Wrocław, Lublin, Szklarska
Szczecin- Przemyśl, Zakopane