Owszem, jest. Tylko to co było 2 godziny temu jako rozkład od korekty czerwcowej ma się nijak do tego co jest w tej chwili. Niektóre połączenia poprzesuwane po ponad 30 minut.
TLK Magnolia według wyszukiwarki będzie jechać do Katowic ... niszczą dobre połączenie Krakowa ze Szczecinem , TLK Wolin też dziwnie bo do Świnoujścia jedzie przez Ostrów Wlkp - Poznań - Krzyż A z powrotem przez Nadodrzanke
Co ciekawe TLK Biebrza nie będzie już się dublować z IC Malczewskim na odcinku Kraków - Rzeszów i zakończy bieg na stacji Kraków Płaszów. Aby było ciekawiej jednak dojedzie tam z pominięciem stacji Kraków Gł. Swoją drogą to i tak lepsze rozwiązanie od obecnego długiego postoju w Miechowie.....
Wg opublikownej na stronie PLK korekty sezonowy pociąg EIC Neptun Warszawa - Kołobrzeg ma być zamieniony na EIP. Dla mnie jest to działanie niezrozumiałe, tak samo jak pojawiające się co jakiś czas pogłoski o zamianie EIC Tatry na EIP (EIC Śnieżka od grudnia też ma jechać jako EIP). Ja rozumiem, że w przypadku codziennych połączeń ekspresowych, głównie na trasach do Warszawy liczy się przede wszystkim czas podróży, a EIP pozwala na jego skracanie. Ale jak raz czy dwa razy do roku jedzie się na wczasy, to wydaje mi się, że komfort podróży jest jednak ważniejszy niż skrócenie czasu przejazdu o te 20-25 min. A nie da się zaprzeczyć, że porządny skład EIC ma zdecydowanie wyższy standard od EIP. No chyba, że wymienione wyżej pociągi sezonowe kursują pustawe i IC liczy dodatkowo na grupę pasażerów, którzy na hasło "Pendolino" wpadają w obłęd z zachwytu, a każdy inny pociąg uważają za szrot niegodny uwagi.
Jeśli chodzi o zamianę EIC na EIP to mnie dziwi tylko jedno - jeszcze nie tak dawno PIC ubolewał, że brakuje składów na EIP bo są w remoncie, a teraz - wszystkie już naprawione, że robią połączenia EIP?
TLK Magnolia według wyszukiwarki będzie jechać do Katowic ... niszczą dobre połączenie Krakowa ze Szczecinem
Od września z powrotem wróci na Kraków. Też mnie zastanawia dlaczego skierowali ten pociąg do Katowic, jakby tego było mało puścili go przez Bytom a czas przejazdu z Katowic do Poznania oscyluje w granicach 4 godzin i 10 minut, całkiem przyzwoicie.
Przeglądam sobie ofertę na wakacyjne dodatki do Kołobrzegu i to co widzę kompletnie mnie rozwala. A mianowicie połączenie TLK Pirat z Bielska Białej do Kołobrzegu. O ile od paru lat jechał on sensownie przez Wrocław, Zieloną Górę (w Kołobrzegu był nad ranem) to aktualnie też jedzie przez Wrocław i Zieloną Górę, ale przez.... Ostrów i Poznań. Czas jazdy około 16 godzin, a z Wrocławia nad morze koło 11. No czy tylko dla mnie to jakaś abstrakcja rozkładowa?
dddbb -Usunięty- Gość
Wysłany: 03-05-2018, 06:19
mateusz123, Co ciekawe jeździ dalej przez Zieloną Gorę... Wrocław - Ostrów - Poznań - Zielona Góra w "jedyne" 5,5 godziny... Tego jeszcze nie grali, Intercity chce wszystkich uszczęślliwić nocnym pociągiem?
959km , 16h , dwie zmiany czoła .Pirat w Zielonej Górze rekompensatą za Wolina, który miałby jechać przez Lubliniec i Ostrów i ominąć Wrocław ...? Poznań - Piła zamknięte więc tylko przez Stargard a i grup wagonów do wymiany między tym pociągami brak.
No i sprawdziłem na plakatowym, który mamy w Kasie biletowej i kursuje w obie strony ta sama trasa...
Bielsko odjazd 19:05
Wrocław przyjazd 23:09, odjazd w kierunku Kołobrzegu o 00:03 przez Głogów, odjazd do Świnoujścia 23:48 również przez Głogów. Skład do Kołobrzegu z postojem w Rzepinie, skład do Świnoujścia bez postoju w Rzepinie. Na odcinku mu Wrocław - Szczecin OBA pociągi się dublują i kursują w odstępie 15minut
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum