Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
    
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   M.INFOKOLEJ.PL   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, ... 38, 39, 40  Następny
Rozkład jazdy 2017/2018
Autor Wiadomość

kruk17 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 24 Sie 2010
Skąd: Konin

PostWysłany: 19-01-2017, 18:18    Odpowiedz z cytatem

Nie łykajcie jak pelikany tych informacji i nie przywiązujcie do nich aż takiej uwagi. Przecież to dopiero projekt roczny, którego rzeczywistość w późniejszym czasie zawsze brutalnie weryfikuje. Ciekawe skąd oni nagle wezmą tyle wagonów na pociągi EIC? Co do pociągów na E20, być może nie doczytałem, ale ja nigdzie nie widzę informacji, że BWE będą na terenie kraju w taryfie IC. Jedynie BGE w niej pojedzie, co jest zresztą słuszne, bo frekwencja bywa mocno zróżnicowana, niekiedy wiatr aż hula po wagonach w środku, a bilety są nieznacznie droższe niż w TLK/IC. Poważnie sądzicie, że PKP IC tak samo z siebie zdegraduje na trasie do Poznania tyle składów EIC? Jak remontowali CMK i ekspresy jeździł po 3 godziny (i dłużej) to nic nie zrobiono z kategorią pociągów. Jedyna szansa w tym, że jest autostrada i, że pojawi się jakaś dodatkowa konkurencja między stolicą a Poznaniem.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Kolejoman2 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 07 Gru 2010
Skąd: Kędzierzyn-Koźle

PostWysłany: 19-01-2017, 21:07    Odpowiedz z cytatem

miłośnik napisał/a:
EN jest w taryfie ekonomicznej na terenie kraju.


Jakoś nie przypominam sobie aby KIEPURA miał taryfę ekonomiczną na terenie kraju.

_________________
Pozdr.
Grzesiek
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
 
Numer Gadu-Gadu
5178670

miłośnik Płeć:Mężczyzna
Zbanowany


Dołączył: 03 Kwi 2015

PostWysłany: 19-01-2017, 21:41    Odpowiedz z cytatem

kruk17 napisał/a:
Nie łykajcie jak pelikany tych informacji i nie przywiązujcie do nich aż takiej uwagi. Przecież to dopiero projekt roczny, którego rzeczywistość w późniejszym czasie zawsze brutalnie weryfikuje. Ciekawe skąd oni nagle wezmą tyle wagonów na pociągi EIC? Co do pociągów na E20, być może nie doczytałem, ale ja nigdzie nie widzę informacji, że BWE będą na terenie kraju w taryfie IC. Jedynie BGE w niej pojedzie, co jest zresztą słuszne, bo frekwencja bywa mocno zróżnicowana, niekiedy wiatr aż hula po wagonach w środku, a bilety są nieznacznie droższe niż w TLK/IC. Poważnie sądzicie, że PKP IC tak samo z siebie zdegraduje na trasie do Poznania tyle składów EIC?

a kto napisał że BWE będa IC, tu nic się nie zmieni te pociągi będa EIC. Co do mewy i podkowińskiego to nie chodzi o ich degradację tylko w ogóle o zawieszenie na czas remontu E20. Poza tym np. Neptun na tych wagonach co teraz jeździ może być spokojnie EIC.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Noema Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 13 Lis 2005
Skąd: Zgorzelec/Görlitz

PostWysłany: 19-01-2017, 23:45    Odpowiedz z cytatem

Przed chwilą pierwszy raz w tym roku oplułam ze śmiechu monitor. Co mnie tak rozbawiło? Komentarze jeleniogórskich mikoli na „Rynsztoku Kolejowym”. Pozwolę je sobie tutaj zamieścić, a propos łykania jak młode pelikany.

Pociąg z Warszawy do Wiednia przez Jelenią Górę... Buhahaha !!! Szkoda, że jeszcze nie Moskwa - Nicea. Poziom mikolskiego skretynienia w Kotlinie Jeleniogórskiej już dawno przekroczył stan alarmowy. No a ten nieustający ból dupy z powodu pociągów Wrocław - Drezno zakrawa już na chorobę psychiczną. Chyba smog nad Jelenią Górą rzuca się mikolom na mózg. Śmiech

rk412.jpg
http://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci/intercity-wnosi-do-utk-o-zgode-na-przyznanie-20-tras-79902.html
Plik ściągnięto 164 raz(y) 249.26 KB


_________________
Ten post został wysłany zgodnie z Ustawą o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną
(Dz. U. Nr 144, poz. 1204 z dnia 18.07.2002)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kruk17 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 24 Sie 2010
Skąd: Konin

PostWysłany: 20-01-2017, 09:29    Odpowiedz z cytatem

miłośnik napisał/a:
a kto napisał że BWE będa IC, tu nic się nie zmieni te pociągi będa EIC. Co do mewy i podkowińskiego to nie chodzi o ich degradację tylko w ogóle o zawieszenie na czas remontu E20. Poza tym np. Neptun na tych wagonach co teraz jeździ może być spokojnie EIC.

Wybacz, trochę źle zinterpretowałem poprzedni Twój komentarz co do EIC na E20.
Podkowiński z tego co wiem między Warszawą a Poznaniem ma być włączony do EIC 46/47 a dopiero dalej pojedzie jako osobny pociąg. Mewa natomiast faktycznie będzie zlikwidowana.
Neptun powinien zostać jako IC, tam jest bardzo mało tanich połączeń i każdy ekonomiczny pociąg jest na wagę złota.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Desiro2 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 27 Mar 2011
Skąd: Tarnów

PostWysłany: 20-01-2017, 10:32    Odpowiedz z cytatem

@Noema: też mnie rozbawiły bardzo te wpisy jeleniogórskich mikoli na RK, zastanawiałem się jak trzeba być durnym aby uwierzyć w totalny,kosmiczny absurd jakim byłby Sobieski z Gdyni przez Jelenią Górę,Jakuszyce,Harrachov do Wiednia! Prawie jak kolej transsyberyjska Smile samowar i plackarty byłyby niezbędne na takie tournee! Smile

_________________
Precz z drożyzną w pociągach ICu !Miejscówki w kl.2 TLK/IC - do likwidacji!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

miłośnik Płeć:Mężczyzna
Zbanowany


Dołączył: 03 Kwi 2015

PostWysłany: 20-01-2017, 10:46    Odpowiedz z cytatem

kruk17 napisał/a:
Podkowiński z tego co wiem między Warszawą a Poznaniem ma być włączony do EIC 46/47 a dopiero dalej pojedzie jako osobny pociąg. Mewa natomiast faktycznie będzie zlikwidowana.
Neptun powinien zostać jako IC, tam jest bardzo mało tanich połączeń i każdy ekonomiczny pociąg jest na wagę złota.

Godziny w jakich kursuje neptun i jego czas przejazdu który wlaściwie jest taki sam jak EIC/EIP gwarantuje również frekwencję w kategorii EIC.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kruk17 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 24 Sie 2010
Skąd: Konin

PostWysłany: 20-01-2017, 12:52    Odpowiedz z cytatem

Kolej ma być propasażerska, klient powinien mieć do wyboru zarówno tańsze jak i droższe pociągi. Neptun gwarantuje dobry komfort podróży w świetnej cenie i w przyzwoitym czasie jazdy. Biorąc pod uwagę, że konkurencja nie śpi to ja bym go zostawił w obecnej formie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Noema Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 13 Lis 2005
Skąd: Zgorzelec/Görlitz

PostWysłany: 20-01-2017, 13:20    Odpowiedz z cytatem

Desiro2 napisał/a:
@Noema: też mnie rozbawiły bardzo te wpisy jeleniogórskich mikoli na RK, zastanawiałem się jak trzeba być durnym aby uwierzyć w totalny,kosmiczny absurd jakim byłby Sobieski z Gdyni przez Jelenią Górę,Jakuszyce,Harrachov do Wiednia!

Wiesz, Austriacy mają już dość swoich Alp, Insbrucku i Villach. O niczym innym teraz nie marzą tylko o Karkonoszach, Jeleniej Górze i Szklarskiej Porębie.

Ale, ale... Moje źródła donoszą, że będzie nowy mega wypasiony pociąg z Hong Kongu do Londynu. Na terenie Polski pociąg zatrzyma się tylko w Przemyślu, Krakowie, Katowicach, Wrocławiu, Jeleniej Górze i Szklarskiej Porębie, przy czym na odcinku Jelenia Góra - Jakuszyce pociąg zatrzyma się na wszystkich stacjach i przystankach uzupełniając jeleniogórską SKM. Trwają jeszcze rozmowy na temat łącznika do/z Lwówka przez Marczów - nie wiadomo czy wagon z Lwówka pojedzie do Hong Kongu czy do Londynu. Jedno jest już pewne - jeleniogórscy mikole zaonanizują się na śmierć. Śmiech

No, pożartowaliśmy... teraz przejdźmy do rzeczy. Tylko błagam - bez jeleniogórskiej mikologii. Bo choć śmiech to zdrowie, to jednak jest to poważne forum.

_________________
Ten post został wysłany zgodnie z Ustawą o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną
(Dz. U. Nr 144, poz. 1204 z dnia 18.07.2002)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Beatrycze Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 11 Lis 2005
Skąd: Legnica

PostWysłany: 14-02-2017, 14:04    Odpowiedz z cytatem

Otwarty dostęp na nowych zasadach od rozkładu 2017/2018.

– Przez najbliższe 10 miesięcy przewoźnicy kolejowi realizując połączenia komercyjne nie muszą posiadać decyzji Prezesa UTK o otwartym dostępie – poinformował na stronie Urząd Transportu Kolejowego. Wszystkie oferty wakacyjne czy sezonowe mogą być realizowane przez zamawianie tras pociągów u zarządcy infrastruktury. Decyzje w sprawie przyznania otwartego dostępu konieczne będą dopiero dla połączeń planowanych w rozkładzie jazdy 2017/2018. Po nowelizacji ustawy obowiązuje nowa procedura wydawania decyzji w sprawie otwartego dostępu.

Więcej:
http://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci/zmiany-w-procedurze-otwartego-dostepu-opoznione-80300.html

_________________
"Aby dowiedzieć się kto naprawdę Tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno Ci krytykować" - Voltaire.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Beatrycze Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 11 Lis 2005
Skąd: Legnica

PostWysłany: 08-03-2017, 14:56    Odpowiedz z cytatem

PKP Intercity konsultuje rozkład jazdy 2017/2018:

https://www.intercity.pl/pl/site/o-nas/dzial-prasowy/aktualnosci/wyraz-swoja-opinie-o-rozkladzie-jazdy-pkp-intercity.html

_________________
"Aby dowiedzieć się kto naprawdę Tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno Ci krytykować" - Voltaire.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Exsimus Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 23 Lut 2009
Skąd: Silesia

PostWysłany: 12-03-2017, 03:41    Odpowiedz z cytatem

Co do rozkładu jazdy to ustalony został już ten międzynardowy. Z ciekawostek

Chopin połączony w jeden pociąg z Silesią kursuje z Warszawy do Zebrzydowic przez CMK, Kraków, Czechowice. Katowice jako wieczorną rekompensatę dostaną Darta z Warszawy do Bielska (przyjazd przed 1 w nocy i wyjazd z Bielska o 3:59

Moravia pociąg IC relacji Katowice (odjazd 5:25) - Wiedeń, powrót na (22:35). Obecnie pociąg ten też jeździ tyle tylko, że z Bohumina więc jest to wydłużenie relacji. Można ten pociąg także traktować jako rekomensatę za nocnego Chopina

Cracovia z codziennym terminem kursowania

Porta Moravica wydłużona do/z Chebu, prowadzi wagony do Wiednia

Warszawa - Berlin pojadą 6 godzin objazdem przez Inowrocław - Rąbinek

Moskwa - Paryż i Moskwa - Berlin z Warszawy Wschodniej do Poznania będą kursować karkołomną trasą przez Iławę Główną, Toruń i Inowrocław.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
 
Numer Gadu-Gadu
1259129

dddbb Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 15 Sty 2010
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: 12-03-2017, 06:56    Odpowiedz z cytatem

Exsimus, A pozostałe pociągi PL-CZ bez zmian? Jak teraz pociągi będą jeździć przez Chałupki i Zebrzydowice?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Jack Daniel's Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 03 Kwi 2015

PostWysłany: 19-03-2017, 21:45    Odpowiedz z cytatem

W rozkładzie jazdy 2017-2018 Pogoria skrócona do relacji Katowice - Gdynia, ale to jeszcze nic, ciekawsze jest to, że spece z PKP IC zaplanowali ją na FLIRCIE, nocny pociąg jadący przez całą Polskę! Drugi taki kwiatek to nocny z Białegostoku do Wrocławia, przy czym tego zaplanowali na Darcie.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

empek Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 18 Wrz 2007
Skąd: JG/LBN

PostWysłany: 19-03-2017, 22:07    Odpowiedz z cytatem

Nocny z Białegostoku do Wrocławia na Darcie? To zamiast TLK Sudety, czy jak? Haha, dobre narkotyki muszą tam brać. Śmiech

_________________
"Myśmy się na władzę nie zamachiwali. Myśmy ino kradli"
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 2 z 40 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, ... 38, 39, 40  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2017 infokolej.pl