ambrosia, Jesli chodzi o Bielsko-Szczecin bedzie to skład wagonowy , jest to wydłużenie obecnego połaczenia Katowice--Szczecin <Światowid>.Szkuner do Kołobrzegu bedzie po 13 w rel. Katowice--Kołobrzeg
Właściwie od grudnia 2017 któryś z pociągów na trasie Przemyśl - Wrocław mogliby puścić trasą: Przemyśl - Podłęże - Kraków Nowa Huta (bo Podłęże - Płaszów remont) - Kraków Główny - łącznica Zabłocie-Krzemionki - Mysłowice - Katowice - Gliwice - Opole - Wrocław. Czas Kraków - Wrocław byłby pewnie ok pół godz dłuższy niż przez Częstochowę Stradom.
_________________ Tu stacja Katowice (...), proszę zachować ostrożność przy wjeździe pociągu w peron.
Wiele bardzo ciekawych i jak sądzę korzystnych zmian w nowym rozkładzie jazdy. Przede wszystkim, w związku z elektryfikacją linii kolejowej Lublin-Rzeszów, pociągi ze stolicy zamiast kluczyć przez Siedlce, Łuków i Lublin z Warszawy do Przemyśla/ Rzeszowa pojada alternatywnymi, w całości zelektryfikowanymi szlakami. I tak TLK San z Warszawy Wsch. do Rzeszowa pojedzie przez Radom, bez wjazdu do Skarżyska, Starachowice Wsch., Ostrowiec Św., Tarnobrzeg. Obsługa planowa na ED74, skład na tę relację idealny, szczególnie mając na uwadze koszty obsługi i uwzględniając zmianę kierunku w Tarnobrzegu. Super, bardzo potrzebne, codzienne połączenie w tym regionie.
Dodatkowo w 6 i 7 pojedzie z Warszawy Wsch. do Przemyśla tym samym szlakiem TLK Banach, z tym, że zamiast na Rzeszów pojedzie z pominięciem Przeworska do Przemyśla Gł. Omijanie Skarżyska i Przeworska znacznie skróci czas jazdy, a postoje wyznaczono w nieodległych od tych stacji miejscowościach.
Cieszy wydłużenie trasy TLK Malinowski, jako pociągu codziennego, do Przemyśla. Z Warszawy będzie się kierował przez CMK do Krakowa, dalej przez Rzeszów do Przemyśla. Nie wiem niestety czy skład ten nadal będzie prowadził wagony do Zakopanego i szczególnie Krynicy.
Słusznie zrezygnowano także z dojazdu pustych składów do/ z Dęblina. I tak TLK Bolko będzie kursował z Wrocławia do Radomia, natomiast TLK Sztygar pojedzie z Wrocławia do Warszawy Wsch., nie kończąc biegu w Radomiu.
Fajnie też, że przez Kielce, Skarżysko i jak sądzę dalej z pomięciem Radomia przez CMK pojadą ( ale tu niech mnie ktoś poprawi jak się mylę) Żeromski, Kolberg i Orłowicz.
Czy to prawda że Podkowiński jako Tlk od nowego rozkładu ma jechać z Gorzowa zamiast obecnej Noteci? Jeżeli tak to kombinowania z nazwami do Warszawy ciąg dalszy. Był Moniuszko, Noteć teraz to, zostaje Kociewie z grupą wagonów do Przemyśla przez Częstochowę i Kraków
Zamiast na Rzeszów pojedzie z pominięciem Przeworska do Przemyśla? Coś się tu kupy nie trzyma.
Faktycznie nieco namieszałem. Już prostuję. Banach oczywiście przez Przeworsk do Przemyśla, a TLK San, dodatkowo z wjazdem do stacji Tarnobrzeg ( zmiana kierunku jazdy) przez SW, Łańcut z pominięciem Przeworska pojedzie do Rzeszowa.
ICN "Wolin" (wakacje)
Kraków - Wrocław Gł. 24:00 - Zielona Góra 1:57 - Szczecin 5:20 - Świnoujście
Świnoujście - Szczecin 0:20 - Zielona Góra 3:08 - Wrocław Gł. 5:25 - Kraków
To już jest nieaktualne. Nie wiem jakie są godziny obecne i co pojedzie, ale wiem, że w godzinach napisanego tu Swarożyca Przemyśl- Szczecin wchodzi IC Hetman Przemyśl- Jelenia Góra więc już ten układ jest zburzony. Większość z tych pociągów będzie ale wiem, że coś się zmieni- co to nie wiem ale tak mi przekazano z IC.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum