Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 62, 63, 64  Następny
Rozkład jazdy 2017/2018
Autor Wiadomość

ambrosia Płeć:Kobieta
Przyjaciel


Dołączyła: 05 Maj 2016
Skąd: Lubliniec

PostWysłany: 05-04-2017, 13:59    Odpowiedz z cytatem

hokent, tak ale gdyby przetrasować Osterwe na Wieluń to znacznąco spadłaby w nim frekwencja.

sheva17 a ja z Krakowa na Pomorze Zachodnie wolałabym jechać przedziałową TLK-ą p. Częstochowe Stradom, Lubliniec, Ostrów Wlkp. niż niewygodnym tramwajem przez Łódź Mr. Green
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Prometeo Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 30 Lis 2016

PostWysłany: 05-04-2017, 15:58    Odpowiedz z cytatem

Wieluń niech sobie dojedzie Regio do Kępna albo Lublińca. Ten "tramwaj" Portowiec przez Łódź jest bardziej punktualny niż ''przedziałowy'' Matejko przez Wrocław.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

ambrosia Płeć:Kobieta
Przyjaciel


Dołączyła: 05 Maj 2016
Skąd: Lubliniec

PostWysłany: 05-04-2017, 16:58    Odpowiedz z cytatem

Matejko ma bardzo długą trasę wiec teoretycznie opóźnienie mozna mu wybaczyć. Najbardziej spóźnialski jest Malczewski. Jesli chodzi o komfort jazdy to przynajmniej dla mnie wagonowy Matejko jest o niebo lepszy niz tramwajowy Portowiec.

Nie ma regio z Wielunia do Kępna.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Prometeo Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 30 Lis 2016

PostWysłany: 05-04-2017, 17:10    Odpowiedz z cytatem

Nie wszyscy sie załapią na przedziały, bezprzedziałowe Flirty i Darty i tak są lepsze od bezprzedziałowych wagonów czy Pendolino bo człony są dzielone w środku na pół.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kalpom92 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 05 Sie 2014
Skąd: Kalisz Pomorski

PostWysłany: 05-04-2017, 21:11    Odpowiedz z cytatem

Czy w moim Kaliszu Pomorskim planowana jest kontynuacja TLK? A może IC będzie jakiś jechał? Jak sprawa z relacją Szczecin - Poznań przez Choszczno i Krzyż? Rolling Eyes
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

K_65 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 25 Lut 2016
Skąd: Wrocław/Warszawa

PostWysłany: 05-04-2017, 22:03    Odpowiedz z cytatem

hokent napisał/a:

@ambrosia, porównując czasy przejazdu przez Lubliniec, a przez Wieluń, to drugie miasto przegrywa o 15-20 min, więc to nie jest jakaś tragedia dla pasażerów, a region ma przywrócone połączenie kolejowe z resztą kraju


Osterwa odbiera przesiadkę w Lublińcu z Warszawy z IC FREDRO do Olesna Śl. Kluczborka i Kępna jadąc przez Wieluń odpadłoby skomunikowanie z Warszawą dla tych dwóch miast.

Trasa Kraków - Poznań jest najszybsza właśnie przez Koniecpol Lubliniec Kluczbork nie ma sensu tego psuć zwłaszcza, że tam jest uśpione jeszcze 20 minut do ścięcia dla całej trasy Karków- Poznań.

@Sheva17 NIE SIEJ KŁAMSTWA I PROPAGANDY.

Ja wiem że TY WOLISZ wszystko CO WŁOSZCZOWSKIE na zasadzie dobre, bo włoszczowskie ale to nie ma nic wspólnego z rzeczywistością. Od 2 lat najszybsze połączenie Kraków - Poznań to opcja Koniecpol Częstochowa Stradom Lubliniec Kluczbork Ostrów Wlkp. a nie żadne Włoszczowy., Opoczna i Łodzie, gdzie nadkłada się 100 km (130 km w porównaniu z trasą przez Kat. Tar.G) jadąc droższym parametrem 160 km/h KOMPLETNIE nic przy tym nie osiągając bo czas jest dłuższy o 30-40 minut a byłby teoretycznie o 50 minut gdyby dla tych połączeń zastosować standardy Kraków - Wrocław przez Koniecpol z rozkładu 2014/2015 czyli reglamentowane postoje. i V max 150 km/h.

Opcja Kraków - Poznań przez CMK Łódź to relikt Żelowego Spółdzielcy z Bałut, który już dawno powinien być zrewidowany, jak OFE czy gimnazja, bo czasy przejazdu przez Kluczbork są bezkonkurencyjne względem łódzkich pozostałości.

Ale oczywiście jak we współczesnym grajdołku kolejarskim coś nie jest zgodne z doktryną CMKowo-włoszczowsko-opoczyńską tym gorzej dla faktów. Śmiech Śmiech Śmiech
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

krzychu12231 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 25 Lip 2009
Skąd: Poznań

PostWysłany: 05-04-2017, 22:29    Odpowiedz z cytatem

Kolego K_65, co do trasy przez Kluczbork zamiast przez CMK masz 100% racji, to zdecydowanie jest najszybsza opcja i tu się zgadzam. Ale skończ już siać tą swoją nienawiść do Włoszczowy, bo czytać się tego już nie da po prostu.....
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

K_65 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 25 Lut 2016
Skąd: Wrocław/Warszawa

PostWysłany: 05-04-2017, 22:44    Odpowiedz z cytatem

To nie jest żadna nienawiść tylko SUCHE FAKTY. W Polsce od kilku lat, a nawet kilkunastu jak coś się MERYTORYCZNIE krytykuje to OD RAZU NIENAWIŚĆ. Krytyka głupiego rozwiązania nie oznacza nienawiści TYLKO KRYTYKĘ. Ludzie Kochani argumenty są tu jednoznaczne. Włoszczowa Płn. to mistyfikacja, fatamorgana i opium dla mikolstwa (które nota bene dobrze o tym wie dlatego tak histerycznie reaguje na ciągłe demaskowanie prawdy o tym).

A dlaczego Ty ziejesz nienawiścią do Kielc i Radomia broniąc Włoszczowy. No dlaczego Question To są argumenty Kolego mniej więcej na tym poziomie. Krytyka czegoś nie oznacza nienawiści tylko krytykę.

Trasa Kraków - Poznań jest najszybsza przez Kluczbork i takie są fakty, a Sekta Włoszczowska z niejakim Shevą na czele dalej te swoje herezje WBREW FAKTOM że najszybsza jest CMK, które można prosto zweryfikować wbijając OD 2 LAT Exclamation w HAFASA staje: Kraków Główny i Poznań Główny.

No nie jest najszybsza CMK. No nie jest.

Ciekawe czy jak ktoś by wybudował KDP Kraków - Kielce - Radom- Warszawa pod 300 km/h to Sheva by twierdził że trasa CMK przez Włoszczowę i Opoczno i tak jest szybsza. Znając Jegomościa pewnie tak Śmiech
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Rozkładowiec
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 05-04-2017, 23:08   

K_65, wszystko jest fajnie. Wyremontowano Wiedenkę, protezę, kiedyś wyremontują tez linię przez Kielce i Radom. Pełna zgoda, że to tymi trasami powinny jeździć pociągi klasy ekonomicznej. Tylko teraz pytanie, co wówczas zrobić z przystankami we Włoszczowie i Opocznie? Zaorać? Zatrzymywanie tam pociągów kategorii EIC i EIP jest pozbawione sensu, bo raczej z tych kategorii pociągów mało kto tam skorzysta, a straciły by one status "szybkich". Masz jakiś racjonalny pomysł na zagospodarowanie tych przystanków żeby był wilk syty i owca cała?
Powrót do góry

K_65 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 25 Lut 2016
Skąd: Wrocław/Warszawa

PostWysłany: 06-04-2017, 06:27    Odpowiedz z cytatem

Nie. Nie mam żadnego racjonalnego pomysłu CO DALEJ zrobić z przystankami pasażerskimi Włoszczowa Płn. & Opoczno Płd. aby był wilk syty i owca cała w razie ewentualnego powrotu do normalności, ponieważ w obiektywny sposób nie można mieć takiego pomysłu z jednej prostej przyczyny. Istnienie tych stacji jako pasażerskie (z peronami), a nie tylko jako stacje techniczne kłóci się z zasadą racjonalizmu. Ergo nie można mieć żadnego RACJONALNEGO pomysłu na zagospodarowanie czegoś takiego. Te stacyjki w polu inaczej niż na zasadzie manipulacji, mistyfikacji oraz systemowego upupiania (bądź hamowania) równoległych osi Kielce Radom oraz osi linii wiedeńskiej działać nie będą i zjawisko fatamorgany, czyli ruchu w polu, a braku go w miastach liczących po 200 tys. się nie wytworzy. Tak samo jak w obiektywny sposób nie prześcigniesz w biegu Kenijczyka (chyba, że mu przed zawodami wsypiesz kamyczki do butów), a Murzyn bez dodatkowych punktów za pochodzenie nie zda lepiej egzaminu wstępnego na studia niż białas. A w USA w ramach poprawności politycznej wchodzi oczywiście Murzyn, a biały idzie do łopaty. No takie są fakty i to nie jest żadna mowa nienawiści. Trump m.in. dlatego też wygrał ostatnie wybory.

Równie dobrze mógłby mi zadać pytanie czy Rząd (były, czy obecny) miał pomysł na racjonalne zagospodarowanie OLT EXPRESS, bo część ludzi przyzwyczaiło się latać do destynacji krajowych za 99 zeta i część wbiła sobie do głów, ŻE TO IM SIĘ NALEŻY. Między innymi niejaki ekonomista Piotr Kuczyński u śp. Tadka Mosza w programie EKG w TOK FM płakał w tej sprawie niczym mikol nad zabranym IR Matejko z CMK. Bo tu cytat : się fajnie latało.

Równie dobrze można by zadać kolejne pytanie : Czy kogoś z decydentów interesowało/ interesuje jak racjonalnie wykorzystać parametr 160 km/h na odcinku Wrocław- Legnica – Węgliniec. Question W grudniu 2010 wygaszono Pospieszny Wrocławianin na tym odcinku. Po 5 latach przerwy wznowiono bezpośrednie połączenie z Warszawą w formie pociągu kwalifikowanego EIC ŁUŻYCE ciągniętego przez EP09, które wygaszono po pełnym roku rozkładowym 2015/2016 i do pierwszej marcowej korekty następnego rozkładu. I komuś z decydentów spędza sen z powiek JAK RACJONALNIE WYKORZYSTAĆ PARAMETR 160 km/h na tym odcinku. Beton PKP ma to ciężko w ……

Poza tym Twoje pytanie można by odwrócić i zadać w następujący sposób: Czy ktoś miał pomysł co zrobić z Kielcami i Radomiem po odpaleniu IR i TLK na CMK w roku 2009. Question Zaorano miasta liczące po 200 tys. i jakoś nikogo to nie obchodziło CO Z NIMI DALEJ ZROBIĆ. W roku 2010 wszyscy na linii E30 Wrocław- Opole- Katowice - Kraków- Tarnów- Rzeszów - Przemyśl cieszyli się z IR BO NIKOGO TO NIE OMIJAŁO ani nie dyskryminowało. Wszyscy byli beneficjentami konkurencji Moraczewskiego z Prześlugą. Na trasie Kraków - Warszawa sytuacja była zgoła odmienna ponieważ z IR korzystała tylko 10 tys. mieścina a miasta liczące po 200 tys. zostały odstawione na boczny tor. Beneficjentami takiego rozdania były tylko tłuste koty z Warszawy i Krakowa, a nie wszyscy tak jak na trasie Wrocław - Przemyśl która nikogo nie omijała po drodze tak jak biegnie CMK.

Dlaczego więc mi ma spędzać sen z powiek co zrobić z peronami w polu na CMK, które w ogóle nie powinny powstać i jak tu stanąć na rzęsach, aby racjonalnie je zagospodarować. Czego zrobić się nie da inaczej niż poprzez mistyfikacje. Kolejową 8- kę też ktoś kiedyś wybudował i to bynajmniej nie po środku niczego jak linię CMK tylko przez duże miasta pośrednie i poszły na to pieniądze publiczne. I tu nikt jakoś nie zadaje pytania CO Z TYM ROBIĆ, co z rzeszą ludzi wykluczonych komunikacyjnie robić tylko zmartwieniem ma być jak racjonalnie zagospodarować POlityczne wybryki w formie peronów w polach i w krzakach na linii biegnącej przez 300 km po środku niczego.

PS. Oczywiście osobiście NIE WIERZĘ, aby pod obecnymi rządami PO-PIS-u Beton PKP dopuścił do powrotu do normalności i obiektywnej weryfikacji nie tylko polnych peroników, ale i uczciwej weryfikacji istnienia SAMEJ LINII CMK czy ona tak naprawdę jest potrzebna w systemie kolejowym Państwa Polskiego. Piszesz słusznie, że wyremontowano wiedenkę. W wyniku tego wyrzucono wszystkie krajowe ekonomiki IC/TLK relacji Warszawa- Katowice z CMK tam gdzie ich miejsce czyli na Koluszki Piotrków Częstochowę. To Beton PKP wymyślił zdegradowanie pociągów międzynarodowych EC do kategorii ekonomicznej IC, aby za wszelką cenę udowodnić stając na rzęsach zasadność postojów w Opocznie Płd. W przyszłym rozkładzie 2017/2018 będzie jeszcze gorzej, bo dojdzie Włoszczowa Płn. i dorobi się oczywiście do tego propagandową ideologię o bezpośrednim połączeniu województwa świętokrzyskiego z Czechami, a wszystko to oczywiście podlane euro-kołchozowym sosem propagandowym. Tymczasem jako ekonomiki te zdegradowane pociągi międzynarodowe też powinny wylecieć z CMK na wiedenkę. Co to Częstochowa Piotrków czy aglomeracja łódzka nie mają prawa do połączeń międzynarodowych Question Ile razy nasze w tym kategorii kwalifikowanej EC pociągi zatrzymują się na terytorium Republiki Czeskiej Question A w Polsce co było do niedawna : Warszawa Centralna WIELKIE NIC dopiero Katowice i Zebrzydowice. PEŁNA ZGODA dla kategorii kwalifikowanej EC. To da się jeszcze jakoś uzasadnić, ale nie dla ekonomicznego IC. Tylko niech to robią tam gdzie rzeczywiście mieszkają ludzie na trasie pośredniej, czyli Koluszki Piotrków Częstochowa, a nie Opoczno i Włoszczowa.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

ambrosia Płeć:Kobieta
Przyjaciel


Dołączyła: 05 Maj 2016
Skąd: Lubliniec

PostWysłany: 06-04-2017, 10:38    Odpowiedz z cytatem

K_65 napisał/a:
Osterwa odbiera przesiadkę w Lublińcu z Warszawy z IC FREDRO do Olesna Śl. Kluczborka i Kępna jadąc przez Wieluń odpadłoby skomunikowanie z Warszawą dla tych dwóch miast

Zgadza sie, a poza tym w Lublińcu na Osterwe przesiada sie dużo osób z pociągów kolei śląskich i przewozów regionalnych jak i odwrotnie z Osterwy na pociągi osobowe/regio, tak więc przetrasowanie tej TLK-i na Wieluń jest kompletnie bez sensu, ze stratą dla wszystkich.

Prometeo, w przypadku pociągów IC Wagon wystarczy kupując bilet w kasie zaznaczyć, że chcemy wagon przedziałowy i tyle. To, ze w Dartach człony są dzielone to faktycznie ich zaleta, jednak nawet wagon bezprzedziałowy cegielskiego jest wygodniejszy niż Dart.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 06-04-2017, 10:57    Odpowiedz z cytatem

@K65, niestety każdorazowo pojawiając się na forum wprowadzasz bałagan. W Twoich wypowiedziach roi się od błędów językowych i gramatycznych, są też niespójne, jeżeli chodzi o przekaz merytoryczny. Moim zdaniem pociągi w takich relacjach jak Kraków-Szczecin powinny kursować po różnych liniach, wersja przez CMK, Łódź jest nie tylko atrakcyjna czasowo, ale także wypełnia lukę komunikacyjną, jeżeli chodzi o połączenia Krakowa z Łodzią. Kraków zaś z Częstochową ma świetne połączenie dzięki skierowaniu przez to miasto pociągów w kierunku wrocławskim.
Zaś tezy @K65 od lat ewidentnie sprzyjają Polskiemu Busowi. Chodzi o to by ekonomiczne składy miały nieatrakcyjne czasy jazdy przez skierowanie ja na linie znajdujące się w fatalnym stanie technicznym ( od lat przeszkadzają mu pękające w szwach składy TLK do stolicy jadące przez CMK), napędzając tym pasażerów nie tylko PB, ale też zachęcając pasażerów do korzystania z własnych pojazdów. Szczęśliwie te infantylne pomysły nie mają szans na realizacje z uwagi na konstytucyjne zobowiązanie ustawodawcy do kierowania się w swoich działaniach nie jakąś szaloną wizją jak proponuje @K65, ale zasadą zrównoważonego rozwoju. Powoduje ona, że połączenia kolejowe muszą być dostępne tak dla mieszkańców Opoczna, Włoszczowy, jak i też dla mieszkańców Kielc i Częstochowy. I bdb każdy region kraju ma prawo do rozwoju, a jest on możliwy m. in. dzięki dostępowi do sieci kolejowej. Wzrost liczby pasażerów świadczy o tym, że jest to linia słuszna. I ofertę dla całego kraju w tym dla Włoszczowy i Opoczna należy systematycznie rozbudowywać, bo generowane potoki są wyższe z owych ,,pól" niż z wielkich metropolii. W każdym razie @K65 nie wiem po zastanawiasz się co z tymi stacjami zrobić, tu problemu nie ma, one ekonomicznie się bronią, obecnie należy wykorzystać możliwie różne szlaki, także CMK dla przewozów ekonomicznych, problemem jesteś Ty, mentalnie zatrzymany w okresie PRL, nie dostrzegasz zmian zachodzących w konkurencyjnej gospodarce. W II RP zapewne byłbyś przeciwny budowie COP i portu w Gdynii, bo tam wcześniej były pola i nic nie ma prawa się pojawić. Przez tak niepoważne wypowiedzi wszędzie delikatnie mówiąc budzisz zażenowanie, bo jak poważnie rozmawiać z kimś, kto nie potrafi przełamać infantylnego i schematycznego sposobu myślenia? IC do Czech bronią się także, jeżeli chodzi o postoje w Opocznie, zapewne obronią się i we Włoszczowie, tym bardziej, że najpewniej Flirty 3 jadąc ze stolicy przez CMK zostaną dalej skierowane przez Radom, Kielce, co też ma swoje uzasadnienie, bo na CMK dziurę zapełnią właśnie składy do Czech. Tymczasem polecam lekturze ustawę zasadniczą Very Happy.
I na koniec, jeżeli już posługujesz się obcymi Ci wyrazami, sprawdź proszę ich znaczenie. W języku ojczystym zdania nie zaczynamy od więc czy zatem Very Happy. I mniej więcej tak jak z kulturą wypowiedzi radzisz sobie także z roztaczaniem wizji komunikacyjnych, uwsteczniających nas każdorazowo. Moje słowa nie są w żadnym razie poparte jakąś złośliwością, bawi mnie tylko, gdy dana osoba gdzieś usłyszy jedno czy drugie słowo i nagle kreuje się na jakiegoś eksperta. Zamiast splendoru pozostaje zaś Ci tylko wstyd. A do CMK to po raz 100 powtórzę Ci, ze to nie żadne KDP, ale normalna linia o przyzwoitych parametrach, gdzie nie ma powodu by dyskryminować mieszkańców leżących na jej trasie miejscowości. I bdb, że tak się nie dzieje, bo inaczej złamane zostałoby prawo, do czego regularnie tutaj namawiasz.

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

K_65 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 25 Lut 2016
Skąd: Wrocław/Warszawa

PostWysłany: 06-04-2017, 22:01    Odpowiedz z cytatem

sheva17 napisał/a:
@K65, niestety każdorazowo pojawiając się na forum wprowadzasz bałagan. W Twoich wypowiedziach roi się od błędów językowych i gramatycznych, są też niespójne, jeżeli chodzi o przekaz merytoryczny.


Niby w czym są one niespójne Question Owszem, są one ewidentnie niespójne z zaprezentowanym tutaj Twoim urojonym wnioskowaniem logicznym, sprzecznym z podstawowymi zasadami poprawnego wnioskowania logicznego. To z pewnością. A co do błędów językowych - to na pewno Ty posługujesz się poprawną polszczyzną, zwłaszcza pisząc bdb. Jak nie masz argumentów to stosujesz argumentację ad personam, bez pokrycia zresztą. Nie zamierzam reagować na prostackie zaczepki w tym stylu. Owszem nie czuję z Tobą żadnej wspólnoty narodowej, ponieważ to Ty raczej używasz obcego języka. Co to za prawdziwy Polak, który regularnie namawia do systemowej eksterminacji kolejowej Bogu ducha winnych 600 tys. ludzi na długości połowy terytorium Polski tylko po to, aby udowodnić za wszelką cenę rzekome istnienie ruchu w szczerym polu na CMK – linii w ogóle nie tworzonej po to, aby coś na niej w środku obsługiwać. Stąd też jej przebieg po totalnych odludziach. Korzystają z takiego patologicznego obrotu spraw 2 przypadkowo napotkane prawie-wioski, które liczą łącznie 32 tys. Paranoja, która już dawno zostałaby rozliczona i naprawiona w normalnym, a nie teoretycznym państwie.

Jeżeli ktoś ma tu wypaczoną wizję rozwoju Polski oraz jest tu cytat : mentalnie zatrzymany w okresie PRL, nie dostrzegając zmian zachodzących w konkurencyjnej gospodarce- to właśnie Ty Panie Sheva. Abstrahując już od tego, że to kolejny pustosłowny argument w Twoim stylu, podobnie jak 5 lat temu argumenty Sekty KDP Y o skoku cywilizacyjnym itp. baśnie dla łykających to pelikanów i połykaczy żab. Tego rodzaju pustosłownymi argumentami można uzasadnić DOWOLNĄ TEZĘ zarówno w jedną, jak i w drugą stronę. Dlatego ja w swojej argumentacji skupiam się jedynie na stricte merytorycznych argumentach, a nie na wodolejstwie w Twoi stylu : o komunie, o konkurencyjnej gospodarce, o budowie Gdyni, którym to pustosłowiem można udowodnić absolutnie DOWOLNĄ TEZĘ. Czyli tym samym kompletnie nic nie udowodnić. A co do Gdyni , to jej budowa była potrzebna oraz uzasadniona ze względu na utrudnianie dostępu do portu w Gdańsku przez Niemców, pomimo statusu Wolnego Miasta i to nie był żaden casus Włoszczowy. Współczesna realizacja portu w Elblągu i przekop przez Mierzeję Wiślaną to też przykład realizacji zasady równoważonego rozwoju, ale Ty pewnie byś miasta wielkości Elbląga utrącił tak samo jak Kielce i Radom, bo to mniej więcej ta sama liga miast olewanych w Polsce po rządach Buzka(współczesny PO-PIS). Dla Ciebie liczą się tak naprawdę jedynie tłuste koty, czyli wielkie metropolie: Kraków i Warszawa, bo to im służy najbardziej cała patologia włoszczowsko-opoczyńska wytworzona po 2009 roku. Uprawiasz przy tym Himalaje hipokryzji, że rzekomo troszczysz się o biedne skrzywdzone miasteczka Włoszczowę i Opoczno leżące na CMK, a tak naprawdę chodzi Tobie tylko o realizację własnego, egoistycznego krakowskiego interesu, aby za pół ceny przejechać się tą cudowną linią wiodącą przez pola. Stąd ta Twoja wielka miłość do Włoszczowy tu leży prawdziwa przyczyna.
W Twojej skrzywionej wypaczonej wizji zrównoważonego rozwoju oczywiście wszyscy mają prawo do rozwoju poza Kielcami i Radomiem, które mają się żywić jakimiś odpadkami ze stołu, aby istniała Włoszczowa i Opoczno na CMK, bo dobrze wiesz że przerzucenie tranzytu Kraków – Warszawa na Kielce Radom to koniec bajeczek włoszczowskich. I nie rżnij głupa w tej sprawie, bo uprawiasz tu hipokryzję.

sheva17 napisał/a:
Zaś tezy @K65 od lat ewidentnie sprzyjają Polskiemu Busowi. Chodzi o to by ekonomiczne składy miały nieatrakcyjne czasy jazdy przez skierowanie ja na linie znajdujące się w fatalnym stanie technicznym ( od lat przeszkadzają mu pękające w szwach składy TLK do stolicy jadące przez CMK), napędzając tym pasażerów nie tylko PB, ale też zachęcając pasażerów do korzystania z własnych pojazdów.


KOLEJRZE SĄ SAMI SOBIE WINNI i niech teraz nie odwracają kota ogonem. Nikt nie kazał im celowo spowalniać linii nr 8 poprzez wieloletnie olewanie, aby wychodziło dużo wolniej od czasu przejazdu linią CMK i aby pociągi ekspresowe jeździły dużo szybciej niż pospieszne przez Kielce Radom. Teraz te 2 miasta zostają od 8 lat na lodzie, odcięte od kolei dalekobieżnej, a z linii CMK robi się linię zasysającą zabrany z Kielc i Radomia ruch dalekobieżny. A Ty tu bredzisz, że to jest właśnie realizacja zasady zrównoważonego rozwoju Śmiech . No cóż - dowolnie herezje i hipokryzje można głosić – wszak mamy wolność słowa. Mr. Green
Może jeszcze obniżmy taryfę na CMK nie do poziomu pospiesznego, tylko do poziomu REGIO pociągi będą jeszcze bardziej pękać w szwach. Populistyczny tok rozumowania prezentujesz; śp. Lepper mógłby się uczyć. Poza tym skoro udajesz na tym forum prawnika to wiedz, że była od czasów rzymskich taka zasada , że nikt nie może czerpać korzyści ze swojego bezprawia. Kolejarze sami doprowadzili do obecnego stanu LK8 w porównaniu z równoległą CMK STĄD teraz nie mogą podnosić tego zarzutu. To jakby strażak- podpalacz- piroman żądał wdzięczności oraz aprobaty za sprawne gaszenie i nowy model gaśnicy. Śmiech

Usiłujesz Panie Sheva systematycznie wmawiać totalne absurdy, że realizacją konstytucyjnej zasady zrównoważonego rozwoju jest patologiczny mechanizm polegający na tym, że przenosi się ruch tranzytowy Kraków- Warszawa należny Kielcom, Skarżysku oraz Radomiowi jako naturalnym ośrodkom pośrednim, z którego skorzystałaby nieproporcjonalna liczba populacji Polski na rzecz mikroskopijnych miejscowości Włoszczowy i Opoczna, położonym na totalnym odludziu. W uprawianiu obłudy i hipokryzji już faryzeuszów z czasów Chrystusa wyprzedzasz i to o dwie długości. Nie opowiadaj bajek, że Kielce, Radom czy Częstochowa mają ofertę dalekobieżną zrównoważoną z Włoszczową i Opocznem, bo do tego zmierza Twój systematycznie powtarzany fałszywy przekaz, gdyż wystarczy wbijać regularnie HAFASA od 7 lat, aby w prosty sposób stwierdzić, że bezczelnie kłamiesz. Mamy w tym przypadku ewidentne zwichnięcie na rzecz mikroskopijnych miasteczek. Co więcej w sytuacji, kiedy tu nie może być mowy o żadnym dzieleniu oferty, ani o żadnym kompromisie pomiędzy te ośrodki BO TU NIE MA NAWET CZEGO PORÓWNYWAĆ. O podziale oferty i kompromisie możemy mówić w przypadku rozdziału pomiędzy Opolem a Kaliszem w ramach tranzytu Wrocław – Warszawa, ale nie pomiędzy Kielcami a Włoszczową, czy pomiędzy Częstochową a Włoszczową, bądź pomiędzy Radomiem a Opocznem. To absurd co wypisujesz , że to realizacja zasady zrównoważonego rozwoju. W Twoim wypaczonym postrzeganiu świata oraz w Twojej niezgodnej ze sztuką metodzie wykładni prawa być może tak, ale nie zgodnie z powszechnymi regułami wypracowanymi przez naukę, doktrynę czy orzecznictwo. Kompromis może dotyczyć porównywalnych ośrodków, a nie kompromisu mrówki ze słoniem. A słoń (Kielce, Radom, Częstochowa) w tym przypadku został powalony na łopatki poprzez działanie patologicznych oraz nieuczciwych mechanizmów i praktyk, a nie dlatego, że mrówka (Włoszczowa, Opoczno) jest silniejsza od słonia , co usiłujesz tu propagandowo wmawiać.

Poza tym gdyby przyjąć Twoją urojoną wykładnię konstytucyjnej zasady zrównoważonego rozwoju to należałoby :
1) równocześnie wybudować linię KDP Y Wrocław- Kalisz- Łódź - Warszawa,
2) równocześnie wybudować linię Wrocław- Wieluń - Bełchatów - Idzikowice CMK ,
3) równocześnie wybudować łącznik Wieruszów-Sieradz,
4) równocześnie zachować ruch EIC/EIP na protezie koniecpolskiej ,
5) równocześnie zachować segment ekonomiczny Wrocław – Opole- Częstochowa - wiedenka– Warszawa
6) przywrócić zlikwidowane z końcem komuny połączenie PRZYSPIESZONE Bogatynia – Wrocław- Kluczbork – Warszawa .

Po wszystkich w/w liniach powinny poruszać się wszystkie kategorie połączeń dalekobieżnych, w tym ekonomiczne. Bo to wynika z Twojego Shevowego włoszczowsko-opoczyńskiego rozumienia realizacji konstytucyjnej zasady zrównoważonego rozwoju. Skoro według Ciebie zarówno i Włoszczowa jak i Opoczno ma prawo do połączeń na równi z Kielcami i Radomiem czy Częstochową.

Po wtóre należałoby jednocześnie przez Włoszczowę i Opoczno poprowadzić autostradę, bądź drogę ekspresową równoległą do gierkówki oraz trasy S7, ponieważ nie może być tak, że Kielce czy Radom będą miały S7, Częstochowa A1 a takie metropolie polne jak Włoszczowa i Opoczna będą tego pozbawione. Śmiech

To wynika z Twojego specyficznego rozumienia zasady zrównoważonego rozwoju. Jak Ty mi polecasz lekturę ustawy zasadniczej, to ja Ci polecam podręcznik do Wstępu do prawoznawstwa , bo takich bredni w wykładni prawa jakie Ty tu prezentujesz to dawno nie czytałem. Śmiech
Żaden system tego by ani ekonomicznie, ani logistycznie nie wytrzymał, gdyż nie da się godzić ognia z wodą, tak jak nigdy nie będzie dobrej oferty w Kielcach oraz Radomiu dopóki będę uskuteczniane harce włoszczowsko- opoczyńskie na CMK.
PS. CMK nie tylko jest w polskich warunkach linią KDP, ale czymś gorszym , ponieważ technicznie udaje KDP, a ma przebieg bardziej izolacyjny, dyskryminacyjny i tunelowy niż niejedna prawdziwa (a nie udawana) linia KDP na Zachodzie. Stąd nie można w stosunku do niej przymykać oczu jeżeli chodzi o segment ekonomiczny gdyż cierpią inne linie i masa miast pominiętych. W zasadzie lepiej by było jakby jej Gierek w ogóle nie wybudował, bo po 2006/2009 roku wpadła ona w ręce nieodpowiedzialnych szaleńców, niczym guzik atomowy. No niestety.

sheva17 napisał/a:
Moim zdaniem pociągi w takich relacjach jak Kraków-Szczecin powinny kursować po różnych liniach, wersja przez CMK, Łódź jest nie tylko atrakcyjna czasowo, ale także wypełnia lukę komunikacyjną, jeżeli chodzi o połączenia Krakowa z Łodzią. Kraków zaś z Częstochową ma świetne połączenie dzięki skierowaniu przez to miasto pociągów w kierunku wrocławskim.


Co Ty tu Mój Drogi mydlisz oczy pociągami wrocławskimi. Co z tego , że Częstochową ma świetne połączenia z Krakowem. To są pociągi zabrane z naturalnej trasy przez Katowice. Ale już Częstochowa nie ma dobrego połączenia z Poznaniem i Szczecinem. Do tego są inne miasta po drodze: Lubliniec, Kluczbork, Kępno, Ostrów Wlkp. (w orbicie Kalisz), Jarocin. A Łódź nie ma nic wspólnego z trasą Kraków – Poznań, jak chce połączeń niech sobie generuje pociągi zaczynające i kończące bieg w Łodzi. Ta opcja to nałożenie 100 km, które daje gorszy o 40 minut, a nawet o 1 godzinę czas przejazdu w porównaniu z trasą przez Kluczbork więc nie spłaszczaj tu tematu do ilości połączeń Częstochowy z Krakowem bo to manipulacja.

sheva17 napisał/a:
Przez tak niepoważne wypowiedzi wszędzie delikatnie mówiąc budzisz zażenowanie, bo jak poważnie rozmawiać z kimś, kto nie potrafi przełamać infantylnego i schematycznego sposobu myślenia? IC do Czech bronią się także, jeżeli chodzi o postoje w Opocznie, zapewne obronią się i we Włoszczowie


Jedyną osobą budzącą zażenowanie i śmiech jesteś Ty hałaśliwie wrzeszcząc zawsze, kiedy ktoś obnaża prawdę o włoszczowskiej bujdzie na resorach i dostający padaczki jak ktoś tylko pisze aby modernizować 8-kę. Wspomnieć należy tutaj Twoje wieloletnie tezy budowane na fundamencie samo-bilansujących się pociągów IR oraz akacji w obronie IR Matejko.
I co Question
Gdzie masz te Twoje IR Question
Pstryk – pociąg znikł. Śmiech
I co Question Nie ma. To samo będzie z Twoimi tezami włoszczowsko- opoczyńskimi jak ktoś na górze w końcu się opamięta i pójdzie po rozum do głowy. OFE i gimnazja też likwidują Ci sami ludzie, co je wprowadzali w 1999 w ramach rządu Buzka. Inna Twoja zabawna kampania to TLK dla Grodziska i Pruszkowa, czyli de facto dla dzielnic Warszawy, aby pewnie opowiadać brednie, że na CMK istnieje sieć osadnicza miast po 70 tys. i ponad 30 tys. w sytuacji kiedy to jest tożsama kategoria z Warszawą.

Co do bronienia się ruchu na peronach Włoszczowa Płn. i Opoczno Płd. to niech się te dzikie peroniki bronią się nawet w taryfach ekonomicznych - proszę bardzo, ale na uczciwych warunkach czyli POD WARUNKIEM zrównania czasów przejazdu po CMK i liniach nr 1& 8. Wtedy Panie Sheva siej sobie dowolnie te Twoje propagandowe herezje o rzekomym olbrzymim ruchu w szczerych polach i udowadniaj tę swoją kwadraturę koła. A Szczęść Ci Boże.

Wyżej piałeś o zasadzie zrównoważonego rozwoju. Bardzo dobrze, zrównajmy czas przejazdu CMK i liniami 1& 8 w ramach zrównoważonego rozwoju.
No tak czy nie Panie Sheva Question
No tak czy nie Question
Krótka piłka
Tak czy nie. Question

Czy to Twoje rozumienie zrównoważonego rozwoju polega na tym co pisałem wyżej. Czyli Kenijczyk biega z kamykami w butach, aby biały mógł go rzekomo wyprzedzić w biegu i udowodnić tym samym, że biały może jednak prześcignąć Murzyna , a Murzyn z kolei dostaje dodatkowe punkty na studia, a biały się na nie dostaje. I wskutek tej poprawności politycznej czy innych manipulacji włoszczowskich Murzyn się męczy na uniwersytecie zamiast biegać, a biały męczy się przy łopacie zamiast studiować. Ot skutki politycznej poprawności wbrew naturze i obiektywnym prawom przyrody. To jest to Twoje Shevowe rozumienie zrównoważonego rozwoju. Jeszcze mnie Panie Sheva oskarż nie tylko o komunizm, ale i o rasizm, bo demaskuję brednie włoszczowskie.

PS. Wiem o tym, że pociągi zespolone Kraków – Warszawa pojadą od przyszłego rozkładu 2017/2018 przez Skarżysko- Radom ( powrót do normalności), a nie trasą z e śmiesznymi tańcami w Żelisławicach, ale budowanie tezy o tym, że w związku tym Włoszczowej NALEŻY SIĘ zapełnienie luki przez pociągi międzynarodowe do Pragi jest co najmniej zabawne. A może czas na pociągi międzynarodowe na linii o rzeczywiście międzynarodowej nazwie czyli wiedence. Tym bardziej odpada argument o budowanej na siłę politycznej łącznicy Czarnca - Włoszczowa Płn. a siły należy skoncentrować na modernizacji 8 ki i przełamaniu celowej obstrukcji braci kolejarskiej w tej sprawie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Rozkładowiec
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 06-04-2017, 23:41   

To ja wejdę między młot a kowadło. Po części zgadzam, jak i nie zgadzam się tak z @sheva17, jak i z @K_65. Z @K_65 się zgodzę, że tak na linii Kraków - Kielce - Warszawa, oraz Wiedence są większe skupiska ludzkie i im się należ większa ilość pociągów, to jednak nie zgodzę się z tym, aby wybudowane za niemałe pieniądze przystanki Włoszczowa Płn i Opoczno Płd zostawić bez obsługi. Niejednokrotnie jadąc pociągiem zauważyłem że tak na jednym, jak i drugim przystanku potoki podróżnych są. Jednak obsługę tych przystanków powinny zapewniać wyłącznie połączenia Warszawa - Kraków, gdyż z racji położenia nie ma jak zapewnić bezpośredniego połączenia z głównych dworców tych miast ani z Warszawą, ani z Krakowem. Gdyby wybudowano łącznicę bez konieczności zmiany kierunku w Żelisławicach, to śmiało można by było uruchomić 2-3 pary pociągów w rel. Kraków - Kielce - CMK - Tomaszów Maz. - Koluszki - Warszawa. Tracą Skarżysko i Radom, ale zyskuje Włoszczowa, Opoczno i Tomaszów. Wiem że za chwilę wyleje się na mnie kubeł pomyj, ale jestem przeciwnikiem kierowania kierunku łódzkiego na CMK. Miejsce tych pociągów, tak od strony Krakowa, jak i Śląska jest na Wiedence.
Powrót do góry

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 07-04-2017, 10:39    Odpowiedz z cytatem

Na początek może uwaga ogólna @K65, która znacznie ułatwi nam dyskusję. Staraj się wypowiadać możliwie zwięźle, unikając zbędnych powtórzeń, z poszanowaniem podstawowych zasad ojczystego języka.

Cytat:
Niby w czym są one niespójne


Ze sobą Very Happy. Cóż polski system edukacji widać ma istotne wady.


Cytat:
szem nie czuję z Tobą żadnej wspólnoty narodowej, ponieważ to Ty raczej używasz obcego języka.


Gdybyś co nieco poczytał wiedziałbyś, że wspólny język to tylko jedna z cech - chociaż nie jest to warunek bezwzględny - określających naród. Warto byś na ten temat co nieco poczytał zanim już zabierasz głos Very Happy. Ale co Ty na ten temat możesz wiedzieć.


Cytat:
Stąd też jej przebieg po totalnych odludziach. Korzystają z takiego patologicznego obrotu spraw 2 przypadkowo napotkane prawie-wioski, które liczą łącznie 32 tys.



Miasta powiatowe to nie wsie Very Happy. I mają takie same prawo do komunikacji kolejowej jak inne miasta kolejowe, zgody na wykluczenie nie ma. Tyle w temacie.


Cytat:
Abstrahując już od tego, że to kolejny pustosłowny argument w Twoim stylu, podobnie jak 5 lat temu argumenty Sekty KDP Y o skoku cywilizacyjnym itp. baśnie dla łykających to pelikanów i połykaczy żab.


Nie masz pojęcia o czym piszesz. Zrównoważony rozwój nie ma nic wspólnego z KDP. To brak zgody na wykluczenie kolejnych regionów z kolejowej mapy Polski, tylko dlatego, że leżą przy CMK.


Cytat:
Uprawiasz przy tym Himalaje hipokryzji, że rzekomo troszczysz się o biedne skrzywdzone miasteczka Włoszczowę i Opoczno leżące na CMK, a tak naprawdę chodzi Tobie tylko o realizację własnego, egoistycznego krakowskiego interesu, aby za pół ceny przejechać się tą cudowną linią wiodącą przez pola. Stąd ta Twoja wielka miłość do Włoszczowy tu leży prawdziwa przyczyna.


Potrafisz czytać w moich myślach? Doprawdy ciekawa umiejętność. Otóż postoje we Włoszczowie mają służyć głównie mieszkańcom tej stolicy powiatu, chociaż nikt przecież nie zabroni i mieszkańcom Krakowa skorzystania z tej możliwości. Mentalnie żyjąc w okresie PRL nie dopuszczasz do siebie myśli, że także miejscowości przy tej linii chcą się rozwijać.


Cytat:
W Twojej skrzywionej wypaczonej wizji zrównoważonego rozwoju oczywiście wszyscy mają prawo do rozwoju poza Kielcami i Radomiem, które mają się żywić jakimiś odpadkami ze stołu, aby istniała Włoszczowa i Opoczno na CMK, bo dobrze wiesz że przerzucenie tranzytu Kraków – Warszawa na Kielce Radom to koniec bajeczek włoszczowskich. I nie rżnij głupa w tej sprawie, bo uprawiasz tu hipokryzję.


A przeczytałeś chociaż moją wypowiedź? Jestem za skierowaniem przez Kielce, Radom Flirtów 3, ponieważ IC do Czech uzupełnią lukę.


Cytat:
Nikt nie kazał im celowo spowalniać linii nr 8 poprzez wieloletnie olewanie, aby wychodziło dużo wolniej od czasu przejazdu linią CMK i aby pociągi ekspresowe jeździły dużo szybciej niż pospieszne przez Kielce Radom.


No tak kolejny spisek i układ Very Happy. Twoja mentalność nie ulega żadnym modyfikacjom. Dobrze chociaż, że kosmitów w to nie mieszasz.


Cytat:
Może jeszcze obniżmy taryfę na CMK nie do poziomu pospiesznego, tylko do poziomu REGIO pociągi będą jeszcze bardziej pękać w szwach. Populistyczny tok rozumowania prezentujesz; śp. Lepper mógłby się uczyć.


Jest to linia jak każda inna i także tam powinny kursować składy TLK i IC, szczególnie że ma to uzasadnienie społeczne. Jak zbudujesz sobie linię za własną kasę to mogą tam jeździć same drezyny, linia za kasę społeczeństwa ma służyć całemu społeczeństwu a nie tylko bogatym elitom. Płacąc podatki mamy prawo do korzystania z połączeń ekonomicznych także na CMK. Takie proste, a za wiele dalej nie rozumiesz.


Cytat:
Usiłujesz Panie Sheva systematycznie wmawiać totalne absurdy, że realizacją konstytucyjnej zasady zrównoważonego rozwoju jest patologiczny mechanizm polegający na tym, że przenosi się ruch tranzytowy Kraków- Warszawa należny Kielcom, Skarżysku oraz Radomiowi jako naturalnym ośrodkom pośrednim, z którego skorzystałaby nieproporcjonalna liczba populacji Polski na rzecz mikroskopijnych miejscowości Włoszczowy i Opoczna, położonym na totalnym odludziu.


Powtarzam po raz 100. To są miejscowości powiatowe nie zaś wsie i jakieś mikroskopijne punkty. Nie twierdzę, że potrzeba tam 30 składów na dobę, dlatego jestem za skierowaniem Flirtów 3 przez Radom, ale uważam, że kilka połączeń dziennie do Warszawy czy też Łodzi powinno pozostać. Poza tym z całym szacunkiem obecnie Włoszczowa generuje co najmniej porównywalne potoki do Kielc.
Twoją teorię kompromituje zaś dodatkowo praktyka. Dlaczego to TLK Malinowski pęka w szwach, a nie konkurencyjne połączenie przez Kielce, Radom, odjeżdżające w zbliżonej porze? Dlaczego TLK Ustronie poza niedzielą wozi góra 1-2 osoby na przedział? W czyim interesie chcesz działać? Przewoźników autobusowych oczywiście.


Cytat:
Wyżej piałeś o zasadzie zrównoważonego rozwoju. Bardzo dobrze, zrównajmy czas przejazdu CMK i liniami 1& 8 w ramach zrównoważonego rozwoju.
No tak czy nie Panie Sheva
No tak czy nie
Krótka piłka
Tak czy nie.


CMK będzie finalnie dostosowana do 250 km/h więc nie ma na to szans. Nie mam nic przeciwko podniesieniu parametrów linii nr 8, szczególnie że do Lublina przez stan tej linii głównie z Krakowa jeździ się busami. Tak byłaby szansa na zmianę tej sytuacji.


Cytat:
Czy to Twoje rozumienie zrównoważonego rozwoju polega na tym co pisałem wyżej. Czyli Kenijczyk biega z kamykami w butach, aby biały mógł go rzekomo wyprzedzić w biegu i udowodnić tym samym, że biały może jednak prześcignąć Murzyna , a Murzyn z kolei dostaje dodatkowe punkty na studia, a biały się na nie dostaje.


Nie dość, że jesteś szalony to jeszcze wychodzi na to, że jesteś rasistą. Zasada zrównoważonego rozwoju nie polega na odbieraniu regionom, czy też żyjącym w nim mieszkańcom ich naturalnych atutów. Polega także na konieczności umożliwienia mieszkańcom różnych regionów dostępu do wielu usług, też komunikacyjnych, aby Ci nie uciekali do metropolii.


Cytat:
W uprawianiu obłudy i hipokryzji już faryzeuszów z czasów Chrystusa wyprzedzasz i to o dwie długości.


Nie wiem co bierzesz, ale odstaw to. Nie jesteśmy na jakimś forum kościelnym ani też na zbiórce ministrantów Very Happy. Pomyliłeś chyba adresy. Najpierw wypowiadasz się w sposób rasistowski, a potem jeszcze w to wszystko na koniec mieszasz Chrystusa, tylko właściwie nie wiem za bardzo po co. Ponownie proszę zadbaj o kulturę wypowiedzi, ona świadczy głównie o Tobie, a poza tym moderatorzy na tym forum są czujni i tego rodzaju wypowiedzi nie są tolerowane.


Cytat:
PS. Wiem o tym, że pociągi zespolone Kraków – Warszawa pojadą od przyszłego rozkładu 2017/2018 przez Skarżysko- Radom ( powrót do normalności), a nie trasą z e śmiesznymi tańcami w Żelisławicach, ale budowanie tezy o tym, że w związku tym Włoszczowej NALEŻY SIĘ zapełnienie luki przez pociągi międzynarodowe do Pragi jest co najmniej zabawne.


Czyli o co się tak pieklisz Very Happy? Flirty idą na 8, IC do Czech umożliwią dojazd pracującym w stolicy mieszkańcom Opoczna, też poprawią skomunikowanie Włoszczowy. Nie widzę powodu by pociąg IC miał nie zatrzymać się w mieście powiatowym, które potoki generuje porównywalne do Kielc. Poza tym nie wiem z czego wynika konieczność kierowania przez wiedenkę połączeń międzynarodowych, idąc Twoją ,,logiką" należy z niej wycofać wszystkie składy krajowe Very Happy . Na wiedence mamy całe economy na Katowice plus na Wrocław, oferta jest dobra, więc trasowanie IC do Czech przez CMK to jak najbardziej uzasadnione rozwiązanie.


Cytat:
to jednak nie zgodzę się z tym, aby wybudowane za niemałe pieniądze przystanki Włoszczowa Płn i Opoczno Płd zostawić bez obsługi. Niejednokrotnie jadąc pociągiem zauważyłem że tak na jednym, jak i drugim przystanku potoki podróżnych są.


Tylko widzisz @K65 nie myśli racjonalnie, tylko doktrynalnie. Tam kiedyś stacji nie było i ma ich..... nie być już tam nigdy. Z kimś o tak betonowym sposobie myślenia nie da się normalnie rozmawiać. To tylko kolejny argument za reformą edukacji, postawieniu na myślenie i innowacyjność. @K65 symbolizuje zacofanie, boi się zmian, innego jutra. Cóż mamy i takich rodaków.


Cytat:
Jednak obsługę tych przystanków powinny zapewniać wyłącznie połączenia Warszawa - Kraków, gdyż z racji położenia nie ma jak zapewnić bezpośredniego połączenia z głównych dworców tych miast ani z Warszawą, ani z Krakowem.


Niekoniecznie. Stąd pomysł zatrzymania IC do Czech, jak najbardziej zasadny zresztą.


Cytat:
Wiem że za chwilę wyleje się na mnie kubeł pomyj, ale jestem przeciwnikiem kierowania kierunku łódzkiego na CMK. Miejsce tych pociągów, tak od strony Krakowa, jak i Śląska jest na Wiedence.


Połączenia te należy zdywersyfikować. I przez CMK i przez Częstochowę, chociaż obecnie przy kierowaniu przez Częstochowę połączeń na Wrocław nie ma to sensu. Po zakończeniu modernizacji linii katowickiej spokojnie można o jakiś takt się pokusić, aby połączenia z Krakowa do Łodzi przez Częstochowę uzupełniały te do Wrocławia, oczywiście z zachowaniem podziału połączeń z Krakowa do Łodzi i przez CMK i przez wiedenkę. Połączenia z Łodzią, Poznaniem i Pomorzem Zach. też są potrzebne z punktu widzenia Opoczna i Włoszczowy, nie przeczę, że więcej można ich skierować przez Częstochowę, ale jakaś oferta musi pozostać.

Nasza dyskusja i tak niewiele zmieni. Pomysły @K65, generujące ruch PB, nie mają szansę nigdy wejść w życie, bo PKP IC musi zabiegać o pasażerów a nie ich oddawać. Z koncepcją K65 jest trochę tak jak ze zgniłymi okręgami, nie uwzględnia on, że przez konieczność umożliwienia rozwoju gospodarczego sieć kolejową należy rozwijać, a nie zwijać. Polecam obserwować sytuację w wakacje, przy zamknięciu CMK. Zobaczymy skutki tych infantylnych pomysłów w praktyce Very Happy. Szczęśliwie tylko w wakacje.

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 8 z 64 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 62, 63, 64  Następny
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl